Ik ben een trotse fietserquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat een dikke dure zware auto beter staat op de oprit.
tja...quote:Fact of the day
If biofuels accounted for 5% of all fuel in the EU, about 15% of available crop land would be required to produce the additional biofuels — and in the United States, a slightly higher share would be needed.
International Energy Agency
Je bent nog zoekende?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Menig Fok!user zou willen dat ze ook iets van dergelijk kaliber meemaakten. Maar ja, lijkt me een duidelijke zaak van deur dichtsmijten, fuck solidariteit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef Drugshond het volgende:
Rare ervaring met de buurvrouw
O O o, dit topic vraagt om deskundig advies,
![]()
![]()
Pcies, een junk supporten ... hmmz bodemloze put affaire.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:10 schreef RichardQuest het volgende:
Menig Fok!user zou willen dat ze ook iets van dergelijk kaliber meemaakten. Maar ja, lijkt me een duidelijke zaak van deur dichtsmijten, fuck solidariteit.
MMmmm typisch geval zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef Drugshond het volgende:
Rare ervaring met de buurvrouw
O O o, dit topic vraagt om deskundig advies,
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:58 schreef George-Butters het volgende:
Tijd om in den auto te stappen.
Ziezo.. daar ben ik al. Als eerste op kantoor. Kan ik even lekker hard werkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Tijd om mijn ijzeren ros te beklimmen en de helft van de dagelijkse sportieve inspanning van zo'n 6 minuten te volbrengen.
Er is wel een witte ondergrond hier.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:27 schreef du_ke het volgende:
Zou als ik wakker word de witte rook eindelijk zichtbaar zijn?
Ik vind dat de POL modjes:quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er is wel een witte ondergrond hier.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ziezo.. daar ben ik al. Als eerste op kantoor. Kan ik even lekker hard werken.
Je zou moeten staken!quote:
Ehhquote:
He, FC Groningen ja!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Chewie, vervloekte Feyenoorder.
We hebben verloren, meen ik te mogen opmaken uit de kantoorpraat hier?quote:
Môgge!quote:Moguh
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:36 schreef Iblardi het volgende:
Sig-me!
Floripas hier
Hoe staat het ermee?
Geen schande maar wel onterecht.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:34 schreef sigme het volgende:
[..]
We hebben verloren, meen ik te mogen opmaken uit de kantoorpraat hier?
[..]
Erg druk: ik ben een editie aan het verzorgen van een vervalste Latijnse kroniek. Ik dacht dat het een makkie zou worden, omdat er ook al een vertaling in het Duits is, maar die is zo slecht dat ik 'm na pagina één niet meer heb ingekeken. Dus moest ik alle plaatsnamen en gekke tekstcorrupties zelf uitzoeken. Wel leuk werk, hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:39 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
He hoi! Goed hoor, z'n gangetje.
Hoe ist met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |