nee hieroverquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef amornl87 het volgende:
fantaseer je dr ook wel eens over om je lul in een appelmoespot te steken?
quote:op dinsdag 31 januari 2006 21:09 schreef sourcy het volgende:
soms fantaseer ik dat door 2 grote mannen wordt genomen, types houthakker, stevige gebouwd, overal haar, een baard, zonnebril op en dat beiden mij keihard nemen, de 1 in mijn kontje met zijn grote, stevige pik en de ander mag ik lekker hard pijpen; dit bijvoorkeur in een bos
quote:op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef salsagirl het volgende:
nou ,word er niet warm of koud van ,van wat mijn buren doen
en ik denk maar als mijn buren me kunnen horen dan mijn ouders ook
en of ik dat nou een opwindend idee vind![]()
psies! blegh! nee ik dat hoeven ze niet te horen, das nu ook het nadeel als je thuis woont, je kunt je niet eens lekker laten 'gaan'.quote:op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef salsagirl het volgende:
en ik denk maar als mijn buren me kunnen horen dan mijn ouders ook
en of ik dat nou een opwindend idee vind![]()
ik vraag altijd of jou moeder wat minder herrie wilt makenquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
vroeger toen ik nog thuis woonde bonste mijn moeder op de muur om te vragen of we wat minder herrie wilde maken!
niet geil!![]()
quote:op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef _liquid_ het volgende:
[..]
ik vraag altijd of jou moeder wat minder herrie wilt maken
als ik op haar lig
hallo zo herrie maak ik niet hoorquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef camplo het volgende:
[..]
vrijstaand huis, dus de buren zal ook wel tof zijn![]()
![]()
![]()
enne wat voor fantasieën heb jij?? je volgt zijn topics anders wel trouw zo te merken... dus wel nieuwschierig naar zijn fantasieën dus..quote:op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef amornl87 het volgende:
eg smerige fantasieen heeft deze vent
mijn fantasie is om een poep te laten op sourcyquote:op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef purmernoord het volgende:
[..]
enne wat voor fantasieën heb jij?? je volgt zijn topics anders wel trouw zo te merken... dus wel nieuwschierig naar zijn fantasieën dus..![]()
doe normaal, dat is vet jaquote:
kneusjequote:op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef _liquid_ het volgende:
ik vraag altijd of jou moeder wat minder herrie wilt maken
als ik op haar lig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |