Post ze eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]mijn schoenen kakker! Heb je ze überhaupt gezien? En welke user?
En Maikuuul's schoenen zijn gaar, al is het alleen maar omdat het Maikuuul is.
quote:
10 maal liever Maikuuul's Puma'squote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zijn volgens jouw puike schoenen dan?
Wat draag jij dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
10 maal liever Maikuuul's Puma's
Ik heb dezelfde vloer op mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
word je hard van.. niet huilen jij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik verlies gevoel in mijn rechterhand... is dat normaal nadat er bijna een schroef doorheen is gegaan
mja, gewoon laminaat. Deze vloer gaat er uit, krijg tapijt op m'n kamer want ik heb nu telkens koude voetjes als ik uit bed stapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vloer op mijn slaapkamer![]()
En ik vind het totaal geen kakker schoenen
Word je wakker vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
mja, gewoon laminaat. Deze vloer gaat er uit, krijg tapijt op m'n kamer want ik heb nu telkens koude voetjes als ik uit bed stap![]()
Bear ( grijze en zwarte )quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat draag jij dan?
En welke user beweerde dat mijn schoenen voor kakkers zijn?
onderzoeken wijzen uit dat het getal van het beest / de duivel 616 is en niet 666....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:57 schreef Casparovvv het volgende:
Getal van de duivel! Vervloekt topic zeg ik je!
Die vond ik niet geweldig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is PUB.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:11 schreef cyberbull het volgende:
[..]
onderzoeken wijzen uit dat het getal van het beest / de duivel 616 is en niet 666....
wikipedia heeft er zat info over...en google ook trouwens
hoiquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was net aan het eten weigerde mijn hand... kut schroef
jahquote:
Ga je naar de bios dan? Of ga je thuis een filmpje kijken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vanaaf film ?
darten gaat niet door
Je kunt niet alles hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jahalleen een kutrooster gekregen..maar das het enige negatieve..oh en dat ik niet bij fotografie geplaatst ben is ook kut, maar kan ik mee leven
biosquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ga je naar de bios dan? Of ga je thuis een filmpje kijken?
Heb je Jarhead al gezien? Of ga als je die al gezien hebt naar Munich dat zijn volgens mij de beste films die op dit moment draaienquote:
Munich wil ik wel zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Heb je Jarhead al gezien? Of ga als je die al gezien hebt naar Munich dat zijn volgens mij de beste films die op dit moment draaien.
Ja hoorquote:
Netjes !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:43 schreef saaw het volgende:
ik heb tot nu toe alleen nog maar voldoendes terug van mn tentamens van vorige week
yeahquote:
geschorst en dan moet je op school blijven?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Brechtje het volgende:
Sorry dat ik er zo weinig ben!
Ben heel deze week geschorst en moet dus tot half 6 op school blijven, ben net weer thuis, en doodmoe..
Pfff
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Brechtje het volgende:
Ben heel deze week geschorst en moet dus tot half 6 op school blijven, ben net weer thuis, en doodmoe..
Pfff
Omdat je geschorst bent moet je de hele dag tot half 6 op school zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Brechtje het volgende:
Pfff
Ja hier ook !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef saaw het volgende:
[..]
geschorst en dan moet je op school blijven?
bij ons als je geschorst wordt mag je de school nieteens in
veel plezierquote:
Dat is echt beter!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef saaw het volgende:
[..]
geschorst en dan moet je op school blijven?
bij ons als je geschorst wordt mag je de school nieteens in
Kom op dan ook zeggen waaromquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat is echt beter!
Wij moeten dan de hele dag bij de 1e klas zitten bij ander gebouw met van die kleine kinderen, en daar boekverslagen maken..
En dan als hun al uit zijn moet ik samen met vriendinnen gaan werken bij de school, post dubbel vouwen, of gevonden voorwerpen sorteren, of in nablifjklas zitten..
Ik zal maar niet zeggen wat ik heb geflikt!![]()
![]()
hier niet!quote:
Brechtje stout geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Brechtje wat heb je dan gedaan '?
Dan hebben jullie allemaal kut scholenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef carmiie het volgende:
[..]
hier niet!
bij ons moet je ook tot half 6 ofzo op school blijven als he geschort bentm vanaf kwart voor 8![]()
post dubbel vouwen, das wel heel nutteloosquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat is echt beter!
Wij moeten dan de hele dag bij de 1e klas zitten bij ander gebouw met van die kleine kinderen, en daar boekverslagen maken..
En dan als hun al uit zijn moet ik samen met vriendinnen gaan werken bij de school, post dubbel vouwen, of gevonden voorwerpen sorteren, of in nablifjklas zitten..
![]()
valt mee, mijn school is 2 keer leukste school van nederland geweest, en bijna schoonste school van dit jaar maar net niet geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan hebben jullie allemaal kut scholen
Dat was die van onsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef carmiie het volgende:
[..]
valt mee, mijn school is 2 keer leukste school van nederland geweest, en bijna schoonste school van dit jaar maar net niet geloof ik![]()
WTF heb je gedaan mens, het moet wel heel leuk en het waard zijn geweest anders vind ik jou nog dommer dan die school met die achterlijke regelsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat is echt beter!
![]()
Ik mocht direct oprotten toen ik geschorst werdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan hebben jullie allemaal kut scholen
Wij moeten gewoon hele dagen volle mep corveenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik mocht direct oprotten toen ik geschorst werdMooi 2 dagen vrij
Ohja, ik werd geschorst omdat ik de tegen de snoepautomaat aanschopteHun dachten dat ik op die manier iets probeerde te stelen terwijl er gewoon iets vast in zat
eet ze saaw
Pardonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF heb je gedaan mens, het moet wel heel leuk en het waard zijn geweest anders vind ik jou nog dommer dan die school met die achterlijke regels![]()
Bij ons alleen bij heel erg extreme gevallen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef carmiie het volgende:
bij ons word je gewoon al geschorst als je vuurwerk mee hebt
wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Brechtje het volgende:
Pfff
Niet op die manier lezen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Pardon
Ga jij nou maar niet praten want je snapt er geen ZAK van wat er is gebeurt, en het was zéker niet een lolletje. En dit is privé veel leraren mogen het geen eens weten, en denk je dat ik het dan zomaar op internet gooi? Dan SNAP je er maar niets van, als je maar niet gaat zeggen dat ik zo achterlijk dom bent, als je geen eens weet wat er allemaal is gebeurt. Zo erg was het allemaal niet, laten we het erop houden als ze je betrappen met kauwgom dat je dán al wordt geschorst, of anders nablijven.
jochie uit mijn klas had een lerares een keer voor kutwijf uitgescholden, toen werd die eruit gestuurd en toen bleef die gewoon zitten, en toen ging ze gewoon weer verderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij ons alleen bij heel erg extreme gevallen.
Directeur voor homo uitschelden waar de hele school bij is en andere leraren mag blijkbaar op mijn oude school
bij ons ook,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij ons alleen bij heel erg extreme gevallen.
Directeur voor homo uitschelden waar de hele school bij is en andere leraren mag blijkbaar op mijn oude school
je bent niet te vindenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef Brechtje het volgende:
Renesite spreek me is aan op msn.
Ramen inkegelen, als je dat bij ons zou doen werd je naar de politie gestuurd en meteen van school getrapt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet op die manier lezen hoorSorry als ik je op de tenen trap, bedoel meer.
Jezus! 1 week! What have you done!
Als je en week geschorst bent gebeurt het vaak uit iets wat je zelf hebt gedaan en wat het waard is om geschorst te zijn, zoals ramen inkegelen, daar word je toch vaak voor geschorst, dan ben je er zelf bij, en draai je zelf op voor de consequenties, thats it.
Als het het niet waard is dan is het best domJe was er toch zelf bij?
Was het het niet waard is het dom dat je voor iets geschorst bent, dan is dat net zo dom als die regels van de school die enorm fucked up zijn dan.
Leraar zo tegen brutale vlegel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij ons ook,![]()
Elke school is kennelijk niet dezelfde
Kijk, bedoel je niet aan te vallen, hoor, echt niet, maar ik formuleer misschien mijn zinnen verkeerd, hoop dat je dat dan wel begrijpt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ramen inkegelen, als je dat bij ons zou doen werd je naar de politie gestuurd en meteen van school getrapt.Mijn ouders willen me nu ook van school plaatsen, omdat dit echt te gek voor woorden is dat ik een WEEK word geschorst, voor wat ik ehb gedaan is een dag genoeg, of wat uren anblijven.
Maargoed.. Sorry hoor dat ik dat privé houd, maar mensen die ik ken zouden het niet op prijs stellen als ik het op internet zou vertellen, en me moeder al helemaal niet.
Bij ons mag je trouwens wel weer drugs gebruiken op eigen risico, als je boven de 16 bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leraar zo tegen brutale vlegel.
Kom jij eens naar mijn kantoor !
Joch zo: Nee ik ga niet vieze homo je wil me vast neuken.
Leraar weet niet wat hij moet zeggen..
Iemand was wel eens 1 dag geschorst omdat hij een zak wiet bij zich had
*contactpersonen met e-mail zien*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik kan jou niet vinden?
partygirl_36@hotmail.com
heb je niet geblokt
Op mijn oude school hadden 3 Marokkanen de frisdrank automaat gesloopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik werd een keer verdacht van koffieautomaatmanipulatie met als doel om er gratis kofie uit te krijgen
Als straf mocht ik mij 3 maanden niet meer in de buurt van de koffieautomaat bevinden
Had jij een klein schooltje? net als mij?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op mijn oude school hadden 3 Marokkanen de frisdrank automaat gesloopt.
Stopten ze hun tassen vol met dat gratis drinken
Zijn de leraren nooit achter gekomen.
bij ons mogen alleen de bruggers niet rokenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Bij ons mag je trouwens wel weer drugs gebruiken op eigen risico, als je boven de 16 bent.
Maar als je gaat dealen dan wordt je geschorst.
heel vaag allemaal..
Als ze op mijn oude school er achter kwamen dat je drugs in bezit had op school kon je direct oprotten voor altijdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Bij ons mag je trouwens wel weer drugs gebruiken op eigen risico, als je boven de 16 bent.
heel vaag allemaal..
geloof dat jij een vage school hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
heel vaag allemaal..
Alleen maar 4e jaars mochten roken, dat vind ik helemaal een domme regel. Ziet er gelijk al weer uit als zo'n kinderachtige schoolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
geloof dat jij een vage school hebt
Op mijn eerste middenbare school mochten alleen de 4de jaars roken..
School waar ik daarna op kwam niemand, ging iedereen buiten de school staan waar het wel mocht
Opeens mocht niemand meer van school af...
Rokers die dat wel deden durfden ze niet aan te pakken.
Rond de 300 bij mij..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had jij een klein schooltje? net als mij?
600 leerlingen hadden wij.
Met gekopieerde cd's en dvd's op school kun je veel geld verdienenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
Bij ons werd helemaal niks gedealt. Alleen dan soms een gekopieerd DVDtje, maar daar hield het wel mee op.
Nu lopen er bij ons wel is luitjes met drugs op zak, wordt volgens mij niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef carmiie het volgende:
bij ons wordt er niet gedealt, geloof ik
Zulke handel bedoel ik nu ook weer nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met gekopieerde cd's en dvd's op school kun je veel geld verdienen
ach, dat boeit me toch niet, ik gebruik geen drugs, maar als je bij ons drugs hebt gebruikt en je komt stoned in de klas ( dat gebeurd wel eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nu lopen er bij ons wel is luitjes met drugs op zak, wordt volgens mij niks aan gedaan.
Bij ons iedereen, wel buiten de 'witte lijn'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Alleen maar 4e jaars mochten roken, dat vind ik helemaal een domme regel. Ziet er gelijk al weer uit als zo'n kinderachtige school.
ik snapte het wel hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zulke handel bedoel ik nu ook weer niet.
witte lijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons iedereen, wel buiten de 'witte lijn'
Super weinig leerlingen 300 maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Alleen maar 4e jaars mochten roken, dat vind ik helemaal een domme regel. Ziet er gelijk al weer uit als zo'n kinderachtige school.
Dan rook je toch NIETquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
witte lijn?![]()
bij ons hebben ze een afdakje gebouwt omdat iedereen anders natregent in de winter/herfst![]()
Wij mochten nooit over de gele lijn heenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons iedereen, wel buiten de 'witte lijn'
Ik heb de eerste 2 jaar ook op een Montessori school gezeten, best lachtenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Renesite het volgende:
Zat trouwens op een mix van mottesori en dalton school![]()
![]()
wij naar het winkelcentrum toe in de 'grote half uur pauze' en in het kwartiertje soms naar Konmar, alleen mocht je daar maar met 2 leerlingen in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij mochten nooit over de gele lijn heen
Stiekem de stad in altijd
Ik was 1 keer niet meegegaan werden mijn klasgenoten ook nog betrapt toen ze terug kwamen
En de rokers die buitenstaan pakken ze dan niet aan..
Bij ons iedereen die rooktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij ons stonden al die irritante 1e klassertjes altijd voor de ingang te roken![]()
Brugklassers worden de laatste jaren steeds brutaler !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij ons stonden al die irritante 1e klassertjes altijd voor de ingang te roken![]()
montessori jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 jaar ook op een Montessori school gezeten, best lachten
Ja maar dat kwam omdat die nerd met zn kop boven het raam uit ging fietsenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij mochten nooit over de gele lijn heen
Stiekem de stad in altijd
Ik was 1 keer niet meegegaan werden mijn klasgenoten ook nog betrapt toen ze terug kwamen
En de rokers die buitenstaan pakken ze dan niet aan..
Die 2 leerlingen regel was bij ons ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij naar het winkelcentrum toe in de 'grote half uur pauze' en in het kwartiertje soms naar Konmar, alleen mocht je daar maar met 2 leerlingen in.
Dat mocht bij ons dus niet, dus in een straal van een aantal meter rondom de ingang een streep waar je niet mag staanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Casparovvv het volgende:
Bij ons mag iedereen roken, maar er zitten dan ook geen brugklassers op mijn locatie. Verder zijn er niet echt regels voor dealen ofzo, wordt toch niet gedaan. Schorsingen komen eigenlijk nooit voor, en de laatste keer dat ik of iemand uit mijn klas moest nablijven is jaren terug. Het enige dat iedereen hier aan de lopende band doet is te laat komen en spijbelen, als je s'ochtends 3 minuten te laat binnen loopt, sta je nog 15 minuten in de rij te wachten op een te laat-briefje
eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Brugklassers worden de laatste jaren steeds brutaler !
Lekker knokken in mariaheemquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Buiten in de pauze
Frisse lucht is fijn.
Och, ja, dat zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Brugklassers worden de laatste jaren steeds brutaler !
2 keer is kwart voor acht op school komen, 7 keer is iedere dag tot het na het 8e op schoolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 keer is schoonmaken, 1 uur, op donderdag - vroeg uit komen - middag![]()
Toen Thijs , Christiaan en Robbie werden gepakt zat jij er niet meer op schoolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam omdat die nerd met zn kop boven het raam uit ging fietsen
Met Stienen knokken..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Lekker knokken in mariaheemovervolle aula
Dat probeerde ze bij ons ook, maar dat heeft niet lang geduurdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ja, dat zekerveel lef ook!
How they dareGingen op onze - jaar 4 - vaste plek zitten
![]()
Ik heb die twee jaar eigenlijk geen flikker gedaan, je werd verder ook nooit gecontroleerd of je je huiswerk wel af had of nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
montessori jazo was het
![]()
best lachen jaopzich niets mis mee, natuurlijk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het dan ook over LVG toen iedereen gebukt fietsen ging , en stienen met ze kop omhoogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen Thijs , Christiaan en Robbie werden gepakt zat jij er niet meer op school
Bij ons stonden ze opeens bij de 4de jaars te blowenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ja, dat zekerveel lef ook!
How they dareGingen op onze - jaar 4 - vaste plek zitten
![]()
Hier is te laat komen de volgende dag half 8 melden, tenzij je een goede reden hebt. Dus niemand hoeft ooit half 8 te komen, omdat er elke ochtend 100 leerlingen (niet overdreven) zijn met een ''lekke band''quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 keer is schoonmaken, 1 uur, op donderdag - vroeg uit komen - middag![]()
ow toen we hem peerden.. ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over LVG toen iedereen gebukt fietsen ging , en stienen met ze kop omhoog
LVG was de tofste schoolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ow toen we hem peerden.. ja.
Dankzij Stienen hadden diegene die wel weg waren zeik.
Bij ons is spijbelen meteen dubbel inhalen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hier is te laat komen de volgende dag half 8 melden, tenzij je een goede reden hebt. Dus niemand hoeft ooit half 8 te komen, omdat er elke ochtend 100 leerlingen (niet overdreven) zijn met een ''lekke band''![]()
Spijbelen is 1 uur inhalen voor elk uur dat je spijbelt. Maar ze merken het maar in 1 op de 3 gevallen, dus een dagje spijbelen van 6 uur, hoef je meestal maar twee uur van terug te komen ofzo.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb die twee jaar eigenlijk geen flikker gedaan, je werd verder ook nooit gecontroleerd of je je huiswerk wel af had of niet.
Ik 4 jar lang niets gedaan, alleen ben wel op school gebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook dat, maar vaak de lagere niveautjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij ons stonden ze opeens bij de 4de jaars te blowenEcht!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat probeerde ze bij ons ook, maar dat heeft niet lang geduurd![]()
!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
450 x 2 = 900quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie kan mij helpen met natuurkunde?![]()
Ik snap de hefboom regel niet!
Ik zit op de wip 2 meter van het draaipunt af en ik weeg 450 newton.
Jantje zit op de de wip maar anderhalf keer zo ver. Hoeveel kracht zet Jantje op die kutwip?
Dan is het toch:
F1 X L1 = F2 X L2
450 X 2 = ? X 5 ( ik zit op 2 meter,Jantje op anderhalf keer zo ver 4meter = 1 keer en half keer is 1 meter)
En dan moet je toch: 450 X 2 = 900 en toen was ik het even kwijt...
Wie helpt mij?
Het kan ook zijn dat het niveau eerst gewoon veel te laag zat, en dat proberen ze nu een beetje recht te zettenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:40 schreef carmiie het volgende:
wij hebben zo'n nieuw systeem op school, ineens gaan vet veel mensen een niveau lager, en dat hebben ze niet door ofzo
dat hadden ze dan toch eerder kunnen doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het niveau eerst gewoon veel te laag zat, en dat proberen ze nu een beetje recht te zetten.
testquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:42 schreef carmiie het volgende:
hoe doe je trouwens dat je zo'n woord hebt en dat er dan puntjes onderstaan ?
| 1 |
Aah! dankjewel (Y)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
450 x 2 = 900
900 = ... x 5
... = 900 / 5 = 180
450 x 2 = 180 x 5
dat onder de puntjesch hoeft er niet speciaal bijhij!quote:
dan valt het nog meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat onder de puntjesch hoeft er niet speciaal bijhij!
Ga er eens met je muis overheen![]()
interestingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb het warm
Ik doe mijn trui uit.
o leeft ze ook nogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
ben er weer.
Heb net hele tijd met Tijana liggen lullen via tel
Ga met haar naar Hongarije met wagen in de zomer
sekxschiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb het warm
Ik doe mijn trui uit.
Huistelliequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:59 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
o leeft ze ook nog
trouwens bel minuten over
jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:59 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
o leeft ze ook nog
trouwens bel minuten over
Die heb ik er altijd onder, doorgaans hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dan een t-shirt aan
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb ik er altijd onder, doorgaans he(dikke trui idee)
Heb laatst die in Amerika gezien, enough flodder voor 1 weekquote:
Die was lachenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb laatst die in Amerika gezien, enough flodder voor 1 week
Ik ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
ey rustig
k zet alleen maar n mziekje op
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef saaw het volgende:
heb mn nieuwe nsowboardbroek net binnen trouwens
[afbeelding]![]()
top 40quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een top40 van week 4 gedownload![]()
Schaam je.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een top40 van week 4 gedownload![]()
quote:
Hij zit ook nog op mijn accountquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef freiss het volgende:
[..]Mod die een torrentlink plaatst
![]()
. Ik zou je nu een note geven.
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef hallo_mensen het volgende:
Ik heb hem ook gedownload ,om me broertje te laten zien hoe je meot downloaden
maar der zitten niet echt leuke nummers tussen
Boeiend toch nutteloos aangezien het daar ook vol zitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef freiss het volgende:
[..]Mod die een torrentlink plaatst
![]()
. Ik zou je nu een note geven.
![]()
Nouuuuu, niet op die webzijde!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij zit ook nog op mijn accountalleen ik weet mn inlognaam niet meer.
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:58 schreef the_legend_killer het volgende:
wat h_m zegt
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:08 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Betrapt
![]()
Wat ben ik flauw vandaag![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:08 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Betrapt
![]()
Wat ben ik flauw vandaag![]()
het woord komt me bekend voor, maar kan er ff niet opkomen ..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef hallo_mensen het volgende:
ik krijg pijn aan me vingers van het touchpad
De muis van de laptopquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
het woord komt me bekend voor, maar kan er ff niet opkomen ..
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef hallo_mensen het volgende:
k heb nu spierpijn in me rechter middelvingerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Wiwi101 het volgende:
Jullie quote-ten mij!
Ik krijg altijd een koude hand van het muizen
kijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Wiwi101 het volgende:
Jullie quote-ten mij!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
k heb nu spierpijn in me rechter middelvinger
geen moeite mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef hallo_mensen het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Wiwi101 het volgende:
Jonges jonges jonges, bekijk de laatste 13 posts nou eens en kijken eens wie er niet quoot
Ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Wiwi101 het volgende:
quote:
Jullie doen het expres he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij bent zo traag als wat met je labtop
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij bent zo traag als wat met je labtop
ook dat. en notebook werkt lekker snel met het tikken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dat klopt , lekker sneller bij het toetsenbord![]()
Mijn internet ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dikke stront door een smalle trechter![]()
was dat voro jou bedoeld?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dikke stront door een smalle trechter![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dacht k alm k moet eerste de toetsen vinden weet je
Nu nog de juiste toets op het juiste momentquote:
dat is niet altijd even gemakkelijk hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
[..]
Nu nog de juiste toets op het juiste moment![]()
Zeker met spierpijn in je rechtermiddelvingerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dat is niet altijd even gemakkelijk hoor.
preciesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:50 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zeker met spierpijn in je rechtermiddelvinger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |