Post ze eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]mijn schoenen kakker! Heb je ze überhaupt gezien? En welke user?
En Maikuuul's schoenen zijn gaar, al is het alleen maar omdat het Maikuuul is.
quote:
10 maal liever Maikuuul's Puma'squote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zijn volgens jouw puike schoenen dan?
Wat draag jij dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
10 maal liever Maikuuul's Puma's
Ik heb dezelfde vloer op mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
word je hard van.. niet huilen jij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik verlies gevoel in mijn rechterhand... is dat normaal nadat er bijna een schroef doorheen is gegaan
mja, gewoon laminaat. Deze vloer gaat er uit, krijg tapijt op m'n kamer want ik heb nu telkens koude voetjes als ik uit bed stapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vloer op mijn slaapkamer![]()
En ik vind het totaal geen kakker schoenen
Word je wakker vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
mja, gewoon laminaat. Deze vloer gaat er uit, krijg tapijt op m'n kamer want ik heb nu telkens koude voetjes als ik uit bed stap![]()
Bear ( grijze en zwarte )quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat draag jij dan?
En welke user beweerde dat mijn schoenen voor kakkers zijn?
onderzoeken wijzen uit dat het getal van het beest / de duivel 616 is en niet 666....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:57 schreef Casparovvv het volgende:
Getal van de duivel! Vervloekt topic zeg ik je!
Die vond ik niet geweldig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is PUB.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:11 schreef cyberbull het volgende:
[..]
onderzoeken wijzen uit dat het getal van het beest / de duivel 616 is en niet 666....
wikipedia heeft er zat info over...en google ook trouwens
hoiquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was net aan het eten weigerde mijn hand... kut schroef
jahquote:
Ga je naar de bios dan? Of ga je thuis een filmpje kijken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vanaaf film ?
darten gaat niet door
Je kunt niet alles hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jahalleen een kutrooster gekregen..maar das het enige negatieve..oh en dat ik niet bij fotografie geplaatst ben is ook kut, maar kan ik mee leven
biosquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ga je naar de bios dan? Of ga je thuis een filmpje kijken?
Heb je Jarhead al gezien? Of ga als je die al gezien hebt naar Munich dat zijn volgens mij de beste films die op dit moment draaienquote:
Munich wil ik wel zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Heb je Jarhead al gezien? Of ga als je die al gezien hebt naar Munich dat zijn volgens mij de beste films die op dit moment draaien.
Ja hoorquote:
Netjes !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:43 schreef saaw het volgende:
ik heb tot nu toe alleen nog maar voldoendes terug van mn tentamens van vorige week
yeahquote:
geschorst en dan moet je op school blijven?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Brechtje het volgende:
Sorry dat ik er zo weinig ben!
Ben heel deze week geschorst en moet dus tot half 6 op school blijven, ben net weer thuis, en doodmoe..
Pfff
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef Brechtje het volgende:
Sorry dat ik er zo weinig ben!
Ben heel deze week geschorst en moet dus tot half 6 op school blijven, ben net weer thuis, en doodmoe..
Pfff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |