Als die rare Amerikanen dit topic maar niet vinden dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat niemand het doet. Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur, waar je ook bent.
Tsja, er was redelijk wat consensus in het vorige topic. Of wil je de discussie heropenen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als die rare Amerikanen dit topic maar niet vinden dan.![]()
Lokale tijd of Fok! tijd?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat niemand het doet. Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur, waar je ook bent.
Neuh.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsja, er was redelijk wat consensus in het vorige topic. Of wil je de discussie heropenen?
Ja, dat waren ook van die fanatieke niet-rokers. Van die mensen die niet alleen niet roken, maar er ook nog heel overdreven last van hebben als anderen roken en iedereen in hun omgeving erop attent maken dat je van roken direct naar de hel gaat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Laatste post in vorige topic:
Sinds ons optreden bij dat pannenkoekenrestaurant heb ik een enorme hekel aan niet-rokers. Wat jij, Tijn?
Van die mensen die bezwaar hebben tegen het roken van sigaren in een pakkenkoekenrestaurant.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat waren ook vast van die fanatieke niet-rokers. Van die mensen die niet alleen niet roken, maar er ook nog heel overdreven last van hebben als anderen roken en iedereen in hun omgeving erop attent maken dat je van roken direct naar de hel gaat.
De hekel is intens
Dat soort niet-rokers gaan na hun dood naar de slecht geventileerde rokersruimte net voor de hemelpoort, die overigens nooit open gaat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:19 schreef Tijn het volgende:
Van die mensen die niet alleen niet roken, maar er ook nog heel overdreven last van hebben als anderen roken en iedereen in hun omgeving erop attent maken dat je van roken direct naar de hel gaat.
Dit is gewoon een verkapte tvp, broer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Kijk een nieuw topic.
De tijd vliegt!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Kijk een nieuw topic.
En de rest van de posts in SB niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef Arcee het volgende:
Dit is gewoon een verkapte tvp, broer.
Nee, dan kun je niet echt meer van verkapt spreken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef broer het volgende:
En de rest van de posts in SB niet?
Het duurt altijd even maar zo op 't eind van dit topic wil je toch steeds weer en nieuwe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef broer het volgende:
Ondertussen heb ik het diepgaande intellectuele gesprek wél op gang gekregen met mijn verkapte tvp.
Die voert ie met mij, de schatquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:24 schreef HijoDeDios het volgende:
Zeg, IR, hoe zit 't nu met die correspondentie?
mijn schrijfstijl is iets beter dan de jouwe JAM.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef HijoDeDios het volgende:
Ja, met IR dus. Wat jij te melden hebt zal me een worst wezen, Thisbe.
Tot nog toe niet, maar ik heb goede hoop dat hij iets wilder wordtquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gaat ie niet in Ierland rondneuken?![]()
Wat zet je erop in? Honderd euro zegt dat ik beter neuk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
mijn schrijfstijl is iets beter dan de jouwe JAM.
En bovendien neuk ik beter![]()
Ja, zie je, daar heb je het al. Daar heb je het al.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb liever een andere afsluiting. Iets met "je teder beminnend" of "voor altijd de jouwe"
Nou ik doelde meer op het feit dat IR mij liever neukt dan jouquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:42 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Wat zet je erop in? Honderd euro zegt dat ik beter neuk.
Weet je wel dat ik het geilste jongenskutje van de hele Benelux heb? Ze komen godverdomme helemaal met de auto uit Zwitserland om mij in m'n reet te neuken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ik doelde meer op het feit dat IR mij liever neukt dan jou![]()
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef HijoDeDios het volgende:
Nu we 't er toch over hebben; vrouwen neuken helemaal niet. Die liggen op hun rug of hun buik en zeggen: 'Oeh-aaah. Pauru-chan! Paaaaaaauuuuru-chan!' Soms klimmen ze dan even bovenop en doen ze een poging tot, maar ja. Nee, dat kan ik geen neuken noemen.
VROUWEN NEUKEN NIET. MANNEN NEUKEN.
Nou, jaloers, dat gaat wel erg ver hoor. Als ik jaloers zou moeten zijn op iedereen op mensen met publicaties, jeetjemina; hoeveel zijn dat er wel niet. De vraag van de dag: 'Zou ik jaloers moeten zijn op...Lulu Wang?'quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:49 schreef Thisbe het volgende:
Pauruchan? Ik zal het onthouden.
Het doet er niet toe of vrouwen het meeste werk doen, mannen moeten namelijk het idee hebben dat zij het voor het zeggen hebben.
Overigens word ik graag gedomineerd.
Maar volgens mij ben je gewoon jaloers. Ik neuk IR, en bovendien ben ik gepubliceerd![]()
Wel ff wachten op bevestiging dan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:57 schreef HijoDeDios het volgende:
Oh, en ik neuk natuurlijk óók met IR.
Die komt er aan, m'n liefste. Maar even geduld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:24 schreef HijoDeDios het volgende:
Zeg, IR, hoe zit 't nu met die correspondentie?
Het zal me aan m'n reet roesten. Waar blijven die brieven, godverdomme?! Alleen maar rekeningen, rekeningen, rekeningen! Godverdomme!quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Dat was weer een pubbezoek. Best gezellig, en ik scheen zelfs bemind te worden. En daarna ben ik naar de 24-store geweest. Mooie wereld.
Die kutwijven lopen altijd te zeiken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:01 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n reet roesten. Waar blijven die brieven, godverdomme?! Alleen maar rekeningen, rekeningen, rekeningen! Godverdomme!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel benieuwd naar JAM hoor.
Weet u hoe ik neuk? Als een K O N I N G, zeg ik u. Als een K O N I N G ! ! !quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel benieuwd naar JAM hoor.
Ik zeg het niet graag, JAM, maar hier heb je natuurlijk wel helemaal gelijk. Ik heb ook voor allerlei flutblaadjes geschreven. Maar goed, uiteindelijk doet alleen mijn interview met Drs. P en onze correspondentie ertoe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:54 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Nou, jaloers, dat gaat wel erg ver hoor. Als ik jaloers zou moeten zijn op iedereen op mensen met publicaties, jeetjemina; hoeveel zijn dat er wel niet. De vraag van de dag: 'Zou ik jaloers moeten zijn op...Lulu Wang?'
Ik heb een zwartenpietendiploma. Nu jij weer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:02 schreef Thisbe het volgende:
Je hebt gelijk, gepubliceerd worden zegt nog niks...Laten we het zo stellen: mijn werk heeft een prijs gewonnen. En het is voorlopig het laatste wat ik schrijf.
Want beste JAM, ik bezit wel een zekere bescheidenheid![]()
Dan ben je er zeker eentje van Brut?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:03 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Weet u hoe ik neuk? Als een K O N I N G, zeg ik u. Als een K O N I N G ! ! !
Brut? Wing?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dan ben je er zeker eentje van Brut?
Of wacht, van Wing?
De koningen JAM, de koningen! Waarvan jij er eentje beweert te zijn!quote:
Nee, nee, ik neuk enkel als een koning. Ik ben geen koning. Ik was wel ooit koning, dat klopt, maar dat ben ik niet meer. Ik ben namelijk vergeten waarom ik ook alweer koning was en het leek geen goed idee koning te blijven zonder te weten waarom ik dat ook alweer was. Dan zou ik aan mijzelf gaan twijfelen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De koningen JAM, de koningen! Waarvan jij er eentje beweert te zijn!
Ik kan mijzelf pijpen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:12 schreef Thisbe het volgende:
JAM mocht willen dat ie een vrouw was.
En bovendien ben ik de perfecte vrouw![]()
Ach je wordt nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:14 schreef HijoDeDios het volgende:
Ontloopt de vraag niet! Titel en prijs!
Dat was ik al. Maar ja; het is een beetje kinderachtig te roepen: 'Ik heb gepubliceerd en een prijs gewonnen' en daarna in alle toonaarden te zwijgen, niet waar?quote:
En dan heb ik het nog niet over die ierse die me vanavond beetpakte. Maar goed, ik ben dan ook heel leuk he (en met 2 meter 3 en een jasje aan val je al snel op tussen die hooligans hier).quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:11 schreef sig000 het volgende:
Damn IR zijn er nu echt 2 vrouwen ruzie aa 't maken voor je gunsten.?![]()
![]()
![]()
Dat wil ik ook.
GELIJK BOB ROSS OP DE ONCOLOGIEAFDELING.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet over die ierse die me vanavond beetpakte. Maar goed, ik ben dan ook heel leuk he (en met 2 meter 3 en een jasje aan val je al snel op tussen die hooligans hier).
Nou; je hebt er toch een prijs mee gewonnen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:25 schreef Thisbe het volgende:
Die Eert, wat een sweetheart is het toch![]()
en hij is zo lief als ie slaapt
okok, het was Elsevier, en het was een kutartikel![]()
Intimiteit, schmintimiteit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind deel 37 toch wel een enorme kentering in de intimiteit van deze reeks.
ER gebeuren rare dingen ineens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind deel 37 toch wel een enorme kentering in de intimiteit van deze reeks.
Mooi zo, je hebt m'n adres, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh JAM, ik ben begonnen aan de brief.
Volgens mij wel. Nu nog vinden waar ik kan printen hier.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:31 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Mooi zo, je hebt m'n adres, toch?
God, ben je al klaar?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Nu nog vinden waar ik kan printen hier.
Ik denk aan de toe-komst JAM. De toe-komst, weet je wel.quote:
Aan het toe-ko-men-de, zeg maar?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk aan de toe-komst JAM. De toe-komst, weet je wel.
Even je icon opnieuw uploaden.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:05 schreef Ole het volgende:
OK... fok weer online maar zonder plaatjes...![]()
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:25 schreef broer het volgende:
Even je icon opnieuw uploaden.
Zo te zien was dat het dus toch wel waard.quote:Op zondag 5 februari 2006 04:05 schreef sig000 het volgende:
Tsja die staat ergens op oude PC die ik uit 't stof moet halen.![]()
Mijn iTunes heeft besloten dat ik nu moet luisteren naar de bubbling remix van 'Komt ie dan hè'. Dat is treurigheid in overtreffende trap, dacht ik zo.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:28 schreef Lamon het volgende:
Als laatste weggaan en als eerste terugkomen heeft altijd iets treurigs.
Bij het woordje 'ITunes' was je me al kwijt.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Mijn iTunes heeft besloten dat ik nu moet luisteren naar de bubbling remix van \'Komt ie dan hè\'. Dat is treurigheid in overtreffende trap, dacht ik zo.
De Mac-versie is helemaal schoon. Geen toeter. Geen bel. Heerlijk. Hoe het op een Windows-bak werkt, weet ik niet. Voor mij voldoet het.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:40 schreef Lamon het volgende:
Ik trek dat programma niet, veel te multimediamuziekjepcisnetmtvoftmfmaardaninteractief..
Mijn poging om te verbergen dat ik van het hele nummer, laat staan de bubbling remix nog nooit gehoord heb is mislukt, zie ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:43 schreef broer het volgende:
Dus: Mijn muzieksoftware heeft besloten dat ik nu moet luisteren naar de bubbling remix van 'Komt ie dan hè'. Dat is treurigheid in overtreffende trap, dacht ik zo.
Maar nu ben ik benieuwd ook, verdomme.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Misschien kunnen we het maar beter over iTunes hebben.
Vandaar die bubbels.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef broer het volgende:
Maar het gaat inderdaad over kontzwaaiende negerinnen.
En vandaar 'komt ie dan hè'.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:01 schreef svann het volgende:
Vandaar die bubbels.
Bubbling is geboren uit protest, dat heb ik zojuist gegoogled.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef broer het volgende:
Hans Bubbles. Geniaal trompettist.
Maar het gaat inderdaad over kontzwaaiende negerinnen. En die maken me nu eenmaal altijd een beetje treurig. Misschien is weemoedig een beter woord...
Loze zinnen vallen hier altijd op, dat zou jij moeten weten.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:03 schreef svann het volgende:
Dat valt bijna niet op, een tvpeetje op pagina 3.
Echt?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:03 schreef Lamon het volgende:
Bubbling is geboren uit protest, dat heb ik zojuist gegoogled.
"...Maar Bubbling is meer dan een dansrage en een muziekvorm alleen. Het is ook een vorm van protest. Het is opvallend dat in de media steeds weer de Bubbling als meisjesdans wordt besproken. Ook is het opvallend dat steeds weer de Bubbling-DJ's aan het woord komen. Terwijl Bubbling-entertainers zoals Ruben Rodrigo la Cruz en Reynaldo Chirino, alias MC Pester en MC Pret, niet of nauwelijks in de publiciteit komen. Nochtans heeft dit duo een heel eigen inbreng, aangezien zij op het ritme van de platen bijpassende teksten scanderen. Dat zij zo weinig in de publiciteit komen is echter niet zo heel erg verwonderlijk. De teksten van MC Pester en MC Pret staan immers bol van kritiek op het "systeem" van Nederland en Curaçao, politie en justitie, discriminatie en andere zaken. Ook binnen hun eigen gemeenschap zijn de teksten omstreden. Curaçaose ouders en hulpverleners, die met probleemjongeren te maken krijgen, willen vaak niets van hen weten en zien de goede naam van hun gemeenschap aangetast door de inhoud van de teksten. Hierop zal later worden teruggekomen."quote:Op maandag 6 februari 2006 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
Echt?
Waartegen protesteren ze dan? Tegen strakke billen?
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik alleen maar leuke muziek op mijn computer heb. Dus echt tegenvallen kan het nooit.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:09 schreef svann het volgende:
Ik hou trouwens helemaal niet van een randomstand muziekspeler.
Ik weet nooit van te voren wat ik als volgende nummer wil horen.
Ik hou er ook niet van. Maar dat is omdat ik een nummer in de context van een album zie. En over de volgorde van de nummers op een album hebben de betreffende mensen lang nagedacht, dus wie ben ik om te bepalen dat het anders moet.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:09 schreef svann het volgende:
Ik hou trouwens helemaal niet van een randomstand muziekspeler.
Ik weet nooit van te voren wat ik als volgende nummer wil horen.
Hè, gatsiedarrie. Het is nog inhoudelijk ook...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:09 schreef Lamon het volgende:
-knip-
Welke onder de oppervlakte aanwezige onderdrukking protesteer je tegen, denk je?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Ja, zelfs die remix van daarnet vind ik leuk...
Ik zou een cd ook nooit 'random' afspelen. Maar mijn iTunes-bibliotheek vind ik geen probleem.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:12 schreef Tijn het volgende:
Ik hou er ook niet van. Maar dat is omdat ik een nummer in de context van een album zie. En over de volgorde van de nummers op een album hebben de betreffende mensen lang nagedacht, dus wie ben ik om te bepalen dat het anders moet.
Ik protesteer op geheel onnavolgbare wijze tegen lubberende billen.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:13 schreef Lamon het volgende:
Welke onder de oppervlakte aanwezige onderdrukking protesteer je tegen, denk je?
Mijn iTunes-bibliotheek bevat alleen maar albums.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou een cd ook nooit 'random' afspelen. Maar mijn iTunes-bibliotheek vind ik geen probleem.
Dat hoop je dan.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:12 schreef Tijn het volgende:
Ik hou er ook niet van. Maar dat is omdat ik een nummer in de context van een album zie. En over de volgorde van de nummers op een album hebben de betreffende mensen lang nagedacht
De volgorde van tracks op een album wordt vaak door de persoon bepaalt die de CD mastert. En mensen die CD's masteren zijn mensen die werkelijk overal lang en zorgvuldig over nadenken.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hoop je dan.
Ik ben daar niet zo van overtuigd.
Ik zie meer voor me dat bandleden tegen elkaar zeggen; "Zo, we zijn weer klaar. Morgen onszelf nog even helemaal lamzuipen en de nummers op volgorde zetten. Gebruiken we dit jaar de dobbelsteen of trekken we lootjes?"
Ik heb te weinig HD-ruimte om albums in de bibliotheek te zetten. Die heb ik alleen op cd. Op mijn computer staat een verzameling van nummers die nergens onder te brengen zijn en daarom maar ongebrand in de iTunes-bibliotheek terechtkomen. Perfect voor random-rondjes dus.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:17 schreef Tijn het volgende:
Mijn iTunes-bibliotheek bevat alleen maar albums.
Ik ben veel te chaotisch om met fysieke CD's om te gaan, ik kan nooit vinden wat ik zoek. Alles zit in de verkeerde hoesjes. Als een CD uberhaupt in een hoesje is beland.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb te weinig HD-ruimte om albums in de bibliotheek te zetten. Die heb ik alleen op cd. Op mijn computer staat een verzameling van nummers die nergens onder te brengen zijn en daarom maar ongebrand in de iTunes-bibliotheek terechtkomen. Perfect voor random-rondjes dus.
Dat hangt volgens mij heel erg van de band of artiest af.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:19 schreef Tijn het volgende:
De volgorde van tracks op een album wordt vaak door de persoon bepaalt die de CD mastert. En mensen die CD's masteren zijn mensen die werkelijk overal lang en zorgvuldig over nadenken.
101 arguments geheten?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:29 schreef Tijn het volgende:
Maar ik heb wel een boek over het masteren van CD's en daaruit maak ik op dat mastering engineers behoorlijk kunnen doorzeuren, dus wie weet wat ze allemaal gedaan krijgen
Jij luistert ook per album?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:17 schreef Tijn het volgende:
Mijn iTunes-bibliotheek bevat alleen maar albums.
Zeker.quote:
Ik heb dat ZO niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker.
Ik moet ook oppassen met het opzetten van muziek als ik bijna weg moet, want eigenlijk wil ik elke CD die ik opzet ook afluisteren, dus dan kom ik te laat
Ik ga altijd lekker vrolijk verder op mijn mp3 spelertje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:14 schreef Tijn het volgende:
Als ik ècht weg moet en ik ben halverwege een CD, dan draai ik m'n volumeknop met pijn in het hart heeeel langzaam naar beneden zodat het in elk geval nog een zachte dood sterft in plaats van bot wordt afgekapt
Jij spot een potentiële switcher?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef Tijn het volgende:
Koop je goedkope zooi, Lamon?
Varieert, mijn eerste was iets van 400 piek, dus best prijzig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef Tijn het volgende:
Koop je goedkope zooi, Lamon? Zo ja, dan verklaart dat de korte levensduur. Zo nee, dan zijn MP3-spelers een flinke kostenpost voor je
Ik neem GEEN iPod, die dingen hebben veel te veel mogelijkheden, ontwerpstijl en ander gedoe om goed stevig te zijn.quote:
Mooi dingetje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
Dit is em geworden;
http://www.mp3shop.nl/product/15581
iPod my ass.
Dan ben je eens een keer aan het semi-trollen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik neem GEEN iPod, die dingen hebben veel te veel mogelijkheden, ontwerpstijl en ander gedoe om goed stevig te zijn.
Nouhou.quote:
Is 't leuk in Ierland?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb zojuist met mijn huisgenoten Shaolin Assassin gekeken, een film met een hele hoge Tijnrating want zo veel bloed dat ie ook heel leuk is.
Of iets in die geest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ehrm... Je wordt liever met "Hoi, stoepslet." begroet ofzo?
Nou, hij wilde graag een sigaret, en die zag de-andere-jongen-die-hier-niet-woont-maar-er-wel-altijd-is liggen, dus die gaf ik hem, en toen was hij heel blij. En hij heeft op een dronken manier nog gedag gezegd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:24 schreef svann het volgende:
En wat heb je toen terug geroepen, Baboon?
Je kon natuurlijk niet achter blijven met het uitwisselen van beleefdheden.
En? Hoeveel mensen heb je al gereanimeerd met die dingen die naast je mp3-speler liggen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Hij is binnen.
Als dat zulke dingen zijn dan is dat een gigantische Mp3 speler >:Oquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
En? Hoeveel mensen heb je al gereanimeerd met die dingen die naast je mp3-speler liggen?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
En? Hoeveel mensen heb je al gereanimeerd met die dingen die naast je mp3-speler liggen?
Ach, Apple heeft vooral mooie iBooks en een mooi OS ontworpen. De enige twee redenen dat ik een Mac-addict ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:08 schreef Lamon het volgende:
Apple heeft veel mooiere oordopjes ontworpen natuurlijk.
Of gewoon kleine, maar heel krachtige reanimeerdingen. Ik bedoel: je moet "Color Sound" niet onderschatten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:08 schreef Beathoven het volgende:
Als dat zulke dingen zijn dan is dat een gigantische Mp3 speler >:O
Ik had hem speciaal besteld voor de discussiewaarde.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Ik heb geen iPod en ik hoef er ook geen. Sterker: ik zou voor eenzelfde mp3-speler kiezen als jij.
Je mag wat mij betreft Tijn wel even wakker bellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
Ik had hem speciaal besteld voor de discussiewaarde.
Lekker dan.
Is Tijn wat fanatieker, ja?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Je mag wat mij betreft Tijn wel even wakker bellen.
Heb je meteen nóg iets waar je over kunt discussiëren.
Mij uiteraard ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef broer het volgende:
Of die zo vreselijk fanatiek is, weet ik niet. Maar in deze reeks is hij wel het fanatiekst.
En dat komt vooral omdat het mij werkelijk geen reet interesseert of anderen nu Mac of Windows, iPod of Color Sound hebben.
Meer prenten en nog groffer over de profeetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Over wat voor soort daad hebben we het dan precies, sig?
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:41 schreef broer het volgende:
Heel af en toe kan ik me niet beheersen en wil ik toch iets roepen over dat soort onderwerpen. Maar veel vaker gebeurt het dat ik halverwege een reactie ben en denk: what's the use?
Maar daarom is dit topic wel weer tof dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Ik wil dan in 1 post niet alleen mijn standpunt innemen en beargumenteren, maar ook al het nuancegebrek van andere posters tegenover elkaar zetten en uitleggen waar het fout gaat, en dan besef ik me dat zo'n post minstens tien serieuze minuten van mijn tijd gaat kosten, zonder dat ik er zelf enig plezier aan beleef, en dat het risico op een "linkse rakker/communist", of in het andere uiterste "rascist" reactie groot is.
Of de allerdomste opmerking ooit; "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden." zou zomaar mijn deel kunnen worden. Het meest misbruikte spreekwoord ooit, om acociaal gedrag goed te praten in welke situatie dan ook.
En daarna zie ik het helemaal niet meer zitten, om er uberhaupt iets over te zeggen.
Polarisatie is niet meer dan het verschijnsel waar mensen die eigenlijk veel te zeggen hebben hun mond niet meer open doen, dat blijkt maar weer.
Punt is dat men tegenwoordig niet meer op de kast zit, maar op de ambassade. Met brandende toortsen en roestige kromzwaarden. Ik ben vóór beledigingen. Beledigingen aan welk adres dan ook zijn een zegen van boven. Maar is dit wat we werkelijk willen bereiken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:53 schreef sig000 het volgende:
Meer prenten en nog groffer over de profeet, ik bedoel onze zwarte kousen gemeente die toch echt ingeworteld zijn , die zijn ook heerlijk op de kast te krijgen.
![]()
Is wel democratisch. Maar dan moeten we zelf ook niet kleinzerig zijn en de spotprenten over de holocaust uit Iran aanvaarden. Zijn we daar wel klaar voor in ons democratische westen?quote:Gewoon elk land een mooie spotprent en dan kijken welke de meeste aanhang krijgt.![]()
Da's toch democratisch toch?![]()
Helemaal niet, in dit topic zitten weer mensen die me al gaan quoten, voordat ik alle spelfouten uit mijn posts gehaald hebquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:56 schreef sig000 het volgende:
Maar daarom is dit topic wel weer tof dan.![]()
Internetforums zijn er niet om genuanceerd te doen. Daar ben ik inmiddels wel achter. Fok verschilt daarin helemaal niet van andere plekken om het internet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
En daarna zie ik het helemaal niet meer zitten, om er uberhaupt iets over te zeggen.
Polarisatie is niet meer dan het verschijnsel waarbij mensen die eigenlijk veel te zeggen hebben hun mond niet meer open doen, dat blijkt maar weer.
Ik reageer even per stuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Punt is dat men tegenwoordig niet meer op de kast zit, maar op de ambassade. Met brandende toortsen en roestige kromzwaarden. Ik ben vóór beledigingen. Beledigingen aan welk adres dan ook zijn een zegen van boven. Maar is dit wat we werkelijk willen bereiken?
Ik zie ze graag verschijnen die vette grappen over de paus en de relatie nar Zion.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:58 schreef broer het volgende:
Is wel democratisch. Maar dan moeten we zelf ook niet kleinzerig zijn en de spotprenten over de holocaust uit Iran aanvaarden. Zijn we daar wel klaar voor in ons democratische westen?
Als ik op de mensen in mijn omgeving afga, zijn we het allemaal met elkaar eens in grote lijnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:01 schreef broer het volgende:
Dat betekent overigens niet dat ik mijn mond zou houden (als ik al iets te zeggen zou hebben). Maar internet is niet het platform. Discussieer met echte mensen, oog in oog. Dan weet je wat argumenten zijn en wat drogredeneringen.
quote:Nadat Jay, de enige persoon in Maynooth waar ik iets van een afkeer voor kan voelen, een kwartier lang (stoned) voordeed hoe hij imaginaire vrouwen neukte begreep ik dat ik weg moest komen uit mijn huiskamer. Ik ben naar Becky, de Nederlands sprekende canadese, gegaan, waar ook mijn andere internationale vriendjes waren. Na daar in korte tijd mijn drankachterstand in te hebben gehaald zijn we naar Bradeys geweest, waar ik (natuurlijk) weer gedanst heb, en mijn eerste local (met rood haar!) gescoord heb. Vervolgens heb ik weer bij becky thuis bier gedronken en geprobeerd om samen met een deense een italiaan (die ook nog eens eeninternationale socialist
of iets wat daarop leek bleek te zijn) te overtuigen dat het feminisme nog steeds bestond (daarnaast wilde ik hem eigenlijk nog overtugien van het feit dat het kapitalisme niet binnen een paar jaar zou verdwijnen, maar dat leek me echt te veel moeite, aangezien hij er al heilig van overtuigd was dat er sinds de jaren '70 geen feministen meer waren) (bovendien heb ik bij dat soort nare mensen altijd de bijzonder nare gewoonte om George W. Bush op te hemelen en te vertellen wat een geweldig besluit het wel niet was om Irak binnen te vallen, alleen maar om mensen te stangen, hoewel ik weet dat absoluut niet kunnen waarderen en mij zelfs tot kapitalistisch persona non grata kunnen verklaren). Uiteindelijk was dit zo vermoeiend dat ik maar naar huis besloot te gaan, waar mijn huisgenoten (maar nu zonder Jay en met Jeff de nu al legendarische Canadees) nog steeds op precies dezelfde plek zaten als een aantal uur geleden en Fear and Loathing in Las Vegas aan het kijken waren. En na twee gezonde boterhammen met hagelslag, een kop Café Vanille en 15 minuten Fear and Loathing ga ik nu slapen. Best fijn, het leven van een internationale student.
Hoe speelt je triangel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef compier het volgende:
Ik zeg: Laten we Vannacht ALLEMAAL doorbikkelen.. . wie het niet doet, ..moet zich schamenlol
En toen je weg ging kreeg je een zakje snoep?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:58 schreef Tijn het volgende:
Toen ik net dronken bij m'n ouders kwam binnen zetten, was mijn moeder nog wakker. We hebben best een lang gesprek gevoerd over diverse onderwerpen en warme chocomel gedronken, waarbij ik natuurlijk zo hard mogelijk mijn best deed om zo nuchter mogelijk over te komen, terwijl mijn moeder het spelletje meespeelde en er zo weinig mogelijk op reageerde. Hartstikke leuk
Ja lach maarquote:Op zondag 12 februari 2006 01:59 schreef Biene het volgende:
[..]
En toen je weg ging kreeg je een zakje snoep?
Ik moet er toch werkelijk niet aan denken. Morgenmiddag misschien.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:02 schreef Tijn het volgende:
Ja lach maarMaar jij hebt geen warme chocomel op
IELL... das bahquote:
met een drumstel natuurlijk..quote:
.. nee?quote:
Ik heb mijn tanden gepoetst, ook lekker. En nu ga ik slapen, dat is ook lekker.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag wel lekker aardbeienijs met slagroom gehad
Een goede nachtrust toegwenst, met vele fijne dromen. Moge je bed morgen bevlekt zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:26 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden gepoetst, ook lekker. En nu ga ik slapen, dat is ook lekker.![]()
Truste, dus.
Bevlekt? Ik ben een net meisje hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een goede nachtrust toegwenst, met vele fijne dromen. Moge je bed morgen bevlekt zijn.
Des te meer reden om in je dromen flik de beest uit te hangenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef Biene het volgende:
[..]
Bevlekt? Ik ben een net meisje hoor.
Dat heb ik gedaan voor het studeren begon. En het is toch belangrijk om met de Ierse cultuur in aanraking te komen. Vandaag was ik weer met niet-ieren uit, en de B2 was vol waardoor we in een net heropende pub belandden met allemaal enge ieren van middelbare leeftijd die heel hard zongen. Dat was echt tragisch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:52 schreef svann het volgende:
Zo! Zelfs met een local wat uitgewisseld!
Wel een verdomd enerverend programma, als ik dat zo lees.
Maar jij komt straks wel even bijzonder cultureel verrijkt thuis!
Ziedaar: mijn vooroordeel over Ieren. Tot in de puntjes verwoord.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
allemaal enge ieren van middelbare leeftijd die heel hard zongen. Dat was echt tragisch.
Dat is dan weer Bikkeltijd.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:00 schreef compier het volgende:
Het is 3 uur, wie is er nog wakker?
Mag je vanavond voor het eerst opblijven, of zo?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:00 schreef compier het volgende:
Het is 3 uur, wie is er nog wakker?
Verder valt het wel mee hoor, broer.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ziedaar: mijn vooroordeel over Ieren. Tot in de puntjes verwoord.
O, gelukkig. Het zijn dus gewoon net Nederlanders, maar dan dronken en met rood haar?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verder valt het wel mee hoor, broer.
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Mag je vanavond voor het eerst opblijven, of zo?
Mijn Nederlandse omgeving is meestal ook dronken, en rood haar hebben de meesten ook niet. Enige verschil is dat de pubs eerder dichtgaan, dat de drank standaard per pint is en dat ze engels praten.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
O, gelukkig. Het zijn dus gewoon net Nederlanders, maar dan dronken en met rood haar?
Kijk, dat is toch prachtig. Daar leeft nog wat!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
allemaal enge ieren van middelbare leeftijd die heel hard zongen. Dat was echt tragisch.
Waarschijnlijk doe je dat er idd ook nog bij.quote:Dat heb ik gedaan voor het studeren begon.
Ze sluiten de avond regelmatig af met het national anthem, dat vind ik toch wel erg stijlvol. Ik kan het helaas nog niet meezingen, maar ik herken de melodie in ieder geval.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef svann het volgende:
[..]
Kijk, dat is toch prachtig. Daar leeft nog wat!
Tsja, als ik terugkom moet ik gaan afstuderen en dan is m'n studententijd echt voorbij, dus ik moet het er toch maar van nemen he.quote:Lijkt me een leuke tijd, IR!
Om nog even hierop terug te komen: vanavond was ik weer getuige van een hele discussie tussen een Amerikaan en een Italiaan. De Italiaan bleef volhouden dat Italië ongeveer alles had uitvonden (en vooral de atoombom) en de Amerikaan bleef zich beroepen op het feit dat we dankzij Amerika niet communistisch zijn geworden. Nu ben ik best een liefhebber van Nederland, maar ik heb toch niet de behoefte om als een missionaris 'mijn' land te pas en te onpas te gaan aanprijzen. Dus ook dat is wel een verschil.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef svann het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel andere gewoonten en gevoeligheden andere west europeanen hebben.
nee, maar ben extreem hyperquote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Mag je vanavond voor het eerst opblijven, of zo?
Dit is typisch een reeks zonder haast, compier. Geeft niks als ze het morgen past leest.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:45 schreef compier het volgende:
biene = al slapen...er zijn tegenwoordig steeds minder bikkels (en bikkelaarsters
... de wereld wordt vierkant ....
Moet je er wel zijn, GVD!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, hallo biene en svann (ik vind het erg fijn dat er vaste users als jullie bijkomen).
Oh, daar ben je.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hallo.
Morgen om 9 uur college..
Ja, Tijn.quote:
Ik voorspel dat je er morgenochtend anders over denktquote:Op maandag 13 februari 2006 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, Tijn.
Kom op, het is 3 minuten lopen. En ik ben een goede jongen.
Nee, de CD sloeg over. Dat getik, weet je wel. Heel vervelend.quote:
Dat heb ik met:quote:Op maandag 13 februari 2006 01:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de CD sloeg over. Dat getik, weet je wel. Heel vervelend.
CD's die ik niet zou willen horen, heb ik eigenlijk niet. Ik heb sowieso niet zoveel CD's, want ik kies de muziek waar ik geld aan uitgeef altijd heel zorgvuldig uit. Hoewel ik wel een singletje van "Alice? Alice? Who the fuck is Alice?" hebMaar hey. Toen was ik nog jong
Lekker slapen.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brimstig.nl had gisteren opeens 1249 bezoekers, ipv de gebruikelijke 50, dankzij een linkje op de fokweblog. Nooit geweten dat er mensen waren die dat weblog lazen.
Nou ja, welterusten.
En 280 euro door je neus laten boren? Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:15 schreef Lamon het volgende:
Mijn oude werkgever was me nog iets van 750,- schuldig en heeft me nu afgescheept met 470,- berekend door zijn boekhouder die blijkbaar beter postzegelplakker had kunnen worden en ik zit serieus te overdenken om het maar te laten gaan omdat ik geen zin heb in al dat gedoe..
Ik ben geen kind van deze tijd, besef ik weleens.
Een muziekje, een biertje en ik maak me nergens druk om.
Eigenlijk niet eens zo'n goede eigenschap, ik ben echt voor een dubbeltje geboren..
Het kost tijd, maakt me verbitterd over de mongolide normen die sommige medelanders er op na houden, en doet me beseffen dat ik heb gewerkt voor iemand die kilometers lager staat op de evolutionaire ladder dan ikzelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:19 schreef Biene het volgende:\
En in al dat gedoe, een beetje moeite nemen kan geen kwaad.
ALS JIJ ME NOU EERST EEN BRIEF STUURT, IK HEB HET IEDERE DAG VEEL TE DRUK MET BIER DRINKEN BOVENDIEN HEB IK HIER NOG GEEN PRINTER GEVONDEN.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:07 schreef HijoDeDios het volgende:
HEY UNCLE SAM THE LEPRECHAUN, HAVE YOU GOT MAIL FOR ME?
Nou, mail me je adres dan even.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
ALS JIJ ME NOU EERST EEN BRIEF STUURT, IK HEB HET IEDERE DAG VEEL TE DRUK MET BIER DRINKEN BOVENDIEN HEB IK HIER NOG GEEN PRINTER GEVONDEN.
Floris, je hebt mail.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:12 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Nou, mail me je adres dan even..
Als je 't per uur gaat bekijken,ziet 't plaatje er al heel anders uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:19 schreef Biene het volgende:
[..]
En 280 euro door je neus laten boren? Ik zou het wel weten.![]()
Prima, maar dan ook niet zeiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het kost tijd, maakt me verbitterd over de mongolide normen die sommige medelanders er op na houden, en doet me beseffen dat ik heb gewerkt voor iemand die kilometers lager staat op de evolutionaire ladder dan ikzelf.
Dat is veel meer dan een beetje moeite, het vergalt mijn dagelijks plezier. En dat is heel veel waard.
Sowwy, vergeef je me? *lief kijkt*quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je was te vroeg.
Vooruit dan maar. Ik ga nog even een film kijken met m'n huisgenoten. Maar laat het geen gewoonte worden!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:01 schreef Biene het volgende:
[..]
Sowwy, vergeef je me? *lief kijkt*
*buiging maakt*quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vooruit dan maar. Ik ga nog even een film kijken met m'n huisgenoten. Maar laat het geen gewoonte worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |