Als die rare Amerikanen dit topic maar niet vinden dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat niemand het doet. Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur, waar je ook bent.
Tsja, er was redelijk wat consensus in het vorige topic. Of wil je de discussie heropenen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als die rare Amerikanen dit topic maar niet vinden dan.![]()
Lokale tijd of Fok! tijd?quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat niemand het doet. Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur, waar je ook bent.
Neuh.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsja, er was redelijk wat consensus in het vorige topic. Of wil je de discussie heropenen?
Ja, dat waren ook van die fanatieke niet-rokers. Van die mensen die niet alleen niet roken, maar er ook nog heel overdreven last van hebben als anderen roken en iedereen in hun omgeving erop attent maken dat je van roken direct naar de hel gaat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Laatste post in vorige topic:
Sinds ons optreden bij dat pannenkoekenrestaurant heb ik een enorme hekel aan niet-rokers. Wat jij, Tijn?
Van die mensen die bezwaar hebben tegen het roken van sigaren in een pakkenkoekenrestaurant.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat waren ook vast van die fanatieke niet-rokers. Van die mensen die niet alleen niet roken, maar er ook nog heel overdreven last van hebben als anderen roken en iedereen in hun omgeving erop attent maken dat je van roken direct naar de hel gaat.
De hekel is intens
Dat soort niet-rokers gaan na hun dood naar de slecht geventileerde rokersruimte net voor de hemelpoort, die overigens nooit open gaat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:19 schreef Tijn het volgende:
Van die mensen die niet alleen niet roken, maar er ook nog heel overdreven last van hebben als anderen roken en iedereen in hun omgeving erop attent maken dat je van roken direct naar de hel gaat.
Dit is gewoon een verkapte tvp, broer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Kijk een nieuw topic.
De tijd vliegt!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Kijk een nieuw topic.
En de rest van de posts in SB niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef Arcee het volgende:
Dit is gewoon een verkapte tvp, broer.
Nee, dan kun je niet echt meer van verkapt spreken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef broer het volgende:
En de rest van de posts in SB niet?
Het duurt altijd even maar zo op 't eind van dit topic wil je toch steeds weer en nieuwe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef broer het volgende:
Ondertussen heb ik het diepgaande intellectuele gesprek wél op gang gekregen met mijn verkapte tvp.
Die voert ie met mij, de schatquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:24 schreef HijoDeDios het volgende:
Zeg, IR, hoe zit 't nu met die correspondentie?
mijn schrijfstijl is iets beter dan de jouwe JAM.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef HijoDeDios het volgende:
Ja, met IR dus. Wat jij te melden hebt zal me een worst wezen, Thisbe.
Tot nog toe niet, maar ik heb goede hoop dat hij iets wilder wordtquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gaat ie niet in Ierland rondneuken?![]()
Wat zet je erop in? Honderd euro zegt dat ik beter neuk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
mijn schrijfstijl is iets beter dan de jouwe JAM.
En bovendien neuk ik beter![]()
Ja, zie je, daar heb je het al. Daar heb je het al.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb liever een andere afsluiting. Iets met "je teder beminnend" of "voor altijd de jouwe"
Nou ik doelde meer op het feit dat IR mij liever neukt dan jouquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:42 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Wat zet je erop in? Honderd euro zegt dat ik beter neuk.
Weet je wel dat ik het geilste jongenskutje van de hele Benelux heb? Ze komen godverdomme helemaal met de auto uit Zwitserland om mij in m'n reet te neuken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ik doelde meer op het feit dat IR mij liever neukt dan jou![]()
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef HijoDeDios het volgende:
Nu we 't er toch over hebben; vrouwen neuken helemaal niet. Die liggen op hun rug of hun buik en zeggen: 'Oeh-aaah. Pauru-chan! Paaaaaaauuuuru-chan!' Soms klimmen ze dan even bovenop en doen ze een poging tot, maar ja. Nee, dat kan ik geen neuken noemen.
VROUWEN NEUKEN NIET. MANNEN NEUKEN.
Nou, jaloers, dat gaat wel erg ver hoor. Als ik jaloers zou moeten zijn op iedereen op mensen met publicaties, jeetjemina; hoeveel zijn dat er wel niet. De vraag van de dag: 'Zou ik jaloers moeten zijn op...Lulu Wang?'quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:49 schreef Thisbe het volgende:
Pauruchan? Ik zal het onthouden.
Het doet er niet toe of vrouwen het meeste werk doen, mannen moeten namelijk het idee hebben dat zij het voor het zeggen hebben.
Overigens word ik graag gedomineerd.
Maar volgens mij ben je gewoon jaloers. Ik neuk IR, en bovendien ben ik gepubliceerd![]()
Wel ff wachten op bevestiging dan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:57 schreef HijoDeDios het volgende:
Oh, en ik neuk natuurlijk óók met IR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |