Huh? Heb ik iets gemist??????quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:35 schreef Funnie het volgende:
ja!
en, dan de vervolgvraag, is de tuut er?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Zou ze al klaar zijn met werken?
Beterschap! Ik ben ook een beetje ziekjes geweest, maar gaat al een stuk beterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Ladyxima het volgende:
ach, misschien ligt de postbode maandag wel voor je deurmaak me nog niet al te druk.
lief van je moeder!!
ik ben niet zo spraakzaam :s, maar ben ziekig en komt me toch een enorme hoofdpijn opzetten.. ik ga richting bed.
Beterschapquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Ladyxima het volgende:
ach, misschien ligt de postbode maandag wel voor je deurmaak me nog niet al te druk.
lief van je moeder!!
ik ben niet zo spraakzaam :s, maar ben ziekig en komt me toch een enorme hoofdpijn opzetten.. ik ga richting bed.
idem dito hetzelfde hier (foute uitspraak, overgenomen van mn oude werkgever, heerlijk om er af en toe tegenaan te gooienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef JacMar het volgende:
[..]
Beterschap! Ik ben ook een beetje ziekjes geweest, maar gaat al een stuk beter![]()
Beterschap!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Ladyxima het volgende:
lief van je moeder!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |