Nope, gewoon normale prijs, ik weet niet wat die 1,5 liter flessen kosten bij de C1000 maar ik denk ongeveer hetzelfde...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef JapyDooge het volgende:
dat is idd wel ziek?
waren die andere dan geen bonus actie ofzo?
die hebben geen vanillequote:
Ga je haar nog lang nodig hebben, anders mag je ze doorsturen naar mij hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
mn vriendin is er ook verslaaft aan
Natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef JapyDooge het volgende:
toch blijft het vaagje betaalt meer voor de verpakking dan voor de inhoud dus?
![]()
wèlllllquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
die hebben geen vanille, mn vriendin is er ook verslaaft aan
De gewone cola van de LIDL is anders wel de lekkerste die ik ken op Coca Cola na dan!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef mic_forever het volgende:
[..]
wèlllll
de Lidle ofzo heeft Vanilla Coke!
is best nog te zuipe
beter als normale cola van de Lidl
Als een bedrijf meer geld kan vragen voor hetzelfde product, waarom zouden ze dat dan niet doen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef mcintosh het volgende:
Dus als dat omsmelten goedkoper is, waarom moeten we dan meer gaan betalen...
Die vraag was naar aanleiding van de reply van Hooibaal dat omsmelten goedkoper is...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als een bedrijf meer geld kan vragen voor hetzelfde product, waarom zouden ze dat dan niet doen?
Dat weet ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef mcintosh het volgende:
Die vraag was naar aanleiding van de reply van Hooibaal dat omsmelten goedkoper is...
Het gaat echter om het aantal personen dat niet overstapt. Dat is ook het punt van 'als ze meer kunnen vragen, waarom dan niet'. Des te hoger de prijs van een product wordt, des te meer afhakers heb je inderdaad. Maar je verdient ook meer per product. Meer dan een statistiek ben je toch niet voor een bedrijf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef mcintosh het volgende:
En of ze dat kunnen dat zal nog moeten blijken. Als Pepsi 30 cent goedkoper is ga ik echt wel overstappen op de Pepsi, ik ben namelijk grootverbruiker en dan tikt die 30 cent wel aan
Dit komt toch echt van Coca Cola zelf vandaan hoor, met hun inkoopsprijsverhoging. Bij ons in de supermarkt is het zelfs 37 cent omhoog gegaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Isabeau het volgende:
AH verlaagt weer 1000 prijzen met veel bombarie![]()
maar de coca cola verhogen we gewoon met 30 cent per fles en zeggen daar niets over
Ja bij de pompstations hebben ze helemaal belachelijke prijzen, die zullen dan ook wel omhoog gaan straks...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:58 schreef heiden6 het volgende:
Bij de AH To Go is 0,5 liter frisdrank duurder dan 1,5 liter.
Iemand zei een keer dat het misschien te maken had met de andere winkeltjes en dergelijke op de treinstations e.d., dat niet iedereen naar de AH gaat voor z'n frisdrank. De meeste zijn trouwens onderdeel van hetzelfde bedrijf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja bij de pompstations hebben ze helemaal belachelijke prijzen, die zullen dan ook wel omhoog gaan straks...
Wat ik bedoel is dat de klant nooit geïnformeerd wordt over dergelijke enorme prijsstijgingen maar wel over alle prijsdalingen en dat de klant altijd de supermarkt daarop aan zal kijken en niet de fabrikant.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:58 schreef Kevv het volgende:
Dit komt toch echt van Coca Cola zelf vandaan hoor, met hun inkoopsprijsverhoging. Bij ons in de supermarkt is het zelfs 37 cent omhoog gegaan. Schijnt zelfs zo te zijn dat je als supermarkt niks meer geleverd krijgt als je het onder de inkoopsprijs verkoopt ..
Mja, alleen de Vanille Coke is écht lekkerder vind ik, als ik moet kiezen tussen de normale Cola en Pepsi zal de prijs wel de doorslag gevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hop, kreeg vandaag een brief van onze drankenleverancier (horeca) in handen dat Coca-Cola hun 1 en 1,5 literflessen gaan vervangen voor een nieuwe waar (voorlopig?) wel statiegeld voor gevraagd wordt, niet in kratten geleverd zullen worden maar in shrinkplastic en weer verzameld wordt in grote plastic zakken waar 270 flessen in passen. Het geintje zal de prijs 20% opdrijven...
De leverancier boodt ook Pepsi aan, dat niet aan die verandering meedoet en geen prijsverhoging vraagt. Maar ja, Coca-Cola is nu eenmaal lekkerder.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef Marvellous het volgende:
Ik wist niet eens dat er Vanille Coke bestond.![]()
Super de Boer heeft huismerk vanille cola, geen ervaring mee maar wellicht iets voor je vriendin?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
die hebben geen vanille, mn vriendin is er ook verslaaft aan
Waar gaat het heen met dit landquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef Marvellous het volgende:
Ik wist niet eens dat er Vanille Coke bestond.![]()
nee nee,quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef mcintosh het volgende:
Oh trouwens, ga ik dus net speciaal naar de AH om dus die 1 liter fles te kopen, loop ik weg...
Vind ik 5 euro op de grond
Gratis Cola
Heb ik al gedaanquote:
Het mooi hiervan is, dat AH precies kan zien welke producten mensen kopen d.m.v. de bonuskaart. Zo kunnen ze dus 1000 niet-goed-verkopende producten goedkoper maken. Zo komen ze van deze producten af, die eerder toch nooit werden verkocht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Isabeau het volgende:
maar de coca cola verhogen we gewoon met 30 cent per fles en zeggen daar niets over
Iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Vanilla Coke is goor
Eenschquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Vanilla Coke is lekker
Ehmquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef Silencer666 het volgende:
"AH verkoopt 1 liter flessen cola duurder dan de 1,5 liter!! "
Ish helemahl te doer voor jou? Ishe niet choed?
In zulk een geval raad ik aan: koop in bij groothandel of koop huismerk van een andere supermarkt. Probleem opgelost.
of wat te denken van de Amstel en Heineken,allemaal duurder terwijl nog geen maand geleden moeilijk werd gedaan over Grolschquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Jawel hoor. Ze hoeven alleen niet meer opnieuw gevuld te worden. Voorheen had je de PET-flessen (uit polyethyleentereftalaat dus), die werden gereinigd en hervuld. Dat zou beter voor het milieu zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef fokkieslim het volgende:
probleem is dat in het idiote nederland geen statiegeld meer verplicht is,rewijl omliggende landen er mee beginnen.
Flessen voor eenmaliggebruik zijn uiteraard duurder,cocacola heeft daarnaast een vermogen uitgegeven om die nieuwe fles te kunne draaien,straks komen we om in die flessen en zal de afvalberg ook duurder worden.
Geen statievrije flessen kopen dus.
De nieuwe Fanta flesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Pepsi vind ik veel te zoet
Ik vind de nieuwe flessen trouwens wèl mooier nu ik ze thuis heb. Alleen die prijs hè, dat is het niet waard.
Pepsi is ook in de aanbieding bij de AH, speelt ook mee natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef mcintosh het volgende:
Gaat goed uitwerken voor Pepsi, was geen 1,5 liter fles Pepsi meer te krijgen bij de AH net hier, terwijl die 'voordeel' verpakkingen Coca-Cola nog volop aanwezig waren
Mja, niet meer toen ik er vanavond was, maar was een paar dagen geleden inderdaad wel zo jaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef 51cent het volgende:
[..]
Pepsi is ook in de aanbieding bij de AH, speelt ook mee natuurlijk.
In de AH werd bij ons ook de oude voorraad verkocht voor de normale prijsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef mcintosh het volgende:
Bij de shell is een 1,5 liter fles cola nu goedkoper dan in de supermarkt
Maar die hebben nog wat oude voorraad
Tijd om het begrip hamsteren eens echt te laten gelden bij de AHquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef GotC het volgende:
[..]
In de AH werd bij ons ook de oude voorraad verkocht voor de normale prijsMr dat gaat ook op
Gelukkig ben ik goed verzekerdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou maar aan die cheap-ass Pepsi gaan, anders kan je straks de tandarts niet betalen die je cola tandjes moet reviseren. Of de diabetes injectiespuiten![]()
Coca cola is imo veel zoeter, maar ik drink meestal pepsi max en dat is wel wat anders dan gewone pepsi. Als ik veel cola zuipt (een fles per dag bijv.) krijg ik met coca cola enorm veel last van mijn maagzuur.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Pepsi vind ik veel te zoet
Ik vind de nieuwe flessen trouwens wèl mooier nu ik ze thuis heb. Alleen die prijs hè, dat is het niet waard.
Zo veel CC per week?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef carinvg het volgende:
rond uit schandalig die prijs verhoging van Coca Cola.
Ik run een gezin met 3 volwassen soms 4) en 1 kind van 13 en we zijn al gauw goed voor 12 tot 15 flessen in de week.
Per week ben ik dus rond de 7euro duurder uit. en dat is 365euro per jaar, en reken dat nou eens uit naar nederlandse guldens........dacht t niet he
Ik ga hier dus niet aan mee doen en ben per direct overgegaan op Pepsi cola.
T is ff wennen maar alles went zeggen ze, dus ook Pepsi.
en als Pepsi overgaat op zo'n aktie stap ik desnoods over op de cola van de lidl of aldi
Ik hoop dat er meer mensen zo over denken en mee doen, komen ze er vanzelf van terug.
Bier is goedkoperquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef carinvg het volgende:
rond uit schandalig die prijs verhoging van Coca Cola.
Ik run een gezin met 3 volwassen soms 4) en 1 kind van 13 en we zijn al gauw goed voor 12 tot 15 flessen in de week.
Per week ben ik dus rond de 7euro duurder uit. en dat is 365euro per jaar, en reken dat nou eens uit naar nederlandse guldens........dacht t niet he
Ik ga hier dus niet aan mee doen en ben per direct overgegaan op Pepsi cola.
T is ff wennen maar alles went zeggen ze, dus ook Pepsi.
en als Pepsi overgaat op zo'n aktie stap ik desnoods over op de cola van de lidl of aldi
Ik hoop dat er meer mensen zo over denken en mee doen, komen ze er vanzelf van terug.
Hier bij de AH stond een stapel kratten met lime voor 75 cent per fles...maar die is waarschijnlijk vandaag wel weg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef flamoes het volgende:
Ik denk dat coca cola zo de schijtberg op gaat, als iedereen even meehelpt met boycotten die zooi!
Maarja, ik ben al overgestapt, want ik zoop altijd lemon light of lime, alleen ik kan het niet meer kopen bij onze fijne dekamarkt (in dorp). Ze vinden het daar nl nodig om eens in de zoveel tijd het halve assortiment eruit te flikkeren, dus de lemon en lime cola was zomaar vertrokken.
Hoe irritant als je zomaar 12 dingen op je boodschappenlijstje inene niet meer kan krijgen![]()
Nou ik kom morgen nog wel ergens waar een AH is, dus zal even kijken wat ze hebben!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier bij de AH stond een stapel kratten met lime voor 75 cent per fles...maar die is waarschijnlijk vandaag wel weg.
Doe net als bier van de tap, houdt het glas schuin bij het inschenken en als het bijna vol is weer rechtop. Succes verzekerd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Isabeau het volgende:
Volgens betrouwbare bron op de bank naast me drinkt de nieuwe fles een stuk makkelijkerMaar bij het in het glas schenken bruist de cola meer en krijg je van die coca cola light effecten waarbij je glas sneller overstroomt door het gebruis.
En dan drink je Coca Cola in plaats van gewoon water ofzo?!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |