Precies, er is maar 1 lekkere cola en dat is de normale coka colaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Vanilla Coke is goor
Bij de C1000: 1,5L kost 1,27quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef mcintosh het volgende:
Mja, jullie moeten weten ik hang aan elkaar van de Vanille Cola...[afbeelding]
En wat doen die rare gasten bij de AH....
Die gooien al die 1,5 liter flessen uit het assortiment, daarvoor in de plaats komen van die gammele dun plastic 1 liter flessen, á 1,20 euro!!! En het zijn dus geen statiegeld flessen...
De 1,5 liter flessen, de normale, harde flessen, kosten maar 0,92 cent!!!!
Dertig cent meer voor een halve liter minder!!!
En dat zou dan door de verpakking komen? Kleine fles is ook minder materiaal voor nodig dus vreemd dat die als je alles uitrekend duurder is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:06 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Bij de C1000: 1,5L kost 1,27
1,0L kost 1,09 dat betekend dat een halve liter afgerond ongeveer 42cent zou moeten kosten en 1 liter dus 84 cent. Dat betekend dus dat je voor 1 liter 25 cent teveel betaald.
Bij Albert (bezorgservice AH) is het voor 1,5 liter ook 1,27quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef Alieda1984 het volgende:
Wat kost die cola nu bij de AH dan? Bij C1000 1,27 voor 1,5L en 1,09 voor 1L.
Is de prijs bij de AH anders?
Ja, vind ik nou ook. In de krant stond iets over boze brieven naar Coca Cola, maar volgens dat artikel waren mensen boos over de fles. Ik ben boos over de prijs en het verdwijnen van het rubber stukje in de dop.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef msteggink het volgende:
Slappe flessen gaat nog wel , de prijs en het verdwijnen van de prik ben ik minder over te spreken...
Dan valt die 1euro en 9 ct bij de C1000 nog wel mee dus. Scheeld 10ctquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij Albert (bezorgservice AH) is het voor 1,5 liter ook 1,27Wel voor 1 liter 1,19. Zal vanavond ook nog wel effe kijken hoeveel het kost in de AH
Ik heb de nieuwe fles gisteren gehad, ff 1 gehaald om te testen of die echt zo slecht is zoals velen zeggen. Vond het reuze meevallen. Geen problemen gehad met inschenken. De flessen van de Lidl en de Aldi zijn slapper maar zelfs daar heb ik geen problemen mee.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de internetuitzending van Kassa van vandaag kwam de nieuwe fles van Coca-Cola ook nog voorbij.
Er zijn daar een aantal redenen voor:quote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef mcintosh het volgende:
Gaat mij erom dat volgens mij niemand klaagde over die oude flessen, dus waarom zo nodig veranderen
Net een cola test bij Editie.nl waarin Pepsi met een 7 als beste uit de bus kwam en Coca Cola maar een 3 haaldequote:Op maandag 27 februari 2006 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
1,5 liter Pepsi kost deze week 0,62 euro bij Albert Heijn. Met joker zelfs maar 0,53 euro .......
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Net een cola test bij Editie.nl waarin Pepsi met een 7 als beste uit de bus kwam en Coca Cola maar een 3 haalde![]()
.
Ach deze loopt pas een maandquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Tobbes het volgende:
Topic numero 8
Hoezo niet? Hoe kan het anders dat Pepsi opeens in vrijwel alle supermarkten duurder is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:06 schreef MdMa98 het volgende:
mooi verhaaltje maar klopt van geen kanten:)
Heb het net ook gezien ja, 10 cent duurder geworden !quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:00 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hoe kan het anders dat Pepsi opeens in vrijwel alle supermarkten duurder is.
Het viel me ook al op dat de prijsdoorvoering nu idd definitief isquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:47 schreef dijkhuis het volgende:
Die 4-in-1 pack coca cola, waarbij eerder nog de 4e fles gratis was, kost nu overal 5 euro. Die leuke "aanbieding" dat je per 4 flessen nog wel bijna de oude prijs kreeg, is dus afgelopen... In een ander topic op FOK werd eerder nog gemeld dat actie lang door zou lopen, maar daar is coca cola dus op teruggekomen.
Dan maar weer losse flessen kopen!
Tuurlijk wel. Iedere fles die 9 cent duurder is, betekent dat er 9 cent meer verdiend is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef MdMa98 het volgende:
en reken er maar niet op dat supermarkten er meer op verdienen
Maar niet altijd door de supermarkten slimmerikquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedere fles die 9 cent duurder is, betekent dat er 9 cent meer verdiend is.
Die 9 cent betaal ik toch echt aan de supermarkt hoor. Tenzij jij natuurlijk meer weet van prijsverhogingen van Pepsi zelf, waardoor de hele keten duurder wordt, ga ik er maar van uit dat het prijsverschil met Coca Cola dusdanig was dat een prijsverhoging niet zo erg zou lijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef JapyDooge het volgende:
Maar niet altijd door de supermarkten slimmerik
Er is ook nog zoiets als fabrieken, transport, groothandels etc
Behalve dan dat je de helft kunt weggooien. De prik gaat er veel te snel af. Ook al draai je dop heel erg goed dicht, je hoort de lucht nog steeds lopen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:47 schreef verzameldirk het volgende:
1 1/2 liter Cola light bij de Aldi is, en lekker en goedkoop, nml. 0,35 cent
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar das niet te zuipen en het is light dus dan helemaal niet te zuipenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:47 schreef verzameldirk het volgende:
23 suikerklontjes per half liter proost
1 1/2 liter Cola light bij de Aldi is, en lekker en goedkoop, nml. 0,35 cent
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel me ook al op....quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:07 schreef gateway het volgende:
coca cola in die nieuwe flessen gaat de prik ook sneller uit.... (dan bij de oude flessen)
Als het goedkoper is, waarom is het dan duurder?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef hooibaal het volgende:
Die gewijzigde flessen zijn het idee van de firma Coca Cola, daar heeft AH ook geen invloed op. Het is goedkoper om flessen om te smelten dan om ze schoon te maken en hergebruiken, vandaar deze actie. En trouwens, in die nieuwe flessen zit gewoon anderhalve liter voor zover ik weet.
Omdat het product is gewijzigd, dat moet eerst terug verdiend worden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Seneca het volgende:
Als het goedkoper is, waarom is het dan duurder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |