ow toen we hem peerden.. ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over LVG toen iedereen gebukt fietsen ging , en stienen met ze kop omhoog
LVG was de tofste schoolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ow toen we hem peerden.. ja.
Dankzij Stienen hadden diegene die wel weg waren zeik.
Bij ons is spijbelen meteen dubbel inhalen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hier is te laat komen de volgende dag half 8 melden, tenzij je een goede reden hebt. Dus niemand hoeft ooit half 8 te komen, omdat er elke ochtend 100 leerlingen (niet overdreven) zijn met een ''lekke band''![]()
Spijbelen is 1 uur inhalen voor elk uur dat je spijbelt. Maar ze merken het maar in 1 op de 3 gevallen, dus een dagje spijbelen van 6 uur, hoef je meestal maar twee uur van terug te komen ofzo.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb die twee jaar eigenlijk geen flikker gedaan, je werd verder ook nooit gecontroleerd of je je huiswerk wel af had of niet.
Ik 4 jar lang niets gedaan, alleen ben wel op school gebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook dat, maar vaak de lagere niveautjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij ons stonden ze opeens bij de 4de jaars te blowenEcht!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat probeerde ze bij ons ook, maar dat heeft niet lang geduurd![]()
!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
450 x 2 = 900quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie kan mij helpen met natuurkunde?![]()
Ik snap de hefboom regel niet!
Ik zit op de wip 2 meter van het draaipunt af en ik weeg 450 newton.
Jantje zit op de de wip maar anderhalf keer zo ver. Hoeveel kracht zet Jantje op die kutwip?
Dan is het toch:
F1 X L1 = F2 X L2
450 X 2 = ? X 5 ( ik zit op 2 meter,Jantje op anderhalf keer zo ver 4meter = 1 keer en half keer is 1 meter)
En dan moet je toch: 450 X 2 = 900 en toen was ik het even kwijt...
Wie helpt mij?
Het kan ook zijn dat het niveau eerst gewoon veel te laag zat, en dat proberen ze nu een beetje recht te zettenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:40 schreef carmiie het volgende:
wij hebben zo'n nieuw systeem op school, ineens gaan vet veel mensen een niveau lager, en dat hebben ze niet door ofzo
dat hadden ze dan toch eerder kunnen doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het niveau eerst gewoon veel te laag zat, en dat proberen ze nu een beetje recht te zetten.
testquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:42 schreef carmiie het volgende:
hoe doe je trouwens dat je zo'n woord hebt en dat er dan puntjes onderstaan ?
| 1 |
Aah! dankjewel (Y)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
450 x 2 = 900
900 = ... x 5
... = 900 / 5 = 180
450 x 2 = 180 x 5
dat onder de puntjesch hoeft er niet speciaal bijhij!quote:
dan valt het nog meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat onder de puntjesch hoeft er niet speciaal bijhij!
Ga er eens met je muis overheen![]()
interestingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb het warm
Ik doe mijn trui uit.
o leeft ze ook nogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
ben er weer.
Heb net hele tijd met Tijana liggen lullen via tel
Ga met haar naar Hongarije met wagen in de zomer
sekxschiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb het warm
Ik doe mijn trui uit.
Huistelliequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:59 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
o leeft ze ook nog
trouwens bel minuten over
jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:59 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
o leeft ze ook nog
trouwens bel minuten over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |