Ja, het wordt officieel gedoogd. Vandaar dat er in Amsterdam (was het toch?) een aparte APV moest worden opgesteld om het toch te kunnen bestrijden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Betekent dat bord overigens dat het in de rest van het land wel legaal is om op straat te blowen? Anders zou het toch niet nodig zijn?
Nou, ik heb wel anders meegemaakt hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, het wordt officieel gedoogd. Vandaar dat er in Amsterdam (was het toch?) een aparte APV moest worden opgesteld om het toch te kunnen bestrijden.
De vader van een ex-vriendin heeft/had zo'n bedrijf. Die lachte zich ook helemaal slap om wat de overheid betaalde voor die dingenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef pberends het volgende:
[..].
Heerlijk van dit soort onzinacties. Zo'n bord is knetterduur.
Overigens niet in Amsterdam, of wel Chewiequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel anders meegemaakt hoor.
Als in: er heeft een bromsnor je beboet voor blowen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel anders meegemaakt hoor.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Overigens niet in Amsterdam, of wel Chewie.
Weggestuurd, en niet vriendelijk in de vorm van een vraag hoor...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Als in: er heeft een bromsnor je beboet voor blowen?
Mooi zo, dus niet alle bromsnorren zijn van die kwezels die zich minimaal driedubbel ingedekt hoeven te weten en dan iemand verontschuldigend aanspreken op diens overtreding.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Weggestuurd, en niet vriendelijk in de vorm van een vraag hoor...
Tussen-n. Toon ruggegraat!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Klotentitel.
Dat spul is inderdaad achterlijk duur. De boete voor als je die dingen ergens hebt hangen waar ze niet horen is ook hoog trouwens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
De vader van een ex-vriendin heeft/had zo'n bedrijf. Die lachte zich ook helemaal slap om wat de overheid betaalde voor die dingen![]()
Ze moeten gewoon niet zeuren en boeven vangen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi zo, dus niet alle bromsnorren zijn van die kwezels die zich minimaal driedubbel ingedekt hoeven te weten en dan iemand verontschuldigend aanspreken op diens overtreding.
Excuus voor het ongemak, ik moest helaas constateren dat u 50 km harder reed dan toegestaan, gelukkig staat er maar 40 km lang genoeg op de band, gaat 5 km marge af, dus reed uw auto 35 km/u harder dan ter plaatse is toegestaan. Tot mijn grote spijt zal u daarvoor een acceptgiro moeten toesturen. Vervolg uw weg voorzichtig, iik vraag pardon voor het oponthoud, een goede dag verder..
Ik zie dan altijd van die rennende agenten met een vlindernet voor me. Helemaal als ze een fuik of een val zettenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet zeuren en boeven vangen..
Wahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is blunderen Meki....![]()
Ik heb niet goed gekeken... ik zag de OP. Ik dacht gelijk.. Nee he niet weer.
1000x excusses. En mijn monitor staat nu richting het oosten.
En veel mensen snappen de meeste borden niet eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
De vader van een ex-vriendin heeft/had zo'n bedrijf. Die lachte zich ook helemaal slap om wat de overheid betaalde voor die dingen![]()
't Lijkt me echt verschrikkelijk om een voorbeeldallochtoon te zijn waaraan Achmed de tasjesdief zich aan zou moeten optrekken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef sigme het volgende:
En jij moet gewoon van de drugs afblijven. Zeker als allochtoon-met-een-kleurtje. (
)
Voor of nadat 'ie is overreden?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Lijkt me echt verschrikkelijk om een voorbeeldallochtoon te zijn waaraan Achmed de tasjesdief zich aan zou moeten optrekken.
Ja, maar je moet je lot dragen als een man.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Lijkt me echt verschrikkelijk om een voorbeeldallochtoon te zijn waaraan Achmed de tasjesdief zich aan zou moeten optrekken.
* pberends is playing Dikke Lul Band - Wanneer Laat Je M'n Pik Met Rustquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, maar je moet je lot dragen als een man.
Heel Nederland kijkt naar JOU!
-zullen we je opgeven voor een tv-show: de voorbeeld-allochtoon van het jaar, ofzo? Verzin eens een goede titel.
Gedeelde smart is halve maan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef sigme het volgende:
Verzin eens een goede titel .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |