nee hieroverquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef amornl87 het volgende:
fantaseer je dr ook wel eens over om je lul in een appelmoespot te steken?
quote:op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef sourcy het volgende:
soms fantaseer ik dat door 2 grote mannen wordt genomen, types houthakker, stevige gebouwd, overal haar, een baard, zonnebril op en dat beiden mij keihard nemen, de 1 in mijn kontje met zijn grote, stevige pik en de ander mag ik lekker hard pijpen; dit bijvoorkeur in een bos
quote:op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef salsagirl het volgende:
nou ,word er niet warm of koud van ,van wat mijn buren doen
en ik denk maar als mijn buren me kunnen horen dan mijn ouders ook
en of ik dat nou een opwindend idee vind![]()
psies! blegh! nee ik dat hoeven ze niet te horen, das nu ook het nadeel als je thuis woont, je kunt je niet eens lekker laten 'gaan'.quote:op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef salsagirl het volgende:
en ik denk maar als mijn buren me kunnen horen dan mijn ouders ook
en of ik dat nou een opwindend idee vind![]()
ik vraag altijd of jou moeder wat minder herrie wilt makenquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
vroeger toen ik nog thuis woonde bonste mijn moeder op de muur om te vragen of we wat minder herrie wilde maken!
niet geil!![]()
quote:op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef _liquid_ het volgende:
[..]
ik vraag altijd of jou moeder wat minder herrie wilt maken
als ik op haar lig
hallo zo herrie maak ik niet hoorquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef camplo het volgende:
[..]
vrijstaand huis, dus de buren zal ook wel tof zijn![]()
![]()
![]()
enne wat voor fantasieën heb jij?? je volgt zijn topics anders wel trouw zo te merken... dus wel nieuwschierig naar zijn fantasieën dus..quote:op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef amornl87 het volgende:
eg smerige fantasieen heeft deze vent
mijn fantasie is om een poep te laten op sourcyquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef purmernoord het volgende:
[..]
enne wat voor fantasieën heb jij?? je volgt zijn topics anders wel trouw zo te merken... dus wel nieuwschierig naar zijn fantasieën dus..![]()
doe normaal, dat is vet jaquote:
kneusjequote:op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef _liquid_ het volgende:
ik vraag altijd of jou moeder wat minder herrie wilt maken
als ik op haar lig
en mensen die er een andere levensstijl op nahouden dan jij zijn sowieso afgekeurd? kleingeestig hoor. dat je hun geklaag vervelend vindt, daar kan ik inkomen, maar wat een eind fietsen op zondag daarmee te maken heeft, dat ontgaat mij.quote:op dinsdag 31 januari 2006 22:02 schreef mrreal het volgende:ze gaan iedere zondag heftig een stukje fietsen zijn 26 en 27 jaar oud slapen met de klok gelijk om 21:30 hij draagt een wortelbroek, je weet wel zo'n ding wat strak smaller naar beneden loopt zij draagt al sinds ik hier woon dezelfde jas ze gaan nooit uit
omdat ik een goede vriendin van haar ken en weet wat ze over mij te zeggen heeft.... hahahaha ik trek vooral de vergelijking dat ze volgens mij gewoon pissed is dat wij de sterren van de hemel neuken en mevrouw beetje saai huismussen leven heeft, terwijl ze er beiden niet lelijk of christelijk zijn....quote:op dinsdag 31 januari 2006 22:23 schreef lupa_solitaria het volgende:
oh, sorry, je geeft al aan dat je niet over hun leven hebt te oordelen.waarom doe je het dan?
quote:op dinsdag 31 januari 2006 22:28 schreef mrreal het volgende:
[..]
omdat ik een goede vriendin van haar ken en weet wat ze over mij te zeggen heeft.... hahahaha ik trek vooral de vergelijking dat ze volgens mij gewoon pissed is dat wij de sterren van de hemel neuken en mevrouw beetje saai huismussen leven heeft, terwijl ze er beiden niet lelijk of christelijk zijn....
echt? neeeej.... kan ik niet bij... toch? echt?quote:op dinsdag 31 januari 2006 22:32 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
of misschien vinden ze neuken helemaal niet zo interessant. die mensen heb je ook nog.
hoeft voor mij niet altijd, maar het idee op zich vind ik wel spannend. voyeurisme en exhibitionisme vind ik wel spannend, dus kijken en bekeken worden mag voor mij ookquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef sourcy het volgende:
ik woonde vroeger in een huis dat heel gehorig was en in de slaapkomer hoorde ik de buren altijd flink van bil gaan, ik vond dat altijd wel geil. dus als ik seks had in mijn slaapkamer moeten de buren dat zeker ook gehoord hebben. persoonlijk vondik dat altijd een geil idee, beetje een soort van exhibitionisme... wat vinden jullie daarvan? vinden jullie het geil als anderen mee kunnen genieten als je flink met je partner seks hebt?
als het hetero's waren, was het minderquote:op woensdag 1 februari 2006 02:14 schreef wisheh het volgende:
ik heb homos naast mij wonen en die hoor ik af en toe ook nog wel eens![]()
je weet het he, mensen kunnen op 4 verschillende manieren klaar komen.quote:op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef lupa_solitaria het volgende:
god aanroepen als je klaarkomt =
quote:op woensdag 1 februari 2006 11:45 schreef lupa_solitaria het volgende:
zouden moslims ook allah aanroepen bij het klaarkomen?
ik val in geen van die categorieën... ik roep überhaupt niet.quote:op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je weet het he, mensen kunnen op 4 verschillende manieren klaar komen.
1. een goddelijk orgasme , je roept de hele tijd oh mijn god , oh mijn god
2. een negatief orgasme , je roept de hele tijd oh nee , oh nee
3. een positief orgasme , je roept de hele tijd oh ja , oh ja
4. een nep orgasme , je roept de helet tijd oh sourcy wat lekker
jij heidenquote:op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef lupa_solitaria het volgende:
god aanroepen als je klaarkomt =
ik ook niet, en vooral namen roepen vind ik (inderdaad) ontzettend nep overkomen..quote:op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik val in geen van die categorieën... ik roep überhaupt niet.
beetje dirty talk is wel leuk ja...quote:op woensdag 1 februari 2006 11:52 schreef -wolf- het volgende:
of vrouwen die de hele tijd 'neuk me' roepen. kan best geil zijn.
ja vooral als je al een kwartier bezig bentquote:op woensdag 1 februari 2006 11:52 schreef -wolf- het volgende:
of vrouwen die de hele tijd 'neuk me' roepen. kan best geil zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |