greenday en sinatra kan ik inkomenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb een hele gevarieerde muziek keuze... Van Sinatra tot Bocelli. Van Greenday tot Donell Jones. Hou eigenlijk van alles behalve muziek als Rammstein... Ook altijd bepaald type mensen die er naar luisteren. Ik vind t gewoon kansloos... Maja wie ben ik...
Another one bites the dust!quote:
Met jou? Graag!quote:
nah veel plezier dan zaterdagquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga naar het gratis zaakje. Het concert is uitverkocht en een vriend zou kaartjes halen, maar die lamlul was het 'vergeten'. Ik ga dus alleen naar het gratis feest morgen (gastenlijst roeleert) en uit eten met een kennis daarvoor. Het is dus allemaal goedgekomen.
Ik heb mijn oude baantje weer terug, daar ben ik nu. Eindelijk weer inkomen.![]()
Thanks, na een week kwamen ze er toch achter dat ik onmisbaar was.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah veel plezier dan zaterdag
enneh gefeli met je baantje
Dat is een ventquote:
nah ook veel plezier morgen danquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Thanks, na een week kwamen ze er toch achter dat ik onmisbaar was.![]()
Das niet zaterdag, dat is morgen.![]()
Nou, kom op danquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Tranceptor het volgende:
Douchen, he bah herinneringen aan vrouwen!
Gore wezens zijn het ook.![]()
Dat gaat zeker lukken. Vrouwelijke kennis heb ik sinds de zomervakantie in Italie pas 1 keer gezien, dus zat om bij te praten. Dat feestje wordt sowieso wel leuk.quote:
quote:
Uberhaupt smerige kuthoeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrouwen en gore wezens? als ze niet aan persoonlijke verzorging doen wel
Ik ben al onderweg!quote:
could have fooled me... damn, you didquote:
En nog één!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
could have fooled me... damn, you did
http://en.wikipedia.org/wiki/Gacktquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
could have fooled me... damn, you did
bij mokster is het tenminste meteen duidelijk dat die foto niet van haar isquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gackt
dat is bij elke vent weer anders te overzienquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Uberhaupt smerige kuthoeren.
Zo, dat lucht op!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er hebben?
http://images.google.com/images?q=gackt&hl=en&btnG=Search+Images
hij is grappigquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef Ynske het volgende:
hoe verzinnen ze het
Allah aanroepen tijdens het klaarkomen?
Hij heeft toch wel wat vrouwelijks hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
vind ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel wat vrouwelijks hoor.
Heb je nou 2 of 3 mailtjes dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
vind ik ook.. misschien is het wel een vrouw.. als je ziet hoe prive hij/zij is
en thanks twist.. als ie binnen is ga ik luisteren... groot mailtje wel
2quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je nou 2 of 3 mailtjes dan?
ik vind het leukquote:
pijnlijkquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Teringquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:19 schreef Scorpie het volgende:
tering. Ziek enzo.
Alles geknipt, geschoren, gewassen en gepoetst... Ik ben klaar voor onze vrijblijvende sexdate van vanaaf!quote:
Volgens mij heeft die gozer ook model gestaan voor Final Fantasy XII of voor Final Fantasy: Advent Children...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
14.gifquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan stuur ik je later vandaag nog wel wat. [14.gif]
Final Fantasy!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gozer ook model gestaan voor Final Fantasy XII of voor Final Fantasy: Advent Children...
Sowieso zijn de mannetjes in de japanse RPG spelletjes vaak erg vrouwelijk.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gozer ook model gestaan voor Final Fantasy XII of voor Final Fantasy: Advent Children...
Jij ontzettende heiden!quote:
jaquote:
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
jazal ik eens een spotprent van spinvis maken
of krijg ik dan twist met een bom op bezoek
vergeet niet die gebruikte condoom af te doen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles geknipt, geschoren, gewassen en gepoetst... Ik ben klaar voor onze vrijblijvende sexdate van vanaaf!![]()
Goeie tip! Thanks!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
vergeet niet die gebruikte condoom af te doen!
he getverquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet aanstellen en op de tafel gaan staanquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
* HELP!!! Ik heb een muis in huis![]()
of beter gezegd .. er rent een muis door mn kamer en ik krijg ze niet naar buiten.. alle ideeën zijn welkom..
Koop een kat!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
of beter gezegd .. er rent een muis door mn kamer en ik krijg ze niet naar buiten.. alle ideeën zijn welkom..
heeft ze alquote:
Gewoon heel hard op stampen, niets aan de hand.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
jaag hem weg met de condoom van Airwin!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
Waarom bemoei jij je met de vrijblijvende sexdates van anderen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan keihard op 'm springen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet aanstellen en op de tafel gaan staan
mijn muis! wat doe jequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gewoon heel hard op stampen, niets aan de hand.
krijg je een bebloed vloerkleed alleenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef GF het volgende:
[..]
En dan keihard op 'm springen.
Z'n straf!!1![]()
![]()
!
!!2
tsss, tips zijn altijd goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je met de vrijblijvende sexdates van anderen?![]()
jij purplerosekloon!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ge-opper-kapot-gestampt worden.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
stampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstamp
Toch niet mijn kleedquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
krijg je een bebloed vloerkleed alleen
is dat niet een beetje overdreven voor een logitech muisquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef GF het volgende:
[..]
En dan keihard op 'm springen.
Z'n straf!!1![]()
![]()
!
!!2
Dit wordt nix zo...verdorie.. ik héb een kat.. nou ja een poes dan.. maar ze kijkt alleen maar ..en doet verder niets..quote:
Mooi. Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles geknipt, geschoren, gewassen en gepoetst... Ik ben klaar voor onze vrijblijvende sexdate van vanaaf!![]()
ben jij niet aan het 'werk'quote:
lekker laten zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dit wordt nix zo...verdorie.. ik héb een kat.. nou ja een poes dan.. maar ze kijkt alleen maar ..en doet verder niets..
\
En nu ben ik de muis kwijt.. en ik weet zeker dat ze niet naar buiten is gerend.. verdomme!
Ze zit ergens weggedoken..aarrgghh!!
Deel III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, X-2 en Chrystal Chronicles liggen braaf in mijn game-kastquote:
mickey uithongeren zodat ze op jacht moetquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
Dit wordt nix zo...verdorie.. ik héb een kat.. nou ja een poes dan.. maar ze kijkt alleen maar ..en doet verder niets..
\
En nu ben ik de muis kwijt.. en ik weet zeker dat ze niet naar buiten is gerend.. verdomme!
Ze zit ergens weggedoken..aarrgghh!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
quote:Rumors on the internet cite Gackt as the model for the Final Fantasy VIII lead character design of Squall Leonhart. Said rumors state that the designer of Squall Leonhart was a big fan, but Gackt has never been officially credited.
However, a character with his likeness will appear in Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII. The character will be created using video-capture and digitally inserted into the game instead of the more traditional animation.
De ultieme metromanquote:
checkquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef nixxx het volgende:
het is koffie koffie tijjjhhijdd!!
Ik vind'em geweldigquote:
Goeie vraag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:51 schreef nixxx het volgende:
waar hangt litpho eik uit?
En daarom kom je maar in het topic dat het meeste op ONZ lijkt posten?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En daarom kom je maar in het topic dat het meeste op ONZ lijkt posten?![]()
Ik heb geen klonenquote:
Spellen is niet je sterkste kantquote:
Ik ontken hevigquote:
Je bent ontopic gegaan in onzinquote:
Onzinnig inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tsja, openen dezelfde topic (met deel2 erachter) na slotje is not done..
Ik ken m'n klassiekers welquote:
[digzeurvraag]quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Paar levels hoger![]()
http://home.scarlet.be/~jabollen/
X-2 was een beetje jammer, maar ik zit al vol spanning te wachten op XII! Dat wordt echt wel herfst, winter 2006 ben ik bang...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:48 schreef PhaE het volgende:
[..]
Deel III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, X-2 en Chrystal Chronicles liggen braaf in mijn game-kast![]()
Jij zou heel goed ontopic kunnen gaan in ONZ.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
Rot Muis...duffe mickey!! Ik wil ook koffie...en het wordt hiet langzaam ijskoud in huis de deur staat nog steeds open...
Zo durf ik straks niet rustig naar de tv te kijken hoor...![]()
hij doet je niks hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
Rot Muis...duffe mickey!! Ik wil ook koffie...en het wordt hiet langzaam ijskoud in huis de deur staat nog steeds open...
Zo durf ik straks niet rustig naar de tv te kijken hoor...![]()
Ik vond X-men 2 tegenvallen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
X-2 was een beetje jammer, maar ik zit al vol spanning te wachten op XII! Dat wordt echt wel herfst, winter 2006 ben ik bang...![]()
Roep je me.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
duffe mickey!!
X-2 heb ik alleen uitgespeeld omdat ik de rest ook heb uitgespeeld..quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
X-2 was een beetje jammer, maar ik zit al vol spanning te wachten op XII! Dat wordt echt wel herfst, winter 2006 ben ik bang...![]()
ik vond 't wel een leuke filmquote:
LOL...ik weet niet of "duf" bij jou van toepassing is.quote:
Underworld met Keetjequote:Op woensdag 1 februari 2006 13:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik vond 't wel een leuke film
Films die ik vond tegenvallen; white noise, four brothers, underworld (alleen dat geile mokkel was nog wel leuk)
gelukkig nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef PhaE het volgende:
[..]
En jouw kennis van foute films is niet echt up to date
Jij weet echt alles met seks in verband te brengen he.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:01 schreef Mokster het volgende:
Muizen in huis!![]()
Dé ultieme libidokiller: tijdens de sex de kat voorbij zien wandelen met een muis in haar bek, die ze vervolgens naast het bed wil gaan opeten...![]()
Op de een of andere manier weet ze mijn sexcapades altijd weer te verpesten!![]()
Jewel, krijg over een uur uitslag bloedonderzoek, dus ik ben duf tot dat ik hoor dat ik niks heb.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
LOL...ik weet niet of "duf" bij jou van toepassing is.. Bij mijn poes iig wel!!
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:01 schreef Mokster het volgende:
Muizen in huis!![]()
Dé ultieme libidokiller: tijdens de sex de kat voorbij zien wandelen met een muis in haar bek, die ze vervolgens naast het bed wil gaan opeten...![]()
Op de een of andere manier weet ze mijn sexcapades altijd weer te verpesten!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
X-2 heb ik alleen uitgespeeld omdat ik de rest ook heb uitgespeeld..
Maar wat een enorm girl-power gehalte zeg
XII --> geen sociaal leven meer ben ik bang
Het is bijna knap te noemenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij weet echt alles met seks in verband te brengen he.![]()
Daar ga je toch geen tijd aan besteden he?quote:
Zullen we kijken wat ze kan als we het over postduiven hebben?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Anderen noemen het voorspelbaar.
Jij moet je poezelige jaloerse mondje gewoon even houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen tijd aan besteden he?
Guess again...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen tijd aan besteden he?
Niet alles hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij weet echt alles met seks in verband te brengen he.![]()
En jij moet je niet bemoeien met zaken die je geen donder angaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jij moet je poezelige jaloerse mondje gewoon even houden
Je hebt er meer aan als 'ie staat dan dat 'ie hangt hoor...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:12 schreef Kippenkracht het volgende:
Boerderij grapje tussendoor.
Me lul is geen koeienstaart.. Die hangt steeds voor hetzelfde gat!
![]()
![]()
Niks meer van gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[digzeurvraag]
hoe staat het me je upgrade naar adsl2+?
[/digzeurvraag]
Ik verdenk je er wel van. Volgens mij heb je een soort van sekswoordenboek waarin bij ieder woord een associatie met het onderwerp seks gemaakt wordt.quote:
Ik ga me maar weer eens focussen op Korea denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Guess again...
Het komt uit Japan dus jij gaat het ook leuk vinden!![]()
Niet zo bijdehand.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt er meer aan als 'ie staat dan dat 'ie hangt hoor...
*proest*quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt er meer aan als 'ie staat dan dat 'ie hangt hoor...
Oehquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij moet je niet bemoeien met zaken die je geen donder angaan
Een sekswoordenboek...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verdenk je er wel van. Volgens mij heb je een soort van sekswoordenboek waarin bij ieder woord een associatie met het onderwerp seks gemaakt wordt.![]()
Vrouwen zijn net als postduiven, als de kippen erbij om elders zaad te pikken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we kijken wat ze kan als we het over postduiven hebben?
quote:
Ja idd, we gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens wat nuttigs doen. Of in ieder geval kijken of ik iets nuttigs zou kunnen gaan doen, eventueel, misschien.
Sinds wanneer ben jij een "ze"?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net als postduiven, als de kippen erbij om elders zaad te pikken.![]()
Als je dit al bijdehand vindt, kom je echt van een boerderij uit the middle of nowhere vandaan...quote:
Mooi dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Underworld met Keetje![]()
![]()
White Noise vond ik ook erg mager ja.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:06 schreef Lucille het volgende:
Kippenkracht is een week uit ONZ wegens baggeren.
vandaag absoluut niet bellenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord![]()
Zal ze idd zo is gaan bellen/mailen/stalken
Al was ik eerst zelf wat traag
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hoe wist je dat
Echt, dat ding wat jij doet met je tong, Waaaawwwrrrrr![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
---->Altijd voorzichtig met je vingers zijn Cara wanneer je een valletje uittest...muts!Auw!!
Gat in de 'fok'marktquote:
Inderdaad hij is gisteren pas aangemaakt.quote:
Klonen zijn ook zo erg niet grappig, dat ik me continue afvraag wat mensen bezielt om dat te doen. Zijn de makers geesterlijk gehandicapt? Manisch depressief en kunnen ze niet meer grappig zijn? Autisme of borderline-tje?quote:
wat voor iets heb je nu in het holletje gedaan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
---->Altijd voorzichtig met je vingers zijn Cara wanneer je een valletje uittest...muts!Auw!!
Ik zie potentie in klonen voor JoeyTquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Klonen zijn ook zo erg niet grappig, dat ik me continue afvraag wat mensen bezielt om dat te doen. Zijn de makers geesterlijk gehandicapt? Manisch depressief en kunnen ze niet meer grappig zijn? Autisme of borderline-tje?
Zou wel jou bestaan verklaren inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Klonen zijn ook zo erg niet grappig, dat ik me continue afvraag wat mensen bezielt om dat te doen. Zijn de makers geesterlijk gehandicapt? Manisch depressief en kunnen ze niet meer grappig zijn? Autisme of borderline-tje?
Moeten ze wel zwanger kunnen wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie potentie in klonen voor JoeyT![]()
Ik doe niet aan klonen, als ik iets wil zeggen kan ik het prima met deze nick.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad hij is gisteren pas aangemaakt.![]()
Jouw, dyslextische mongool.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:24 schreef Kippenkracht het volgende:
[..]
Zou wel jou bestaan verklaren inderdaad.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:24 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee nee.
Was met je mond open.
je moet ze ook alles voorkauwen
Lol, ik ben het ook.quote:
Pauze is niets anders dan een legale manier om niet te werkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:29 schreef melismay het volgende:
Pauze is ok ole olejammer dat ie dan zo weer over is
![]()
Dan gaan ze klagen "Hey, je zit al 10 minuten niet meer aan de telefoon"!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pauze is niets anders dan een legale manier om niet te werken
Ik doe graag illegale dingen
Jij kippendief!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:33 schreef Tranceptor het volgende:
Hey Kippenkracht, mag ik je stelen?
Fakenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan gaan ze klagen "Hey, je zit al 10 minuten niet meer aan de telefoon"!
Wat een leuk stel is het tochquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Naar zijn andere labiele neukertje.
Kunnen we niet afspreken dat je huishoudelijke mededelingen gewoon niet meer post?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef _Cara_ het volgende:
Kip. (muis)..ik heb ze.!!. ze is naar buiten gerend...goddank
Die onzin heeft toch snel zo'n 1.5 uur tijd gekost...
![]()
En nu wil ik eerst graag koffie....
Nou nou, wat een ophef om een muisquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef _Cara_ het volgende:
Kip. (muis)..ik heb ze.!!. ze is naar buiten gerend...goddank
Die onzin heeft toch snel zo'n 1.5 uur tijd gekost...
![]()
En nu wil ik eerst graag koffie....
Dat kan niet, ze kunnen via centrale zien of ik aan het bellen benquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:54 schreef JoeyT het volgende:
Mensen irriteren doe je onder je eigen naam
neehee..quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kunnen we niet afspreken dat je huishoudelijke mededelingen gewoon niet meer post?
wat een rust zou dat geven zeg...
bel twist op (of laat twist bellen), dan blijf je ook in gesprekquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat kan niet, ze kunnen via centrale zien of ik aan het bellen ben![]()
Hoe voelt dat nou? Nooit zo'n lekkere vriendin kunnen krijgen...quote:
je vindt sex helemaal nietsquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
neehee..![]()
alles beter dan geneuzel over sex of andere aanverwante zaken..![]()
dat kan vaak veel interessanter zijn dan jouw koffie hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
neehee..![]()
Marcb1974 kloon...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
neehee..![]()
Over dingen waar je niets van weet moet je inderdaad ook al niet praten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
schoenenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Over dingen waar je niets van weet moet je inderdaad ook al niet praten.![]()
Er blijft inderdaad dan weinig over.![]()
je moet wel goed lezen...quote:
Stik erin!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn koffie is wel weer interessant natuurlijk.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:58 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben een vrij saai sexloos type
als ze daarna maar niet hier gaat klagen. Ze opent dan maar een KLB topicquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
Sex. Kut. Tieten. Pik. Kont.![]()
Speciaal voor _Cara_![]()
welke lijnen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:02 schreef Mokster het volgende:
En wanneer ga ik nou ooit eens leren hoe alle lijnen hier nu precies lopen???![]()
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Nooit zo'n lekkere vriendin kunnen krijgen...![]()
Dus ideale fuckbuddy voor mij?quote:1 ding geef ik je... Ze is wel van jouw lengteDus ook jou wil ik best ff naaien
![]()
Door met de juiste manager te neukenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:02 schreef Mokster het volgende:
En wanneer ga ik nou ooit eens leren hoe alle lijnen hier nu precies lopen???![]()
Je bedoelt mij natuurlijk of nietquote:
Hoertje hier, hoertje daar. Ik laat me elke dag testen op ziektesquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bedoelt mij natuurlijk of niet
Ik laat je idd wel ff alle hoeken vd kamer zien![]()
![]()
Hoest in je liefdesleven... Nog steeds kuthoeren of is dr alweer 1 speciale hoer?
Hoe nota's lopen enzo... Aan de Minister, Door tussenkomst van ... , Van .... , Visie vooraf...quote:
Ben je al beter verklaard?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoertje hier, hoertje daar. Ik laat me elke dag testen op ziektes
Ik pak Giph-taal er even bij:quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
Sex. Kut. Tieten. Pik. Kont.![]()
Speciaal voor _Cara_
Veiligheid siert de mens hebben ze mij verteld...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoertje hier, hoertje daar. Ik laat me elke dag testen op ziektes
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik pak Giph-taal er even bij:
"Zaad moet vloeien."
"seks is simpelweg een voortzetting van de speeltuin."
"Monogamie zou je ene kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."
"Het is verdomde prettig als een meisje je gewoon bij je lul pakt. (Vrouwen zouden dat vaker moeten doen, je gewoon bij je lul pakken.)"
"Als ik moest kiezen tussen jou en je lul, zou ik kiezen voor je lul."
Toevallig dacht ik daar laatst aan. Ik zou dat ook heel prettig vinden. Tis altijd zo voorspelbaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"Het is verdomde prettig als een meisje je gewoon bij je lul pakt. (Vrouwen zouden dat vaker moeten doen, je gewoon bij je lul pakken.)"
Hoe laat spreken we af?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik daar laatst aan. Ik zou dat ook heel prettig vinden. Tis altijd zo voorspelbaar![]()
![]()
Als ik op schipholplaza loop wil ik dat ze me de wc in douwt mn broek naar beneden trekt en die leuter van me in dr mond steekt...
En dan spoelt de wc automatisch doorquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik daar laatst aan. Ik zou dat ook heel prettig vinden. Tis altijd zo voorspelbaar![]()
![]()
Als ik op schipholplaza loop wil ik dat ze me de wc in douwt mn broek naar beneden trekt en die leuter van me in dr mond steekt...
Hehe, ben beetje in een monogame bui de laatste paar uurquote:
Naja... Je belt maar. Als ik thuis ben kan ik binnen 15 min. op Schiphol Plaza zijn if you need me...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe, ben beetje in een monogame bui de laatste paar uur![]()
Mn vriendin moet dat doen...
Maar als t over is dan spreken we zeker eens af...![]()
Mooiquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik pak Giph-taal er even bij:
"Zaad moet vloeien."
"seks is simpelweg een voortzetting van de speeltuin."
"Monogamie zou je een kick kunnen noemen, een soort sexuele anorexia."
"Als ik moest kiezen tussen jou en je lul, zou ik kiezen voor je lul."
Maar heb jij dat ook niet? Ben ik daar de enige inquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan spoelt de wc automatisch door
Mok,...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naja... Je belt maar. Als ik thuis ben kan ik binnen 15 min. op Schiphol Plaza zijn if you need me...![]()
Oe we wonen bij mekaar in de buurt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Naja... Je belt maar. Als ik thuis ben kan ik binnen 15 min. op Schiphol Plaza zijn if you need me...![]()
De laatste keer dat ik gepijpt werd tijdens de film is zelfs de beste herinnering die ik aan dat meisje heb.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar heb jij dat ook niet? Ben ik daar de enige in![]()
Ik heb t ook altijd in de bios. Ik wil gewoon gepijpt worden tijdens de film...
Survival of the fittestquote:
Nee ik ben moe vant zwemmenquote:
Die ode had ik dan ook zelf geschreven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Mooi
Haalt het bij lange na niet wat betreft je ode aan vloeken, maar nog steeds;
Mooi
Zoals ik al zei, je mag me ook best pijpen. Zal ik die grote bek van je even volblaffen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:23 schreef JoeyT het volgende:
Overigens echt geen zin om te werken...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die ode had ik dan ook zelf geschreven.![]()
Mijn favo nummer: Blink 182quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
greenday en sinatra kan ik inkomenwaar ik echt een teringhekel aan het is rap en r&b .. dance is ook niet echt mijn ding.. rock en metal is favoriet
Kennelijk...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oe we wonen bij mekaar in de buurt?
Denk dat je niet verder komt dan mn kies...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je mag me ook best pijpen. Zal ik die grote bek van je even volblaffen.![]()
Woon je in de grote stad of omstreken?quote:
mokster, zoek je eens een goed lief, want het wordt echt wel triestquote:
dan stop maar met hopenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mokster, zoek je eens een goed lief, want het wordt echt wel triest
ben je echt zo ? of is dit oversekst gedoe maar een fok-attitude![]()
ik hoop voor jou het laatste
Rot op, ik vind t leuk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Omstreken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Woon je in de grote stad of omstreken?
Hmm gat nadenken... Kleine plaatst? Haarlemmermeer?quote:
Da's voor jou een vraag, voor mij een weet...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef petitlapin2 het volgende:
of is dit oversekst gedoe maar een fok-attitude![]()
jaloers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Nee. Daar tegenaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmm gat nadenken... Kleine plaatst? Haarlemmermeer?
Momenteel haarlemmermeer...quote:
Hoofddorp? Nieuw-Vennep?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Momenteel haarlemmermeer...
Joey denkt er overigens aan om in Maastricht te gaan studeren![]()
Hij verveelt zich![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Momenteel haarlemmermeer...
Joey denkt er overigens aan om in Maastricht te gaan studeren![]()
Hij verveelt zich![]()
Je zal niets gemist hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gepijpt werd tijdens de film is zelfs de beste herinnering die ik aan dat meisje heb.![]()
De film was White Noise, schijnt...
Holle kies?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk dat je niet verder komt dan mn kies...![]()
zelfs dat nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Baren van kinderen gaat ons over enige jaren wel interesseren![]()
heb je haar nu al zo ver?quote:
En jij bent het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niiets aan te doen schat. Je bent een slet of je bent het niet!![]()
Ja weet niet, tis ver hier vandaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je daar dan gaan studeren
daar ga jij het helemaal niet uithouden, met al die limbo's
Heb wel goede ervaringen met vrouwelijke limbo'squote:
ze pijpen met een zachte g?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb wel goede ervaringen met vrouwelijke limbo's![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb wel goede ervaringen met vrouwelijke limbo's![]()
Bedenk me nu dat ze me nooit gepijpt hebbenquote:
Damnquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En jij bent het niet.![]()
* Tranceptor drukt Mokster een stempel op
Heeft ze lelijke benen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:44 schreef GF het volgende:
[..]
Ja, maar alleen binnen. Trekt ze 'm even aan om mij te teasen
De rest van de wereld is er nog niet aan toe die hamlappen eronderuit te zien komen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:44 schreef GF het volgende:
[..]
Ja, maar alleen binnen. Trekt ze 'm even aan om mij te teasen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:45 schreef Ynske het volgende:http://forum.fok.nl/user/history/135821
een user die beweert een paar weken geleden bevallen te zijn, kindje heel slecht, en overleden
20 katten te hebben en 4 honden op een flatje
hoe ongeloofwaardig kun je je reluser maken
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:42 schreef yvonne het volgende:
adwina, bullshitposts, weg, niet terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |