abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:14:37 #101
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_34652221
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:11 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Je leven geven voor je land maakt je een martelaar. Dat is allesbehalve lachwekkend. Deze daad wordt als de ultieme daad van dapperheid gezien, een niet te evenaren nobele daad.

Ik heb zelf ook weinig problemen met deze prent. Want zoals ik het interpreteer is deze tekening tekenend voor het morele verval van het Westen, vooral wat seksuele moraal betreft. Men projecteert de eigen seksuele moraal op anderen hopend om de andere partij in diskrediet te brengen. Terwijl een zelfmoordaanslag gepleegd wordt uit protest en verzet tegen de vijand om zich te verdedigen en niet om de maagden, zoals tekenaar wil doen geloven.
Hahaha zonder die maagden waren er heel wat minder zelfmoordenaars.. man er is niets laffer als zon zelfmoordenaar. Tenzij tegen militairen. Maar dat durven die laffe honden niet. Vecht dan eerlijk val militairen aan.. Daar heb ik dan nog respect voor.
mai pen rai
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:15:58 #102
111528 Viajero
Who dares wins
pi_34652262
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Yo die middelste zit in azie in case you didnt know
Als jij weet waar die zit moet je dat misschien maar eens aan de autoriteiten meedelen..
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_34652293
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:14 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je met aanpassen bedoelt. Zolang er niet wordt getornd aan de geloofsregels vind ik alles best.
En 1 van die regels is dat je geen beeltenis mag maken van de profeet?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:17:39 #104
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34652313
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:06 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Kritiek op islam zou verboden moeten zijn wat jou betreft????
Ik heb niets tegen kritiek hetzij wel gefundeerd.

Tegen leugens, propaganda en verdraaiingen (zie Hirsi Ali), daar heb ik wel wat tegen.

Joden kunnen wat dat betreft gelukkig zijn. Ze hebben een bevoorrechte positie in vele Europese landen. Het Joodse geloof kan nooit op de korrel genomen worden. Datzelfde zou ik dan ook voor de Islam zien, want ik hecht veel waarde aan het gelijkheidsbeginsel.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34652322
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Dat er helaas sufferds zijn die trappen in dat slachtofferisme en hun excuses gaan aanbieden voor een spotprentje?
Het is niet zozeer slachtoffer spelen meer, maar gewoon het manipuleren en opdringen van de eigen misselijke moraal door middel van bedreigingen en dergelijke.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:20:43 #106
126836 Super7fighter
pi_34652416
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:17 schreef milagro het volgende:

[..]

En 1 van die regels is dat je geen beeltenis mag maken van de profeet?
Dat klopt.

Je ziet hoe het met de profeet Jezus is vergaan. Die wordt alom aanbeden.

In de Islam houden we ons strikt aan deze regel.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:21:36 #107
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_34652441
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:11 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Je leven geven voor je land maakt je een martelaar. Dat is allesbehalve lachwekkend. Deze daad wordt als de ultieme daad van dapperheid gezien, een niet te evenaren nobele daad.

Ik heb zelf ook weinig problemen met deze prent. Want zoals ik het interpreteer is deze tekening tekenend voor het morele verval van het Westen, vooral wat seksuele moraal betreft. Men projecteert de eigen seksuele moraal op anderen hopend om de andere partij in diskrediet te brengen. Terwijl een zelfmoordaanslag gepleegd wordt uit protest en verzet tegen de vijand om zich te verdedigen en niet om de maagden, zoals tekenaar wil doen geloven.
Met die seksuele moraal bij moslims zit het inderdaad wel snor ja. Je wordt als vrouw zijde omgebracht als je familie denkt dat je voordat je bent uitgehuwelijkt aan je achterneef met een ander tussen de lakens hebt gelegen en vrouwen worden volgens 'een goede traditie' besneden met alle gevolgen van dien. Daarnaast mag je manlief nooit weigeren als hij zin heeft om je te bespringen. Doe je dat, dat is het volledig gerechtvaardigd dat hij je bont en blauw slaat. Je mag je man sowieso niets weigeren, want hij is namelijk de baas over jouw. Als vrouw ben je namelijk niet in staat denken.
Seksuele moraal moslims
pi_34652454
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is niet zozeer slachtoffer spelen meer, maar gewoon het manipuleren en opdringen van de eigen misselijke moraal door middel van bedreigingen en dergelijke.
ja, klopt, slachtofferisme komt er echter wel bij kijken, als verhulling, alibi.

"wij willen gewoon in vrede ons geloof kunnen belijden, maar julliie beginnen met ageren, dan kan er niet ander dan een reageren van ons komen! wat moeten we dan, lijdzaam toezien hoe jullie keer op keer ons discrimineren en beledigen??"

Zoals een wijze fokker ooit zei "Gewoon je kop niet zo boven het maaiveld uitsteken, dan gebeurt je niets"

Aanpassen dus, Heiden, inbinden!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:22:03 #109
111528 Viajero
Who dares wins
pi_34652458
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is geen moslimland
Dus Amerika voert geen oorlog tegen Moslimlanden

Zijn er wel Moslims?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_34652540
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:20 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dat klopt.

Je ziet hoe het met de profeet Jezus is vergaan. Die wordt alom aanbeden.

In de Islam houden we ons strikt aan deze regel.
Ja maar ik ben geen moslim en ik hoef me NIET aan die regels te houden.

dinsdag 31 januari 2006 @ 17:25:36 #111
126836 Super7fighter
pi_34652570
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:21 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

Met die seksuele moraal bij moslims zit het inderdaad wel snor ja. Je wordt als vrouw zijde omgebracht als je familie denkt dat je voordat je bent uitgehuwelijkt aan je achterneef met een ander tussen de lakens hebt gelegen en vrouwen worden volgens 'een goede traditie' besneden met alle gevolgen van dien. Daarnaast mag je manlief nooit weigeren als hij zin heeft om je te bespringen. Doe je dat, dat is het volledig gerechtvaardigd dat hij je bont en blauw slaat. Je mag je man sowieso niets weigeren, want hij is namelijk de baas over jouw. Als vrouw ben je namelijk niet in staat denken.
Seksuele moraal moslims
Zo heb jij Hirsi Ali op je msn lijst staan?

Besnijdenis bij vrouwen is geen islamitisch onderdeel. Hoe vaak moet ik dit zeggen?
En ja uithuwelijken? Ligt eraan wat je onder uithuwelijken verstaat. In de Islam is er vrije partnerkeuze, maar zoals ik jouw verhaal lees lijkt of je aanstuurt dat iemand voor het huwelijk al vele malen geexperimenteerd moet hebben om vervolgens in het huwelijk te treden. Nee, dat kan weer niet.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:33:16 #112
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_34652789
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:25 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Zo heb jij Hirsi Ali op je msn lijst staan?

Besnijdenis bij vrouwen is geen islamitisch onderdeel. Hoe vaak moet ik dit zeggen?
En ja uithuwelijken? Ligt eraan wat je onder uithuwelijken verstaat. In de Islam is er vrije partnerkeuze, maar zoals ik jouw verhaal lees lijkt of je aanstuurt dat iemand voor het huwelijk al vele malen geexperimenteerd moet hebben om vervolgens in het huwelijk te treden. Nee, dat kan weer niet.
Ja, ayaan_ha@hirsiali.nl
Als besnijdenis bij vrouwen geen islamitisch onderdeel is, waarom gebeurd dit dan nog zo vaak? En waarom wordt er binnen deze cultuur dan zo veel vrouwen mishandeld door hun eigen man?
Ik zeg niet dat een vrouw het met half Teheran/Islamabad moet hebben gedaan, maar je kunt het moeilijk oneens met me zijn dat het verschrikkelijk triest is dat vrouwen vermoord worden door hun eigen broer of oom omdat zij voor hun huwelijk met een andere man hebben geslapen dan hun beoogde huwelijkspartner.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cheesecake op 31-01-2006 17:48:43 ]
pi_34652871
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef milagro het volgende:

Ja maar ik ben geen moslim en ik hoef me NIET aan die regels te houden.

en zeker niet in je eigen land
pi_34653275
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dus Amerika voert geen oorlog tegen Moslimlanden

Zijn er wel Moslims?
Amerika voert een oorlog tegen mogelijk gevaarlijke moslims, een land waarin een kalief aan de macht is mag spreken als Moslimland, rest zijn gewoon landen met moslims in
pi_34653394
ho
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:21 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

je bent uitgehuwelijkt
"Er werd gemeld door Khansa bint Khidam Al-Ansariya dat haar vader haar ten huwelijk gaf en zij dit huwelijk niet graag had. Dus ging zij naar de Apostel van God en hij verklaarde het huwelijk ongeldig." (boechari)
pi_34653397
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:35 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

en zeker niet in je eigen land
Grappig, toch, dat als een imam een hele groep mensen beledigt, dan zijn achterban gilt "dat is nu eenmaal zijn/ons geloof!" en dat er geen sprake hoeft te zijn van, bij gebrek aan verbiedende wet, je houden aan ongeschreven fatsoensregels, maar beledig je hen door een dooie profeet af te beelden, dan zijn de rapen gaar.
pi_34653560
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:33 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

Ja, ayaan_ha@hirsiali.nl
Als besnijdenis bij vrouwen geen islamitisch onderdeel is, waarom gebeurd dit dan nog zo vaak?
Uhm vrouwenbesnijdenis gebeurd alleen in bepaalde delen van de wereld, het is een culturele uiting die helemaal niets met religie te maken heeft en zelfs uit een pre-islam tijdperk stamt. In Sub-sahara afrika wordt het bijv net zo goed in Christelijke gebieden uitgevoerd, terwijl boven de Sahara het weer niet uigevoerd wordt.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:59:28 #118
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_34653573
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:53 schreef Triggershot het volgende:
ho
[..]

"Er werd gemeld door Khansa bint Khidam Al-Ansariya dat haar vader haar ten huwelijk gaf en zij dit huwelijk niet graag had. Dus ging zij naar de Apostel van God en hij verklaarde het huwelijk ongeldig." (boechari)
Dan nemen veel moslims de Koran blijkbaar niet erg serieus. Jij weet net zo goed als ik dat uithuwelijken regelmatig voorkomt in Arabische landen.
pi_34653606
Overigens is de prent die Milagro hier postte niet de prent waar het om gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34653612
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:59 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

Dan nemen veel moslims de Koran blijkbaar niet erg serieus. Jij weet net zo goed als ik dat uithuwelijken regelmatig voorkomt in Arabische landen.
cultureel gebeuren, niet een religieuze.

Islam kan je wel terug vinden in cultuur, maar culturele tradities niet in de Islam dat dwang veroorzaakt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2006 18:03:01 ]
pi_34653628
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:59 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

Net zoals het voorkomt in niet-arabische landen. Blijkbaar hebben niet alleen moslims problemen met onderscheid maken tussen religie en cultuur, ook jij hebt er last van
Allah Al Watan Al Malik
pi_34653630
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is de prent die Milagro hier postte niet de prent waar het om gaat.
wat staat er op die prenten dan, of mag je dat niet eens typen als moslim
pi_34653655
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:01 schreef milagro het volgende:

[..]

wat staat er op die prenten dan, of mag je dat niet eens typen als moslim
Er staat niets op die prenten, het is een plaatje, dus ik begrijp je opmerking eventjes niet. Of moet het opgevat worden als een aanval op mij omdat ik moslim ben ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_34653694
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:17 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Tegen leugens, propaganda en verdraaiingen (zie Hirsi Ali), daar heb ik wel wat tegen.

Joden kunnen wat dat betreft gelukkig zijn. Ze hebben een bevoorrechte positie in vele Europese landen. Het Joodse geloof kan nooit op de korrel genomen worden. Datzelfde zou ik dan ook voor de Islam zien, want ik hecht veel waarde aan het gelijkheidsbeginsel.
Komop zeg, over iedere religie of bevolkingsgroep worden wel eens geintjes gemaakt, daar moet je maar tegen kunnen imho.

En omdat een Deense krant zo'n cartoon publiceert moet een Deens zuivelbedrijf maar geboycot worden?
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_34653747
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er staat niets op die prenten, het is een plaatje, dus ik begrijp je opmerking eventjes niet. Of moet het opgevat worden als een aanval op mij omdat ik moslim ben ofzo?
ja zie het maar als een aanval , Mutant, dan kan je je weer wentelen

omg omg omg , te erg, toch
pi_34653778
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:05 schreef milagro het volgende:

[..]

ja zie het maar als een aanval , Mutant, dan kan je je weer wentelen

omg omg omg , te erg, toch
Het is erg moeilijk een vraag te onderscheiden van een normale zin Milagro. Ik vroeg of ik het moest zien als een aanval Mil, maar waar sloeg die opmerking nou op?
Allah Al Watan Al Malik
pi_34653856
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is erg moeilijk een vraag te onderscheiden van een normale zin Milagro. Ik vroeg of ik het moest zien als een aanval Mil, maar waar sloeg die opmerking nou op?
Ik plaats 1 van de reeks Deense cartoons , jij zegt dat het niet om die cartoon gaat, ik vraag jou 'beschrijf ze dan eens, die cartoons', en vraag tegelijkertijd of het ms al not done is als moslim om het zelfs maar te omschrijven.

je kan dat als een grapje zien, je kan dat als een aanval zien, al naar gelang de lengte van uw tenen.
pi_34653899
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:10 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik plaats 1 van de reeks Deense cartoons , jij zegt dat het niet om die cartoon gaat, ik vraag jou 'beschrijf ze dan eens, die cartoons', en vraag tegelijkertijd of het ms al not done is als moslim om het zelfs maar te omschrijven.

je kan dat als een grapje zien, je kan dat als een aanval zien, al naar gelang de lengte van uw tenen.
Nou Milagro, je post staat er nog steeds. Ik zie toch weldegelijk een verschil tussen deze post en de andere post (waar ik totaal niets uit kon opmaken). Blijkbaar kan je wel normaal posten, maar is het erg moeilijk jezelf in te houden in het heetst van de strijd. Als je gewoon normaal had gevraagd of ik een beschrijving kon geven, hadden we deze discussie niet gehad maar goed. Maar snel de ander lange tenen verwijten, want zelf heb je het nooit gedaan.

Het gaat dus om deze prent http://krux.nl/uploadedImgs/NEWS/SpotMo.jpg
Allah Al Watan Al Malik
pi_34653983
quote:

Wat heeft AHA hier nou weer mee te maken? Haar uitlatingen vinden altijd weerklank in de koran of de overleveringen.. Triest om dat iedere keer maar weer tegen iedere moslim te moeten vertellen, ze weten ook allemaal zoooo veeeel over de religie die ze aanhangen...
eeeh
pi_34653989
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou Milagro, je post staat er nog steeds. Ik zie toch weldegelijk een verschil tussen deze post en de andere post (waar ik totaal niets uit kon opmaken). Blijkbaar kan je wel normaal posten, maar is het erg moeilijk jezelf in te houden in het heetst van de strijd. Als je gewoon normaal had gevraagd of ik een beschrijving kon geven, hadden we deze discussie niet gehad maar goed.

Ach man, zeik toch niet zo, joh
Ik zeg exact hetzelfde in die 2 posts, maar blijkbaar moet voor jou ieder woord op een weegschaal gelegd worden , en er een nauwkeurig geformuleerde zin geplaatst worden, want oh wee, Mutant zou er weleens een aanval in kunnen zien

En zie hier in 1 post, 1 reactie van jou nu precies het hele probleem
Dank je voor dit fantastische voorbeeld
pi_34654034
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach man, zeik toch niet zo, joh
Ik zeg exact hetzelfde in die 2 posts, maar blijkbaar moet voor jou ieder woord op een weegschaal gelegd worden , en er een nauwkeurig geformuleerde zin geplaatst worden, want oh wee, Mutant zou er weleens een aanval in kunnen zien

En zie hier in 1 post, 1 reactie van jou nu precies het hele probleem
Dank je voor dit fantastische voorbeeld
Nauwkeurig, nauwkeurig. En zag ik er een aanval in? Guttegut wat een verwijten weer, want Milagro doet nooit iets fout
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654058
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou Milagro, je post staat er nog steeds. Ik zie toch weldegelijk een verschil tussen deze post en de andere post (waar ik totaal niets uit kon opmaken). Blijkbaar kan je wel normaal posten, maar is het erg moeilijk jezelf in te houden in het heetst van de strijd. Als je gewoon normaal had gevraagd of ik een beschrijving kon geven, hadden we deze discussie niet gehad maar goed. Maar snel de ander lange tenen verwijten, want zelf heb je het nooit gedaan.

Ik zal rekening houden met je gevoelens dat je het niet mág plaatsen daarm doe ik het wel voor je.
Maar ik zie er absoluut niets verkeerds in.

Niets te danken
pi_34654105
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik zal rekening houden met je gevoelens dat je het niet mág plaatsen daarm doe ik het wel voor je.
Maar ik zie er absoluut niets verkeerds in.

Niets te danken
[afbeelding]
Oh dat heet eerder luiheid om er nog tags omheen te doen. Immers ik plaats het plaatje niet, het staat op de webspace van iemand heel anders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654167
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nauwkeurig, nauwkeurig. En zag ik er een aanval in? Guttegut wat een verwijten weer, want Milagro doet nooit iets fout
klopt
"moet ik dit zien als een aanval, milagro, omdat ik een moslim ben"

boehoe
pi_34654197
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh dat heet eerder luiheid om er nog tags omheen te doen. Immers ik plaats het plaatje niet, het staat op de webspace van iemand heel anders.

Werk is zegge en schrijve............... 1 muisklik. poehpoeh, wat ben ik nu afgepeigerd.
pi_34654205
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef milagro het volgende:

[..]

klopt

boehoe

waar gaat het over
beiden licht offtopic geraakt?
pi_34654224
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef milagro het volgende:

[..]

klopt

boehoe
Angstig he zo'n vraag. In tegenstelling tot wat jij beweerd staat er dus niet "ik voel mij als moslim aangevallen". Hoe graag jij het zou willen, hoe graag je je vooroordeel bevestigd zou zien worden, staat het er niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654237
Dit is toch te gek voor woorden. Als ambassadeurs van islamitische landen in Europa of Denemarken bijeen moeten komen om te bespreken wat te doen na deze publicatie, dan lijkt het mij simpel. Sluit die ambassades en laat die consuls terugkeren. Zo'n officiële ophef door islamieten om afbeeldingen van hun profeet in vrije media is te gek voor woorden, zeker gezien de oorverdovende stilte betreffende zaken gedaan in naam van de Islam of door islamitische regimes of in islamitische landen, zulke achterlijke onzin ben ik liever kwijt.

Ik zou willen dat alle Europese media een dag wat afbeeldingen tonen van Mohammed. Niet om een anti-islamitische toon te slaan, nee, uit protest tegen islamitische leiders die geen weet hebben van onze democratische systemen en geen respect hebben voor vrijheid van meningsuiting of de meningsuiting van ongelovigen en als protest tegen Europese leiders die de afbeeldingen betreuren en blij zijn dat sommige media hun excuses hebben aangeboden. Niet anti-Islam, maar pro-vrijheid.
pi_34654262
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Werk is zegge en schrijve............... 1 muisklik. poehpoeh, wat ben ik nu afgepeigerd.
Nou eigenlijk zat er iets meer achter, een van de gasten waarvan de bandwith gebruikt wordt vroeg mij ook om geen tags te gebruiken vanwege het feit dat er nu constans bandwith afgetapt wordt. Maar ik laat het nu wel even staan/
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654275
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Angstig he zo'n vraag. In tegenstelling tot wat jij beweerd staat er dus niet "ik voel mij als moslim aangevallen". Hoe graag jij het zou willen, hoe graag je je vooroordeel bevestigd zou zien worden, staat het er niet.
pi_34654294
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]
Verschrikkelijk, je raakt me in mn hart
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654396
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Monidique het volgende:
Dit is toch te gek voor woorden. Als ambassadeurs van islamitische landen in Europa of Denemarken bijeen moeten komen om te bespreken wat te doen na deze publicatie, dan lijkt het mij simpel. Sluit die ambassades en laat die consuls terugkeren. Zo'n officiële ophef door islamieten om afbeeldingen van hun profeet in vrije media is te gek voor woorden, zeker gezien de oorverdovende stilte betreffende zaken gedaan in naam van de Islam of door islamitische regimes of in islamitische landen, zulke achterlijke onzin ben ik liever kwijt.

Ik zou willen dat alle Europese media een dag wat afbeeldingen tonen van Mohammed. Niet om een anti-islamitische toon te slaan, nee, uit protest tegen islamitische leiders die geen weet hebben van onze democratische systemen en geen respect hebben voor vrijheid van meningsuiting of de meningsuiting van ongelovigen en als protest tegen Europese leiders die de afbeeldingen betreuren en blij zijn dat sommige media hun excuses hebben aangeboden. Niet anti-Islam, maar pro-vrijheid.
Ik, als voorstander van democratie en vrijheid van meningsuiting, distantieer mij van dit soort uitlatingen. Want ik vrees dat de Islamitische landen dan met gepaste maatregelen terug zullen slaan.
pi_34654431
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Monidique het volgende:

Wat heb ik nu aan m'n klomp hangen? Zowaar geen oneliner van jouw zijde. Maargoed, het bovenstaande is een goede optie.
pi_34654445
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk, je raakt me in mn hart
ik ga slechts ontopic weer, schat, iets waar jij moeite mee schijnt te hebben

Idd, Monidique, meer plaatjes van de profeet, overspoelen met plaatjes van de profeet

Ms helpt inflatie inzake lange tenen en opdringerig gedrag en bemoeizucht.
pi_34654450
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zeg hou eens op met dit soort onzin en kruip veilig terug achter je raam.
pi_34654505
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:30 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Ik, als voorstander van democratie en vrijheid van meningsuiting, distantieer mij van dit soort uitlatingen. Want ik vrees dat de Islamitische landen dan met gepaste maatregelen terug zullen slaan.
Heb je je al aangemeld?
pi_34654508
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ga slechts ontopic weer, schat, iets waar jij moeite mee schijnt te hebben

Idd, Monidique, meer plaatjes van de profeet, overspoelen met plaatjes van de profeet

Ms helpt inflatie inzake lange tenen en opdringerig gedrag en bemoeizucht.
Hoezo heb ik er moeite mee? Ik geef slechts mijn sarcastische reactie op het plaatje. Lange tenen?

Ik hou nog wel van je hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654563
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Zeg hou eens op met dit soort onzin en kruip veilig terug achter je raam.
Het is anders ontopic, hoor, jouw geflame niet
pi_34654596
Maar kennelijk was er dus een ander doel dan dat ze zelf probeerden voor te stellen. Immers ik begrijp even niet wat dit plaatje van de Profeet te maken heeft met een protest tegen de afbrokkeling van de vrijheid van meningsuiting (wat volgens hen het doel was)
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654626
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo heb ik er moeite mee? Ik geef slechts mijn sarcastische reactie op het plaatje. Lange tenen?

Ik hou nog wel van je hoor.
Jij hebt moeite met on topic gaan , schat, dat bedoelde ik.

Probeer je het nog eens dan nu , dank je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')