abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34685296
Mja, jullie moeten weten ik hang aan elkaar van de Vanille Cola...

En wat doen die rare gasten bij de AH....

Die gooien al die 1,5 liter flessen uit het assortiment, daarvoor in de plaats komen van die gammele dun plastic 1 liter flessen, á 1,20 euro!!! En het zijn dus geen statiegeld flessen...

De 1,5 liter flessen, de normale, harde flessen, kosten maar 0,92 cent!!!!

Dertig cent meer voor een halve liter minder!!!
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_34685328
dat is idd wel ziek?
waren die andere dan geen bonus actie ofzo?
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_34685368
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef JapyDooge het volgende:
dat is idd wel ziek?
waren die andere dan geen bonus actie ofzo?
Nope, gewoon normale prijs, ik weet niet wat die 1,5 liter flessen kosten bij de C1000 maar ik denk ongeveer hetzelfde...

Ik ga meteen een boos mailtje sturen naar AH
pi_34685492
rofl nah succes
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_34685618
In veel winkels betaal je ook meer voor 0.5 liter flesjes en 1,5 liter flessen.
pi_34685687
Oh wacht, er staat op de fles:

statiegeld fles... ik weet alleen niet of dat statiegeld nog op de 1,20 euro komt...

Als dat er niet bij komt is ie nog steeds duurder dan de 1,5 liter fles, iets minder wel, maar nog steeds een paar cent duurder!
pi_34685782
Die gewijzigde flessen zijn het idee van de firma Coca Cola, daar heeft AH ook geen invloed op. Het is goedkoper om flessen om te smelten dan om ze schoon te maken en hergebruiken, vandaar deze actie. En trouwens, in die nieuwe flessen zit gewoon anderhalve liter voor zover ik weet.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_34685795
Statiegeld komt altijd bovenop de prijs. Overigens is het helemaal niet zo vreemd hoor dat een literfles duurder is dan een 1,5 literfles. Bij Dekamarkt bijvoorbeeld betaal je voor een 0,3 l. blik Amstel meer dan voor een 0,5 l. blik Amstel. Komt dus vaker voor.
pi_34685872
Haal je eigenmerk drinken
pi_34685887
toch blijft het vaag je betaalt meer voor de verpakking dan voor de inhoud dus?
pi_34685933
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Haal je eigenmerk drinken
die hebben geen vanille , mn vriendin is er ook verslaaft aan
pi_34686229
Ik begrijp wel, en weet ook wel, dat als je kleinere flessen koopt je relatief duurder uit bent.

Maar haal dan niet alle 1,5 liter flessen weg! Je bent een SUPERmarkt, geen Shell station...

Net even de proef op de som genomen, en de 1 liter versie kost in totaal 1,44 euro de 1,5 liter kost in totaal 1,17 euro..

Maar die 1,5 liter flessen zijn inderdaad de 'oude' flessen, werd mij verteld. Er komen nieuwe 1,5 liter flessen voor in de plaats, welke, zo verzekerde hij mij, ook een stuk duurder zouden worden

Dus als dat omsmelten goedkoper is, waarom moeten we dan meer gaan betalen...
pi_34686247
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

mn vriendin is er ook verslaaft aan
Ga je haar nog lang nodig hebben, anders mag je ze doorsturen naar mij hoor
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:41:06 #14
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34686323
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef JapyDooge het volgende:
toch blijft het vaag je betaalt meer voor de verpakking dan voor de inhoud dus?
Natuurlijk
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34686363
quote:

[..]

wèlllll
de Lidle ofzo heeft Vanilla Coke!
is best nog te zuipe
beter als normale cola van de Lidl
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:45:50 #17
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34686479
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef mic_forever het volgende:

[..]

wèlllll
de Lidle ofzo heeft Vanilla Coke!
is best nog te zuipe
beter als normale cola van de Lidl
De gewone cola van de LIDL is anders wel de lekkerste die ik ken op Coca Cola na dan!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34686652
Oh trouwens, ga ik dus net speciaal naar de AH om dus die 1 liter fles te kopen, loop ik weg...

Vind ik 5 euro op de grond

Gratis Cola
pi_34688206
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef mcintosh het volgende:
Dus als dat omsmelten goedkoper is, waarom moeten we dan meer gaan betalen...
Als een bedrijf meer geld kan vragen voor hetzelfde product, waarom zouden ze dat dan niet doen?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_34688276
AH verlaagt weer 1000 prijzen met veel bombarie

maar de coca cola verhogen we gewoon met 30 cent per fles en zeggen daar niets over
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34688341
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef 700MB het volgende:

[..]

Als een bedrijf meer geld kan vragen voor hetzelfde product, waarom zouden ze dat dan niet doen?
Die vraag was naar aanleiding van de reply van Hooibaal dat omsmelten goedkoper is...

En of ze dat kunnen dat zal nog moeten blijken. Als Pepsi 30 cent goedkoper is ga ik echt wel overstappen op de Pepsi, ik ben namelijk grootverbruiker en dan tikt die 30 cent wel aan
pi_34688652
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef mcintosh het volgende:
Die vraag was naar aanleiding van de reply van Hooibaal dat omsmelten goedkoper is...
Dat weet ik.
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef mcintosh het volgende:
En of ze dat kunnen dat zal nog moeten blijken. Als Pepsi 30 cent goedkoper is ga ik echt wel overstappen op de Pepsi, ik ben namelijk grootverbruiker en dan tikt die 30 cent wel aan
Het gaat echter om het aantal personen dat niet overstapt. Dat is ook het punt van 'als ze meer kunnen vragen, waarom dan niet'. Des te hoger de prijs van een product wordt, des te meer afhakers heb je inderdaad. Maar je verdient ook meer per product. Meer dan een statistiek ben je toch niet voor een bedrijf.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:57:20 #23
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_34688791
Belachelijk verschil. Waarschijnlijk doen ze dat omdat er op de literfles een winstmarge zit die flink hoger is dan de 1,5 liters. Die worden nog wel eens onder inkoopprijs verkocht.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_34688815
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Isabeau het volgende:

maar de coca cola verhogen we gewoon met 30 cent per fles en zeggen daar niets over
Dit komt toch echt van Coca Cola zelf vandaan hoor, met hun inkoopsprijsverhoging. Bij ons in de supermarkt is het zelfs 37 cent omhoog gegaan . Schijnt zelfs zo te zijn dat je als supermarkt niks meer geleverd krijgt als je het onder de inkoopsprijs verkoopt ..
pi_34688849
Bij de AH To Go is 0,5 liter frisdrank duurder dan 1,5 liter.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34688920
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:58 schreef heiden6 het volgende:
Bij de AH To Go is 0,5 liter frisdrank duurder dan 1,5 liter.
Ja bij de pompstations hebben ze helemaal belachelijke prijzen, die zullen dan ook wel omhoog gaan straks...
pi_34689070
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:00 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ja bij de pompstations hebben ze helemaal belachelijke prijzen, die zullen dan ook wel omhoog gaan straks...
Iemand zei een keer dat het misschien te maken had met de andere winkeltjes en dergelijke op de treinstations e.d., dat niet iedereen naar de AH gaat voor z'n frisdrank. De meeste zijn trouwens onderdeel van hetzelfde bedrijf.
pi_34689678
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:58 schreef Kevv het volgende:
Dit komt toch echt van Coca Cola zelf vandaan hoor, met hun inkoopsprijsverhoging. Bij ons in de supermarkt is het zelfs 37 cent omhoog gegaan . Schijnt zelfs zo te zijn dat je als supermarkt niks meer geleverd krijgt als je het onder de inkoopsprijs verkoopt ..
Wat ik bedoel is dat de klant nooit geïnformeerd wordt over dergelijke enorme prijsstijgingen maar wel over alle prijsdalingen en dat de klant altijd de supermarkt daarop aan zal kijken en niet de fabrikant.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34689750
Wat een onzin dit. Ik heb nu net metteen 5 oude flessen meegenomen. Veel stond er al niet meer
If Matrix was here, he'd laugh too
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:41:43 #30
139840 Bars
Down the riverside!
pi_34690269
1. Wij balen er als winkel ook van, die prijzen bepalen we niet zelf
2. Voor zover ik weet doet alleen Coca Cola dit
3. Het zijn wél statiegeld flessen, die Lidl flessen zijn ook van slap plastic, maar daar zit ook statiegeld op.
Alaaf!
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:42:30 #31
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34690297
Hop, kreeg vandaag een brief van onze drankenleverancier (horeca) in handen dat Coca-Cola hun 1 en 1,5 literflessen gaan vervangen voor een nieuwe waar (voorlopig?) wel statiegeld voor gevraagd wordt, niet in kratten geleverd zullen worden maar in shrinkplastic en weer verzameld wordt in grote plastic zakken waar 270 flessen in passen. Het geintje zal de prijs 20% opdrijven...

De leverancier boodt ook Pepsi aan, dat niet aan die verandering meedoet en geen prijsverhoging vraagt. Maar ja, Coca-Cola is nu eenmaal lekkerder.
The Internets, I needs it..
pi_34690490
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hop, kreeg vandaag een brief van onze drankenleverancier (horeca) in handen dat Coca-Cola hun 1 en 1,5 literflessen gaan vervangen voor een nieuwe waar (voorlopig?) wel statiegeld voor gevraagd wordt, niet in kratten geleverd zullen worden maar in shrinkplastic en weer verzameld wordt in grote plastic zakken waar 270 flessen in passen. Het geintje zal de prijs 20% opdrijven...

De leverancier boodt ook Pepsi aan, dat niet aan die verandering meedoet en geen prijsverhoging vraagt. Maar ja, Coca-Cola is nu eenmaal lekkerder.
Mja, alleen de Vanille Coke is écht lekkerder vind ik, als ik moet kiezen tussen de normale Cola en Pepsi zal de prijs wel de doorslag geven

Maar helaas voor mij ben ik een beetje verslaafd aan de Vanille, dus
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:51:26 #33
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34690622
Echte lekkere cola drink je uit een glazen fles...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34690631
Ik wist niet eens dat er Vanille Coke bestond.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:52:48 #35
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34690681
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef Marvellous het volgende:
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:53:56 #36
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34690725
Hm, landelijke actie dus.. irritant! Nog maar even inslaan dus..
quote:

[..]

Super de Boer heeft huismerk vanille cola, geen ervaring mee maar wellicht iets voor je vriendin?
pi_34690824
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef Marvellous het volgende:
Waar gaat het heen met dit land
pi_34690923
Ik wil cola uit een glazen fles of 2 liter.
pi_34690970
Ik drink nooit prik dus ik ben niet zo op de hoogte.
Maar het lijkt me in ieder geval wel lekker. Ik hou wel van vanille.
pi_34691165
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef mcintosh het volgende:
Oh trouwens, ga ik dus net speciaal naar de AH om dus die 1 liter fles te kopen, loop ik weg...

Vind ik 5 euro op de grond

Gratis Cola
nee nee,
ondeugd,
naar de politie brengen !!!!!
pi_34691270
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:04 schreef IBAZ het volgende:

naar de politie brengen !!!!!
Heb ik al gedaan
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:18:18 #42
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34691794
Dan moetje maar wachten op de reclame
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34692038
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan
* geeft schouderklopje

Braaf ventje !!
pi_34692637
quote:

Het mooi hiervan is, dat AH precies kan zien welke producten mensen kopen d.m.v. de bonuskaart. Zo kunnen ze dus 1000 niet-goed-verkopende producten goedkoper maken. Zo komen ze van deze producten af, die eerder toch nooit werden verkocht.

Ze hebben dus ook zicht op de producten die wél veel verkocht worden. Omdat zij deze informatie hebben kunnen ze heel nauwkeurig bepalen welke producten ze duurder kunnen maken. Indien deze producten niet prijselastisch zijn (de prijs maakt niet uit voor de consument, ze kopen het toch wel, weer iets van merktrouw enzo). Zo maken ze meer winst op de producten die toch wel gekocht worden, en de producten die eerst niet verkochten. Worden nu wel gekocht:
"Oh, dit is wel veel goedkoper geworden, nemen we die ook maar mee ! "

*lacht consumerend nederland uit !

Pluimpje voor marketeers van AH !
Fingerspitzgefühl
pi_34692751
Vanilla Coke is goor
pi_34692930
da's verkooptactiek van ze!

de consumentenbond neemt alleen 1,5 liter flessen mee in de vergelijkingen, dus die gooien ze dr uit, en doen er een 1 literfles voor terug. kunnen ze én veel geld vragen, én goed uit de test komen!

dat was ook de reden van die ophef om de ontbijtkoek... dat was toevallig één van de producten waarop de consumentenbond de prijsvergelijkingen baseerde, dus dat ene product werd goedkoper gemaakt, en een ander product duurder...
pi_34692973
"AH verkoopt 1 liter flessen cola duurder dan de 1,5 liter!! "

Ish helemahl te doer voor jou? Ishe niet choed?

In zulk een geval raad ik aan: koop in bij groothandel of koop huismerk van een andere supermarkt. Probleem opgelost.
"Death is only the Beginning"
-- Fuck is van oorsprong een Nederlands woord. Wij Nederlanders hebben dus het meest-gebruikte woord van de Engelse taal gemaakt --
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:53:17 #48
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34693025
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Vanilla Coke is goor
Idd
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:54:06 #49
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34693059
quote:
Vanilla Coke is lekker
Eensch
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34693729
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef Silencer666 het volgende:
"AH verkoopt 1 liter flessen cola duurder dan de 1,5 liter!! "

Ish helemahl te doer voor jou? Ishe niet choed?

In zulk een geval raad ik aan: koop in bij groothandel of koop huismerk van een andere supermarkt. Probleem opgelost.
Ehm

Dacht je dat het om die 1,40 euro ging of om het feit dat je in dezelfde winkel voor hetzelfde produkt meer betaald voor minder?

Als jij het eerste denkt raad ik je het volgende aan: een hersentransplantatie
pi_34700020
quote:

of wat te denken van de Amstel en Heineken,allemaal duurder terwijl nog geen maand geleden moeilijk werd gedaan over Grolsch
pi_34700037
probleem is dat in het idiote nederland geen statiegeld meer verplicht is,rewijl omliggende landen er mee beginnen.
Flessen voor eenmaliggebruik zijn uiteraard duurder,cocacola heeft daarnaast een vermogen uitgegeven om die nieuwe fles te kunne draaien,straks komen we om in die flessen en zal de afvalberg ook duurder worden.
Geen statievrije flessen kopen dus.
pi_34700117
lidl heeft ook vanille cola
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34700276
Bij de AH to go (die op o.a stations) is 0,5 liter al duurder. Daar kan je beter 1,5 liter kopen..
pi_34711140
Dat hele idee van statiegeld is sowieso walgelijk, je kijkt op het prijskaartje en vervolgens komt er gewoon nog een relatief flink deel bovenop, en dan moet je al je flessen terug gaan zeulen om je eigen geld terug te krijgen.
pi_34712912
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef fokkieslim het volgende:
probleem is dat in het idiote nederland geen statiegeld meer verplicht is,rewijl omliggende landen er mee beginnen.
Flessen voor eenmaliggebruik zijn uiteraard duurder,cocacola heeft daarnaast een vermogen uitgegeven om die nieuwe fles te kunne draaien,straks komen we om in die flessen en zal de afvalberg ook duurder worden.
Geen statievrije flessen kopen dus.
Jawel hoor. Ze hoeven alleen niet meer opnieuw gevuld te worden. Voorheen had je de PET-flessen (uit polyethyleentereftalaat dus), die werden gereinigd en hervuld. Dat zou beter voor het milieu zijn.

Nu hebben ze van dat slappe plastic. Daar zit echt nog wel statiegeld op. Alleen ipv van dat ze gereinigd en hervuld worden, worden ze nu geperst en verwerkt tot plastickorrels die dan weer als grondstoffen dienen voor de nieuwe flessen.
pi_34713723
Die Lime Coca Cola (niet de light versie) is ook lekker
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_34736948
Vanilla cola?

Er is maar één cola en dat is...

...Cola!!!

Hail to de uitvinder van het drankje dat mijn leven onder beïnvloeding van een verslaving heeft gezet. Serieus, een dag geen cola is een kutdag Ik drink die troep eigenlijk veel te veel.

O ja, CC light lemon is ook goor, pepsi twist kan er mee door. Het vernieuwde (ik schat dat het nu zo een half jaar is) recept van Coca Cola, d.w.z. met een vleugje citroen erbij (is je vast wel eens opgevallen) bevalt wel goed. Maar het is nog steeds niet zo lekker van smaak als Pepsi
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34740057
Pepsi vind ik veel te zoet

Ik vind de nieuwe flessen trouwens wèl mooier nu ik ze thuis heb. Alleen die prijs hè, dat is het niet waard.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 21:26:34 #60
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_34741231
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:

Ik vind de nieuwe flessen trouwens wèl mooier nu ik ze thuis heb. Alleen die prijs hè, dat is het niet waard.
De nieuwe Fanta fles
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_34798923
Gaat goed uitwerken voor Pepsi, was geen 1,5 liter fles Pepsi meer te krijgen bij de AH net hier, terwijl die 'voordeel' verpakkingen Coca-Cola nog volop aanwezig waren
pi_34809632
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef mcintosh het volgende:
Gaat goed uitwerken voor Pepsi, was geen 1,5 liter fles Pepsi meer te krijgen bij de AH net hier, terwijl die 'voordeel' verpakkingen Coca-Cola nog volop aanwezig waren
Pepsi is ook in de aanbieding bij de AH, speelt ook mee natuurlijk.
pi_34810135
Je kunt die nieuwe colaflessen (iig de 1,5 liter) gewoon in de flessenautomaat gooien, en dan krijg je 25 eurocent statiegeld terug..
pi_34810282
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef 51cent het volgende:

[..]

Pepsi is ook in de aanbieding bij de AH, speelt ook mee natuurlijk.
Mja, niet meer toen ik er vanavond was, maar was een paar dagen geleden inderdaad wel zo ja
  maandag 6 februari 2006 @ 22:48:13 #65
6290 Dr_Crouton
pi_34812376
Heb de nieuwe 1L fles (Cherry Coke) in handen gehad en het is niet zo slap en dun dan ik had verwacht, valt waarschijnlijk beter te recyclen. En de prijs, ach, dan blijft het een beetje exclusief voor de liefhebbers. Pepsi is voor plebs.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:28:51 #66
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34820319
laat maar ik doe het anders..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:36:18 #67
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34820442
Zal me worst wezen eerlijk gezegd!

Coca Cola is echt heeeeeeeeeeeerlijke cola en verder vind ik alle andere Cola eigenlijk niet te zuipen. Pepsi gaat nog een klein beetje maar dat drink ik echt alleen als er niks anders is. Ik zal maar niet beginnen over River, Huismerk e.d. Cola.....GADVERDAMME!

Nu woon ik nog thuis en koopt m'n moeder gewoon Coca Cola maar ik zou het ook zeker zelf blijven kopen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:44:11 #68
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:40:37 #69
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34828600
88% zelfs voor de soorten die voorheen in een 1,5 liter fles zaten, en nu in een 1 liter fles.
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_34834109
Bij de C1000 hiero verkopen ze al minstens 3 maanden "oude" flessen met Duise etiketten.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:17:46 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34844717
Bij alle supermarkten is het duurder geworden, en zoals al eerder gezegd, CC beslist erover Vind t maar belachelijke flessen (ook de Fanta+Sprite ), en veels te duur.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:25:34 #72
87205 Kuper
Hail Satan if you please...
pi_34844989
Rare actie dan van de Super hier... een paar weken geleden. Kratje Coca Cola (10 flessen a 1,5 liter) 5 euro. Jaja.. ook de uiterste verkoopdatum goed. aug. 06.

Was ook de enige keer dat ik Coca Cola heb gehaald, alleen omdat ie zo goedkoper was als de Lidl.

Gewoon weer naar de Lidl zaterdag hoor
pi_34846837
Bij de shell is een 1,5 liter fles cola nu goedkoper dan in de supermarkt

Maar die hebben nog wat oude voorraad
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:15:35 #74
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34847108
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef mcintosh het volgende:
Bij de shell is een 1,5 liter fles cola nu goedkoper dan in de supermarkt

Maar die hebben nog wat oude voorraad
In de AH werd bij ons ook de oude voorraad verkocht voor de normale prijs Mr dat gaat ook op
pi_34847198
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef GotC het volgende:

[..]

In de AH werd bij ons ook de oude voorraad verkocht voor de normale prijs Mr dat gaat ook op
Tijd om het begrip hamsteren eens echt te laten gelden bij de AH
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:23:09 #76
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34847425
Ik zou maar aan die cheap-ass Pepsi gaan, anders kan je straks de tandarts niet betalen die je cola tandjes moet reviseren. Of de diabetes injectiespuiten
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34847500
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou maar aan die cheap-ass Pepsi gaan, anders kan je straks de tandarts niet betalen die je cola tandjes moet reviseren. Of de diabetes injectiespuiten
Gelukkig ben ik goed verzekerd

En poets ik m'n tanden heel goed

Alleen dat diabets verhaal... daar kan ik verder weinig aan doen
pi_34859322
Coca Cola Light
Zo eens in de supermarkt kijken
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34885883
rond uit schandalig die prijs verhoging van Coca Cola.
Ik run een gezin met 3 volwassen soms 4) en 1 kind van 13 en we zijn al gauw goed voor 12 tot 15 flessen in de week.
Per week ben ik dus rond de 7euro duurder uit. en dat is 365euro per jaar, en reken dat nou eens uit naar nederlandse guldens........dacht t niet he

Ik ga hier dus niet aan mee doen en ben per direct overgegaan op Pepsi cola.
T is ff wennen maar alles went zeggen ze, dus ook Pepsi.
en als Pepsi overgaat op zo'n aktie stap ik desnoods over op de cola van de lidl of aldi

Ik hoop dat er meer mensen zo over denken en mee doen, komen ze er vanzelf van terug.
pi_34893089
Naast het bier en de DVDR uit duitsland ga ik nu ook maar kratten cola inslaan. Bij de grens wonen is best wel voordelig

1,25 voor coca cola, ze kunnen die fles ergens overdwars insteken. Ik koop het niet meer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 februari 2006 @ 11:41:12 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_34894469
Pepsi is best lekker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_34897834
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:

Coca cola is imo veel zoeter, maar ik drink meestal pepsi max en dat is wel wat anders dan gewone pepsi. Als ik veel cola zuipt (een fles per dag bijv.) krijg ik met coca cola enorm veel last van mijn maagzuur.
pi_34899292
Ik heb even een boos emailtje gestuurd naar nl.info@ge.cokecce.com ..
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:36:15 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_34904672
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef carinvg het volgende:
Ik run een gezin met 3 volwassen soms 4) en 1 kind van 13 en we zijn al gauw goed voor 12 tot 15 flessen in de week.
Per week ben ik dus rond de 7euro duurder uit. en dat is 365euro per jaar, en reken dat nou eens uit naar nederlandse guldens........dacht t niet he

en als Pepsi overgaat op zo'n aktie stap ik desnoods over op de cola van de lidl of aldi

Ik hoop dat er meer mensen zo over denken en mee doen, komen ze er vanzelf van terug.
Zo veel CC per week?! Verslaving, iemand?
pi_34909914
quote:

Bier is goedkoper
pi_34915537
Ik denk dat coca cola zo de schijtberg op gaat, als iedereen even meehelpt met boycotten die zooi!
Maarja, ik ben al overgestapt, want ik zoop altijd lemon light of lime, alleen ik kan het niet meer kopen bij onze fijne dekamarkt (in dorp). Ze vinden het daar nl nodig om eens in de zoveel tijd het halve assortiment eruit te flikkeren, dus de lemon en lime cola was zomaar vertrokken.
Hoe irritant als je zomaar 12 dingen op je boodschappenlijstje inene niet meer kan krijgen
pi_34915630
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef flamoes het volgende:
Ik denk dat coca cola zo de schijtberg op gaat, als iedereen even meehelpt met boycotten die zooi!
Maarja, ik ben al overgestapt, want ik zoop altijd lemon light of lime, alleen ik kan het niet meer kopen bij onze fijne dekamarkt (in dorp). Ze vinden het daar nl nodig om eens in de zoveel tijd het halve assortiment eruit te flikkeren, dus de lemon en lime cola was zomaar vertrokken.
Hoe irritant als je zomaar 12 dingen op je boodschappenlijstje inene niet meer kan krijgen
Hier bij de AH stond een stapel kratten met lime voor 75 cent per fles...maar die is waarschijnlijk vandaag wel weg.
pi_34916105
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier bij de AH stond een stapel kratten met lime voor 75 cent per fles...maar die is waarschijnlijk vandaag wel weg.
Nou ik kom morgen nog wel ergens waar een AH is, dus zal even kijken wat ze hebben!
pi_34917547
Shit man, 3 slokken en de fles is alweer leeg!
pi_34918145
Ik heb een slappe 1,5 liter fles.
pi_34918182
moet je er viagra in gooien.
Tering, wat is mn "humor" slecht vandaag
pi_34918247
En zo slap zijn ze niet, de fles ziet er alleen niet uit
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:36:28 #93
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_34918388
hmmzz, van de weeek een soplettenw at een krat cola in Duitsland kost (die hadden meestal al 1 liter flessen in kratten....)
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:52:55 #94
6290 Dr_Crouton
pi_34919152
De CC smaakt er iig niet minder van.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dr_Crouton op 09-02-2006 23:09:04 ]
pi_34919239
Volgens betrouwbare bron op de bank naast me drinkt de nieuwe fles een stuk makkelijker Maar bij het in het glas schenken bruist de cola meer en krijg je van die coca cola light effecten waarbij je glas sneller overstroomt door het gebruis.
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:09:44 #96
6290 Dr_Crouton
pi_34919983
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Isabeau het volgende:
Volgens betrouwbare bron op de bank naast me drinkt de nieuwe fles een stuk makkelijker Maar bij het in het glas schenken bruist de cola meer en krijg je van die coca cola light effecten waarbij je glas sneller overstroomt door het gebruis.
Doe net als bier van de tap, houdt het glas schuin bij het inschenken en als het bijna vol is weer rechtop. Succes verzekerd!
pi_34930611
Zo veel CC per week?! Verslaving, iemand? [/quote]
[quote]

Nee gewoon veel dorst
pi_34930961
Ik heb ook maar pepsi gekocht, en dat smaakt eigenlijk prima. Iets anders, even wennen, maar best lekker.
pi_34937230
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:16 schreef carinvg het volgende:

Nee gewoon veel dorst
En dan drink je Coca Cola in plaats van gewoon water ofzo?!

en zeiken dat het zo duur is, en dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen voor jullie gezondheid + bijkomende kosten
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_34938353
Sja, misschien wil coca cola met de obesitas-mode meegaan. Het vrouwenfiguur in de fles krijgt gewoon een wat grotere diameter. En die prijs, belachelijk ja. Heb gisteren een fles Albert Heijn eigen merk cheap-ass cola gekocht, maar daar werd ik toch ook droef van..
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:59:26 #101
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34941291
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef mcintosh het volgende:

[afbeelding]

Die gooien al die 1,5 liter flessen uit het assortiment, daarvoor in de plaats komen van die gammele dun plastic 1 liter flessen, á 1,20 euro!!! En het zijn dus geen statiegeld flessen...

Was toch iets van in het nieuws dat die grote bedrijven de PetFlessen uit de handel gehaald hadden?
pi_34941689
[/quote]

en zeiken dat het zo duur is, en dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen voor jullie gezondheid + bijkomende kosten
[quote]

Ten eerste ZEIK ik niet, Ik heb een hardwerkende man en een zoon van 20 (met vriendin) en die neemt a.a een fles mee naar zijn werk. dat zijn er al 5 in de week. Heb ik t nog niet over dat er vaak visite is,
moet ik die mensen dan water gaan geven omdat jij dat beter vindt.
Drink zelf water, wij werken met zijn alle hard voor ons geld en vragen niet om dit soort beslissingen, die coca cola ineens doorvoert.
Dit is gewoon een principe kwestie meer niet.
Nederland gaat gebukt onder dit soort beslissingen, ziekenfondsen die veranderen zonder dat je er iets aan kunt doen. Inmiddels betalen wij 300¤ ziekenfonds (660 gulden) terwijl ik me niet kan herinneren wanneer we voor t laatst bij een dokter zijn geweest. En we hebben dit allemaal maar te pikken in Nederland

[ Bericht 18% gewijzigd door carinvg op 10-02-2006 18:01:32 ]
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:15:40 #103
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_34943614
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:12 schreef carinvg het volgende:

quote:
Inmiddels betalen wij 300¤ ziekenfonds (660 gulden) terwijl ik me niet kan herinneren wanneer we voor t laatst bij een dokter zijn geweest. En we hebben dit allemaal maar te pikken in Nederland
We betalen natuurlijk met z'n allen de gehele gezondheidszorg, dat jij toevallig niet naar de dokter gaat staat er natuurlijk helemaal los van hoeveel je eigenlijk moet betalen.....

Maar ja, dat is een andere discussie en gaat niet over coca-cola
pi_34944233
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef flamoes het volgende:

Nou ik kom morgen nog wel ergens waar een AH is, dus zal even kijken wat ze hebben!
De kratten coca cola lime staan er nog steeds voor 75 cent (mocht je in Drenthe wonen dan is het dichtbij )
  zondag 12 februari 2006 @ 00:10:37 #105
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34985615
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De kratten coca cola lime staan er nog steeds voor 75 cent (mocht je in Drenthe wonen dan is het dichtbij )
Daar komen ze volgens mij niet vanaf
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34985785
Hm, heb ik dat nou, of hebben ze extra veel 'prik' in die cola gestopt?

Zovan; jullie betalen een hogere prijs, MAAR dan krijg je ook meer prik!

Of is dit gewoon het psychologische bij-effect van de nieuwe fles?
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_34991486
Ze hebben meer prik in die &*%^(*%^hoereflessen gedaan omdat het dan nog na een paar uur te zuipen is. Als ze er niet meer in zouden doen is de cola binnen 5 uur zo dood als een kopje biologische rooibos thee. Kijk maar eens in de dop van de nieuwe flessen. Ze hebben het "rubbertje"er uit gelaten. Scheelt weer in de kosten hé! En verdienen ze nóg meer!!!!!!

Nu is de cola na 8 uur afgesloten te zijn geweest zo dood als een pier.........
pi_34999382

Waarom verkopen ze dat nou niet in Nederland.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_34999587
Welcome to the real world
pi_35007047
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef m021 het volgende:

Waarom verkopen ze dat nou niet in Nederland.
Damn, hebben!!!
pi_35105411
Tijd Voor Pepsi
pi_35105470
Bij de andere supermarkten komen ze ook.

Daar waren de grote flessen ook nog goedkoper dan de kleine idd.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:41:03 #113
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_35105656
Coco Cola

Het blijft heerlijk! Ik zal echt nooit Pepsi gaan drinken
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_35108188
Coca Cola bevatte al meer koolzuur dan Pepsi, en met deze nieuwe flessen hebben ze er zelfs nog méér in gedaan.

Pepsi
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:11:22 #115
6290 Dr_Crouton
pi_35120886
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:56 schreef m021 het volgende:
Coca Cola bevatte al meer koolzuur dan Pepsi, en met deze nieuwe flessen hebben ze er zelfs nog méér in gedaan.
Coke, voor de luidste boeren en bombastische scheten.
pi_35133233
Email van coca-cola:
quote:
Het klopt inderdaad dat de prijs voor een losse 1,5 liter fles gestegen is.

Zoals u de afgelopen weken in de landelijke dagbladen heeft kunnen lezen, heeft Coca-Cola nieuwe eigentijdse verpakkingen geïntroduceerd die meer tegemoet komen aan de wensen van de consument. De nieuwe 1 liter verpakking (voor kleine gezinshuishoudens) en de handige 4-pack (voor grotere gezinshuishoudens) zijn hiervan voorbeelden.

De reden van de prijsverhoging is de aanzienlijke investering om te kunnen innoveren (o.a. in een nieuwe productielijn, transportsysteem en het inzamelingsysteem). Hierdoor zijn we nu in staat een moderne, eigentijdse frisdrankverpakking aan te bieden. De verpakkingen zullen in het algemeen duurder zijn dan de vorige, maar sluiten wel beter aan op de wensen van de moderne consument.

In veel gevallen zal de prijs overigens lager uitvallen dan de verhoging waarop u doelde. De handige 4-pack zal de komende periode met een stevige prijspromotie op de winkelvloer staan. Ook op de andere verpakkingssoorten zullen er dit jaar veel meer prijspromoties worden aangeboden dan voorheen het geval was. Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003.
pi_35133375
quote:
De verpakkingen zullen in het algemeen duurder zijn dan de vorige, maar sluiten wel beter aan op de wensen van de moderne consument.
Ik vond echt niks mis met die oude flessen hoor
Of ben ik nu ouderwets? Ik vind die slappe troep maar niks..
pi_35134938
slappe troep
pi_35135023
Zo slap zijn ze nou ook weer niet, maar ik vind ze niks beter dan die oude flessen, en zeker niet voor dat geld.
  donderdag 16 februari 2006 @ 01:25:04 #120
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35140231
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef Roolio het volgende:
Zo slap zijn ze nou ook weer niet
Zeker nog niet er mee geschonken?
pi_35141165
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Roolio het volgende:
Email van coca-cola:
[..]

Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003.
Daar is het hem dus om te doen. Prijs ligt nu gelijk met omringende landen. Erg slinkse actie dus om een prijsverhoging van 40% te rechtvaardigen.

Ik drink wel pepsi
pi_35141215
Cola hoort in een glazen fles
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 16 februari 2006 @ 03:00:25 #123
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_35141483
Tja, prijzenoorlog he
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_35141506
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 03:00 schreef star_gazer het volgende:
Tja, prijzenoorlog he
  donderdag 16 februari 2006 @ 03:03:59 #125
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_35141514
Nu nog een prijzen oorlog voor de benzine.. auto's en dat soort rare praktijken
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_35141523
Ik zie liever een prijzenoorlog in de huizen / hypotheekmarkt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_35143180
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Nu nog een prijzen oorlog voor de benzine.. auto's en dat soort rare praktijken
Die hebben we hier plaatselijk al jaren (voor benzine dus)
pi_35143887
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Roolio het volgende:
Email van coca-cola:
[..]
Hey die email heb ik ook gekregen Die lijers daar hadden gewoon een standaard email klaarstaan
Ik heb daar overigens nog een email op teruggestuurd, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen Die hebben ze natuurlijk niet standaard staan.
pi_35144204
Ik had al wel verwacht dat het een standaard email was
pi_35150977
Échte Nederlanders drinken Pepsi.

pi_35408467
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef m021 het volgende:
Échte Nederlanders drinken Pepsi.

Dan drink ik wel huismerk cola, maar nooit Pepsi :x. Maar ja, ik zie die flessen heb zo iets, welkom bij de europese eenhiedsworst.
pi_35409226
quote:

[afbeelding]

Bij de supermarkt waar ik werk is de prijs van een liter lager dan 1,5 liter. De 1,5 liter zit nu ook in zo`n zachte fles maar de prijs is niet veranderd.
pi_35409274
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef hooibaal het volgende:
Die gewijzigde flessen zijn het idee van de firma Coca Cola, daar heeft AH ook geen invloed op. Het is goedkoper om flessen om te smelten dan om ze schoon te maken en hergebruiken, vandaar deze actie. En trouwens, in die nieuwe flessen zit gewoon anderhalve liter voor zover ik weet.
Klopt er zijn nu 3 verschillende soorten. 0.5 liter 1 liter en 1,5 liter
pi_35409331
quote:

[..]

]
First Choice cola van de Jumbo en de Plus is er ook in Vanille smaak
pi_35409563
Godskolere. Wedden dat hier een manager op gepromoveerd is. "Hey luitjes, tijdens het golfen bedacht ik me opeens, waarom verzinnen we niet een nieuwe fles voor ons bocht en draaien we zo het gepeupel een flinke poot uit?" Mieters plan, Jan-Frederik!

Alsof het mij kan rotten waar die meuk inzit, als wordt het in GAMMA bouwemmers aangesleept. En dan die mensen die het SERIEUS gaan hebben over het feit of ze de nieuwe flessen mooi vinden of niet?! Hebben jullie doorzichtige koelkasten ofzo? Of pronken jullie ermee opweg naar de auto? "Jaaaaaaa, de Vries, kijk mijn mooie Cola flessen eens in m'n Scenicje staan!".

De tering. Wat laten we ons toch graaaaaaag oplichten. .
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
pi_35409619
quote:

Cola van de Aldi is vies
pi_35411338
Je ziet het steedds duidelijker, Pepsi vliegt de winkel uit, en Coca Cola raken ze niet meer zo hard kwijt...
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:01:09 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35412168
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef mcintosh het volgende:
Je ziet het steedds duidelijker, Pepsi vliegt de winkel uit, en Coca Cola raken ze niet meer zo hard kwijt...
Pepsi enzo waren ook in de aanbieding vorige week in de AH En bij mijn AH loopt de CC nog altijd hard, maar misschien ieeeets minder.
pi_35415275
Hier bij de AH in Delfshaven net de laatste fles gewonen Pepsi weten te bemachtigen. Ze verkopen hier sinds de verandering ook al geen Dr Pepper meer. Ik heb 1 zo'n 4-pack CC geprobeerd, maar die flessen zijn irri en die korting zal denk ik binnenkort ook eindigen. Dat van die 1L flessen is helemaal belachbaar.

Ik wacht op berichten dat het marktaandeel van Pepsi stijgt zonder er ook maar iets voor te doen
pi_35420159
quote:
Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003.
Ja, dus??? Hebben ze dan twee jaar lang geen enkele cent verdiend? Eikels .
pi_35420426
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Pepsi enzo waren ook in de aanbieding vorige week in de AH En bij mijn AH loopt de CC nog altijd hard, maar misschien ieeeets minder.
Ik ben sinds een paar dagen ook van het Pepsi-clubje.
pi_35424056
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:49 schreef Roksx het volgende:
Hier bij de AH in Delfshaven net de laatste fles gewonen Pepsi weten te bemachtigen. Ze verkopen hier sinds de verandering ook al geen Dr Pepper meer. Ik heb 1 zo'n 4-pack CC geprobeerd, maar die flessen zijn irri en die korting zal denk ik binnenkort ook eindigen. Dat van die 1L flessen is helemaal belachbaar.

Ik wacht op berichten dat het marktaandeel van Pepsi stijgt zonder er ook maar iets voor te doen
Dat van Dr. Pepper is ook niet zo vreemd. Da's namelijk ook "vernieuwd" hoewel "vernield" een betere omschrijving is. Er zit nu ineens minder suiker in. Dus Dr. Pepper kan ik ook al niet meer drinken. Ik heb suiker nodig, anders val ik teveel af!
pi_35425120
waarom noemen ze deze flessen nieuw?

in frankrijk hebben ze deze slappe rotflessen al jaren, je kan er niet fatsoenlijk uit drinken (en nee, ik drink niet uit glas gaat er alleen maar koolzuur verloren )

puur oplichterij maar gelukkig drink ik ook geen vieze coca-cola maar overheerlijke pepsi
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:00:42 #144
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_35425221
Pepsi is bocht. En ik koop echt maximaal een fles Cola per week dus ik overleef het wel.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_35441059
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat van Dr. Pepper is ook niet zo vreemd. Da's namelijk ook "vernieuwd" hoewel "vernield" een betere omschrijving is. Er zit nu ineens minder suiker in. Dus Dr. Pepper kan ik ook al niet meer drinken. Ik heb suiker nodig, anders val ik teveel af!
Vind Dr. Pepper echt goor
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:54:27 #146
88071 elmark
Fruittellarolgambler
pi_35454968
Ik weet niet of er al zoiets aan de gang is, maar Moet er niet gewoon een BOYCOT-ACTIE worden opgezet.. met een website enzo.. een beetje groots aanpakken.. De echte tegenstanders van die zachte flessen moeten er iets voor over hebben om CC te dwingen terug te gaan naar de oude fles. Ik drink ook liever CC dan Pepsi, maar met die zachte flessen kies ik toch maar voor Pepsi..
pi_35455264
Ik denk niet dat het een kwestie is van harde of zachte flessen, maar van de absurde prijsverhoging die er tegelijk met die nieuwe flessen is ingevoerd. En de manier van redeneren; CC zegt "WIJ vinden dat de consument liever nieuwe flessen ziet en daar willen ze best voor betalen".
pi_35455342
Volgens mij is een grote actie nergens voor nodig. Ze zullen het wel merken aan de omzet.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:19:00 #149
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_35455777
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef Joene het volgende:
Cola hoort in een glazen fles
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_35470580
Heb net bij de AH hier in Hoogezand de laatste volle krat Coca Cola in oude flessen weten te bemachtigen

Heb ik weer voor een aantal weken genoeg, was toevallig in de aanbieding omdat het de laatste oude flessen waren die ze hadden staan.

Normaal koop ik zowiezo nooit coca cola, vind het veel te duur. Heb meestal de goedkope Hihgway cola van de Edah
pi_35470648
quote:
Vanilla Coke is goor
Precies, er is maar 1 lekkere cola en dat is de normale coka cola
pi_35472433
quote:

[afbeelding]

Bij de C1000: 1,5L kost 1,27
1,0L kost 1,09 dat betekend dat een halve liter afgerond ongeveer 42cent zou moeten kosten en 1 liter dus 84 cent. Dat betekend dus dat je voor 1 liter 25 cent teveel betaald.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:11:45 #153
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_35472548
Prima tent die AH, het is Coca Cola die zijn prijzen zo hoog houdt. Wat dat aangaat kan iedereen beter overstappen naar huismerken, want daar heeft AH zelf de marge in de hand. En met Grolsch kunnen ze natuurlijk veel harder onderhandelen dan me Coca Cola, want die moet in het assortiment zitten, Grolsch staat er alleen maar voor de leuk.
pi_35472900
Wat kost die cola nu bij de AH dan? Bij C1000 1,27 voor 1,5L en 1,09 voor 1L.
Is de prijs bij de AH anders?
pi_35472914
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:06 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Bij de C1000: 1,5L kost 1,27
1,0L kost 1,09 dat betekend dat een halve liter afgerond ongeveer 42cent zou moeten kosten en 1 liter dus 84 cent. Dat betekend dus dat je voor 1 liter 25 cent teveel betaald.
En dat zou dan door de verpakking komen? Kleine fles is ook minder materiaal voor nodig dus vreemd dat die als je alles uitrekend duurder is.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:42:28 #156
40852 msteggink
roflkartoffel
pi_35473331
Slappe flessen gaat nog wel , de prijs en het verdwijnen van de prik ben ik minder over te spreken...
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:48:46 #157
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35475086
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef Alieda1984 het volgende:
Wat kost die cola nu bij de AH dan? Bij C1000 1,27 voor 1,5L en 1,09 voor 1L.
Is de prijs bij de AH anders?
Bij Albert (bezorgservice AH) is het voor 1,5 liter ook 1,27 Wel voor 1 liter 1,19. Zal vanavond ook nog wel effe kijken hoeveel het kost in de AH
pi_35476076
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef msteggink het volgende:
Slappe flessen gaat nog wel , de prijs en het verdwijnen van de prik ben ik minder over te spreken...
Ja, vind ik nou ook. In de krant stond iets over boze brieven naar Coca Cola, maar volgens dat artikel waren mensen boos over de fles. Ik ben boos over de prijs en het verdwijnen van het rubber stukje in de dop.
pi_35477298
Heb die nieuwe fles al gehad, de 2L fles ervan vorige week. Had er geen problemen mee, na bijna een week zat er nog steeds prik in.
pi_35477328
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:48 schreef GotC het volgende:

[..]

Bij Albert (bezorgservice AH) is het voor 1,5 liter ook 1,27 Wel voor 1 liter 1,19. Zal vanavond ook nog wel effe kijken hoeveel het kost in de AH
Dan valt die 1euro en 9 ct bij de C1000 nog wel mee dus. Scheeld 10ct
pi_35482884
maargoed niet AH heeft prijs van cocacola verhoogd. Dat doet cocacola zelf..voor wie de krant leest..
pi_35497847
In de internetuitzending van Kassa van vandaag kwam de nieuwe fles van Coca-Cola ook nog voorbij.
pi_35502739
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de internetuitzending van Kassa van vandaag kwam de nieuwe fles van Coca-Cola ook nog voorbij.
Ik heb de nieuwe fles gisteren gehad, ff 1 gehaald om te testen of die echt zo slecht is zoals velen zeggen. Vond het reuze meevallen. Geen problemen gehad met inschenken. De flessen van de Lidl en de Aldi zijn slapper maar zelfs daar heb ik geen problemen mee.

Je moet met inschenken gewoon 2 handen gebruiken, dan knoei je ook niet.
pi_35515023
idd mee eens.. mensen kunnen zelf ook wel eens nadenken over hoe ze iets doen.. fles vasthouden is zeker een hele kunst.. maar nee schuld wordt bij de ontwerper of de fabrikant neergelegd... enige jammere is dat ze de kosten idd doorberekenen in zo`n hoge schaal... maarja er moet toch weer terugverdiend worden,, of je het er nou mee eens bent of niet,,
pi_35515048
Gaat mij erom dat volgens mij niemand klaagde over die oude flessen, dus waarom zo nodig veranderen
pi_35516007
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef mcintosh het volgende:
Gaat mij erom dat volgens mij niemand klaagde over die oude flessen, dus waarom zo nodig veranderen
Er zijn daar een aantal redenen voor:

Statiegeldfles verdwijnt, Nu hebben ze flessen van goedkoper materiaal wat straks goedkoper te verwerken als afval. De huidige flessen zijn oud en vies of beschadigd. Om deze flessen wel te behouden moet coca cola meer geld investeren in maken van nieuwe flessen.. reinigingskosten etc.
pi_35536539
1,5 liter Pepsi kost deze week 0,62 euro bij Albert Heijn. Met joker zelfs maar 0,53 euro .......
pi_35547809
pepsi is bocht:P neem ik liever colan van 40ct:P
pi_35580772
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
1,5 liter Pepsi kost deze week 0,62 euro bij Albert Heijn. Met joker zelfs maar 0,53 euro .......
Net een cola test bij Editie.nl waarin Pepsi met een 7 als beste uit de bus kwam en Coca Cola maar een 3 haalde .
pi_35580795
kassa sucks
pi_35580802
geinige naam btw : schatje..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 februari 2006 @ 18:38:54 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35580842
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef schatje het volgende:

[..]

Net een cola test bij Editie.nl waarin Pepsi met een 7 als beste uit de bus kwam en Coca Cola maar een 3 haalde .
pi_35580857
Topic numero 8
pi_35581166
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Tobbes het volgende:
Topic numero 8
Ach deze loopt pas een maand

Grappig nieuws op de FP

Belgen met cola flessen de grens over
pi_35585836
Belgen zijn achteraf toch niet zo dom he,,,
  maandag 20 maart 2006 @ 23:50:59 #176
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_36219157
In het kader van de prijzenoorlog was er niet zo lang geleden een besloten vergadering van de Vereniging van Supermarkteigenaren. Een van de belangrijkste agendapunten was het toch wel erg grote prijsverschil tussen Coca Cola en Pepsi Cola. Tijd om daar wat aan te doen, dachten de supermarkten. En ze hebben een hele goede oplossing gevonden om tot prijsharmonisatie te komen. "Laten we de flessen Pepsi Cola maar zo'n tien procent duurder maken", was het idee en dat werd luid toegejuicht door de Vereniging van Supermarkteigenaren. Ook de afgevaardigde van de Albert Heijn trok meteen zijn rekenmachientje uit de zak. ,,89 cent x 10 procent", rekende hij hardop, ,,dat is 8,9 cent. 98 cent wordt de prijs van de Pepsi-fles bij ons", zei hij triomfantelijk. ,,Goed gerekend!", was het compliment van de vertegenwoordiger van Hoogvliet.

Met het aantal verkochte flessen per jaar in zijn achterhoofd, maakte hij nog een rekensommetje. Hij begon te glimlachen.
pi_36246827
mooi verhaaltje maar klopt van geen kanten:)
pi_36249938
ditt gebeurd overal met alle coca kan...cola flessen

(EN SCHIJT ALS ET AL IS GEZEGD VERDOMMMEEE)
.
pi_36270629
zow hee of jij kan niet typen of je hebt teveel cola op .. of je bent gewoon dronken
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:00:48 #180
39333 Zelva
pi_36273161
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:06 schreef MdMa98 het volgende:
mooi verhaaltje maar klopt van geen kanten:)
Hoezo niet? Hoe kan het anders dat Pepsi opeens in vrijwel alle supermarkten duurder is.
pi_36275559
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:00 schreef Zelva het volgende:

[..]

Hoezo niet? Hoe kan het anders dat Pepsi opeens in vrijwel alle supermarkten duurder is.
Heb het net ook gezien ja, 10 cent duurder geworden !
pi_36278911
ach bestaat zoiets als landelijke prijsstijging .. en reken er maar niet op dat supermarkten er meer op verdienen.. marges voor supermarkten zijn minimaal... men moest eens weten hoeveel producten ze kopen waar de supers op moeten inleveren
pi_36749837
Die 4-in-1 pack coca cola, waarbij eerder nog de 4e fles gratis was, kost nu overal 5 euro. Die leuke "aanbieding" dat je per 4 flessen nog wel bijna de oude prijs kreeg, is dus afgelopen... In een ander topic op FOK werd eerder nog gemeld dat actie lang door zou lopen, maar daar is coca cola dus op teruggekomen.

Dan maar weer losse flessen kopen!
pi_36749895
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:47 schreef dijkhuis het volgende:
Die 4-in-1 pack coca cola, waarbij eerder nog de 4e fles gratis was, kost nu overal 5 euro. Die leuke "aanbieding" dat je per 4 flessen nog wel bijna de oude prijs kreeg, is dus afgelopen... In een ander topic op FOK werd eerder nog gemeld dat actie lang door zou lopen, maar daar is coca cola dus op teruggekomen.

Dan maar weer losse flessen kopen!
Het viel me ook al op dat de prijsdoorvoering nu idd definitief is
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:59:50 #185
39333 Zelva
pi_36750142
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef MdMa98 het volgende:
en reken er maar niet op dat supermarkten er meer op verdienen
Tuurlijk wel. Iedere fles die 9 cent duurder is, betekent dat er 9 cent meer verdiend is.
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:52:55 #186
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_36751793
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:59 schreef Zelva het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Iedere fles die 9 cent duurder is, betekent dat er 9 cent meer verdiend is.
Maar niet altijd door de supermarkten slimmerik
Er is ook nog zoiets als fabrieken, transport, groothandels etc
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:14:30 #187
39333 Zelva
pi_36752478
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef JapyDooge het volgende:
Maar niet altijd door de supermarkten slimmerik
Er is ook nog zoiets als fabrieken, transport, groothandels etc
Die 9 cent betaal ik toch echt aan de supermarkt hoor. Tenzij jij natuurlijk meer weet van prijsverhogingen van Pepsi zelf, waardoor de hele keten duurder wordt, ga ik er maar van uit dat het prijsverschil met Coca Cola dusdanig was dat een prijsverhoging niet zo erg zou lijken.
pi_36753506
23 suikerklontjes per half liter proost

1 1/2 liter Cola light bij de Aldi is, en lekker en goedkoop, nml. 0,35 cent
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:57:49 #189
39333 Zelva
pi_36753743
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:47 schreef verzameldirk het volgende:
Behalve dan dat je de helft kunt weggooien. De prik gaat er veel te snel af. Ook al draai je dop heel erg goed dicht, je hoort de lucht nog steeds lopen.
pi_36754084
je moet ze liggend bewaren, dan kun je er dagen mee doen

[ Bericht 3% gewijzigd door verzameldirk op 08-04-2006 00:25:51 ]
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 april 2006 @ 23:15:53 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36754152
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:47 schreef verzameldirk het volgende:
23 suikerklontjes per half liter proost

maar das niet te zuipen en het is light dus dan helemaal niet te zuipen
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:07:17 #192
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_36849395
coca cola in die nieuwe flessen gaat de prik ook sneller uit.... (dan bij de oude flessen)
pi_36851076
Gewoon euroshopper cola, kost 37 cent per 1,5 liter. Bovendien een geheimpje: Toen ik nog op de middelbare school zat deden de 3vwo-klassen cola-testen zonder dat ze wisten welk glas van welk merk was. 3 jaar achter elkaar kwam coca cola er met stip het laagste uit en euroshopper met stip het hoogste
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:24:13 #194
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_36851560
Huismerk cola is voor veel mensen geen optie. Ook voor mij niet. Ik krijg bij mensen op visite wel eens ongemerkt een glas el-cheapo cola geserveerd en dan trek ik toch wel een akelig gezicht bij de eerste slok.

Als inderdaad die 4-packs cola in prijs ook verhogen naar de nieuwe prijs, kap ik met mijn dagelijkse cola verbruik en stap ik op wat anders over. Huismerk 7up ofzo.

Die hufters bij Coca-Ebola mogen van een pijnlijke dood sterven.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:25:35 #195
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_36851618
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 11:07 schreef gateway het volgende:
coca cola in die nieuwe flessen gaat de prik ook sneller uit.... (dan bij de oude flessen)
Viel me ook al op....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_36851786
Eerst stapte ik op over van Coca Cola naar Pepsi omdat het te duur werd. Toen werd de Pepsi 1 euro en nu kan ik huismerk cola kopen voor 79 cent. De prijs waar ik eerst een fles Coca Cola voor had .
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:34:24 #197
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36851882

Geen fratsen....
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:35:05 #198
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_36851898
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:34 schreef Corksterr het volgende:
[afbeelding]
Geen fratsen....

die verkoopt ook gewoon de coca cola ....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_36851904
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef hooibaal het volgende:
Als het goedkoper is, waarom is het dan duurder?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:38:35 #200
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_36852003
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Seneca het volgende:
Als het goedkoper is, waarom is het dan duurder?
Omdat het product is gewijzigd, dat moet eerst terug verdiend worden.
pi_36852075
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef eL. het volgende:

[..]

Die flessen bestonden al in het buitenland, dus dat argument gaat niet op.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:48:06 #202
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_36852271
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:41 schreef Seneca het volgende:
Die flessen bestonden al in het buitenland, dus dat argument gaat niet op.
Dan ben ik uitgeluld.
pi_36852338
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Molluck het volgende:

[..]

De gewone cola van de LIDL is anders wel de lekkerste die ik ken op Coca Cola na dan!
Same thought here... Scheelt ook aardig in de kosten... Coca cola = lekkerder maar ja ook vet duurder...
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:51:58 #204
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_36852387
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef eL. het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit is een mooi moment voor een fabrikant om de prijs flink op te pompen. Ze redeneren alsvolgt;

'We camoufleren de prijsverhoging met een nieuwe verpakking. Niet iedereen zal dit zomaar pikken en we krijgen wat stront over ons heen, maar over een paar maanden is iedereen het vergeten en is het verbruik terug naar vroeger bij een stuk hogere omzet.'

Alle verantwoordelijke sales- en directie-boys een vette bonus, salaris-boost, grotere auto etc. Ze moesten sowieso een andere verpakking aanmeten vanwege het opheffen binnenkort van de statiegeld wetten.

Zelfde kunstje hebben ze bij Nutricia geflikt vorig jaar, prijzen van babyvoeding met ruim 30% verhoogd onder het mom van productvernieuwing. Enige probleem was dat die stumpers het proces heel slecht onder controle hadden waardoor hun producten enkele weken lang nergens te verkrijgen waren en mensen dus noodgedwongen op de concurrent moesten overstappen. Ongetwijfeld zijn er veel blijven hangen. En nu is er flinke concurrentie van oa. het Kruidvat eigen merk.
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:52:47 #205
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36852412
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

die verkoopt ook gewoon de coca cola ....
Ja, maar geen kleine flessen die duurder zijn dan de grote.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  dinsdag 11 april 2006 @ 15:28:54 #206
39333 Zelva
pi_36856810
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ze moesten sowieso een andere verpakking aanmeten vanwege het opheffen binnenkort van de statiegeld wetten.
Nee hoor, dat moet helemaal niet. Iedere fabrikant moet een systeem voor recycling hebben. En of dat nou met een fles van plastic folie of een normale fles is, maakt niet uit.
pi_36892275
ja waarom denk je nou dat ze dat doen?? Die nieuwe soort flessen zijn net nieuw, ze willen dat veel mensen die gaan kopen. Maar zoals jij het bekijkt is het wel belachelijk ja... maar ik kan het van de AH wel begrijpen..
pi_37168080
quote:

[afbeelding]

Vandaag 1,5L fles Coca Cola gehaald voor 89cent En nee, dat was geen aanbieding. Waar ik hem vandaan heb ik dat de normale standaard prijs
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:43:55 #209
67385 ROG
Go on, say it.
pi_37168956
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:06 schreef Alieda-HS het volgende:

[..]

Vandaag 1,5L fles Coca Cola gehaald voor 89cent En nee, dat was geen aanbieding. Waar ik hem vandaan heb ik dat de normale standaard prijs
Makro/Sligro/Hanos, oe mogen we je aanraken?
pi_37169284
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:43 schreef ROG het volgende:

[..]

Makro/Sligro/Hanos, oe mogen we je aanraken?
Ik heb hem bij de Lidl in Bunde (Duitsland, vlak over de grens bij Nieuwe Schans) gekocht
pi_37169316
quote:

[afbeelding]

zie!
Laatst ook bij de ah, de halfvolle koffiemelk was altijd goedkoper dan de volle, ineens was de volle goedkoper, ik vroeg hoe dit kon, dag later was de volle ook duurder gemaakt
Had ik nu maar niks gezegd
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:30:12 #212
67385 ROG
Go on, say it.
pi_37171459
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:58 schreef Alieda-HS het volgende:

[..]

Ik heb hem bij de Lidl in Bunde (Duitsland, vlak over de grens bij Nieuwe Schans) gekocht
Hm da's te ver rijden vanuit de Randstad.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:34:09 #213
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37171560
Zeg, het is nu weer eventjes verder. Zijn de stoppers nog steeds gestopt of toch weer gezwicht voor de commercie?
Vampire Romance O+
pi_37179098
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:30 schreef ROG het volgende:

[..]

Hm da's te ver rijden vanuit de Randstad.
Inderdaad een beetje ver ja Ik woon er gelukkig niet ver vandaan, doe iedere week m`n boodschappen in Bunde, veel dingen die ze daar verkopen worden in Nederland niet eens verkocht.

Net als die Coca Cola, de Lidl`s in Nederland verkopen dat niet.
pi_37573301
Die prijzen van de 4-pack coca cola, zijn bij ons ook weer omhoog gegaan.. Dan heb het toch geen nut meer
Ben ook allang overgestapt naar pepsi. Helemaal toen ik deze site had gelezen:
http://www.offensief.demon.nl/oud/boycotcocacola.html
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 13:27:55 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37574424
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:51 schreef flamoes het volgende:
Die prijzen van de 4-pack coca cola, zijn bij ons ook weer omhoog gegaan.. Dan heb het toch geen nut meer
Ben ook allang overgestapt naar pepsi. Helemaal toen ik deze site had gelezen:
http://www.offensief.demon.nl/oud/boycotcocacola.html
mijn moeder kocht een 4 pack laatst voor 4 pleuri in de aanbieding... das een euro per fles dus nog duurder dan de oude fles :S
  vrijdag 5 mei 2006 @ 14:52:59 #217
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_37577165
Ik ben overstag! Heb laatst een fles AH cola light aangeschaft en ijskoud was ie best te pruimen...

Niet zo lekker als het echte spul, maar slechts de helft in prijs. Ik boycot Coca vanaf nu, principekwestie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')