Nou ik had niet gedacht dat PSV Groningen zou verslaan, wel gehoopt natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef klootje het volgende:
[..]
???Hoezo had je dat niet verwacht?
ik was onterecht een keer pessimistschquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef klootje het volgende:
Vreemde gedachtes heb jij,ligt dat aan dat nieuwe stadion?Misschien hadden die eskimoo's beter de veldverwarming uitgelaten.
Heb liever AZ thuis have finale en dan ajax in de finale in de kuipquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jottem, nou hopen dat de halve finale thuis tegen Ajax wordt.
Don't count on it, ik zie ze niet in Heerenveen winnen vanavondquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef Neoktheone het volgende:
Woehoe, ik had er ook een hard hoofd in, maar dat was na 5 minuten alweer weg!
Ik verwacht Ajax in de halve finale
Ik erger me elke keer groen en geel aan die prutser. Ball is toch niet voor niets gekocht.quote:
Ik verwacht ook niet veel van Ajax, maar Heerenveen is ook helemaal niet lekker uit de winterstop gekomen. Dus dan wint Ajax met geluk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Don't count on it, ik zie ze niet in Heerenveen winnen vanavond
Reiziger is ook nog gekocht aan het begin van dit seizoen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef JustJunior het volgende:
Waarom probeert Guus Lamey niet eens op rechts, met Ball op links
Dat is niet slim van die Amsterdammers. Komt hij volgend jaar alsnog gratis en voor niets naar Eindhoven.quote:Ontsnappingsclausule in contract Stam
In het contract dat Jaap Stam met Ajax is overeengekomen, staat dat de verdediger na één jaar al mag vertrekken bij de club. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.
Stam verruilt deze zomer AC Milan voor Ajax. De verdediger tekende een tweejarig contract in Amsterdam, maar heeft dus de mogelijkheid al na één seizoen te vertrekken. Met de overgang zou een bedrag van 2,5 miljoen euro zijn gemoeid. Naar verluidt gaat de oud-international anderhalf miljoen euro verdienen in Amsterdam. Stam wordt daarmee een van de best betaalde spelers in Nederland.
Eindhovens Dagblad, zegt genoegquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat is niet slim van die Amsterdammers. Komt hij volgend jaar alsnog gratis en voor niets naar Eindhoven.Alleen dat salaris
![]()
Die clausule zou hij ook bij PSV hebben gewild en dat wordt door PSV gemeld als 1 van de redenen dat ze het niet aandurfden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eindhovens Dagblad, zegt genoeg
Belachelijk inderdaad. Ben blij dat PSV dit niet aan hem gaat betalen.quote:
Dusquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Reiziger is ook nog gekocht aan het begin van dit seizoen...
geef mij toch maar gewoon Lucius op rechts daarquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dus
Reiziger speelt als een natte krant, zonder enige aanvallende impulsen. Lamey heeft zels links wel eens wat laten zien, terwijl hij toch echt stijf rechtsbenig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |