Tubgirl?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
ik zag laatst een foto op fok van iemand die ik ken... telt dat ook?
Ik denk dat ze met een grote boog om je heen lopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb nog nooit een fokker gezien, behalve DeeCruise whehe enjeh, Jennifuuur ( me vriendin ), MaddoxX en Plupke, maarja dat zijn vrienden dus
Daarom staan ze altijd bij me in de pauze / zitten ze altijd naast me in de klas ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een grote boog om je heen lopenik het ze niet kwalijk nemen..
Fok!kers kneus als je dat nog niet eens snaptquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarom staan ze altijd bij me in de pauze / zitten ze altijd naast me in de klas ?
Homo die je bent
Niet dat ik weet, jij bent de enige die ik ken iigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:19 schreef C2C het volgende:
[..]
zitten er eigenlijk nog bnfokkers bij ons op school of niet
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik jou ook
[..]
Ik heb wel eens bij je ouwe Belcompany filiaal om ene Timmy gevraagd
Nee het was zo'n domme parttimerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
Ow wacht, ze wilden mij niet kennen he?
en dat is?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:25 schreef Quistis het volgende:
Ik kom er net achter dat ik van een redelijk bekende fokster les heb gehad op school!!!
![]()
en ze is nog steeds raar..
die heb ik irl gezien op fotmeet!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:06 schreef Geqxon het volgende:
Troel?
ja hoor, je bukakeuitleg heeft me er helemaal bovenop geholpenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:09 schreef zoalshetis het volgende:
gaat het weer een beetje mevrouw droge?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja hoor, je bukakeuitleg heeft me er helemaal bovenop geholpen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |