Was toch iets van in het nieuws dat die grote bedrijven de PetFlessen uit de handel gehaald hadden?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef mcintosh het volgende:
Mja, jullie moeten weten ik hang aan elkaar van de Vanille Cola...[afbeelding]
En wat doen die rare gasten bij de AH....
Die gooien al die 1,5 liter flessen uit het assortiment, daarvoor in de plaats komen van die gammele dun plastic 1 liter flessen, á 1,20 euro!!! En het zijn dus geen statiegeld flessen...
De 1,5 liter flessen, de normale, harde flessen, kosten maar 0,92 cent!!!!
Dertig cent meer voor een halve liter minder!!!
En dan drink je Coca Cola in plaats van gewoon water ofzo?!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:12 schreef carinvg het volgende:
We betalen natuurlijk met z'n allen de gehele gezondheidszorg, dat jij toevallig niet naar de dokter gaat staat er natuurlijk helemaal los van hoeveel je eigenlijk moet betalen.....quote:Inmiddels betalen wij 300¤ ziekenfonds (660 gulden) terwijl ik me niet kan herinneren wanneer we voor t laatst bij een dokter zijn geweest. En we hebben dit allemaal maar te pikken in Nederland
De kratten coca cola lime staan er nog steeds voor 75 centquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef flamoes het volgende:
Nou ik kom morgen nog wel ergens waar een AH is, dus zal even kijken wat ze hebben!
Daar komen ze volgens mij niet vanafquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kratten coca cola lime staan er nog steeds voor 75 cent(mocht je in Drenthe wonen dan is het dichtbij
)
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef m021 het volgende:![]()
Waarom verkopen ze dat nou niet in Nederland.![]()
Coke, voor de luidste boeren en bombastische scheten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:56 schreef m021 het volgende:
Coca Cola bevatte al meer koolzuur dan Pepsi, en met deze nieuwe flessen hebben ze er zelfs nog méér in gedaan.
quote:Het klopt inderdaad dat de prijs voor een losse 1,5 liter fles gestegen is.
Zoals u de afgelopen weken in de landelijke dagbladen heeft kunnen lezen, heeft Coca-Cola nieuwe eigentijdse verpakkingen geïntroduceerd die meer tegemoet komen aan de wensen van de consument. De nieuwe 1 liter verpakking (voor kleine gezinshuishoudens) en de handige 4-pack (voor grotere gezinshuishoudens) zijn hiervan voorbeelden.
De reden van de prijsverhoging is de aanzienlijke investering om te kunnen innoveren (o.a. in een nieuwe productielijn, transportsysteem en het inzamelingsysteem). Hierdoor zijn we nu in staat een moderne, eigentijdse frisdrankverpakking aan te bieden. De verpakkingen zullen in het algemeen duurder zijn dan de vorige, maar sluiten wel beter aan op de wensen van de moderne consument.
In veel gevallen zal de prijs overigens lager uitvallen dan de verhoging waarop u doelde. De handige 4-pack zal de komende periode met een stevige prijspromotie op de winkelvloer staan. Ook op de andere verpakkingssoorten zullen er dit jaar veel meer prijspromoties worden aangeboden dan voorheen het geval was. Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003.
Ik vond echt niks mis met die oude flessen hoorquote:De verpakkingen zullen in het algemeen duurder zijn dan de vorige, maar sluiten wel beter aan op de wensen van de moderne consument.
Zeker nog niet er mee geschonken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef Roolio het volgende:
Zo slap zijn ze nou ook weer niet
Daar is het hem dus om te doen. Prijs ligt nu gelijk met omringende landen. Erg slinkse actie dus om een prijsverhoging van 40% te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Roolio het volgende:
Email van coca-cola:
[..]
Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003.
quote:
Die hebben we hier plaatselijk al jarenquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Nu nog een prijzen oorlog voor de benzine.. auto's en dat soort rare praktijken
Hey die email heb ik ook gekregenquote:
Dan drink ik wel huismerk cola, maar nooit Pepsi :x. Maar ja, ik zie die flessen heb zo iets, welkom bij de europese eenhiedsworst.quote:
Bij de supermarkt waar ik werk is de prijs van een liter lager dan 1,5 liter. De 1,5 liter zit nu ook in zo`n zachte fles maar de prijs is niet veranderd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef mcintosh het volgende:
Mja, jullie moeten weten ik hang aan elkaar van de Vanille Cola...[afbeelding]
En wat doen die rare gasten bij de AH....
Die gooien al die 1,5 liter flessen uit het assortiment, daarvoor in de plaats komen van die gammele dun plastic 1 liter flessen, á 1,20 euro!!! En het zijn dus geen statiegeld flessen...
De 1,5 liter flessen, de normale, harde flessen, kosten maar 0,92 cent!!!!
Dertig cent meer voor een halve liter minder!!!
Klopt er zijn nu 3 verschillende soorten. 0.5 liter 1 liter en 1,5 literquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef hooibaal het volgende:
Die gewijzigde flessen zijn het idee van de firma Coca Cola, daar heeft AH ook geen invloed op. Het is goedkoper om flessen om te smelten dan om ze schoon te maken en hergebruiken, vandaar deze actie. En trouwens, in die nieuwe flessen zit gewoon anderhalve liter voor zover ik weet.
]quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
die hebben geen vanille, mn vriendin is er ook verslaaft aan
Cola van de Aldi is viesquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef carinvg het volgende:
rond uit schandalig die prijs verhoging van Coca Cola.
Ik run een gezin met 3 volwassen soms 4) en 1 kind van 13 en we zijn al gauw goed voor 12 tot 15 flessen in de week.
Per week ben ik dus rond de 7euro duurder uit. en dat is 365euro per jaar, en reken dat nou eens uit naar nederlandse guldens........dacht t niet he
Ik ga hier dus niet aan mee doen en ben per direct overgegaan op Pepsi cola.
T is ff wennen maar alles went zeggen ze, dus ook Pepsi.
en als Pepsi overgaat op zo'n aktie stap ik desnoods over op de cola van de lidl of aldi
Ik hoop dat er meer mensen zo over denken en mee doen, komen ze er vanzelf van terug.
Pepsi enzo waren ook in de aanbieding vorige week in de AHquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef mcintosh het volgende:
Je ziet het steedds duidelijker, Pepsi vliegt de winkel uit, en Coca Cola raken ze niet meer zo hard kwijt...
Ja, dus??? Hebben ze dan twee jaar lang geen enkele cent verdiend? Eikelsquote:Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003.
Ik ben sinds een paar dagen ook van het Pepsi-clubje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Pepsi enzo waren ook in de aanbieding vorige week in de AHEn bij mijn AH loopt de CC nog altijd hard, maar misschien ieeeets minder.
Dat van Dr. Pepper is ook niet zo vreemd. Da's namelijk ook "vernieuwd" hoewel "vernield" een betere omschrijving is. Er zit nu ineens minder suiker in. Dus Dr. Pepper kan ik ook al niet meer drinken. Ik heb suiker nodig, anders val ik teveel af!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:49 schreef Roksx het volgende:
Hier bij de AH in Delfshaven net de laatste fles gewonen Pepsi weten te bemachtigen. Ze verkopen hier sinds de verandering ook al geen Dr Pepper meer. Ik heb 1 zo'n 4-pack CC geprobeerd, maar die flessen zijn irri en die korting zal denk ik binnenkort ook eindigen. Dat van die 1L flessen is helemaal belachbaar.
Ik wacht op berichten dat het marktaandeel van Pepsi stijgt zonder er ook maar iets voor te doen
Vind Dr. Pepper echt goorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat van Dr. Pepper is ook niet zo vreemd. Da's namelijk ook "vernieuwd" hoewel "vernield" een betere omschrijving is. Er zit nu ineens minder suiker in. Dus Dr. Pepper kan ik ook al niet meer drinken. Ik heb suiker nodig, anders val ik teveel af!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |