Ohja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
ik heb mcDavid gespot tewijl hij zat te F5 en in zijn kamer!

J. houdt je bij me vandaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:48 schreef Kreator het volgende:
Je zou zeggen dat ik Kastanova zo langzamerhand wel ooit een keer zou moeten hebben gespot..

Nah, of het is gewoon omdat ik nauwelijks in Enschede kom.. En als ik er ben is het bij HC, Snooker & Pool of Paddy'squote:Op woensdag 30 mei 2007 23:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat zal het zijn. Is het een complot?

kan je weer carbid gaan schietenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, of het is gewoon omdat ik nauwelijks in Enschede kom.. En als ik er ben is het bij HC, Snooker & Pool of Paddy's.
Maar hé, er is hoop, misschien werk ik er binnenkort!

Of katten doodschoppenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je weer carbid gaan schieten![]()
of lekker een dagje klootschieten.

OMG, ik ben gespot! *sluit zichzelf op in haar kamer en snijdt polsen door.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef yosander het volgende:
Chowi denk ik, die loopt op dezelfde school als ik rond.

Whehe, gisteren liep er nog een emo rond met een veiligheidsvestje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
OMG, ik ben gespot! *sluit zichzelf op in haar kamer en snijdt polsen door.

Ik let nooit op emo's. Ze zijn voor mij een bundel samengepakt weefsel, meer niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Whehe, gisteren liep er nog een emo rond met een veiligheidsvestje.

Promote FOk daar danquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:41 schreef Keios het volgende:
Jammer dat er zo weinig belgische Fokkers zijn. Er valt maar weinig te spotten dan.

Fok!Meetings zwolle:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet echt bekend, maar wel irl gezien, Littledrummergirl (vriendin) en Miss_peppertje (of peppermintje?), oud-stage collega![]()

De bedrijfsborrel is zo onderhand net een mini-meetquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Kastanova, Tijn, Nies en Logician heb ik wel eens gespot![]()

Huh? Ik dacht alleen wij 2quote:Op zondag 3 juni 2007 10:51 schreef Nies het volgende:
[..]
De bedrijfsborrel is zo onderhand net een mini-meet
![]()

Matttpuntnl, Logician, en er schijnen nog wat meer collega's te fokken.quote:

quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:18 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ohja, en Cerror, maar die wil ik het liefst vergeten, samen met die loempia saus

Waar?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Je kunt me elke dag spotten in Zwolle

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |