abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34653778
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:05 schreef milagro het volgende:

[..]

ja zie het maar als een aanval , Mutant, dan kan je je weer wentelen

omg omg omg , te erg, toch
Het is erg moeilijk een vraag te onderscheiden van een normale zin Milagro. Ik vroeg of ik het moest zien als een aanval Mil, maar waar sloeg die opmerking nou op?
Allah Al Watan Al Malik
pi_34653856
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is erg moeilijk een vraag te onderscheiden van een normale zin Milagro. Ik vroeg of ik het moest zien als een aanval Mil, maar waar sloeg die opmerking nou op?
Ik plaats 1 van de reeks Deense cartoons , jij zegt dat het niet om die cartoon gaat, ik vraag jou 'beschrijf ze dan eens, die cartoons', en vraag tegelijkertijd of het ms al not done is als moslim om het zelfs maar te omschrijven.

je kan dat als een grapje zien, je kan dat als een aanval zien, al naar gelang de lengte van uw tenen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34653899
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:10 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik plaats 1 van de reeks Deense cartoons , jij zegt dat het niet om die cartoon gaat, ik vraag jou 'beschrijf ze dan eens, die cartoons', en vraag tegelijkertijd of het ms al not done is als moslim om het zelfs maar te omschrijven.

je kan dat als een grapje zien, je kan dat als een aanval zien, al naar gelang de lengte van uw tenen.
Nou Milagro, je post staat er nog steeds. Ik zie toch weldegelijk een verschil tussen deze post en de andere post (waar ik totaal niets uit kon opmaken). Blijkbaar kan je wel normaal posten, maar is het erg moeilijk jezelf in te houden in het heetst van de strijd. Als je gewoon normaal had gevraagd of ik een beschrijving kon geven, hadden we deze discussie niet gehad maar goed. Maar snel de ander lange tenen verwijten, want zelf heb je het nooit gedaan.

Het gaat dus om deze prent http://krux.nl/uploadedImgs/NEWS/SpotMo.jpg
Allah Al Watan Al Malik
pi_34653983
quote:
Ik heb niets tegen kritiek hetzij wel gefundeerd.

Tegen leugens, propaganda en verdraaiingen (zie Hirsi Ali), daar heb ik wel wat tegen.
Wat heeft AHA hier nou weer mee te maken? Haar uitlatingen vinden altijd weerklank in de koran of de overleveringen.. Triest om dat iedere keer maar weer tegen iedere moslim te moeten vertellen, ze weten ook allemaal zoooo veeeel over de religie die ze aanhangen...
eeeh
pi_34653989
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou Milagro, je post staat er nog steeds. Ik zie toch weldegelijk een verschil tussen deze post en de andere post (waar ik totaal niets uit kon opmaken). Blijkbaar kan je wel normaal posten, maar is het erg moeilijk jezelf in te houden in het heetst van de strijd. Als je gewoon normaal had gevraagd of ik een beschrijving kon geven, hadden we deze discussie niet gehad maar goed.

Ach man, zeik toch niet zo, joh
Ik zeg exact hetzelfde in die 2 posts, maar blijkbaar moet voor jou ieder woord op een weegschaal gelegd worden , en er een nauwkeurig geformuleerde zin geplaatst worden, want oh wee, Mutant zou er weleens een aanval in kunnen zien

En zie hier in 1 post, 1 reactie van jou nu precies het hele probleem
Dank je voor dit fantastische voorbeeld
pi_34654034
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach man, zeik toch niet zo, joh
Ik zeg exact hetzelfde in die 2 posts, maar blijkbaar moet voor jou ieder woord op een weegschaal gelegd worden , en er een nauwkeurig geformuleerde zin geplaatst worden, want oh wee, Mutant zou er weleens een aanval in kunnen zien

En zie hier in 1 post, 1 reactie van jou nu precies het hele probleem
Dank je voor dit fantastische voorbeeld
Nauwkeurig, nauwkeurig. En zag ik er een aanval in? Guttegut wat een verwijten weer, want Milagro doet nooit iets fout
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654058
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou Milagro, je post staat er nog steeds. Ik zie toch weldegelijk een verschil tussen deze post en de andere post (waar ik totaal niets uit kon opmaken). Blijkbaar kan je wel normaal posten, maar is het erg moeilijk jezelf in te houden in het heetst van de strijd. Als je gewoon normaal had gevraagd of ik een beschrijving kon geven, hadden we deze discussie niet gehad maar goed. Maar snel de ander lange tenen verwijten, want zelf heb je het nooit gedaan.

Ik zal rekening houden met je gevoelens dat je het niet mág plaatsen daarm doe ik het wel voor je.
Maar ik zie er absoluut niets verkeerds in.

Niets te danken
pi_34654105
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik zal rekening houden met je gevoelens dat je het niet mág plaatsen daarm doe ik het wel voor je.
Maar ik zie er absoluut niets verkeerds in.

Niets te danken
[afbeelding]
Oh dat heet eerder luiheid om er nog tags omheen te doen. Immers ik plaats het plaatje niet, het staat op de webspace van iemand heel anders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654167
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nauwkeurig, nauwkeurig. En zag ik er een aanval in? Guttegut wat een verwijten weer, want Milagro doet nooit iets fout
klopt
"moet ik dit zien als een aanval, milagro, omdat ik een moslim ben"

boehoe
pi_34654197
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh dat heet eerder luiheid om er nog tags omheen te doen. Immers ik plaats het plaatje niet, het staat op de webspace van iemand heel anders.

Werk is zegge en schrijve............... 1 muisklik. poehpoeh, wat ben ik nu afgepeigerd.
pi_34654205
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef milagro het volgende:

[..]

klopt

boehoe

waar gaat het over
beiden licht offtopic geraakt?
pi_34654224
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:23 schreef milagro het volgende:

[..]

klopt

boehoe
Angstig he zo'n vraag. In tegenstelling tot wat jij beweerd staat er dus niet "ik voel mij als moslim aangevallen". Hoe graag jij het zou willen, hoe graag je je vooroordeel bevestigd zou zien worden, staat het er niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654237
Dit is toch te gek voor woorden. Als ambassadeurs van islamitische landen in Europa of Denemarken bijeen moeten komen om te bespreken wat te doen na deze publicatie, dan lijkt het mij simpel. Sluit die ambassades en laat die consuls terugkeren. Zo'n officiële ophef door islamieten om afbeeldingen van hun profeet in vrije media is te gek voor woorden, zeker gezien de oorverdovende stilte betreffende zaken gedaan in naam van de Islam of door islamitische regimes of in islamitische landen, zulke achterlijke onzin ben ik liever kwijt.

Ik zou willen dat alle Europese media een dag wat afbeeldingen tonen van Mohammed. Niet om een anti-islamitische toon te slaan, nee, uit protest tegen islamitische leiders die geen weet hebben van onze democratische systemen en geen respect hebben voor vrijheid van meningsuiting of de meningsuiting van ongelovigen en als protest tegen Europese leiders die de afbeeldingen betreuren en blij zijn dat sommige media hun excuses hebben aangeboden. Niet anti-Islam, maar pro-vrijheid.
pi_34654262
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Werk is zegge en schrijve............... 1 muisklik. poehpoeh, wat ben ik nu afgepeigerd.
Nou eigenlijk zat er iets meer achter, een van de gasten waarvan de bandwith gebruikt wordt vroeg mij ook om geen tags te gebruiken vanwege het feit dat er nu constans bandwith afgetapt wordt. Maar ik laat het nu wel even staan/
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654275
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Angstig he zo'n vraag. In tegenstelling tot wat jij beweerd staat er dus niet "ik voel mij als moslim aangevallen". Hoe graag jij het zou willen, hoe graag je je vooroordeel bevestigd zou zien worden, staat het er niet.
pi_34654294
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]
Verschrikkelijk, je raakt me in mn hart
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654396
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Monidique het volgende:
Dit is toch te gek voor woorden. Als ambassadeurs van islamitische landen in Europa of Denemarken bijeen moeten komen om te bespreken wat te doen na deze publicatie, dan lijkt het mij simpel. Sluit die ambassades en laat die consuls terugkeren. Zo'n officiële ophef door islamieten om afbeeldingen van hun profeet in vrije media is te gek voor woorden, zeker gezien de oorverdovende stilte betreffende zaken gedaan in naam van de Islam of door islamitische regimes of in islamitische landen, zulke achterlijke onzin ben ik liever kwijt.

Ik zou willen dat alle Europese media een dag wat afbeeldingen tonen van Mohammed. Niet om een anti-islamitische toon te slaan, nee, uit protest tegen islamitische leiders die geen weet hebben van onze democratische systemen en geen respect hebben voor vrijheid van meningsuiting of de meningsuiting van ongelovigen en als protest tegen Europese leiders die de afbeeldingen betreuren en blij zijn dat sommige media hun excuses hebben aangeboden. Niet anti-Islam, maar pro-vrijheid.
Ik, als voorstander van democratie en vrijheid van meningsuiting, distantieer mij van dit soort uitlatingen. Want ik vrees dat de Islamitische landen dan met gepaste maatregelen terug zullen slaan.
pi_34654431
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef Monidique het volgende:

Wat heb ik nu aan m'n klomp hangen? Zowaar geen oneliner van jouw zijde. Maargoed, het bovenstaande is een goede optie.
pi_34654445
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk, je raakt me in mn hart
ik ga slechts ontopic weer, schat, iets waar jij moeite mee schijnt te hebben

Idd, Monidique, meer plaatjes van de profeet, overspoelen met plaatjes van de profeet

Ms helpt inflatie inzake lange tenen en opdringerig gedrag en bemoeizucht.
pi_34654450
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zeg hou eens op met dit soort onzin en kruip veilig terug achter je raam.
pi_34654505
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:30 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Ik, als voorstander van democratie en vrijheid van meningsuiting, distantieer mij van dit soort uitlatingen. Want ik vrees dat de Islamitische landen dan met gepaste maatregelen terug zullen slaan.
Heb je je al aangemeld?
pi_34654508
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ga slechts ontopic weer, schat, iets waar jij moeite mee schijnt te hebben

Idd, Monidique, meer plaatjes van de profeet, overspoelen met plaatjes van de profeet

Ms helpt inflatie inzake lange tenen en opdringerig gedrag en bemoeizucht.
Hoezo heb ik er moeite mee? Ik geef slechts mijn sarcastische reactie op het plaatje. Lange tenen?

Ik hou nog wel van je hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654563
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Zeg hou eens op met dit soort onzin en kruip veilig terug achter je raam.
Het is anders ontopic, hoor, jouw geflame niet
pi_34654596
Maar kennelijk was er dus een ander doel dan dat ze zelf probeerden voor te stellen. Immers ik begrijp even niet wat dit plaatje van de Profeet te maken heeft met een protest tegen de afbrokkeling van de vrijheid van meningsuiting (wat volgens hen het doel was)
Allah Al Watan Al Malik
pi_34654626
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo heb ik er moeite mee? Ik geef slechts mijn sarcastische reactie op het plaatje. Lange tenen?

Ik hou nog wel van je hoor.
Jij hebt moeite met on topic gaan , schat, dat bedoelde ik.

Probeer je het nog eens dan nu , dank je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')