Weet je wel dat ik het geilste jongenskutje van de hele Benelux heb? Ze komen godverdomme helemaal met de auto uit Zwitserland om mij in m'n reet te neuken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ik doelde meer op het feit dat IR mij liever neukt dan jou![]()
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef HijoDeDios het volgende:
Nu we 't er toch over hebben; vrouwen neuken helemaal niet. Die liggen op hun rug of hun buik en zeggen: 'Oeh-aaah. Pauru-chan! Paaaaaaauuuuru-chan!' Soms klimmen ze dan even bovenop en doen ze een poging tot, maar ja. Nee, dat kan ik geen neuken noemen.
VROUWEN NEUKEN NIET. MANNEN NEUKEN.
Nou, jaloers, dat gaat wel erg ver hoor. Als ik jaloers zou moeten zijn op iedereen op mensen met publicaties, jeetjemina; hoeveel zijn dat er wel niet. De vraag van de dag: 'Zou ik jaloers moeten zijn op...Lulu Wang?'quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:49 schreef Thisbe het volgende:
Pauruchan? Ik zal het onthouden.
Het doet er niet toe of vrouwen het meeste werk doen, mannen moeten namelijk het idee hebben dat zij het voor het zeggen hebben.
Overigens word ik graag gedomineerd.
Maar volgens mij ben je gewoon jaloers. Ik neuk IR, en bovendien ben ik gepubliceerd![]()
Wel ff wachten op bevestiging dan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:57 schreef HijoDeDios het volgende:
Oh, en ik neuk natuurlijk óók met IR.
Die komt er aan, m'n liefste. Maar even geduld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:24 schreef HijoDeDios het volgende:
Zeg, IR, hoe zit 't nu met die correspondentie?
Het zal me aan m'n reet roesten. Waar blijven die brieven, godverdomme?! Alleen maar rekeningen, rekeningen, rekeningen! Godverdomme!quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Dat was weer een pubbezoek. Best gezellig, en ik scheen zelfs bemind te worden. En daarna ben ik naar de 24-store geweest. Mooie wereld.
Die kutwijven lopen altijd te zeiken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:01 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n reet roesten. Waar blijven die brieven, godverdomme?! Alleen maar rekeningen, rekeningen, rekeningen! Godverdomme!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel benieuwd naar JAM hoor.
Weet u hoe ik neuk? Als een K O N I N G, zeg ik u. Als een K O N I N G ! ! !quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel benieuwd naar JAM hoor.
Ik zeg het niet graag, JAM, maar hier heb je natuurlijk wel helemaal gelijk. Ik heb ook voor allerlei flutblaadjes geschreven. Maar goed, uiteindelijk doet alleen mijn interview met Drs. P en onze correspondentie ertoe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:54 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Nou, jaloers, dat gaat wel erg ver hoor. Als ik jaloers zou moeten zijn op iedereen op mensen met publicaties, jeetjemina; hoeveel zijn dat er wel niet. De vraag van de dag: 'Zou ik jaloers moeten zijn op...Lulu Wang?'
Ik heb een zwartenpietendiploma. Nu jij weer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:02 schreef Thisbe het volgende:
Je hebt gelijk, gepubliceerd worden zegt nog niks...Laten we het zo stellen: mijn werk heeft een prijs gewonnen. En het is voorlopig het laatste wat ik schrijf.
Want beste JAM, ik bezit wel een zekere bescheidenheid![]()
Dan ben je er zeker eentje van Brut?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:03 schreef HijoDeDios het volgende:
[..]
Weet u hoe ik neuk? Als een K O N I N G, zeg ik u. Als een K O N I N G ! ! !
Brut? Wing?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dan ben je er zeker eentje van Brut?
Of wacht, van Wing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |