abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34712428
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Betekent dat bord overigens dat het in de rest van het land wel legaal is om op straat te blowen? Anders zou het toch niet nodig zijn?
Ja, het wordt officieel gedoogd. Vandaar dat er in Amsterdam (was het toch?) een aparte APV moest worden opgesteld om het toch te kunnen bestrijden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34712457
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, het wordt officieel gedoogd. Vandaar dat er in Amsterdam (was het toch?) een aparte APV moest worden opgesteld om het toch te kunnen bestrijden.
Nou, ik heb wel anders meegemaakt hoor .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34712487
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Heerlijk van dit soort onzinacties. Zo'n bord is knetterduur.
De vader van een ex-vriendin heeft/had zo'n bedrijf. Die lachte zich ook helemaal slap om wat de overheid betaalde voor die dingen
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:27:51 #104
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34712544
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Overigens niet in Amsterdam, of wel Chewie .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34712554
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Als in: er heeft een bromsnor je beboet voor blowen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:31:06 #107
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34712601
vanuit de klas.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34712653
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Overigens niet in Amsterdam, of wel Chewie .
Nee maar ik ben ook nog nergens anders aangesproken op straat vanwege het roken van een joint. Wel regelmatig door tienermeisjes als ik richting de coffeeshop loop of ik ook wat voor hun wil halen.
pi_34712675
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef George-Butters het volgende:
vanuit de klas.
Je geeft zo wel het goede voorbeeld .

Zitten er leerlingen van je op Fok?
pi_34712687
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Als in: er heeft een bromsnor je beboet voor blowen?
Weggestuurd, en niet vriendelijk in de vorm van een vraag hoor...
pi_34712775
Klotentitel.
pi_34712841
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:34 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Weggestuurd, en niet vriendelijk in de vorm van een vraag hoor...
Mooi zo, dus niet alle bromsnorren zijn van die kwezels die zich minimaal driedubbel ingedekt hoeven te weten en dan iemand verontschuldigend aanspreken op diens overtreding.

Excuus voor het ongemak, ik moest helaas constateren dat u 50 km harder reed dan toegestaan, gelukkig staat er maar 40 km lang genoeg op de band, gaat 5 km marge af, dus reed uw auto 35 km/u harder dan ter plaatse is toegestaan. Tot mijn grote spijt zal u daarvoor een acceptgiro moeten toesturen. Vervolg uw weg voorzichtig, iik vraag pardon voor het oponthoud, een goede dag verder..
pi_34712956
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Klotentitel.
Tussen-n. Toon ruggegraat!
pi_34713044
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

De vader van een ex-vriendin heeft/had zo'n bedrijf. Die lachte zich ook helemaal slap om wat de overheid betaalde voor die dingen
Dat spul is inderdaad achterlijk duur. De boete voor als je die dingen ergens hebt hangen waar ze niet horen is ook hoog trouwens.

En waar blijft die nieuwe mod ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_34713046
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooi zo, dus niet alle bromsnorren zijn van die kwezels die zich minimaal driedubbel ingedekt hoeven te weten en dan iemand verontschuldigend aanspreken op diens overtreding.

Excuus voor het ongemak, ik moest helaas constateren dat u 50 km harder reed dan toegestaan, gelukkig staat er maar 40 km lang genoeg op de band, gaat 5 km marge af, dus reed uw auto 35 km/u harder dan ter plaatse is toegestaan. Tot mijn grote spijt zal u daarvoor een acceptgiro moeten toesturen. Vervolg uw weg voorzichtig, iik vraag pardon voor het oponthoud, een goede dag verder..
Ze moeten gewoon niet zeuren en boeven vangen. .
pi_34713218
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:46 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon niet zeuren en boeven vangen. .
Ik zie dan altijd van die rennende agenten met een vlindernet voor me. Helemaal als ze een fuik of een val zetten .

En jij moet gewoon van de drugs afblijven. Zeker als allochtoon-met-een-kleurtje . ( )
pi_34713505
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:57 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat is blunderen Meki....
Ik heb niet goed gekeken... ik zag de OP. Ik dacht gelijk.. Nee he niet weer.

1000x excusses. En mijn monitor staat nu richting het oosten.
Wahaha
pi_34713661
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

En veel mensen snappen de meeste borden niet eens .
pi_34713874
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef sigme het volgende:

En jij moet gewoon van de drugs afblijven. Zeker als allochtoon-met-een-kleurtje . ( )
't Lijkt me echt verschrikkelijk om een voorbeeldallochtoon te zijn waaraan Achmed de tasjesdief zich aan zou moeten optrekken.
pi_34713966
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

't Lijkt me echt verschrikkelijk om een voorbeeldallochtoon te zijn waaraan Achmed de tasjesdief zich aan zou moeten optrekken.
Voor of nadat 'ie is overreden?
pi_34714073
Een allochtoon? Is dat een hoge noot?

* pberends is playing Jimmy Cliff & Lebo M - Hakuna Matata
pi_34714251
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, maar je moet je lot dragen als een man.

Heel Nederland kijkt naar JOU!

-zullen we je opgeven voor een tv-show: de voorbeeld-allochtoon van het jaar, ofzo? Verzin eens een goede titel .
pi_34714323
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, maar je moet je lot dragen als een man.

Heel Nederland kijkt naar JOU!

-zullen we je opgeven voor een tv-show: de voorbeeld-allochtoon van het jaar, ofzo? Verzin eens een goede titel .
* pberends is playing Dikke Lul Band - Wanneer Laat Je M'n Pik Met Rust
pi_34714346
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef sigme het volgende:
Verzin eens een goede titel .
Gedeelde smart is halve maan.
pi_34714458
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')