Jazeker en er zitten ook glitters in!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Hoe zijn de poeders? Candy Fluff lijkt me wel wat, maar blijf je dat wel een beetje een tijd ruiken?
Casablanca he?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:35 schreef Ladyxima het volgende:
ik zie gewoon dat er een lush is in Marokko. In Marokko. -verbaasd is-
Ja daarzo. We hadden t hier thuis nog over, of we deze zomer naar Marokko gaan. Ik hoop van niet, egoist die ik ben. Nou ja, hooguit voor 2 weken ofzo.. Ik kan gewoon bepaalde dingen niet missen hier in NL, en vind 2 weken lang zat, ipv zoals vroeger 6 weken lang vervelen bij familie, die ik nog geen eens kon verstaan..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Casa Blanca he?
Daar heb ik nog een tussenlanding gehad dit jaar. Maar geen tijd om hem te bezoeken.
Ik ga nooit meer. Geen goede herinneringen aan Marokko.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Ja daarzo. We hadden t hier thuis nog over, of we deze zomer naar Marokko gaan. Ik hoop van niet, egoist die ik ben. Nou ja, hooguit voor 2 weken ofzo.. Ik kan gewoon bepaalde dingen niet missen hier in NL, en vind 2 weken lang zat, ipv zoals vroeger 6 weken lang vervelen bij familie, die ik nog geen eens kon verstaan..
laatste keer dat is er was is al een aantal jaar geleden, pff 5, 6 jaar ofzo? Geen idee, ik heb een geheugen als een vergiet :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer. Geen goede herinneringen aan Marokko.
Ik ben 3 jaar geleden ook in Marokko geweest op een studiereis..Casablanca ben ik ook geweest..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Casablanca he?
Daar heb ik nog een tussenlanding gehad dit jaar. Maar geen tijd om hem te bezoeken.
Bedankt!! *schrijft Candy fluff bij op het lijstje voor dagje Amsterdam zaterdag*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Jazeker en er zitten ook glitters in!
Ik dacht dus 8,95 of zo. Maar goed, ik moest alleen Ultrabland hebben. En effe voor Sink kijken voor Slammer, maar die was op. Verder heb ik mezelf ingehouden, goed he?quote:Op zondag 5 februari 2006 09:24 schreef PeRi het volgende:
Weet je hoe duur de Mange Too was?
Same here, ik heb hem 1 keer gebruikt, er viel geen land mee te bezeilen. Het werd niet vloeibaar genoeg om al mn hoofdhuid mee in te kunnen masseren, het stinkt, en ik merkte er geen flikkr van. Sindsdien ligt ie hier te liggenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vanochten mn haar gedaan met Snake Oil for Scalps, wat stinkt die zeg :\') En was ook een heel gedoe, je hoort het op je vingertoppen te smelten, nou met die ijskoude vingers van mij gaat dan niet.. hem toen maar een tijdje in een bakje op de verwarming gezet, het stinkt beneden nogsteeds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |