Hoe speelt je triangel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef compier het volgende:
Ik zeg: Laten we Vannacht ALLEMAAL doorbikkelen.. . wie het niet doet, ..moet zich schamenlol
En toen je weg ging kreeg je een zakje snoep?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:58 schreef Tijn het volgende:
Toen ik net dronken bij m'n ouders kwam binnen zetten, was mijn moeder nog wakker. We hebben best een lang gesprek gevoerd over diverse onderwerpen en warme chocomel gedronken, waarbij ik natuurlijk zo hard mogelijk mijn best deed om zo nuchter mogelijk over te komen, terwijl mijn moeder het spelletje meespeelde en er zo weinig mogelijk op reageerde. Hartstikke leuk
Ja lach maarquote:Op zondag 12 februari 2006 01:59 schreef Biene het volgende:
[..]
En toen je weg ging kreeg je een zakje snoep?
Ik moet er toch werkelijk niet aan denken. Morgenmiddag misschien.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:02 schreef Tijn het volgende:
Ja lach maarMaar jij hebt geen warme chocomel op
IELL... das bahquote:
met een drumstel natuurlijk..quote:
.. nee?quote:
Ik heb mijn tanden gepoetst, ook lekker. En nu ga ik slapen, dat is ook lekker.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag wel lekker aardbeienijs met slagroom gehad
Een goede nachtrust toegwenst, met vele fijne dromen. Moge je bed morgen bevlekt zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:26 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden gepoetst, ook lekker. En nu ga ik slapen, dat is ook lekker.![]()
Truste, dus.
Bevlekt? Ik ben een net meisje hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een goede nachtrust toegwenst, met vele fijne dromen. Moge je bed morgen bevlekt zijn.
Des te meer reden om in je dromen flik de beest uit te hangenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:28 schreef Biene het volgende:
[..]
Bevlekt? Ik ben een net meisje hoor.
Dat heb ik gedaan voor het studeren begon. En het is toch belangrijk om met de Ierse cultuur in aanraking te komen. Vandaag was ik weer met niet-ieren uit, en de B2 was vol waardoor we in een net heropende pub belandden met allemaal enge ieren van middelbare leeftijd die heel hard zongen. Dat was echt tragisch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 04:52 schreef svann het volgende:
Zo! Zelfs met een local wat uitgewisseld!
Wel een verdomd enerverend programma, als ik dat zo lees.
Maar jij komt straks wel even bijzonder cultureel verrijkt thuis!
Ziedaar: mijn vooroordeel over Ieren. Tot in de puntjes verwoord.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
allemaal enge ieren van middelbare leeftijd die heel hard zongen. Dat was echt tragisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |