quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:06 schreef twentemeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goodmorning!
Na twee vakanties en druk druk druk op het werk wordt het toch wel weer eens tijd om mee te gaan spelen
Ik zeg: Mystery Train!
quote:
Uitstekend!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:40 schreef TheManWithThePlan het volgende:
[..]
![]()
Alles nog steeds goed op het platteland![]()
![]()
Geen idee...quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:40 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
Welke upcoming film?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:57 schreef KillerRabbit75 het volgende:
wat krijgen we nu? "ONE MANNN"?
Je hebt voorspellende gaven ziggyquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zal wel een of andere duivelsfilm zijn... met release date 6-6-'06.
Ik heb het altijd al geweten. De titel van de film moet ik je helaas verschuldigd blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:04 schreef twentemeisje het volgende:
Je hebt voorspellende gaven ziggy
Inderdaad een remake!quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
The Omen 666?
en gaat over een persoon op de fotoquote:<NAME>, who?
Nog wat anders?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die InTre mag zijn geweldige sjabloon eens aanpassen, we zijn ondertussen in 2006 aangekomen en er wordt gelinkt naar een oud slowchattopic.
Ja, je mag de olie ook verversen.quote:
Consider it done.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, je mag de olie ook verversen.
correct, maar dat kan je niet vragen natuurlijk, dus doe je het een beetje cryptisch...quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:46 schreef twentemeisje het volgende:
Even kijken of ik het nog snap...
Vraag jij uit welke film de quote "Bill Gates, who?" komt?
Dat blijktquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
correct, maar dat kan je niet vragen natuurlijk, dus doe je het een beetje cryptisch...
Steeg +1quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:17 schreef steeg het volgende:
ik weet hem, met tim robbins... antitrust dacht ik
Ik kan me nog een scène herinneren uit American Pie 3 waarbij Stiffler ook de uitwerpselen van een hond oraal omvat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Imdb-trivia voor welke film?
- The dog excrement was actually chocolate mousse.
- Costumes change as characters walk from room to room.
- The mural on the back wall of the dining room is "The Banquet of the Officers of the St. George Militia of Haarlem" (1614) by Frans Hals. (...)
- edit: ik ga nu wel even lunchen, ik check rond half één weer. -
Van de week de aflevering van South Park gezien met Tom Cruise in the closet...quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:37 schreef twentemeisje het volgende:
Ik hoorde deze week nog iemand over die film, die was helemaal lyrisch... Issie de moeite waard?
steeg +1quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef steeg het volgende:
the cook the thief his wife and her lover vanwege die wisselende kostuums?
Ik bedoelde haar:quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:44 schreef Sokolsky het volgende:
Wie?
Ze is kleindochter van een actrice uit het neo-realistische tijdperk.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bedoelde haar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik zag ook al wel dat zij het niet kon zijn. Al was het maar omdat jij films in "haar" genre waarschijnlijk niet kijkt.
OT: Noch de film noch de goedbedoelde hint landt bij mij...
dolle_hond +1quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef dolle_hond het volgende:
la consequenza dellamore oid?
en ik heb die foto van die man op de roltrap zeker al s gezien:quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
dolle_hond +1
Ik zat al te wachten op iemand die ook wel eens Laatst gezien leest
ik zal m s zoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:40 schreef Sokolsky het volgende:
Wel een aanrader, trouwens.
Ow. Die heb ik net thuisliggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef dolle_hond het volgende:
la consequenza dellamore oid?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Misschien toch een Lynch? Lost Highway?
beiden waren goed. Had ik de foto nog veranderd omdat ik de eerste te makkelijk vond, wordt het weer in één keer geraden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Spring, summer, fall, winter... and spring ding
Ow, 8 femmes?
Maar wel gerechtigheidquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
beiden waren goed. Had ik de foto nog veranderd omdat ik de eerste te makkelijk vond, wordt het weer in één keer geraden.
Laurenzo85 +1
8femmes is nog makkelijker dan bom......quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
beiden waren goed. Had ik de foto nog veranderd omdat ik de eerste te makkelijk vond, wordt het weer in één keer geraden.
Laurenzo85 +1
het is geen screenshot, maar een foto van t huis zelfquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef Sokolsky het volgende:
Bij dat huis dacht ik nog wel van "goh, dat huis in Lost Highway stond ook op zo'n scheve weg" maar dacht dat dat huis er heel anders uitzag. Niet zo wit in ieder geval.
Hm.
ik weet niet wat zijn plan isquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk niet dat themanwiththeplan een vraag gaat stellen.
Laatste bezoek: 21 minuten geledenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk niet dat themanwiththeplan een vraag gaat stellen.
Jij stiekemerd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is geen screenshot, maar een foto van t huis zelf
Dat komt door het bezoek aan de shoarmaboer, sorry...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 21 minuten geleden
Moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef TheManWithThePlan het volgende:
[..]
Dat komt door het bezoek aan de shoarmaboer, sorry...
quote:Welke filmBased on a series of short films
Meer hintjes volgen uiteraard...quote:
Nopequote:
Nee, het is niet Kenny...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:22 schreef dolle_hond het volgende:
south park: BLU
Serie was vroeger op MTV te zien...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aeon Flux?
Nog nooit die serie gezien, maar zoveel andere 'ze's in animatieseries weet ik niet.
De eerste foto komt me bekender voor dan de tweede.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Nu is het al een stuk makkelijker denk ik...
Dit is natuurlijk helemaal goed jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef mikey2k3 het volgende:
sorry, was nog aan het posten op het januari forum.. de man op de foto is trouwens Paul McCrane
Horror?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:05 schreef mikey2k3 het volgende:
Hier te zien in een film die binnenkort uit komt.
nu lijkt het me een makkie:
[afbeelding]
damn your hot.. ik bedoel dicht bij het antwoord dan he... niet persoonlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Horror?
Komt er weer een final destination uit?
Dat ookquote:
Hey, Harrison Ford..quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:05 schreef mikey2k3 het volgende:
ze heette Mary Elizabeth Winstead. ( voor het eerst dat een vraag van mij niet geraden is:) )
Nieuwe vraag.
Wie is dit?
[afbeelding]
wie het snelst is mag de volgende doen, haha, ga naar bed![]()
tot morgen
Juist!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef California het volgende:
Dark City, met "Jack Bauer, aka Kiefer Sutherland" ().
Heel netjesquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef laurenzo85 het volgende:
Godfather
Godfather part II
Annie Hall? (toevallig vandaag gezien)
Mja, wel aardig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:41 schreef California het volgende:
[..]
Heel netjes. (Leuk is 'ie he?)
laurenzo85 +1
Nein, je moet het zoeken in een andere hoek iigquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet trouwens, gok Star Wars ofzo
Lijkt me adventure-film achtig...quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:51 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Nein, je moet het zoeken in een andere hoek iig
Michelle Monaghan uit Kiss Kiss Bang Bang zat in Mr. & Mrs. Smith.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:23 schreef steeg het volgende:
shane black - kiss kiss - val kilmer
val kilmer - true romance - brad pitt
brad pitt - mr ms smith - angelina jolie
King Kong?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Ok ff een hint betreft de audio vraag
deze film is genomineerd voor 1 of meerdere oscars
Ja, waardoor John Williams weer tegenover zichzelf staat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef Sokolsky het volgende:
Memoirs of a Geisha is ook bij de Oscars genomineerd voor beste score.
Beste Film in Musical/Comedy, die categorie bestaat helemaal niet bij de oscars.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:09 schreef Sokolsky het volgende:
JelleS +1
Dus Walk the Line, wat bij de Globes Beste Film in Musical/Comedy won, en Brokeback Mountain, wat bij de Globes Best Original Song won, zijn bij de Oscars niet in die categorieën genomineerd.
Jep. Sinds de films hier een aantal keren langs kwamen heb ik de box maar gekocht. Ben nu met rouge bezig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef Sokolsky het volgende:
Trzy Kolory: Bialy?
steeg+1quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef steeg het volgende:
ohja mean creek?
argh... dat was zijn gok op JOU vraag....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef Sokolsky het volgende:
7: Jelle had toch al King Kong gezegd?
Nieuwe vraag: De twee hoofdrolspelers in het hierboven getoonde Boksuneun naui geot, de welbekende Kang-ho Song en Ha-kyun Shin, zitten ook in het derde deel Chinjeolhan geumjassi. Wat voor rol hebben ze daar?
Nee, want hij quotte jouw bericht. Pas daarna gaat hij op mijn vraag gokken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:44 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
argh... dat was zijn gok op JOU vraag....
waarom denk je dat ik anders mijn bericht heb ge edit??
Scherpe blik, acteurkennis, reactiesnelheid... Er komt een hoop bij kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
laurenzo85 +1
Dat was inderdaad erg knap geraden.
Bleu vond ik erg goed maar deed me niet zoveel. Blanc wel, vooral het einde. Net Rouge afgekeken, duidelijk de beste van de 3. Moet er alleen nog even over nadenken wat de regisseur nu allemaal precies probeert te vertellen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef Sokolsky het volgende:
Wat vond je van de andere twee? (Ervanuitgaande dat je Rouge netjes als derde doet)
Goed gegokt dusquote:
Zoiets had ik ook. Bleu ziet er erg goed uit, maar liet me wat koud. Rouge is inhoudelijk de sterkste, maar Bialy vond ik de leukste.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:08 schreef JelleS het volgende:
Bleu vond ik erg goed maar deed me niet zoveel. Blanc wel, vooral het einde. Net Rouge afgekeken, duidelijk de beste van de 3. Moet er alleen nog even over nadenken wat de regisseur nu allemaal precies probeert te vertellen.
Ook nog jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
Je spelde z'n naam ook nog eens goed.
Verre van gek..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ben ik gek of is dat John Lithgow?
Dat is dan wel weer gekquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:15 schreef search64 het volgende:
Dat dacht ik ook, dus ik gok Ricochet.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:20 schreef steeg het volgende:
ik weet hem wel maar ik zeg hem lekker niet.
Nee, John Lithgowquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Mennosson het volgende:
Dennis Hopper???
quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik roep iig alvast Starship Troopers.
niemand zo ongeveer hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef Patch het volgende:
zo zeg hey... kon gewoon de hele tijd niet op Fok komen....![]()
Paradise =![]()
owh ok, dacht al dat het aan me pc lag...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niemand zo ongeveer he
vandaar dat die vraag zoooooooooooow lang open staat
mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef mr_anonimous het volgende:
The Goonies?
Patch +1quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:03 schreef Patch het volgende:
Dean Stockwel
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:09 schreef steeg het volgende:
oh hij mist een l ! trek er een punt af!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Een rubbereendje?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:14 schreef dolle_hond het volgende:
een krokodil?
een erg volledig en dus correct antwoordquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:19 schreef steeg het volgende:
modelvliegtuigjes zonder panam stickers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |