Scherpe blik, acteurkennis, reactiesnelheid... Er komt een hoop bij kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
laurenzo85 +1
Dat was inderdaad erg knap geraden.
Bleu vond ik erg goed maar deed me niet zoveel. Blanc wel, vooral het einde. Net Rouge afgekeken, duidelijk de beste van de 3. Moet er alleen nog even over nadenken wat de regisseur nu allemaal precies probeert te vertellen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef Sokolsky het volgende:
Wat vond je van de andere twee? (Ervanuitgaande dat je Rouge netjes als derde doet)
Goed gegokt dusquote:
Zoiets had ik ook. Bleu ziet er erg goed uit, maar liet me wat koud. Rouge is inhoudelijk de sterkste, maar Bialy vond ik de leukste.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:08 schreef JelleS het volgende:
Bleu vond ik erg goed maar deed me niet zoveel. Blanc wel, vooral het einde. Net Rouge afgekeken, duidelijk de beste van de 3. Moet er alleen nog even over nadenken wat de regisseur nu allemaal precies probeert te vertellen.
Ook nog jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
Je spelde z'n naam ook nog eens goed.
Verre van gek..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ben ik gek of is dat John Lithgow?
Dat is dan wel weer gekquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:15 schreef search64 het volgende:
Dat dacht ik ook, dus ik gok Ricochet.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:20 schreef steeg het volgende:
ik weet hem wel maar ik zeg hem lekker niet.
Nee, John Lithgowquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Mennosson het volgende:
Dennis Hopper???
quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik roep iig alvast Starship Troopers.
niemand zo ongeveer hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef Patch het volgende:
zo zeg hey... kon gewoon de hele tijd niet op Fok komen....![]()
Paradise =![]()
owh ok, dacht al dat het aan me pc lag...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niemand zo ongeveer he
vandaar dat die vraag zoooooooooooow lang open staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |