wat is het probleem?quote:op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef mrkanarie het volgende:
doordat ze me vanmiddag op msn aansprak en we even goed hebben gepraat werd me duidelijk dat ik haar toch niet kwijt ben, alleen dat het niet meer zal zijn als dit; iemand waarmee je donders goed kan praten, gewoon een goede vriendschap.
toch moet ik nu mijn toekomstbeeld aanpassen aan de nieuwe situatie (die ik nog steeds niet heb verwerkt). nog wel steeds quite depri dus.
soort van gefeliciteerd danquote:
eigenlijk ben ik gewoon heel pissig nu op het moment. collega's die denken dat ze superieur zijn en waardoor ik me dan ontzettend dom voelquote:op dinsdag 31 januari 2006 08:33 schreef melismay het volgende:
ik heb niet al te best geslapen, maar ik kom de dag wel weer door
geconcoleerd....quote:op dinsdag 31 januari 2006 09:10 schreef mien-moeke het volgende:
kutverdegodverdommekutklotevaginapeniszakgloeiendegloeiendekut!!!!!!!
oom (54) overleden vandaag.
thnxquote:op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef koningin het volgende:
[..]
geconcoleerd....
ot: wat kunnen collega's toch lastig zijn.....
thnx, dat wist ik nog niet.quote:op dinsdag 31 januari 2006 11:23 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
op [afbeelding] klikken. dan kan je de post editten.
* nixxx dekentje over je heen gooitquote:
quote:op dinsdag 31 januari 2006 17:16 schreef purplerose het volgende:
slecht
kwaad op alles en kan alleen maar janken ipv de boosheid te uiten
duh!quote:op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef sport_life het volgende:![]()
goede cijfers terug, paar dagen vrij, over 2 weken skien, leuke meid ontmoet![]()
, wat wil een mens nog meer?
.
*biertje en chips erbij paktquote:op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef eric_cantona het volgende:
[..]
duh!![]()
bier natuurlijk![]()
![]()
ot: de after-dinner-dip blijft uit
mijnequote:
stampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef -delta- het volgende:
[..]
mijne
m'n dag kan toch niet meer stuk![]()
![]()
![]()
quote:op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
stampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstamp
de opperstamperquote:op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef purplerose het volgende:
stampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstamp
quote:op woensdag 1 februari 2006 15:27 schreef weirdmicky het volgende:
eindelijk mn bloedtest binnen. ik heb pfeiffer![]()
godverdomme.
ik moest lachen...quote:op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef thunderchild het volgende:
jeuk op m'n rug en ik kan er niet bij . . .![]()
quote:op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef _cara_ het volgende:
ik moest lachen..... maar idd wel vervelend..
sorry...quote:
was je boos op mij?quote:op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef purplerose het volgende:
sorrie nixxx en tc, ik was errrrr boos
waarom kijk je dat soort ellende dan ook.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:02 schreef _cara_ het volgende:
afschuwelijke docu gezien over een kindje "geboren zonder gezicht"
net terug van vergadering.. ik slinger fok aan en ik krijg een foutmeldingquote:op donderdag 2 februari 2006 23:24 schreef _cara_ het volgende:
stom fok! hij doet niet wat ik wil!! aargghh!! dus dan maar slapen...![]()
hee dat is gaaf! ik heb vanmiddag een staatslot gekochtquote:op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef thisbe het volgende:
goehoed! ik heb zojuist een reis naar de olympische spelen gewonnen![]()
wauw dat lijkt me helemaal te gek om mee te maken in het echt!!! veel plezier!quote:op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef thisbe het volgende:
goehoed! ik heb zojuist een reis naar de olympische spelen gewonnen![]()
en het ergste is dan nog dat je je buren thuis hoort komen van een avond roekeloze tederheid. terwijl jij je - met een bord aardappelkroketjes en een mok warme melk - buigt over de vraag: \\\'are there cookies in the box?\\\'\\\'are there cookies in the box?\\\' \\\'are there cookies in the box?\\\'quote:op zondag 5 februari 2006 05:15 schreef wojworshebn het volgende:
maar heej, je bent een best lekkere meid. dus dat scheelt dan weer![]()
vind je dat niet wat onvriendelijk?quote:op zondag 5 februari 2006 05:38 schreef wojworshebn het volgende:
wat jij doet op de zaterdagavond moet je zelf weten(fucking sick meisje)
ja, nee, ik heb dat niet meer zo door hoor, als het zondagochtend begint te worden, sarcasme. ik word dan wat sentimenteel en lichtgeraakt. ja, zo voel ik me nu.quote:op zondag 5 februari 2006 05:44 schreef wojworshebn het volgende:
nou ehm sarcasme heeft zijn voor en tegens![]()
beterschapquote:op zondag 5 februari 2006 09:37 schreef _kimmie_ het volgende:
ziekies, maar al een stuk beter dan gister
idem ditoquote:op zondag 5 februari 2006 20:16 schreef pain het volgende:
ge-wel-dig
wat is ze mooi, schattig, lief. en wat hadden we gisteren een leuke avond en de avond ervoor ook en en en en....
* zucht
erg leuk als je een tentamen moet leren kan ik je zeggenquote:op zondag 5 februari 2006 20:26 schreef -delta- het volgende:
[..]
idem ditoen ik ben niet vooruit te branden, chaotisch, vaag, verward, moe, brak, enthousiast en nog een heleboel dingen :\')
![]()
ik ben ook een tentamen aan het lerenquote:op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef pain het volgende:
erg leuk als je een tentamen moet leren kan ik je zeggen.
als die muziek je gemoedstoestand uitbeeld.....quote:op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef laton het volgende:
godverdomme wat is er toch een ongelooflijk mooie muziek op deze wereld...o+
www.fullspectrum.nl
nathan fake...was ik lekker bij![]()
te mooi.
verliefd zijn maakt dat het wel extra lastigquote:op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef wolkje het volgende:
[..]
ik ben ook een tentamen aan het leren![]()
ik woon samen, dus die prille verliefdheid is er wel afquote:op zondag 5 februari 2006 20:30 schreef pain het volgende:
[..]
verliefd zijn maakt dat het wel extra lastig.
succesquote:op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef wolkje het volgende:
[..]
ik ben ook een tentamen aan het leren![]()
ja, en ik ben verliefdquote:op zondag 5 februari 2006 20:29 schreef pain het volgende:
[..]
als die muziek je gemoedstoestand uitbeeld.....
wow.
nee en ja, maar die ligt al op 1 oor.quote:op zondag 5 februari 2006 23:39 schreef wolkje het volgende:
heb je geen vrouw of kindje in de buurt om even te knuffelen?
ja, natuurlijk.quote:op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef sc0rpi0n het volgende:
nee en ja, maar die ligt al op 1 oor.
ik moet zo nog wat wasmanden opruimen, daarna duik ik ook mijn bed in.quote:op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef wolkje het volgende:
[..]
ja, natuurlijk.
nouja, fijne nacht verder, ik ga ook mijn bedje opzoeken.
tevreden is een goed ding !quote:
en nu weer verward...quote:op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef on_the_mike het volgende:
![]()
![]()
![]()
beter kan ik het niet omschrijven...
quote:op maandag 6 februari 2006 08:33 schreef melismay het volgende:
ik voel me van alles behalve jarig, terwijl dat toch echt het enige juiste gevoel zou moeten zijn :\')
dat komt vast nog wel...quote:op maandag 6 februari 2006 08:33 schreef melismay het volgende:
ik voel me van alles behalve jarig, terwijl dat toch echt het enige juiste gevoel zou moeten zijn :\')
wat is een jaardienst?quote:op maandag 6 februari 2006 10:13 schreef _cara_ het volgende:
[..]
dat komt vast nog wel...iig van harte proficiat..
![]()
ot
raar weekend achter de rug.
een verjaardag gevierd, dat was leuk. een ziekenhuis-bezoek afgelegd bij iemand waarvan zo goed als zeker is dat ie niet meer opknapt.... en een jaardienst van een vriend gehad..
en tot overmaat van ramp, opgestaan met rugpijn, buikpijn en hoofdpijn ..ik kruip maar ff de bank op met een kop thee en laat alles bezinken..
ongetwijfeld een ander woord voor verjaardag..quote:
kan me niet voorstellen want ze heeft t in de regel dr voor nog over een andere verjaardag....quote:op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef laton het volgende:
[..]
ongetwijfeld een ander woord voor verjaardag..
dat is een r.k. mis in de kerk..die wordt gehouden ter nagedachtenis aan de overledene, en die wordt dan gehouden ongeveer (in dit geval precies) een jaar ná de sterfdag..quote:
gefeliciteerd!!!!!!!!!quote:op maandag 6 februari 2006 08:33 schreef melismay het volgende:
offtopic: hoe slaap je dan?quote:op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef wolkje het volgende:
duizelig en misselijk
ik kom nml net terug van de tandarts en ik kan absoluut niet tegen plat liggen
dat ken ik, is destijds ook voor m'n vrouw geweest. was voor mij moeilijk . . .quote:op maandag 6 februari 2006 10:13 schreef _cara_ het volgende:
... en een jaardienst van een vriend gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |