Nee, de CD sloeg over. Dat getik, weet je wel. Heel vervelend.quote:
Dat heb ik met:quote:Op maandag 13 februari 2006 01:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, de CD sloeg over. Dat getik, weet je wel. Heel vervelend.
CD's die ik niet zou willen horen, heb ik eigenlijk niet. Ik heb sowieso niet zoveel CD's, want ik kies de muziek waar ik geld aan uitgeef altijd heel zorgvuldig uit. Hoewel ik wel een singletje van "Alice? Alice? Who the fuck is Alice?" hebMaar hey. Toen was ik nog jong
Lekker slapen.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brimstig.nl had gisteren opeens 1249 bezoekers, ipv de gebruikelijke 50, dankzij een linkje op de fokweblog. Nooit geweten dat er mensen waren die dat weblog lazen.
Nou ja, welterusten.
En 280 euro door je neus laten boren? Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:15 schreef Lamon het volgende:
Mijn oude werkgever was me nog iets van 750,- schuldig en heeft me nu afgescheept met 470,- berekend door zijn boekhouder die blijkbaar beter postzegelplakker had kunnen worden en ik zit serieus te overdenken om het maar te laten gaan omdat ik geen zin heb in al dat gedoe..
Ik ben geen kind van deze tijd, besef ik weleens.
Een muziekje, een biertje en ik maak me nergens druk om.
Eigenlijk niet eens zo'n goede eigenschap, ik ben echt voor een dubbeltje geboren..
Het kost tijd, maakt me verbitterd over de mongolide normen die sommige medelanders er op na houden, en doet me beseffen dat ik heb gewerkt voor iemand die kilometers lager staat op de evolutionaire ladder dan ikzelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:19 schreef Biene het volgende:\
En in al dat gedoe, een beetje moeite nemen kan geen kwaad.
ALS JIJ ME NOU EERST EEN BRIEF STUURT, IK HEB HET IEDERE DAG VEEL TE DRUK MET BIER DRINKEN BOVENDIEN HEB IK HIER NOG GEEN PRINTER GEVONDEN.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:07 schreef HijoDeDios het volgende:
HEY UNCLE SAM THE LEPRECHAUN, HAVE YOU GOT MAIL FOR ME?
Nou, mail me je adres dan even.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
ALS JIJ ME NOU EERST EEN BRIEF STUURT, IK HEB HET IEDERE DAG VEEL TE DRUK MET BIER DRINKEN BOVENDIEN HEB IK HIER NOG GEEN PRINTER GEVONDEN.
Floris, je hebt mail.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:12 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Nou, mail me je adres dan even..
Als je 't per uur gaat bekijken,ziet 't plaatje er al heel anders uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:19 schreef Biene het volgende:
[..]
En 280 euro door je neus laten boren? Ik zou het wel weten.![]()
Prima, maar dan ook niet zeiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het kost tijd, maakt me verbitterd over de mongolide normen die sommige medelanders er op na houden, en doet me beseffen dat ik heb gewerkt voor iemand die kilometers lager staat op de evolutionaire ladder dan ikzelf.
Dat is veel meer dan een beetje moeite, het vergalt mijn dagelijks plezier. En dat is heel veel waard.
Sowwy, vergeef je me? *lief kijkt*quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je was te vroeg.
Vooruit dan maar. Ik ga nog even een film kijken met m'n huisgenoten. Maar laat het geen gewoonte worden!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:01 schreef Biene het volgende:
[..]
Sowwy, vergeef je me? *lief kijkt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |