de Sportweek van deze week denk ikquote:
hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
wees blij anders had je gelijk op verlies gestaan..![]()
Een roggel op zijn dikke kale hoofd kan ie krijgenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef JaWi het volgende:
Uitgebreid interview met jullie held Jaap Stam iets na 10 uur op NL2.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een roggel op zijn dikke kale hoofd kan ie krijgen![]()
Daar zal die wakker van liggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon op sbs kijken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kut Barca en Arsenal, anders was PSV live gekomen op ESPN
Het zit waarschijnlijk zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
sodeju, Cocu ving 2,2 miljoen het afgelopen jaar bij PSV. Dan zit ie in de buitencattegorie bij PSV want de hoogste schaal was naar mijn weten altijd rond de 1,5 miljoen
Hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef JaWi het volgende:
Uitgebreid interview met jullie held Jaap Stam iets na 10 uur op NL2.
Verdediging goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef Helly het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Lucius, Ooijer, Alex, Lamey, Aissati, Simons, Cocu, Beasley, Culina, Farfán.
Dit gaat het worden, Afellay en Vennegoor toch nog niet helemaal fit dan waarschijnlijk.
Zoals je zegt: niet een mooie fluim, maar een heel limburgs plaatsje kan die op z'n kale schedel krijgen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat had ik ook in gedachtenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:
Nu krijgt Groningen 4 100% kansen, maar Gomes stopt ze en Beasley maakt de 0-2 in de 82e minuut uit een counter
he...psstquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
wees blij anders had je gelijk op verlies gestaan..![]()
loserquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef ErikT het volgende:
Altijd weer die kutlamey, godver wat doet die mongool in het elftal...
Thanks, sportief. PSV zat in een zetel na de 0-3, maar Groningen knokte zich via echt bekervoetbal terug.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Feli PSV![]()
Was nog wel ff billen knijpen he![]()
Grunn had zowiezo verlenging verdient imo, ook vanwege het buitenspel doelpunt maar vooral door het harde werken.
Het zat er helaas niet in.
anyways, suc6 in de halve finale.![]()
Sportiefquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Feli PSV![]()
Was nog wel ff billen knijpen he![]()
Grunn had zowiezo verlenging verdient imo, ook vanwege het buitenspel doelpunt maar vooral door het harde werken.
Het zat er helaas niet in.
anyways, suc6 in de halve finale.![]()
Ooijer kwam tot 1.650.000. Maar Cocu heeft natuurlijk wat meer met de Oranje bonussen gevangen en de premie regeling van cocu zal wel beter zijn. Ook nog in de top 100:quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Het zit waarschijnlijk zo
zijn loon bedraagt 1,5 miljoen euro voor een jaar, maar door de successen in de Champions League kreeg hij allerlei premies bij van PSV
- groepsfase overleven
- achtste finales overleven
- kwartfinales overleven
Dan telt het wel aardig op
als je ziet dat Sikora 580.000 vangtquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook bij PSV kun je genoeg geld verdienen
Dat spelers nog weg zouden willen gaan
Waar kan je die lijst zien?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je ziet dat Sikora 580.000 vangt
Maar zie een speler als Lurling die vangt in Duitsland 780.000als je dat al kan vangen bij Köln.......
Denk dat Bouma bij Aston Villa ook meer vangt, maar sportief gaat hij er gewoon gigantisch op achteruit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je ziet dat Sikora 580.000 vangt
Maar zie een speler als Lurling die vangt in Duitsland 780.000als je dat al kan vangen bij Köln.......
Bouma is bijna verdubbeld dacht ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk dat Bouma bij Aston Villa ook meer vangt, maar sportief gaat hij er gewoon gigantisch op achteruit.
PSV speelt mee om alle prijzen en Aston Villa.. dat is een verhaal apartquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bouma is bijna verdubbeld dacht ik
ja, maar hij speelde inmiddels al lang voor PSV en dan ik me voorstellen dat je eens ergens anders wil spelen als je geen ambitie meer hebtquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV speelt mee om alle prijzen en Aston Villa.. dat is een verhaal apart
Spelers die geen ambitie meer hebben kun je inderdaad beter laten gaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar hij speelde inmiddels al lang voor PSV en dan ik me voorstellen dat je eens ergens anders wil spelen als je geen ambitie meer hebt
ik welquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef dndiek het volgende:
Naar de halve finale
had ik niet verwacht
Pascal zou dat gedaan hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef rubbereend het volgende:
Wie was ook alweer degene die een post van Noca vlak na de loting voor de kwartfinale heeft gebookmarked?
deze was het volgens mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik sla je nog wel even om je oren met deze als het zover is
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Noca het volgende:
In de Euroborg wordt dat dus helemaal een makkie voor ons.
???Hoezo had je dat niet verwacht?De finale wordt AZ-PSV.Die beker blijft in EHV.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef dndiek het volgende:
Naar de halve finale
had ik niet verwacht
Nou ik had niet gedacht dat PSV Groningen zou verslaan, wel gehoopt natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef klootje het volgende:
[..]
???Hoezo had je dat niet verwacht?
ik was onterecht een keer pessimistschquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef klootje het volgende:
Vreemde gedachtes heb jij,ligt dat aan dat nieuwe stadion?Misschien hadden die eskimoo's beter de veldverwarming uitgelaten.
Heb liever AZ thuis have finale en dan ajax in de finale in de kuipquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jottem, nou hopen dat de halve finale thuis tegen Ajax wordt.
Don't count on it, ik zie ze niet in Heerenveen winnen vanavondquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Neoktheone het volgende:
Woehoe, ik had er ook een hard hoofd in, maar dat was na 5 minuten alweer weg!
Ik verwacht Ajax in de halve finale
Ik erger me elke keer groen en geel aan die prutser. Ball is toch niet voor niets gekocht.quote:
Ik verwacht ook niet veel van Ajax, maar Heerenveen is ook helemaal niet lekker uit de winterstop gekomen. Dus dan wint Ajax met geluk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Don't count on it, ik zie ze niet in Heerenveen winnen vanavond
Reiziger is ook nog gekocht aan het begin van dit seizoen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef JustJunior het volgende:
Waarom probeert Guus Lamey niet eens op rechts, met Ball op links
Dat is niet slim van die Amsterdammers. Komt hij volgend jaar alsnog gratis en voor niets naar Eindhoven.quote:Ontsnappingsclausule in contract Stam
In het contract dat Jaap Stam met Ajax is overeengekomen, staat dat de verdediger na één jaar al mag vertrekken bij de club. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.
Stam verruilt deze zomer AC Milan voor Ajax. De verdediger tekende een tweejarig contract in Amsterdam, maar heeft dus de mogelijkheid al na één seizoen te vertrekken. Met de overgang zou een bedrag van 2,5 miljoen euro zijn gemoeid. Naar verluidt gaat de oud-international anderhalf miljoen euro verdienen in Amsterdam. Stam wordt daarmee een van de best betaalde spelers in Nederland.
Eindhovens Dagblad, zegt genoegquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat is niet slim van die Amsterdammers. Komt hij volgend jaar alsnog gratis en voor niets naar Eindhoven.Alleen dat salaris
![]()
Die clausule zou hij ook bij PSV hebben gewild en dat wordt door PSV gemeld als 1 van de redenen dat ze het niet aandurfden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eindhovens Dagblad, zegt genoeg
Belachelijk inderdaad. Ben blij dat PSV dit niet aan hem gaat betalen.quote:
Dusquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Reiziger is ook nog gekocht aan het begin van dit seizoen...
geef mij toch maar gewoon Lucius op rechts daarquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dus
Reiziger speelt als een natte krant, zonder enige aanvallende impulsen. Lamey heeft zels links wel eens wat laten zien, terwijl hij toch echt stijf rechtsbenig is
Dus na een brak seizoen is Stam zo weg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat is niet slim van die Amsterdammers. Komt hij volgend jaar alsnog gratis en voor niets naar Eindhoven.Alleen dat salaris
![]()
quote:LUC NILIS TERUG NAAR PSV
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
PSV sluit de in Eindhoven zeer geliefde oud-speler Luc Nilis weer in zijn armen. De inmiddels 38-jarige Belg is door Guus Hiddink gevraagd om een technische functie uit te gaan oefenen bij de landskampioen en staat daar positief tegenover. De precieze invulling is nog niet duidelijk, maar Hiddink denkt aan een rol binnen de jeugdopleiding voor Nilis, mogelijk als techniektrainer.
Afgelopen week zaten Hiddink en Nilis al om de tafel, waarbij beide partijen de intentie uitspraken om met elkaar aan de slag te gaan. ,,Ik vind het belangrijk om iemand als Luc Nilis, die zo veel voor PSV heeft betekend, bij de club te betrekken”, aldus Hiddink. Nilis speelde tussen 1994 en 2000 voor PSV. In die periode maakte hij 110 doelpunten in 164 competitieduels. De afgelopen jaren was hij met weinig succes technisch directeur van het Belgische Heusden-Zolder.
Als er iemand is die voetballers techniek bij kan brengen.....quote:
Maar ook van Ooijer en Alex (en Lamey)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:58 schreef rubbereend het volgende:Nilis
iets minder; Hiddink wil het contract van Addo verlengen
Bron: Eindhovens Dagbladquote:PSV wil langer door met Alex en Ooijer
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF
EINDHOVEN - Guus Hiddink legt zich nog niet neer bij een vertrek van Alex aan het eind van dit seizoen. „Het hoeft niet per se zo te zijn dat hij weggaat bij PSV.
Ik ben nog wat dingen aan het bedenken om hem te behouden“, zei Hiddink vrijdag aan de vooravond van het competitieduel met Roda JC.
Alex is eigendom en Chelsea en die club kan hem komende zomer opeisen. Omdat de Braziliaan geen international is, komt hij echter niet in aanmerking voor een werkvergunning in Engeland. Chelsea zou hem mogelijk willen verkopen, „maar Alex heeft zelf ook nog een stemmetje“, aldus Hiddink. PSV heeft twee opties: Alex nog een jaar huren van Chelsea of hem overnemen en een langjarig contract aanbieden. „Dat laatste zou mooi zijn. Voor hem en voor Gomes“, meent Hiddink, die denk aan een constructie waarbij de spelers in het nieuw op te richten spelersfonds worden ondergebracht.
Verder hoopt PSV ook André Ooijer en Michael Lamey (beiden einde contract in 2007) voor langere tijd aan zich te binden. „Ooijer heeft zich vooral dit seizoen heel goed gemanifesteerd“, vindt de coach. „André is een jongen die bij de club hoort. Lamey doet het ook goed. Met beiden gaan we snel praten.“ Eric Addo is de enige speler wiens contract komende zomer afloopt. PSV wil hem niet transfervrij laten vertrekken en overweegt om ook hem een nieuw contract aan te bieden. Vanavond ontbreekt Ooijer bij PSV; hij is geschorst. Hiddink wil de vrije plek in het centrum laten innemen door Reiziger of Addo.
jij wilt hem gratis de deur zien uitwandelenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:58 schreef rubbereend het volgende:Nilis
iets minder; Hiddink wil het contract van Addo verlengen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij wilt hem gratis de deur zien uitwandelen
Nee, nog niet:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
Leandrohebben we daar ooit nog wat voor gekregen
quote:4/2/2006 - 'PSV strijd nog altijd voor transfervergoeding Leandro'
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat PSV nog steeds in een juridische strijd is verwikkeld om een transfervergoeding voor Leandro te verkrijgen. Inmiddels is hij na Porto en Sao Paulo alweer aan zijn derde club na PSV. Hij werd verhuurd aan Cruzeiro. Volgens Braziliaanse media verkreeg die club 50% van de transferrechten voor 1,5 miljoen euro.
PSV Netwerk
Los van de transfervergoeding voor de overstap naar Porto, zou de club dus mogelijk ook nog in aanmerking komen voor een opleidingsvergoeding voor de Braziliaan?
Ze zijn nog bezigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
Leandrohebben we daar ooit nog wat voor gekregen
best aardig?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:24 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig
En Addo speelt dit seizoen toch best aardig? Ik kan als reserveverdediger zo één-twee-drie niet iets beters verzinnen. Hij is relatief goedkoop en zeurt nooitMocht Marcellis of Paridiaans zich goed gaan ontwikkelen, wordt hij misschien overbodig.
Hij heeft toch een verminderd contract getekend toendertijd? Volgens mij verdient hij minimum non-EU salarisquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best aardig?die beste man heeft me dit seizoen al weer 3 jaar van mn leven gekost
En goedkoop kan hij nooit zijn
da's nog veel te veelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hij heeft toch een verminderd contract getekend toendertijd? Volgens mij verdient hij minimum non-EU salaris
Een Afrikaan in de verdediging is de eerste stap naar een nederlaag.quote:
inderdaad en die zijn niet slechter dan een Addoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een Afrikaan in de verdediging is de eerste stap naar een nederlaag.
Voor zijn salaris kun je ook wel een Wisgerhof of Zomer contracteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |