wat is het probleem?quote:op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef mrkanarie het volgende:
doordat ze me vanmiddag op msn aansprak en we even goed hebben gepraat werd me duidelijk dat ik haar toch niet kwijt ben, alleen dat het niet meer zal zijn als dit; iemand waarmee je donders goed kan praten, gewoon een goede vriendschap.
toch moet ik nu mijn toekomstbeeld aanpassen aan de nieuwe situatie (die ik nog steeds niet heb verwerkt). nog wel steeds quite depri dus.
soort van gefeliciteerd danquote:
eigenlijk ben ik gewoon heel pissig nu op het moment. collega's die denken dat ze superieur zijn en waardoor ik me dan ontzettend dom voelquote:op dinsdag 31 januari 2006 08:33 schreef melismay het volgende:
ik heb niet al te best geslapen, maar ik kom de dag wel weer door
geconcoleerd....quote:op dinsdag 31 januari 2006 09:10 schreef mien-moeke het volgende:
kutverdegodverdommekutklotevaginapeniszakgloeiendegloeiendekut!!!!!!!
oom (54) overleden vandaag.
thnxquote:op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef koningin het volgende:
[..]
geconcoleerd....
ot: wat kunnen collega's toch lastig zijn.....
thnx, dat wist ik nog niet.quote:op dinsdag 31 januari 2006 11:23 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
op [afbeelding] klikken. dan kan je de post editten.
* nixxx dekentje over je heen gooitquote:
quote:op dinsdag 31 januari 2006 17:16 schreef purplerose het volgende:
slecht
kwaad op alles en kan alleen maar janken ipv de boosheid te uiten
duh!quote:op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef sport_life het volgende:![]()
goede cijfers terug, paar dagen vrij, over 2 weken skien, leuke meid ontmoet![]()
, wat wil een mens nog meer?
.
*biertje en chips erbij paktquote:op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef eric_cantona het volgende:
[..]
duh!![]()
bier natuurlijk![]()
![]()
ot: de after-dinner-dip blijft uit
mijnequote:
stampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef -delta- het volgende:
[..]
mijne
m'n dag kan toch niet meer stuk![]()
![]()
![]()
quote:op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
stampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstamp
de opperstamperquote:op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef purplerose het volgende:
stampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstamp
quote:op woensdag 1 februari 2006 15:27 schreef weirdmicky het volgende:
eindelijk mn bloedtest binnen. ik heb pfeiffer![]()
godverdomme.
ik moest lachen...quote:op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef thunderchild het volgende:
jeuk op m'n rug en ik kan er niet bij . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |