abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34670015
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 02:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

oke dat snap jij, ik snapte het ook. Maar niet echt handig om het zo in dit topic te plempen zonder toelichting.
Nee, maar dat is niet voor het eerst natuurlijk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 februari 2006 @ 02:56:40 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34670044
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 02:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, maar dat is niet voor het eerst natuurlijk
Maarja er geloven nou eenmaal een een aantal mensen pertinent niet in die man, een aantal heilig een aantal "redelijk". De niet gelovers zijn echt niet meer te overtuigen .
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34670073
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 02:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Maarja er geloven nou eenmaal een een aantal mensen pertinent niet in die man, een aantal heilig een aantal "redelijk". De niet gelovers zijn echt niet meer te overtuigen .
Nou is Steef z'n kennis niet feilloos, want hij heeft Barreto niet hoog zitten, maar hij heeft toch regelmatig gelijk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 februari 2006 @ 03:06:36 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34670120
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 03:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nou is Steef z'n kennis niet feilloos, want hij heeft Barreto niet hoog zitten, maar hij heeft toch regelmatig gelijk
nouja ik heb inmiddels ook wel het gevoel dat hij en niet helemaal naast zit . Maar als je op hetzelfde forum als hem post zou ik zeggen; nodig hem hier uit
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34671991
Baretto is dan ook geen geweldige speler. 13 in het dozijn. Zijn inschatting van zijn waarde klopt redelijk. Hij zit niet voor niks niet nog bij NEK
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34680654
Ik heb een kaartje voor W geloof ik. Of V.
pi_34681841
quote:
Eriksson hint: 'Hiddink wordt bondscoach'

Sven-Göran Eriksson weet al wie zijn opvolger gaat worden. Volgens de Zweed zal Guus Hiddink na het WK in Duitsland aantreden als nieuwe bondscoach van Engeland. Althans, zo meldt het niet altijd even betrouwbare dagblad The Sun.
De populaire krant baseert zijn onthulling op uitspraken die Eriksson zou hebben gedaan tijdens een etentje in een restaurant te Stockholm. Aanvankelijk had de huidige bondscoach nog een journalist weggewuifd, nadat deze zijn tafel had genaderd met vragen over de situatie in Engeland.

Maar toen enkele van zijn tafelgenoten bij Eriksson informeerden over wie na hem de scepter gaat zwaaien over de Engelse nationale ploeg, praatte hij zijn mond toch voorbij: 'Het zal Hiddink zijn. En ik wens hem alle geluk toe.'

Mocht er waarheid in het artikel van The Sun schuilen dan is dat een nieuwe misser van Eriksson, die vorige maand nog zo te kijk was gezet nadat hij tegen een als sjeik verklede journalist van News of the World uit de school was geklapt over de Engelse nationale ploeg. Het vormde de aanleiding voor zijn aanstaande vertrek na de eindronde van het aanstaande WK.

De Engelse voetbalbond (FA) heeft nog geen enkele naam van een bondscoach-kandidaat bekendgemaakt. Het enige wat de FA kwijtwilde, is dat men het liefst voor het WK de nieuwe bondscoach presenteert.
Laten we hopen dat er niets van klopt, want ik heb het idee dat het bondscoachschap van Engeland een veel zwaardere baan is dan die van Australië en dat het dus niet te combineren is.
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:51:47 #68
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34682612
Bondscoachschap van Engeland lijkt me niet te combineren nee (of krijg je dan allemaal hele goeie Engelse spelers bij PSV ineens )
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 februari 2006 @ 16:02:54 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34682949
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bondscoachschap van Engeland lijkt me niet te combineren nee (of krijg je dan allemaal hele goeie Engelse spelers bij PSV ineens )
die hebben we al hoor, Ball
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:16:35 #70
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34683402
Als Hiddink de nieuwe bondscoach van Engeland wordt kan hij dit wel degelijk combineren met zijn TD functie bij PSV.

Het trainerschap zal hij dan wel niet meer zo kunnen uitoefenen zoals hij dat nu doet maar daar zit met Rutten en Eijkelkamp nu ook een goed duo.

Er is sprake van dat Luc Nilis ook aan de technische staf wordt toegevoegd vanaf volgend seizoen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_34683554
Ik verwacht dat als PSV weer kampioen wordt (en dat moet ik eerst nog eens zien, na februari weten we meer) en/of een leuk WK draait hij gewoon vertrekt bij PSV. Waarschijnlijk wordt hij dan overstelpt met aanbiedingen van topclubs en toplanden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34684071
Ik denk dat men binnen PSV ook druk bezig is om Guus alvast voor volgend seizoen vast te leggen. Hij heeft ook gewoon een contract tot 2007, dus daar komt hij niet zo één-twee-drie onderuit

Maarja, als Guus wegwilt dan kan je hem ook niet echt tegenhouden. Een half gemotiveerde TD en Trainer schiet ook niet op. Ik zou zeggen contractverlenging met een taakverlichting, zodat hij een zwaarder bondscoachschap op zich kan nemen. Bij Rutten (en Eijkelkamp) hetzelfde, alleen dan met een taakverzwaarding
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 februari 2006 @ 16:41:20 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34684300
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef JustJunior het volgende:
Ik denk dat men binnen PSV ook druk bezig is om Guus alvast voor volgend seizoen vast te leggen. Hij heeft ook gewoon een contract tot 2007, dus daar komt hij niet zo één-twee-drie onderuit
dat kan hij dus wel, onder bepaalde voorwaarden
quote:
Maarja, als Guus wegwilt dan kan je hem ook niet echt tegenhouden. Een half gemotiveerde TD en Trainer schiet ook niet op. Ik zou zeggen contractverlenging met een taakverlichting, zodat hij een zwaarder bondscoachschap op zich kan nemen. Bij Rutten (en Eijkelkamp) hetzelfde, alleen dan met een taakverzwaarding
dat lijkt me een prima oplossing. Graag dan alles met 3 jaar verlengen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34684546
Gewoon Ron Jans naar Eindhoven halen
pi_34684641
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:48 schreef cultheld het volgende:
Eens. Zou een goede zet zijn.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34684792
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef PyTh het volgende:
Als Hiddink de nieuwe bondscoach van Engeland wordt kan hij dit wel degelijk combineren met zijn TD functie bij PSV.
Ik denk niet dat de FA dat toestaat.
pi_34684841
quote:
Zou ik een goede zet van PSV vinden, lijkt mij een goede trainer en sympathieke vent.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 februari 2006 @ 17:00:50 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34684964
sodeju, Cocu ving 2,2 miljoen het afgelopen jaar bij PSV. Dan zit ie in de buitencattegorie bij PSV want de hoogste schaal was naar mijn weten altijd rond de 1,5 miljoen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34685485
quote:
De man met de enge ogen ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34685567
Ik zou het verstandig vinden om Ron Jans eerst nog even een jaartje bij Groningen te laten rijpen voordat hij klaar is voor het 'grote' PSV.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34685581
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit Brian Roy achter toch?
Klopt. En die bestaat wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34685812
Ik ben ook een voorstander van Ron Jans en laat hem maar gewoon meteen komen. Het eerste jaar zal PSV dan waarschijnlijk in een overgangsjaar zitten, maar als hij aan een team kan bouwen zie ik hem tot veel in staat.

Wel leuk als Nilis naar PSV zou komen
We sure are cute for two ugly people.
pi_34685832
Ik heb het niet zo op Jans eerlijk gezegd...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 februari 2006 @ 17:29:48 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34685984
Neeskens vind ik ook nog steeds een goede kandidaat om de technische staf te versterken.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:30:40 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34686008
Neeskens zou een prima trainer zijn voor PSV inderdaad. Voortborduren op het zaaddodende voetbal van Hiddink
pi_34686032
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de FA dat toestaat.
Het is de FA die hem wilt, Hiddink solliciteert niet
en afhankelijk van hoe graag ze Hiddink willen, zullen ze wel toestemmen

sowieso heeft de FA een trainer nodig die niet overal rumoer creëert en de naam van de FA niet bezoedeld door zovele affaires...
pi_34686100
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef Neoktheone het volgende:
Ik ben ook een voorstander van Ron Jans en laat hem maar gewoon meteen komen. Het eerste jaar zal PSV dan waarschijnlijk in een overgangsjaar zitten, maar als hij aan een team kan bouwen zie ik hem tot veel in staat.

Jans. Absoluut.

Maar Jans had ik graag aangevuld gezien met een -ex voetballer annex wereldburger die op z'n minst de talen Spaans en Portugees vloeiend spreekt, international is geweest en onze club kent.
Als alleen Spaans voldoet, dan zie ik ons' Philip prima in zo'n rol.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34686129
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:29 schreef rubbereend het volgende:
Neeskens vind ik ook nog steeds een goede kandidaat om de technische staf te versterken.
Ik niet. Ik heb niet echt 't idee dat Neeskens voetbal-intelligent is. Hij straalt ook geen enkele betrokkenheid en passie voor 't vak uit.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:01:23 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_34686985
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef Neoktheone het volgende:

Nilis heeft het bij mij een beetje afgedaan nadat hij 3x niet is komen opdagen voor de all-time dvd van PSV...
pi_34687068
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Jans. Absoluut.

Maar Jans had ik graag aangevuld gezien met een -ex voetballer annex wereldburger die op z'n minst de talen Spaans en Portugees vloeiend spreekt, international is geweest en onze club kent.
Als alleen Spaans voldoet, dan zie ik ons' Philip prima in zo'n rol.
Of gewoon de Chileen bij de staf halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')