Als ze op mijn oude school er achter kwamen dat je drugs in bezit had op school kon je direct oprotten voor altijdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Bij ons mag je trouwens wel weer drugs gebruiken op eigen risico, als je boven de 16 bent.
Maar als je gaat dealen dan wordt je geschorst.
heel vaag allemaal..
geloof dat jij een vage school hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Bij ons mag je trouwens wel weer drugs gebruiken op eigen risico, als je boven de 16 bent.
Maar als je gaat dealen dan wordt je geschorst.
heel vaag allemaal..
Alleen maar 4e jaars mochten roken, dat vind ik helemaal een domme regel. Ziet er gelijk al weer uit als zo'n kinderachtige schoolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
geloof dat jij een vage school hebt
Op mijn eerste middenbare school mochten alleen de 4de jaars roken..
School waar ik daarna op kwam niemand, ging iedereen buiten de school staan waar het wel mocht
Opeens mocht niemand meer van school af...
Rokers die dat wel deden durfden ze niet aan te pakken.
Rond de 300 bij mij..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had jij een klein schooltje? net als mij?
600 leerlingen hadden wij.
Met gekopieerde cd's en dvd's op school kun je veel geld verdienenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
Bij ons werd helemaal niks gedealt. Alleen dan soms een gekopieerd DVDtje, maar daar hield het wel mee op.
Nu lopen er bij ons wel is luitjes met drugs op zak, wordt volgens mij niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:14 schreef carmiie het volgende:
bij ons wordt er niet gedealt, geloof ik
Zulke handel bedoel ik nu ook weer nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met gekopieerde cd's en dvd's op school kun je veel geld verdienen
ach, dat boeit me toch niet, ik gebruik geen drugs, maar als je bij ons drugs hebt gebruikt en je komt stoned in de klas ( dat gebeurd wel eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nu lopen er bij ons wel is luitjes met drugs op zak, wordt volgens mij niks aan gedaan.
Bij ons iedereen, wel buiten de 'witte lijn'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Alleen maar 4e jaars mochten roken, dat vind ik helemaal een domme regel. Ziet er gelijk al weer uit als zo'n kinderachtige school.
ik snapte het wel hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zulke handel bedoel ik nu ook weer niet.
witte lijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons iedereen, wel buiten de 'witte lijn'
Super weinig leerlingen 300 maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Alleen maar 4e jaars mochten roken, dat vind ik helemaal een domme regel. Ziet er gelijk al weer uit als zo'n kinderachtige school.
Dan rook je toch NIETquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
witte lijn?![]()
bij ons hebben ze een afdakje gebouwt omdat iedereen anders natregent in de winter/herfst![]()
Wij mochten nooit over de gele lijn heenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons iedereen, wel buiten de 'witte lijn'
Ik heb de eerste 2 jaar ook op een Montessori school gezeten, best lachtenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef Renesite het volgende:
Zat trouwens op een mix van mottesori en dalton school![]()
![]()
wij naar het winkelcentrum toe in de 'grote half uur pauze' en in het kwartiertje soms naar Konmar, alleen mocht je daar maar met 2 leerlingen in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij mochten nooit over de gele lijn heen
Stiekem de stad in altijd
Ik was 1 keer niet meegegaan werden mijn klasgenoten ook nog betrapt toen ze terug kwamen
En de rokers die buitenstaan pakken ze dan niet aan..
Bij ons iedereen die rooktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij ons stonden al die irritante 1e klassertjes altijd voor de ingang te roken![]()
Brugklassers worden de laatste jaren steeds brutaler !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij ons stonden al die irritante 1e klassertjes altijd voor de ingang te roken![]()
montessori jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 jaar ook op een Montessori school gezeten, best lachten
Ja maar dat kwam omdat die nerd met zn kop boven het raam uit ging fietsenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij mochten nooit over de gele lijn heen
Stiekem de stad in altijd
Ik was 1 keer niet meegegaan werden mijn klasgenoten ook nog betrapt toen ze terug kwamen
En de rokers die buitenstaan pakken ze dan niet aan..
Die 2 leerlingen regel was bij ons ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij naar het winkelcentrum toe in de 'grote half uur pauze' en in het kwartiertje soms naar Konmar, alleen mocht je daar maar met 2 leerlingen in.
Dat mocht bij ons dus niet, dus in een straal van een aantal meter rondom de ingang een streep waar je niet mag staanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Casparovvv het volgende:
Bij ons mag iedereen roken, maar er zitten dan ook geen brugklassers op mijn locatie. Verder zijn er niet echt regels voor dealen ofzo, wordt toch niet gedaan. Schorsingen komen eigenlijk nooit voor, en de laatste keer dat ik of iemand uit mijn klas moest nablijven is jaren terug. Het enige dat iedereen hier aan de lopende band doet is te laat komen en spijbelen, als je s'ochtends 3 minuten te laat binnen loopt, sta je nog 15 minuten in de rij te wachten op een te laat-briefje
eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Brugklassers worden de laatste jaren steeds brutaler !
Lekker knokken in mariaheemquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Buiten in de pauze
Frisse lucht is fijn.
Och, ja, dat zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Brugklassers worden de laatste jaren steeds brutaler !
2 keer is kwart voor acht op school komen, 7 keer is iedere dag tot het na het 8e op schoolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 keer is schoonmaken, 1 uur, op donderdag - vroeg uit komen - middag![]()
Toen Thijs , Christiaan en Robbie werden gepakt zat jij er niet meer op schoolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam omdat die nerd met zn kop boven het raam uit ging fietsen
Met Stienen knokken..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Lekker knokken in mariaheemovervolle aula
Dat probeerde ze bij ons ook, maar dat heeft niet lang geduurdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ja, dat zekerveel lef ook!
How they dareGingen op onze - jaar 4 - vaste plek zitten
![]()
Ik heb die twee jaar eigenlijk geen flikker gedaan, je werd verder ook nooit gecontroleerd of je je huiswerk wel af had of nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
montessori jazo was het
![]()
best lachen jaopzich niets mis mee, natuurlijk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het dan ook over LVG toen iedereen gebukt fietsen ging , en stienen met ze kop omhoogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen Thijs , Christiaan en Robbie werden gepakt zat jij er niet meer op school
Bij ons stonden ze opeens bij de 4de jaars te blowenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, ja, dat zekerveel lef ook!
How they dareGingen op onze - jaar 4 - vaste plek zitten
![]()
Hier is te laat komen de volgende dag half 8 melden, tenzij je een goede reden hebt. Dus niemand hoeft ooit half 8 te komen, omdat er elke ochtend 100 leerlingen (niet overdreven) zijn met een ''lekke band''quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 keer is schoonmaken, 1 uur, op donderdag - vroeg uit komen - middag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |