Die flessen bestonden al in het buitenland, dus dat argument gaat niet op.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef eL. het volgende:
[..]
Omdat het product is gewijzigd, dat moet eerst terug verdiend worden.
Dan ben ik uitgeluld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:41 schreef Seneca het volgende:
Die flessen bestonden al in het buitenland, dus dat argument gaat niet op.
Same thought here... Scheelt ook aardig in de kosten... Coca cola = lekkerder maar ja ook vet duurder...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
De gewone cola van de LIDL is anders wel de lekkerste die ik ken op Coca Cola na dan!
Nee hoor. Dit is een mooi moment voor een fabrikant om de prijs flink op te pompen. Ze redeneren alsvolgt;quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef eL. het volgende:
[..]
Omdat het product is gewijzigd, dat moet eerst terug verdiend worden.
Ja, maar geen kleine flessen die duurder zijn dan de grote.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
die verkoopt ook gewoon de coca cola ....
Nee hoor, dat moet helemaal niet. Iedere fabrikant moet een systeem voor recycling hebben. En of dat nou met een fles van plastic folie of een normale fles is, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ze moesten sowieso een andere verpakking aanmeten vanwege het opheffen binnenkort van de statiegeld wetten.
Vandaag 1,5L fles Coca Cola gehaald voor 89centquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef mcintosh het volgende:
Mja, jullie moeten weten ik hang aan elkaar van de Vanille Cola...[afbeelding]
En wat doen die rare gasten bij de AH....
Die gooien al die 1,5 liter flessen uit het assortiment, daarvoor in de plaats komen van die gammele dun plastic 1 liter flessen, á 1,20 euro!!! En het zijn dus geen statiegeld flessen...
De 1,5 liter flessen, de normale, harde flessen, kosten maar 0,92 cent!!!!
Dertig cent meer voor een halve liter minder!!!
Makro/Sligro/Hanos, oe mogen we je aanraken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:06 schreef Alieda-HS het volgende:
[..]
Vandaag 1,5L fles Coca Cola gehaald voor 89centEn nee, dat was geen aanbieding. Waar ik hem vandaan heb ik dat de normale standaard prijs
![]()
Ik heb hem bij de Lidl in Bunde (Duitsland, vlak over de grens bij Nieuwe Schans) gekochtquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:43 schreef ROG het volgende:
[..]
Makro/Sligro/Hanos, oe mogen we je aanraken?
zie!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef mcintosh het volgende:
Mja, jullie moeten weten ik hang aan elkaar van de Vanille Cola...[afbeelding]
En wat doen die rare gasten bij de AH....
Die gooien al die 1,5 liter flessen uit het assortiment, daarvoor in de plaats komen van die gammele dun plastic 1 liter flessen, á 1,20 euro!!! En het zijn dus geen statiegeld flessen...
De 1,5 liter flessen, de normale, harde flessen, kosten maar 0,92 cent!!!!
Dertig cent meer voor een halve liter minder!!!
Hm da's te ver rijden vanuit de Randstad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:58 schreef Alieda-HS het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de Lidl in Bunde (Duitsland, vlak over de grens bij Nieuwe Schans) gekocht![]()
Inderdaad een beetje ver jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:30 schreef ROG het volgende:
[..]
Hm da's te ver rijden vanuit de Randstad.
mijn moeder kocht een 4 pack laatst voor 4 pleuri in de aanbieding... das een euro per fles dus nog duurder dan de oude fles :Squote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:51 schreef flamoes het volgende:
Die prijzen van de 4-pack coca cola, zijn bij ons ook weer omhoog gegaan.. Dan heb het toch geen nut meer![]()
Ben ook allang overgestapt naar pepsi. Helemaal toen ik deze site had gelezen:
http://www.offensief.demon.nl/oud/boycotcocacola.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |