Ik denk niet dat de FA dat toestaat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef PyTh het volgende:
Als Hiddink de nieuwe bondscoach van Engeland wordt kan hij dit wel degelijk combineren met zijn TD functie bij PSV.
Zou ik een goede zet van PSV vinden, lijkt mij een goede trainer en sympathieke vent.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:48 schreef cultheld het volgende:
Gewoon Ron Jans naar Eindhoven halen
De man met de enge ogenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:48 schreef cultheld het volgende:
Gewoon Ron Jans naar Eindhoven halen
Het is de FA die hem wilt, Hiddink solliciteert nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de FA dat toestaat.
Jans. Absoluut.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef Neoktheone het volgende:
Ik ben ook een voorstander van Ron Jans en laat hem maar gewoon meteen komen. Het eerste jaar zal PSV dan waarschijnlijk in een overgangsjaar zitten, maar als hij aan een team kan bouwen zie ik hem tot veel in staat.
Wel leuk als Nilis naar PSV zou komen
Ik niet. Ik heb niet echt 't idee dat Neeskens voetbal-intelligent is. Hij straalt ook geen enkele betrokkenheid en passie voor 't vak uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:29 schreef rubbereend het volgende:
Neeskens vind ik ook nog steeds een goede kandidaat om de technische staf te versterken.
Nilis heeft het bij mij een beetje afgedaan nadat hij 3x niet is komen opdagen voor de all-time dvd van PSV...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef Neoktheone het volgende:
Ik ben ook een voorstander van Ron Jans en laat hem maar gewoon meteen komen. Het eerste jaar zal PSV dan waarschijnlijk in een overgangsjaar zitten, maar als hij aan een team kan bouwen zie ik hem tot veel in staat.
Wel leuk als Nilis naar PSV zou komen
Of gewoon de Chileen bij de staf halenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jans. Absoluut.![]()
Maar Jans had ik graag aangevuld gezien met een -ex voetballer annex wereldburger die op z'n minst de talen Spaans en Portugees vloeiend spreekt, international is geweest en onze club kent.
Als alleen Spaans voldoet, dan zie ik ons' Philip prima in zo'n rol.
roeien met de riemen die je hebt hequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:30 schreef twi het volgende:
Neeskens zou een prima trainer zijn voor PSV inderdaad. Voortborduren op het zaaddodende voetbal van Hiddink
Pedro. Erg nuttig inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of gewoon de Chileen bij de staf halen
1-1.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:18 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel wordt het vanavond?
Zo dat is veel geldquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
sodeju, Cocu ving 2,2 miljoen het afgelopen jaar bij PSV. Dan zit ie in de buitencattegorie bij PSV want de hoogste schaal was naar mijn weten altijd rond de 1,5 miljoen
wees blij anders had je gelijk op verlies gestaan..quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef leolinedance het volgende:
maar het is jammer genoeg nog niet optijd binnen voor vanavond.
Bron?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
sodeju, Cocu ving 2,2 miljoen het afgelopen jaar bij PSV. Dan zit ie in de buitencattegorie bij PSV want de hoogste schaal was naar mijn weten altijd rond de 1,5 miljoen
1-3quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:18 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel wordt het vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |