quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
Juist als het niet lukt: "A là, kan gebeuren"
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef N.icka het volgende:
Dit is geloof ik wel het meest stupide topic wat ik ooit heb gezien
Goh , en nu?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Het is gelukt.
Het is naar aanleiding van: Luidruchtige seks
"Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken."quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Het is gelukt.
Het is naar aanleiding van: Luidruchtige seks
Wachten tot er een moslim komt die het weet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef N.icka het volgende:
Goh , en nu?
spoor jij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wachten tot er een moslim komt die het weet.
Ik denk zelf van niet. Ik denk bijvoorbeeld ook dat alleen niet-gelovigen God aanroepen tijdens de seks. Wat dan op zich wel weer vreemd is aangezien zij niet geloven dat Hij bestaat. Maar ik vermoed dat gelovigen het als godslastering zouden zien om God aan te roepen tijdens zoiets smerigs en onheiligs als seks.
En iedere westerling is een christen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik plaats dit topic in WFL omdat er hier meer moslims zijn dan in SEX.
Veel westerlingen hebben de gewoonte om (tenminste in films) God aan te roepen wanneer zij (bijna) klaarkomen. Ze roepen dan iets in de trant van: "Oh mijn God, oh mijn God".
Nee.quote:
Kijk, ik had gelijk dus.quote:OT.
Godslastering, verboden enzo.
Dan gaat het hele topic dus nergens meer over.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei dus net dat ik denk dat christenen het juist niet doen.
Ja, vies hè? Maar hij wil er niet meer af.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:04 schreef KoudeVrouw het volgende:
Die tattoo van je, die is pas smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |