greenday en sinatra kan ik inkomenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb een hele gevarieerde muziek keuze... Van Sinatra tot Bocelli. Van Greenday tot Donell Jones. Hou eigenlijk van alles behalve muziek als Rammstein... Ook altijd bepaald type mensen die er naar luisteren. Ik vind t gewoon kansloos... Maja wie ben ik...
Another one bites the dust!quote:
Met jou? Graag!quote:
nah veel plezier dan zaterdagquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga naar het gratis zaakje. Het concert is uitverkocht en een vriend zou kaartjes halen, maar die lamlul was het 'vergeten'. Ik ga dus alleen naar het gratis feest morgen (gastenlijst roeleert) en uit eten met een kennis daarvoor. Het is dus allemaal goedgekomen.
Ik heb mijn oude baantje weer terug, daar ben ik nu. Eindelijk weer inkomen.![]()
Thanks, na een week kwamen ze er toch achter dat ik onmisbaar was.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah veel plezier dan zaterdag
enneh gefeli met je baantje
Dat is een ventquote:
nah ook veel plezier morgen danquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Thanks, na een week kwamen ze er toch achter dat ik onmisbaar was.![]()
Das niet zaterdag, dat is morgen.![]()
Nou, kom op danquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Tranceptor het volgende:
Douchen, he bah herinneringen aan vrouwen!
Gore wezens zijn het ook.![]()
Dat gaat zeker lukken. Vrouwelijke kennis heb ik sinds de zomervakantie in Italie pas 1 keer gezien, dus zat om bij te praten. Dat feestje wordt sowieso wel leuk.quote:
quote:
Uberhaupt smerige kuthoeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrouwen en gore wezens? als ze niet aan persoonlijke verzorging doen wel
Ik ben al onderweg!quote:
could have fooled me... damn, you didquote:
En nog één!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
could have fooled me... damn, you did
http://en.wikipedia.org/wiki/Gacktquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
could have fooled me... damn, you did
bij mokster is het tenminste meteen duidelijk dat die foto niet van haar isquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gackt
dat is bij elke vent weer anders te overzienquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Uberhaupt smerige kuthoeren.
Zo, dat lucht op!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er hebben?
http://images.google.com/images?q=gackt&hl=en&btnG=Search+Images
hij is grappigquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef Ynske het volgende:
hoe verzinnen ze het
Allah aanroepen tijdens het klaarkomen?
Hij heeft toch wel wat vrouwelijks hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
vind ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel wat vrouwelijks hoor.
Heb je nou 2 of 3 mailtjes dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
vind ik ook.. misschien is het wel een vrouw.. als je ziet hoe prive hij/zij is
en thanks twist.. als ie binnen is ga ik luisteren... groot mailtje wel
2quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je nou 2 of 3 mailtjes dan?
ik vind het leukquote:
pijnlijkquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Teringquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:19 schreef Scorpie het volgende:
tering. Ziek enzo.
Alles geknipt, geschoren, gewassen en gepoetst... Ik ben klaar voor onze vrijblijvende sexdate van vanaaf!quote:
Volgens mij heeft die gozer ook model gestaan voor Final Fantasy XII of voor Final Fantasy: Advent Children...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
14.gifquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan stuur ik je later vandaag nog wel wat. [14.gif]
Final Fantasy!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gozer ook model gestaan voor Final Fantasy XII of voor Final Fantasy: Advent Children...
Sowieso zijn de mannetjes in de japanse RPG spelletjes vaak erg vrouwelijk.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gozer ook model gestaan voor Final Fantasy XII of voor Final Fantasy: Advent Children...
Jij ontzettende heiden!quote:
jaquote:
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
jazal ik eens een spotprent van spinvis maken
of krijg ik dan twist met een bom op bezoek
vergeet niet die gebruikte condoom af te doen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles geknipt, geschoren, gewassen en gepoetst... Ik ben klaar voor onze vrijblijvende sexdate van vanaaf!![]()
Goeie tip! Thanks!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
vergeet niet die gebruikte condoom af te doen!
he getverquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet aanstellen en op de tafel gaan staanquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
* HELP!!! Ik heb een muis in huis![]()
of beter gezegd .. er rent een muis door mn kamer en ik krijg ze niet naar buiten.. alle ideeën zijn welkom..
Koop een kat!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
of beter gezegd .. er rent een muis door mn kamer en ik krijg ze niet naar buiten.. alle ideeën zijn welkom..
heeft ze alquote:
Gewoon heel hard op stampen, niets aan de hand.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
jaag hem weg met de condoom van Airwin!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
Waarom bemoei jij je met de vrijblijvende sexdates van anderen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan keihard op 'm springen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet aanstellen en op de tafel gaan staan
mijn muis! wat doe jequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gewoon heel hard op stampen, niets aan de hand.
krijg je een bebloed vloerkleed alleenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef GF het volgende:
[..]
En dan keihard op 'm springen.
Z'n straf!!1![]()
![]()
!
!!2
tsss, tips zijn altijd goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je met de vrijblijvende sexdates van anderen?![]()
jij purplerosekloon!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ge-opper-kapot-gestampt worden.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
stampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstampstamp
Toch niet mijn kleedquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
krijg je een bebloed vloerkleed alleen
is dat niet een beetje overdreven voor een logitech muisquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:40 schreef GF het volgende:
[..]
En dan keihard op 'm springen.
Z'n straf!!1![]()
![]()
!
!!2
Dit wordt nix zo...verdorie.. ik héb een kat.. nou ja een poes dan.. maar ze kijkt alleen maar ..en doet verder niets..quote:
Mooi. Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles geknipt, geschoren, gewassen en gepoetst... Ik ben klaar voor onze vrijblijvende sexdate van vanaaf!![]()
ben jij niet aan het 'werk'quote:
lekker laten zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dit wordt nix zo...verdorie.. ik héb een kat.. nou ja een poes dan.. maar ze kijkt alleen maar ..en doet verder niets..
\
En nu ben ik de muis kwijt.. en ik weet zeker dat ze niet naar buiten is gerend.. verdomme!
Ze zit ergens weggedoken..aarrgghh!!
Deel III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, X-2 en Chrystal Chronicles liggen braaf in mijn game-kastquote:
mickey uithongeren zodat ze op jacht moetquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
Dit wordt nix zo...verdorie.. ik héb een kat.. nou ja een poes dan.. maar ze kijkt alleen maar ..en doet verder niets..
\
En nu ben ik de muis kwijt.. en ik weet zeker dat ze niet naar buiten is gerend.. verdomme!
Ze zit ergens weggedoken..aarrgghh!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
quote:Rumors on the internet cite Gackt as the model for the Final Fantasy VIII lead character design of Squall Leonhart. Said rumors state that the designer of Squall Leonhart was a big fan, but Gackt has never been officially credited.
However, a character with his likeness will appear in Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII. The character will be created using video-capture and digitally inserted into the game instead of the more traditional animation.
De ultieme metromanquote:
checkquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef nixxx het volgende:
het is koffie koffie tijjjhhijdd!!
Ik vind'em geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |