AZ ( eitje, 5/6 - 0 )quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef fanneke het volgende:
AZ-MVV
Heerenveen-Ajax
Groningen-PSV
Helmond Sport-Roda
Moet SBS maar niet alles te commercieel willen doenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het opzich wel grappig dat de NOS gewoon alles naar buiten brengt zonder ook maar enige rekening te houden met SBS6.
Doen die irritante lui ook altijd met de eredivisie-uitslagen.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het opzich wel grappig dat de NOS gewoon alles naar buiten brengt zonder ook maar enige rekening te houden met SBS6.
PSV ookquote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef cultheld het volgende:
Mooie loting, Groningen is te pakken
Die Smeekers, wat een klootvioolquote:
Vorige keer had PSV weinig in te brengen, laten we dat nu weer zo doenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:55 schreef cultheld het volgende:
Mooie loting, Groningen is te pakken
Dat klopt, maar er staat een ander PSV tegen die tijdquote:Op donderdag 22 december 2005 23:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Vorige keer had PSV weinig in te brengen, laten we dat nu weer zo doen
We zullen zien!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er staat een ander PSV tegen die tijd
Baroniequote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef TheGHunter het volgende:
31 januari / 1 februari
Leuke wedstrijd idd. Huntelaar 0-1quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:07 schreef Ambrosius het volgende:
Weer 3 dagen topvoetbal bij SBS dus.
Alleen Heerenveen-Ajax kan me boeien.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:40 schreef Ungeheuer het volgende:
Makkie, Groningen in halve finale.
4-2quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Pittige lotingen voor zowel psv en ajax, traditionele moeilijke uitwedstrijden.
Roda moet niet veel moeite hebben met Hellimond, en AZ al helemaal niet met MVV.
Finale Roda JC - Heerenveen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |