King Kong?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Ok ff een hint betreft de audio vraag
deze film is genomineerd voor 1 of meerdere oscars
Ja, waardoor John Williams weer tegenover zichzelf staat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef Sokolsky het volgende:
Memoirs of a Geisha is ook bij de Oscars genomineerd voor beste score.
Beste Film in Musical/Comedy, die categorie bestaat helemaal niet bij de oscars.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:09 schreef Sokolsky het volgende:
JelleS +1
Dus Walk the Line, wat bij de Globes Beste Film in Musical/Comedy won, en Brokeback Mountain, wat bij de Globes Best Original Song won, zijn bij de Oscars niet in die categorieën genomineerd.
Jep. Sinds de films hier een aantal keren langs kwamen heb ik de box maar gekocht. Ben nu met rouge bezig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef Sokolsky het volgende:
Trzy Kolory: Bialy?
steeg+1quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef steeg het volgende:
ohja mean creek?
argh... dat was zijn gok op JOU vraag....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef Sokolsky het volgende:
7: Jelle had toch al King Kong gezegd?
Nieuwe vraag: De twee hoofdrolspelers in het hierboven getoonde Boksuneun naui geot, de welbekende Kang-ho Song en Ha-kyun Shin, zitten ook in het derde deel Chinjeolhan geumjassi. Wat voor rol hebben ze daar?
Nee, want hij quotte jouw bericht. Pas daarna gaat hij op mijn vraag gokken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:44 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
argh... dat was zijn gok op JOU vraag....
waarom denk je dat ik anders mijn bericht heb ge edit??
Scherpe blik, acteurkennis, reactiesnelheid... Er komt een hoop bij kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
laurenzo85 +1
Dat was inderdaad erg knap geraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |