abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:59:26 #101
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34941291
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef mcintosh het volgende:
Mja, jullie moeten weten ik hang aan elkaar van de Vanille Cola...

[afbeelding]

En wat doen die rare gasten bij de AH....

Die gooien al die 1,5 liter flessen uit het assortiment, daarvoor in de plaats komen van die gammele dun plastic 1 liter flessen, á 1,20 euro!!! En het zijn dus geen statiegeld flessen...

De 1,5 liter flessen, de normale, harde flessen, kosten maar 0,92 cent!!!!

Dertig cent meer voor een halve liter minder!!!
Was toch iets van in het nieuws dat die grote bedrijven de PetFlessen uit de handel gehaald hadden?
pi_34941689
[/quote]
En dan drink je Coca Cola in plaats van gewoon water ofzo?!

en zeiken dat het zo duur is, en dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen voor jullie gezondheid + bijkomende kosten
[quote]

Ten eerste ZEIK ik niet, Ik heb een hardwerkende man en een zoon van 20 (met vriendin) en die neemt a.a een fles mee naar zijn werk. dat zijn er al 5 in de week. Heb ik t nog niet over dat er vaak visite is,
moet ik die mensen dan water gaan geven omdat jij dat beter vindt.
Drink zelf water, wij werken met zijn alle hard voor ons geld en vragen niet om dit soort beslissingen, die coca cola ineens doorvoert.
Dit is gewoon een principe kwestie meer niet.
Nederland gaat gebukt onder dit soort beslissingen, ziekenfondsen die veranderen zonder dat je er iets aan kunt doen. Inmiddels betalen wij 300¤ ziekenfonds (660 gulden) terwijl ik me niet kan herinneren wanneer we voor t laatst bij een dokter zijn geweest. En we hebben dit allemaal maar te pikken in Nederland

[ Bericht 18% gewijzigd door carinvg op 10-02-2006 18:01:32 ]
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:15:40 #103
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_34943614
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:12 schreef carinvg het volgende:
En dan drink je Coca Cola in plaats van gewoon water ofzo?!

en zeiken dat het zo duur is, en dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen voor jullie gezondheid + bijkomende kosten
quote:
Inmiddels betalen wij 300¤ ziekenfonds (660 gulden) terwijl ik me niet kan herinneren wanneer we voor t laatst bij een dokter zijn geweest. En we hebben dit allemaal maar te pikken in Nederland
We betalen natuurlijk met z'n allen de gehele gezondheidszorg, dat jij toevallig niet naar de dokter gaat staat er natuurlijk helemaal los van hoeveel je eigenlijk moet betalen.....

Maar ja, dat is een andere discussie en gaat niet over coca-cola
pi_34944233
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef flamoes het volgende:

Nou ik kom morgen nog wel ergens waar een AH is, dus zal even kijken wat ze hebben!
De kratten coca cola lime staan er nog steeds voor 75 cent (mocht je in Drenthe wonen dan is het dichtbij )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 februari 2006 @ 00:10:37 #105
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34985615
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De kratten coca cola lime staan er nog steeds voor 75 cent (mocht je in Drenthe wonen dan is het dichtbij )
Daar komen ze volgens mij niet vanaf
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34985785
Hm, heb ik dat nou, of hebben ze extra veel 'prik' in die cola gestopt?

Zovan; jullie betalen een hogere prijs, MAAR dan krijg je ook meer prik!

Of is dit gewoon het psychologische bij-effect van de nieuwe fles?
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_34991486
Ze hebben meer prik in die &*%^(*%^hoereflessen gedaan omdat het dan nog na een paar uur te zuipen is. Als ze er niet meer in zouden doen is de cola binnen 5 uur zo dood als een kopje biologische rooibos thee. Kijk maar eens in de dop van de nieuwe flessen. Ze hebben het "rubbertje"er uit gelaten. Scheelt weer in de kosten hé! En verdienen ze nóg meer!!!!!!

Nu is de cola na 8 uur afgesloten te zijn geweest zo dood als een pier.........
pi_34999382

Waarom verkopen ze dat nou niet in Nederland.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_34999587
Welcome to the real world
pi_35007047
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef m021 het volgende:

Waarom verkopen ze dat nou niet in Nederland.
Damn, hebben!!!
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_35105411
Tijd Voor Pepsi
pi_35105470
Bij de andere supermarkten komen ze ook.

Daar waren de grote flessen ook nog goedkoper dan de kleine idd.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:41:03 #113
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_35105656
Coco Cola

Het blijft heerlijk! Ik zal echt nooit Pepsi gaan drinken
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_35108188
Coca Cola bevatte al meer koolzuur dan Pepsi, en met deze nieuwe flessen hebben ze er zelfs nog méér in gedaan.

Pepsi
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:11:22 #115
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_35120886
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:56 schreef m021 het volgende:
Coca Cola bevatte al meer koolzuur dan Pepsi, en met deze nieuwe flessen hebben ze er zelfs nog méér in gedaan.
Coke, voor de luidste boeren en bombastische scheten.
The Internets, I needs it..
pi_35133233
Email van coca-cola:
quote:
Het klopt inderdaad dat de prijs voor een losse 1,5 liter fles gestegen is.

Zoals u de afgelopen weken in de landelijke dagbladen heeft kunnen lezen, heeft Coca-Cola nieuwe eigentijdse verpakkingen geïntroduceerd die meer tegemoet komen aan de wensen van de consument. De nieuwe 1 liter verpakking (voor kleine gezinshuishoudens) en de handige 4-pack (voor grotere gezinshuishoudens) zijn hiervan voorbeelden.

De reden van de prijsverhoging is de aanzienlijke investering om te kunnen innoveren (o.a. in een nieuwe productielijn, transportsysteem en het inzamelingsysteem). Hierdoor zijn we nu in staat een moderne, eigentijdse frisdrankverpakking aan te bieden. De verpakkingen zullen in het algemeen duurder zijn dan de vorige, maar sluiten wel beter aan op de wensen van de moderne consument.

In veel gevallen zal de prijs overigens lager uitvallen dan de verhoging waarop u doelde. De handige 4-pack zal de komende periode met een stevige prijspromotie op de winkelvloer staan. Ook op de andere verpakkingssoorten zullen er dit jaar veel meer prijspromoties worden aangeboden dan voorheen het geval was. Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003.
pi_35133375
quote:
De verpakkingen zullen in het algemeen duurder zijn dan de vorige, maar sluiten wel beter aan op de wensen van de moderne consument.
Ik vond echt niks mis met die oude flessen hoor
Of ben ik nu ouderwets? Ik vind die slappe troep maar niks..
pi_35134938
slappe troep
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_35135023
Zo slap zijn ze nou ook weer niet, maar ik vind ze niks beter dan die oude flessen, en zeker niet voor dat geld.
  donderdag 16 februari 2006 @ 01:25:04 #120
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35140231
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef Roolio het volgende:
Zo slap zijn ze nou ook weer niet
Zeker nog niet er mee geschonken?
pi_35141165
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Roolio het volgende:
Email van coca-cola:
[..]

Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003.
Daar is het hem dus om te doen. Prijs ligt nu gelijk met omringende landen. Erg slinkse actie dus om een prijsverhoging van 40% te rechtvaardigen.

Ik drink wel pepsi
pi_35141215
Cola hoort in een glazen fles
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 16 februari 2006 @ 03:00:25 #123
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_35141483
Tja, prijzenoorlog he
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_35141506
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 03:00 schreef star_gazer het volgende:
Tja, prijzenoorlog he
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  donderdag 16 februari 2006 @ 03:03:59 #125
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_35141514
Nu nog een prijzen oorlog voor de benzine.. auto's en dat soort rare praktijken
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_35141523
Ik zie liever een prijzenoorlog in de huizen / hypotheekmarkt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_35143180
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Nu nog een prijzen oorlog voor de benzine.. auto's en dat soort rare praktijken
Die hebben we hier plaatselijk al jaren (voor benzine dus)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35143887
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Roolio het volgende:
Email van coca-cola:
[..]
Hey die email heb ik ook gekregen Die lijers daar hadden gewoon een standaard email klaarstaan
Ik heb daar overigens nog een email op teruggestuurd, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen Die hebben ze natuurlijk niet standaard staan.
pi_35144204
Ik had al wel verwacht dat het een standaard email was
pi_35150977
Échte Nederlanders drinken Pepsi.

pi_35408467
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef m021 het volgende:
Échte Nederlanders drinken Pepsi.

Dan drink ik wel huismerk cola, maar nooit Pepsi :x. Maar ja, ik zie die flessen heb zo iets, welkom bij de europese eenhiedsworst.
pi_35409226
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef mcintosh het volgende:
Mja, jullie moeten weten ik hang aan elkaar van de Vanille Cola...

[afbeelding]

En wat doen die rare gasten bij de AH....

Die gooien al die 1,5 liter flessen uit het assortiment, daarvoor in de plaats komen van die gammele dun plastic 1 liter flessen, á 1,20 euro!!! En het zijn dus geen statiegeld flessen...

De 1,5 liter flessen, de normale, harde flessen, kosten maar 0,92 cent!!!!

Dertig cent meer voor een halve liter minder!!!
Bij de supermarkt waar ik werk is de prijs van een liter lager dan 1,5 liter. De 1,5 liter zit nu ook in zo`n zachte fles maar de prijs is niet veranderd.
pi_35409274
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef hooibaal het volgende:
Die gewijzigde flessen zijn het idee van de firma Coca Cola, daar heeft AH ook geen invloed op. Het is goedkoper om flessen om te smelten dan om ze schoon te maken en hergebruiken, vandaar deze actie. En trouwens, in die nieuwe flessen zit gewoon anderhalve liter voor zover ik weet.
Klopt er zijn nu 3 verschillende soorten. 0.5 liter 1 liter en 1,5 liter
pi_35409331
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

die hebben geen vanille , mn vriendin is er ook verslaaft aan
]
First Choice cola van de Jumbo en de Plus is er ook in Vanille smaak
pi_35409563
Godskolere. Wedden dat hier een manager op gepromoveerd is. "Hey luitjes, tijdens het golfen bedacht ik me opeens, waarom verzinnen we niet een nieuwe fles voor ons bocht en draaien we zo het gepeupel een flinke poot uit?" Mieters plan, Jan-Frederik!

Alsof het mij kan rotten waar die meuk inzit, als wordt het in GAMMA bouwemmers aangesleept. En dan die mensen die het SERIEUS gaan hebben over het feit of ze de nieuwe flessen mooi vinden of niet?! Hebben jullie doorzichtige koelkasten ofzo? Of pronken jullie ermee opweg naar de auto? "Jaaaaaaa, de Vries, kijk mijn mooie Cola flessen eens in m'n Scenicje staan!".

De tering. Wat laten we ons toch graaaaaaag oplichten. .
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
pi_35409619
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef carinvg het volgende:
rond uit schandalig die prijs verhoging van Coca Cola.
Ik run een gezin met 3 volwassen soms 4) en 1 kind van 13 en we zijn al gauw goed voor 12 tot 15 flessen in de week.
Per week ben ik dus rond de 7euro duurder uit. en dat is 365euro per jaar, en reken dat nou eens uit naar nederlandse guldens........dacht t niet he

Ik ga hier dus niet aan mee doen en ben per direct overgegaan op Pepsi cola.
T is ff wennen maar alles went zeggen ze, dus ook Pepsi.
en als Pepsi overgaat op zo'n aktie stap ik desnoods over op de cola van de lidl of aldi

Ik hoop dat er meer mensen zo over denken en mee doen, komen ze er vanzelf van terug.
Cola van de Aldi is vies
pi_35411338
Je ziet het steedds duidelijker, Pepsi vliegt de winkel uit, en Coca Cola raken ze niet meer zo hard kwijt...
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:01:09 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35412168
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef mcintosh het volgende:
Je ziet het steedds duidelijker, Pepsi vliegt de winkel uit, en Coca Cola raken ze niet meer zo hard kwijt...
Pepsi enzo waren ook in de aanbieding vorige week in de AH En bij mijn AH loopt de CC nog altijd hard, maar misschien ieeeets minder.
pi_35415275
Hier bij de AH in Delfshaven net de laatste fles gewonen Pepsi weten te bemachtigen. Ze verkopen hier sinds de verandering ook al geen Dr Pepper meer. Ik heb 1 zo'n 4-pack CC geprobeerd, maar die flessen zijn irri en die korting zal denk ik binnenkort ook eindigen. Dat van die 1L flessen is helemaal belachbaar.

Ik wacht op berichten dat het marktaandeel van Pepsi stijgt zonder er ook maar iets voor te doen
pi_35420159
quote:
Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003.
Ja, dus??? Hebben ze dan twee jaar lang geen enkele cent verdiend? Eikels .
pi_35420426
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Pepsi enzo waren ook in de aanbieding vorige week in de AH En bij mijn AH loopt de CC nog altijd hard, maar misschien ieeeets minder.
Ik ben sinds een paar dagen ook van het Pepsi-clubje.
pi_35424056
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:49 schreef Roksx het volgende:
Hier bij de AH in Delfshaven net de laatste fles gewonen Pepsi weten te bemachtigen. Ze verkopen hier sinds de verandering ook al geen Dr Pepper meer. Ik heb 1 zo'n 4-pack CC geprobeerd, maar die flessen zijn irri en die korting zal denk ik binnenkort ook eindigen. Dat van die 1L flessen is helemaal belachbaar.

Ik wacht op berichten dat het marktaandeel van Pepsi stijgt zonder er ook maar iets voor te doen
Dat van Dr. Pepper is ook niet zo vreemd. Da's namelijk ook "vernieuwd" hoewel "vernield" een betere omschrijving is. Er zit nu ineens minder suiker in. Dus Dr. Pepper kan ik ook al niet meer drinken. Ik heb suiker nodig, anders val ik teveel af!
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_35425120
waarom noemen ze deze flessen nieuw?

in frankrijk hebben ze deze slappe rotflessen al jaren, je kan er niet fatsoenlijk uit drinken (en nee, ik drink niet uit glas gaat er alleen maar koolzuur verloren )

puur oplichterij maar gelukkig drink ik ook geen vieze coca-cola maar overheerlijke pepsi
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:00:42 #144
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_35425221
Pepsi is bocht. En ik koop echt maximaal een fles Cola per week dus ik overleef het wel.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_35441059
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat van Dr. Pepper is ook niet zo vreemd. Da's namelijk ook "vernieuwd" hoewel "vernield" een betere omschrijving is. Er zit nu ineens minder suiker in. Dus Dr. Pepper kan ik ook al niet meer drinken. Ik heb suiker nodig, anders val ik teveel af!
Vind Dr. Pepper echt goor
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:54:27 #146
88071 elmark
Fruittellarolgambler
pi_35454968
Ik weet niet of er al zoiets aan de gang is, maar Moet er niet gewoon een BOYCOT-ACTIE worden opgezet.. met een website enzo.. een beetje groots aanpakken.. De echte tegenstanders van die zachte flessen moeten er iets voor over hebben om CC te dwingen terug te gaan naar de oude fles. Ik drink ook liever CC dan Pepsi, maar met die zachte flessen kies ik toch maar voor Pepsi..
pi_35455264
Ik denk niet dat het een kwestie is van harde of zachte flessen, maar van de absurde prijsverhoging die er tegelijk met die nieuwe flessen is ingevoerd. En de manier van redeneren; CC zegt "WIJ vinden dat de consument liever nieuwe flessen ziet en daar willen ze best voor betalen".
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_35455342
Volgens mij is een grote actie nergens voor nodig. Ze zullen het wel merken aan de omzet.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:19:00 #149
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_35455777
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef Joene het volgende:
Cola hoort in een glazen fles
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_35470580
Heb net bij de AH hier in Hoogezand de laatste volle krat Coca Cola in oude flessen weten te bemachtigen

Heb ik weer voor een aantal weken genoeg, was toevallig in de aanbieding omdat het de laatste oude flessen waren die ze hadden staan.

Normaal koop ik zowiezo nooit coca cola, vind het veel te duur. Heb meestal de goedkope Hihgway cola van de Edah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')