wat een kut reactiequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja en?
mietje!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef Dirktator het volgende:
Ik kwam laatst Tubgirl tegen, maar ik weiger om een feauteau ervan te plaatsen.
Ode aan Tubgirl!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:39 schreef SwiffMeister het volgende:
wies tubgirl? en wat is daarmee?
(ik mis echt te veel, dat van ijsmijs kwam ik ook pas na een week of 5 te weten)
Roepen al jouw exen dat ook als ze jou tegenkomen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef Jett het volgende:
Nog nooit. Maar het zou wel stoer zijn ofzo als je ijsmeis tegen kwam.. en dan zo gillen HE IK HEB JOUW TIETEN GEZIEN
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Had ze toen ook vaak last van pms aanvallen ?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Had ze toen ook vaak last van pms aanvallen ?![]()
als de dame in kwestie wéét dat jij dr tieten gezien hebt, is het niet meer leuk natuurlijk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Roepen al jouw exen dat ook als ze jou tegenkomen?![]()
als ze überhaubt een ex heeftquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Roepen al jouw exen dat ook als ze jou tegenkomen?![]()
Nou hilarisch idd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef Jett het volgende:
Nog nooit. Maar het zou wel stoer zijn ofzo als je ijsmeis tegen kwam.. en dan zo gillen HE IK HEB JOUW TIETEN GEZIEN
Eppo, nee vertel...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Newbie, weet je wel over wie we het hebben?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef Jett het volgende:
Of ga me niet aan lopen staren en dan achteraf een mailtje sturen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef beestjuh het volgende:
Ik ben ook wel eens gespot (hee da's beestjuh) maar weet nooit wie dat zijn. Stel je dan ook aan mij voor!
iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kwam laatst de hele Games.fok crew tegen.
Damn dat was wel ff schrikken
Niemand ziet je dan ook staan door je geringe lengte, mede te wijten aan het feit dat je slechts 13 jaar bent.quote:
Ik ben elke dag spotbaar op Utrecht Centraal. Succes.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:46 schreef Stofje het volgende:
Ik heb al diverse malen aangegeven waar men mij kan spotten, zelfs wannéér men mij wáár zou kúnnen spotten. Biljkbaar is daar geen behoefte aan. Nu ja, dan niet :w{.
Ik ook!!!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef Vieske het volgende:
Ik heb Xebrozius gespot!!!
Dat is nou eenmaal de manier van menig zichzelf achter internet verschuilend onzeker puistenpubertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of ga me niet aan lopen staren en dan achteraf een mailtje sturen. :\')
Ja! Ik zag jou daar en daar lopen :')quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of ga me niet aan lopen staren en dan achteraf een mailtje sturen. :')
Idd, dat heb ik ook al een aantal keer gehad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of ga me niet aan lopen staren en dan achteraf een mailtje sturen. :')
Bus 18 representquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:01 schreef Roellio het volgende:
Ik zie Scandalous wel eens in de bus en ik ben Heatwave en Missbliss wel eens tegengekomen met uitgaan.
Oh, en Jawi een keer gespot op het koningsplein, voor de U.B.
Ik zag laatst Keileweg-ethicus met een chocomel snorquote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb geloof ik faberic en PAA-053 wel \'ns gezien. Maar of die bekend zijn is nog maar de vraag natuurlijk...
*gaat daar kamperen*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben elke dag spotbaar op Utrecht Centraal. Succes.
Whehe ja we gingen de brommer toen ff bij de Nightlife daar zettenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:51 schreef Zjwegel het volgende:
Zag vandaag Maikuuul op zen fox met zen vriendinnetje achterop een hendig sjieke slip maken op de markt!
Heb jij ook een bekende FOK'er gespot post het hier!
(was te laat voor een foto
Je brommer viel me meteen op, hendig sjieke brommer. Hoefde geen 2x te kijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe ja we gingen de brommer toen ff bij de Nightlife daar zetten
Zag je me in 1x of moest je goed kijke ?
Whehe, op mijn school ben ik de enige Fox met die kleur zonder spiegels. Iedereen met die kleur wat ik heb heeft spiegelsquote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef Zjwegel het volgende:
[..]
Je brommer viel me meteen op, hendig sjieke brommer. Hoefde geen 2x te kijken
hendig sjiek kijken wat voor een hendig sjieke slip je hebt gemaakt zonder om te kijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe, op mijn school ben ik de enige Fox met die kleur zonder spiegels. Iedereen met die kleur wat ik heb heeft spiegelszo herken ik hem easy op school
Wtf hebje nou aan spiegels
Is dat zoquote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef taart het volgende:
ik spot RaymanNL regelmatig
zitten er eigenlijk nog bnfokkers bij ons op school of nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef Ayaxola het volgende:
Geqxon, Skaai, Kastanova, en nog wel wat.
Ik jou ookquote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb wel eens bij je ouwe Belcompany filiaal om ene Timmy gevraagdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb Meki vast en zeker wel eens gezien :\') En hij mij..
Je hebt niet eens een avater jong homoquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef Aparteling het volgende:
SPOT MIJ!
Tubgirl?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
ik zag laatst een foto op fok van iemand die ik ken... telt dat ook?
Ik denk dat ze met een grote boog om je heen lopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb nog nooit een fokker gezien, behalve DeeCruise whehe enjeh, Jennifuuur ( me vriendin ), MaddoxX en Plupke, maarja dat zijn vrienden dus
Daarom staan ze altijd bij me in de pauze / zitten ze altijd naast me in de klas ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een grote boog om je heen lopenik het ze niet kwalijk nemen..
Fok!kers kneus als je dat nog niet eens snaptquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarom staan ze altijd bij me in de pauze / zitten ze altijd naast me in de klas ?
Homo die je bent
Niet dat ik weet, jij bent de enige die ik ken iigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:19 schreef C2C het volgende:
[..]
zitten er eigenlijk nog bnfokkers bij ons op school of niet
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik jou ook
[..]
Ik heb wel eens bij je ouwe Belcompany filiaal om ene Timmy gevraagd
Nee het was zo'n domme parttimerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
Ow wacht, ze wilden mij niet kennen he?
en dat is?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:25 schreef Quistis het volgende:
Ik kom er net achter dat ik van een redelijk bekende fokster les heb gehad op school!!!
![]()
en ze is nog steeds raar..
die heb ik irl gezien op fotmeet!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:06 schreef Geqxon het volgende:
Troel?
ja hoor, je bukakeuitleg heeft me er helemaal bovenop geholpenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:09 schreef zoalshetis het volgende:
gaat het weer een beetje mevrouw droge?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja hoor, je bukakeuitleg heeft me er helemaal bovenop geholpen![]()
Hoe kun je een kloon tegenkomenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef sophie24 het volgende:
Ik heb fvivif wel eens een paar keer gezien![]()
![]()
wil iemand me nu aanraken?
oh en qo_ob natuurlijk ook wel eens. maar daar vond ik niet zoveel aan.
volgens mij is dat een kloon![]()
hij keek vast in de spiegelquote:
Lijkt me sterk; je weet dat ik al een jaartje of 3 niet meer in Utrecht woonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef OldJeller het volgende:
Kastanova.
En jij ook alquote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef Ayaxola het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:33 schreef -SL- het volgende:
Ik heb de nr.3 uit de Top500 wel vaker gespot, heb er tot mijn 25ste bij gewoond
Ja kloptquote:
Dat was een lachspiegel, je heet gewoon BossFight en heul geen Bosbeetlequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:40 schreef BossFight het volgende:
Ik zou zweren dat ik met het jazzfestival Bosbeetle zag staan op de grote markt in Breda maar dat was vast niet zo.
Dan moet ik daarna mijn auto wassenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:28 schreef doka het volgende:
Volgende keer beter mikken
Daar strik je toch zo iemand voor ^^.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan moet ik daarna mijn auto wassen.
Er is toch niemand die dat wil.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Daar strik je toch zo iemand voor ^^.
Dat wil ik wel doen dan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan moet ik daarna mijn auto wassen.
Wel als jij ze even lief aankijkt. komop!quote:
hier! Een vrijwilliger! En dat zonder lieve blik.quote:
Nou, de volgende keer laat ik het je even weten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:31 schreef doka het volgende:
Dat wil ik wel doen dan.
het is altijd nog " zij keek vast in de spiegel".quote:
Ik was het!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben gister herkend door een fokker... wie weet ik niet.
Ik wil het niet weten want ze was lelijk.
Ik wilde juist niet posten dat ik jou iedere dag tegen kom. Leek me zo.. Tsja. Je weet wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
Ohja. En Kuukske (zie boven). Die kom ik om een of andere reden heul vaak tegen.
Nee, toen ik jou zag was ik in HC Enschede geld aan het verneuken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lijkt me sterk; je weet dat ik al een jaartje of 3 niet meer in Utrecht woon.
Bij de TSOP of een tijdje terug al?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, toen ik jou zag was ik in HC Enschede geld aan het verneuken.
Zeker wel een jaar, misschien twee, terug.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij de TSOP of een tijdje terug al?
Oh verrek, in die periode hebben we toch ook nog een tijdje gedate of niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zeker wel een jaar, misschien twee, terug.
Nee, ik had alleen aandacht voor het roulette.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh verrek, in die periode hebben we toch ook nog een tijdje gedate of niet?.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef PiRANiA het volgende:
We moeten een teken afspreken...
de hele dag rondlopen: "FokFokFokFokFokFokFokFokFokFok!"
oid
Nah.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef PiRANiA het volgende:
We moeten een teken afspreken...
de hele dag rondlopen: "FokFokFokFokFokFokFokFokFokFok!"
oid
Met je useridquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Ordinair het volgende:
Iedereen een FOK tattoo op voorhoofd?
Moet je eens op zaterdagavond naar Bosch komenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:08 schreef Muck het volgende:
er wonen een heleboel FOK!'ers vrijwel bij mij om de hoek, maar gek genoeg zie ik ze nooit!
Ja waar? Ik wil een keer met jou een pilsner drinkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Je kunt me elke dag spotten in Zwolle
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
ik heb JJDJ1984 (sportcrew) wel eens in Rotterdam zien lopen!!
Ik durf je wel aan te spreken hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jij ook al.
Durven jullie me niet aan te spreken of lullen jullie allemaal uit je nek?
Krijg jij lekker de chinese vinkentering ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef sanger het volgende:
Ik heb TJDoornbos weleens op Youtube gezien
Oh verrek! Ik heb ook iemand gespot! Nies! In bed!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik durf je wel aan te spreken hoor![]()
Ik zie je dan ook bijna dagelijks![]()
Samen met jou!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh verrek! Ik heb ook iemand gespot! Nies! In bed!
En ik de meeste dekensquote:
da ware heul geen dekens, dat waren de huidschilfers van een ex van kasta.quote:
Oh my, that's nastyquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
da ware heul geen dekens, dat waren de huidschilfers van een ex van kasta.![]()
No shit Sherlock!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
De volgende morgen rond 11:00 niet meer.
Die hebben ze er bij zijn operatie netjes afgehaaldquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
da ware heul geen dekens, dat waren de huidschilfers van een ex van kasta.![]()
Jij hebt me na m'n borstoperatie helemaal niet meer in bed gehad johquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:38 schreef Nies het volgende:
Die hebben ze er bij zijn operatie netjes afgehaald![]()
ik heb mcDavid gespot tewijl hij zat te F5 en in zijn kamer!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als de dame in kwestie wéét dat jij dr tieten gezien hebt, is het niet meer leuk natuurlijk!
Je bent me nu al vergeten!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij hebt me na m'n borstoperatie helemaal niet meer in bed gehad joh.
Ohja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ik heb mcDavid gespot tewijl hij zat te F5 en in zijn kamer!
J. houdt je bij me vandaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:48 schreef Kreator het volgende:
Je zou zeggen dat ik Kastanova zo langzamerhand wel ooit een keer zou moeten hebben gespot..
Nah, of het is gewoon omdat ik nauwelijks in Enschede kom.. En als ik er ben is het bij HC, Snooker & Pool of Paddy'squote:Op woensdag 30 mei 2007 23:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat zal het zijn. Is het een complot?
kan je weer carbid gaan schietenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, of het is gewoon omdat ik nauwelijks in Enschede kom.. En als ik er ben is het bij HC, Snooker & Pool of Paddy's.
Maar hé, er is hoop, misschien werk ik er binnenkort!
Of katten doodschoppenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je weer carbid gaan schieten![]()
of lekker een dagje klootschieten.
OMG, ik ben gespot! *sluit zichzelf op in haar kamer en snijdt polsen door.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef yosander het volgende:
Chowi denk ik, die loopt op dezelfde school als ik rond.
Whehe, gisteren liep er nog een emo rond met een veiligheidsvestje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
OMG, ik ben gespot! *sluit zichzelf op in haar kamer en snijdt polsen door.
Ik let nooit op emo's. Ze zijn voor mij een bundel samengepakt weefsel, meer niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Whehe, gisteren liep er nog een emo rond met een veiligheidsvestje.
Promote FOk daar danquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:41 schreef Keios het volgende:
Jammer dat er zo weinig belgische Fokkers zijn. Er valt maar weinig te spotten dan.
Fok!Meetings zwolle:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet echt bekend, maar wel irl gezien, Littledrummergirl (vriendin) en Miss_peppertje (of peppermintje?), oud-stage collega![]()
De bedrijfsborrel is zo onderhand net een mini-meetquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Kastanova, Tijn, Nies en Logician heb ik wel eens gespot![]()
Huh? Ik dacht alleen wij 2quote:Op zondag 3 juni 2007 10:51 schreef Nies het volgende:
[..]
De bedrijfsborrel is zo onderhand net een mini-meet
![]()
Matttpuntnl, Logician, en er schijnen nog wat meer collega's te fokken.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:18 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ohja, en Cerror, maar die wil ik het liefst vergeten, samen met die loempia saus
Waar?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Je kunt me elke dag spotten in Zwolle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |