Zou hetquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En, het ergste, verrechtsing.
En echte held gaat naar Urzugan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou het! Ik ga wel naar Marokko moslims van dichtbij bekijken
.
moslimprijsschieten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En echte held gaat naar Urzugan.
Daar hebben ze enge moslimsquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En echte held gaat naar Urzugan.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:19 schreef zakjapannertje het volgende:
“Al Gore announced he is finishing up a new book about global warming and the environment. Yeah, the first chapter talks about how you shouldn’t chop down trees to make a book that no one will read.” –Conan O’Brien
ik ga voor dit weekend maar weer eens een lekkere Romeo y Julieta no. 1 halen denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben goedkope La Paz aan het paffen.
Die zijn opzich best te doen al heb ik meestal een wat duurdere smaakquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ben goedkope La Paz aan het paffen.
Ja, de meeste sigarenkenners bevelen die mij ook aan, terwijl het bij AH de goedkoopste is.......quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn opzich best te doen al heb ik meestal een wat duurdere smaak.
irl ben ik nog ergerquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:32 schreef RichardQuest het volgende:
Wat vindt Dionsuz van een triomeet, RQ, Dionsuz en Drugshond?
qua kansloosheidquote:
Neem een kop koffie ofzoquote:
Ik versta heel wat anders onder een trio-meat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:32 schreef RichardQuest het volgende:
Wat vindt Dionsuz van een triomeet, RQ, Dionsuz en Drugshond?
Ik ben al bij een POLmeet geweest, al doet MrX voorkomen of Groningers niet op hun eigen meet komen. Volgens mij ben ik daarmee vrijgesteld van verplichting nogmaals m'n snoet te tonen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik versta heel wat anders onder een trio-meat.
Ik ga maar eens een bakje thee uit de automaat toveren. Er moet tenslotte niet te hard gewerkt wordenquote:
Nou nog wachten tot de witte rook fok! bereikt..quote:[..]
Hier ook
Nou, me dunkt dat als heel Nederland dan witte rook heeft dat jullie er vandaag uit moeten komen. Dit kan geen toeval zijn, immers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:10 schreef Sidekick het volgende:
In Sneek is ook witte rook.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, dikke mist. Op de A12 onderweg naar mijn werk viel er ook sneeuw uit die mist.
Misschien wel, ik stel me maar nederig op, je weet immers maar nooit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:49 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Het is een teken! Desnoods zal de witte rook zich materialiseren en op uwer hoofden dalen! Wees gewaarschuwd, niet langer gedraald!
- 5 wat? Koeien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien wel, ik stel me maar nederig op, je weet immers maar nooit.
Vreemd trouwens +5 voorspellen en -5 krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |