Nee, ik heb ze in de jaren '90 nooit live gezien. Ik vond Paradiso geen spetterend optreden: ik kreeg een beetje het gevoel dat de nummers er plichtsmatig doorheen werden gejast. Er was tussen de bandleden onderling weinig interactie waardoor ik het gevoel kreeg van weinig spelplezier. Maar goed: dat hoort misschien gewoon bij de live-act Dinosaur Jr, ik heb wat dat betreft inderdaad geen vergelijk. Alleen die Melkweg show van J een paar jaar eerder: het kan misschien schelen dat Mike Watt toen bas speelde en dat vind ik wel een buhnepersoonlijkheid. Ze hebben er in ieder geval wel het juiste materiaal voor om een dampende set neer te zetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik was ook bij het Paradiso concert afgelopen jaar en ik deel dat gevoel totaal niet met je. Heb je ze in de jaren '90 ook nog wel eens live gezien, schaap? Dat zou het een en ander kunnen verklaren namelijk.
quote:Dinosaur Jr. Touring, Recording New Material
Caroline Bermudez reports:
Few stranger things have happened than Dinosaur Jr. reuniting and touring. Like President Bush getting reelected or that snake in Florida that combusted after attempting to swallow an alligator whole.
Last year, the notoriously embattled duo of J. Mascis and Lou Barlow performed together under the Dinosaur Jr. name for the first time in 15 years. Incredibly enough, they're still together. And recording new material! Riding the success of last year's reissues of their first three albums (Dinosaur, You're Living All Over Me, and Bug), the band recently revealed that they are currently ensconced in Mascis' home studio, hard at work on a new record. Woo!
The band has also announced even more tour dates, which will take them to Japan, Australia and New Zealand, and back across America in February, March, and April. It all winds up in England, for the Dinosaur Jr.-curated date of the All Tomorrow's Parties' festival. If you didn't see them over the summer, you'll have a prime opportunity to catch the narcotic wonder that is J. Mascis.
In other Dinosaur Jr. news, the band will release its first DVD this summer. Filmed at New York's Irving Plaza this past December and at other shows on that same tour, the DVD features backstage footage from the reunion tour, one-on-one interviews with band members, and a full set of performances.
As previously reported, Witch, Mascis' new stoner rock band with members of freak-folk collective Feathers, will release their debut album on Tee Pee records on March 7. They have two shows scheduled in support of the record so far, one during SXSW and one at Brooklyn's Northsix, on March 23.
Neejoh gewoon met het beste beginnen, You're living all over me.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:55 schreef getikte_rik het volgende:
'Where you been' is wel een goede, redelijk toegankelijke cd om mee te beginnen. En dan 'Bug' ofzo... krijg je een wat beter totaalbeeld van zn oeuvredownload anders eens 'Freak scene' van laatsgenoemde cd...
weet je wat, ik zet 'm vanavond op.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het alleen maar beamen. Maar Bug moet je nioet links laten liggen
ow ken ik niet...quote:
Ah, okee. Aparte instapplaat, maar ben benieuwd hoe je 'm gaat vinden.quote:
wel een zwart tourshirt van ik denk '90. met een vage alien vooropquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef getikte_rik het volgende:
Heeft iemand trowuens nog zo'n mooi paars T-shirt met koe, die Krist Novoselic ook wel ns droeg? Te koop in goede staat enzo?
deze?: http://www.bandmerch.com/java2/BandMerch/dinosaurjr/?content=/BandMerch2/Display/ProductDisplay/Templates/css4_ProductPage.jsp&Group=127&product=1348quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef getikte_rik het volgende:
. Heeft iemand trowuens nog zo'n mooi paars T-shirt met koe, die Krist Novoselic ook wel ns droeg? Te koop in goede staat enzo?
ja, die! ik heb alleen de 'without a sound'-T-shirt-lijn... gewoon gekocht in de loods van Large Merhandising zelf... de enige Dinosaur-t-shirts die er toen te verkrijgen waren...., bij mijn weten....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
deze?: http://www.bandmerch.com/java2/BandMerch/dinosaurjr/?content=/BandMerch2/Display/ProductDisplay/Templates/css4_ProductPage.jsp&Group=127&product=1348
dus ik moet een van hun eerste platen hebben?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Freak scene is uit hun latere periode.Ik vind het geweldig maar iets te clean en mist het obscure van Out there b.v.
Dat weet ik maar Out there klink meer naar hun vroegere werk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:22 schreef getikte_rik het volgende:
freak scene is way back terug in vergelijking met out there!! Ken uw klassiekers!!!
![]()
vind je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar Out there klink meer naar hun vroegere werk.
klopt, al heb ik Green mind evenwel grijs gedraaid. Ik heb t oeuvre van Dinosaur Jr bijna geheel in omgekeerde volgorde gekocht. Bijna, want ik begon dus met Where you been, een goede instap overigens en daarna werd ik zo'n fan dat als J Mascis een hele cd had volgeboerd m ook had gekocht. 'Hand it over' was ik zowaar vergeten, de laatste echte Dinosaur Jr.-plaat. 'Take a run at the sun' stond daar bij mij oook op, als onderdeel van die ene film. 'Hand it over' is stukken beter dan without a sound, dus Googoodoll, als je 'out there' n goed nummer vind, 'Hand it over' ook aanschaffe!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:39 schreef tong80 het volgende:
Green Mind vond ik al minder. Te gepolijst voor Dinosaur.
Bug en You're living.... is voor mij Dinosaur. Hun debuut was wel erg Lo-Fi.
'Ocean' (van Harmacy) heeft Barlow nog aan J Mascis opgedragen, trouwens... Beetje cynische tekst, waar Mascis ook geen seconde wakker van gelegen heeft, wat Barlow alleen maar meer irriteerdequote:Op zondag 12 februari 2006 11:38 schreef methodmich het volgende:
Precies, vandaar dat het een groot muzikaal talent is.
Latere periode? Het album "Bug" is uit 1988, dat noem ik niet hun latere periode. Overigens is "Youre living all over me" (1987) een indie-klassieker van het eerste uur. Erg invloedrijk album met briljant gitaarspel. Ik kan het iedereen aanraden die nieuw is met de muziek van Dinosaur Jr.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Freak scene is uit hun latere periode.Ik vind het geweldig maar iets te clean en mist het obscure van Out there b.v.
Je bedoeld die tour van vorig jaar?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:13 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
'Ocean' (van Harmacy) heeft Barlow nog aan J Mascis opgedragen, trouwens... Beetje cynische tekst, waar Mascis ook geen seconde wakker van gelegen heeft, wat Barlow alleen maar meer irriteerdeMaar nu tolereren ze elkaar weer en gingen ze weer samen on tour of zoiets?
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je bedoeld die tour van vorig jaar?
quote:Dinosaur Jr.'s Murph Talks Reunion, Recording
Matthew Solarski and Amy Phillips report:
Years ago, when college rock heroes Dinosaur Jr. went the way of the, uh, Passenger Pigeon, virtually no one expected they'd ever hear from the monolithic trio again. Flash forward to 2006: you're all wrong.
Not only are J Mascis, Lou Barlow, and the lovable Murph back on the live circuit as Dinosaur Jr., them boys is cookin' up some news tunes right now at Mascis's Massachusetts pad.
Pitchfork caught up with Murph recently, who revealed that he and his bandmates "have some frameworks and outlines [for songs] going". The primary focus for these lumbering giants right now is preparation for their world tour, announced a couple weeks back, but Murph kindly told us that the cogs are slowly coming into place at last for new Dinosaur Jr. material.
"We're playing together," said Murph. "We're at J's, just kind of hanging out, getting ready, jamming around...we're keeping our summer pretty open, so we're going to try to work on [new] stuff then."
He went on: "We're trying, but I can't really say it's concrete enough that we have this many songs and there's going to be a release date now. You have to remember that we haven't worked in this capacity in fifteen years or more, so it takes a little time to kind of gel and see how things go. It's not as easy as just like, 'Oh, let's get in there and bang out another record.'"
Fans shouldn't count on hearing these fledgling tunes on Dino's spring tour, however: "I don't know if we're ready for that. That might be a train wreck if we tried to pull that out."
Rapport's the word 'round J's place these days. "It's been pretty cool [with] Lou and his wife and the baby. We're actually staying at J's a little while this week which is pretty unprecedented...it was definitely a big family vibe. We all went out to dinner a couple of times and it was really cool."
The prehistoric power-trio are also putting together a DVD, documenting several of last fall's reunion gigs, which Murph hopes will arrive in late summer. Moreover, Dinosaur Jr. were chosen to curate a day of this May's All Tomorrow's Parties extravaganza, tapping Broken Social Scene, Mission of Burma, and Dead Meadow, among others. "J has been really keen on that," says Murph.
Pitchfork, eind vorige week geloof ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
dus toch, van wanneer is deze bron precies?
Is dat zo?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:02 schreef Jorikjet het volgende:
is het wel de moeite waard? ze spelen niet in de orginele bezetting namelijk
Zou natuurlijk kunnen, al heb ik dat nog nergens terug kunnen lezen. De tour van vorig jaar was wel gewoon met de J./Lou/Murph line-up.quote:
Definitief met bezetting J/Lou/Murph.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:06 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zou natuurlijk kunnen, al heb ik dat nog nergens terug kunnen lezen. De tour van vorig jaar was wel gewoon met de J./Lou/Murph line-up.
nostalgie is ook iet meer wat het geweest is,quote:Op maandag 10 april 2006 17:13 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Definitief met bezetting J/Lou/Murph.
Morgen dus! Ben benieuwd.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef DaisyDuke het volgende:
24 mei Tivoli!
En? En? En?quote:
Wanneer stonden ze op Lowlandsquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:46 schreef tong80 het volgende:
Ach vroeger was het ook alles of niks. Heb ze ooit in Paradiso gezien toen hadden ze duidelijk te lang in een coffeeshop gezeten, terwijl ze op Lowlands idd briljant waren.
toen dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:25 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
lowlands '97; dat was supervet en luid![]()
daarom hou ik het ook bij een optreden in de Effenaar ergens in 1990.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:18 schreef getikte_rik het volgende:
jammer dan ja, die gasten moesten eens weten welk jeugdsentiment ze soms naar de kloten kunnen helpen, ipv gewoon effe anderhalf uur te vlammen.
oe, dank u!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:20 schreef nozem het volgende:
Nieuw album van Dinosaur Jr. (in originele bezetting) nu op luisterpaal. Tot nu toe klinkt het allemaal best okee.
quote:
Zag ze ooit in Pardiso met de Nozems in het voorprogramma.quote:
ik ben blij dat ik ze ga zien in Paradiso danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:55 schreef Duim het volgende:
27 augustus in Paradiso!
Ik zag ze daar 15 jaar geleden al met mijn vrienden van The Nozems in het voorprogrammaquote:
Tja, 15 jaar geleden was ik 4.quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag ze daar 15 jaar geleden al met mijn vrienden van The Nozems in het voorprogramma
En staat inmiddels niet meer op de site van Paradiso. Ze zullen ook wel op Lowlands komen, dat is nog geen week er voorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:55 schreef Duim het volgende:
27 augustus in Paradiso!
Dan heb je een goeie smaak als jong broekiequote:
Nee! Precies als ik op vakantie benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:55 schreef Duim het volgende:
27 augustus in Paradiso!
VERA. Beste programeur van Nederland.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:47 schreef ralfseltje het volgende:
Baal nog steeds dat ik een dag te laat was met het kopen van kaartjes voor Vera vorig jaar. Of was dat alweer twee jaar terug.
Amen. Kom je er wel eens?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
VERA. Beste programeur van Nederland.
Al 25 jaar de beste tent van het land.
Ik woon 200 kilometer zuidelijker.quote:
Geinig om te lezen, ik breng oa het verakrantje rond in Groningenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon 200 kilometer zuidelijker.
Ben er begin jaren 90 met de Nozems geweest die toen de band was in de Keiweek.
Ben al 20 jaar geaboneerd op het VERA-krantje. Ze zijn altijd als eerste met leuke nieuwe bands. En Trash that beat is voor mij de maatstaf
Maar tijdens de vorige Nederlandse tour werd Vera toch overgeslagen. Toen alleen in de Melkweg enquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
VERA. Beste programeur van Nederland.
Al 25 jaar de beste tent van het land.
Mountain Manquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
deze had ik trouwens nog nooit gezien. Dinosaur Jr. op een hardrockfestival, met aangepaste setlist
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
even lichtelijk offtopic: wie J. Mascis / Dinosaur Jr. leuk vindt, en nog nooit van Bevis Frond gehoord heeft, moet daar maar eens naar zoeken
foei: CD: Dinosaur Jr. - Farmquote:Op zondag 12 juli 2009 13:55 schreef pfaf het volgende:
Hey, ik heb in dit topic Farm nog helemaal niet bejubeld.![]()
Meesterlijke plaat!
mag ik dan wel vermelden wie met mij herinneringen op wil halen in beeld en geluid aan het concert van Dinosaur Jr. in de Effenaar 29 augustus 2001 mnaar even een PM moet sturen?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Nou ga gewoon alleen. Ik heb ook nog geen kaartje gekocht maar ik ga wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:05 schreef super-muffin het volgende:
ik heb nog steeds geen kaartje en ook nog niemand die mee wilt. dat zuigt echt
wel kan ik nog kiezen of ik naar Watt of Paradiso ga, want ik woon vlak bij Rotterdam en werk in Amsterdam
oordoppen... de gouden tip thanksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:38 schreef bartrid het volgende:
Gisteren Dinosaur Jr gezien in Oxford. Voorprogramma was typisch 13 in een dozijn voorprogramma (Dead Confederate dus) en de zanger heeft een ontzettende zeikstem. Dinosaur was geweldig. En hard. En Lou Barlow is een geweldige bassist. Ze deden zelfs aan verzoekjesSongtitels kan ik me niet meer zo goed herinneren maar ze speelden een stuk of 4 nummers van het nieuwe album en voor de rest was het ouder. Geslaagde avond ook met dank aan oordoppen.
Ik heb ze al ooit gezien in Paradiso met The Nozems in het voorprogrammaquote:
verzoekjes is wel eng toegankelijk enzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:38 schreef bartrid het volgende:
Gisteren Dinosaur Jr gezien in Oxford. Voorprogramma was typisch 13 in een dozijn voorprogramma (Dead Confederate dus) en de zanger heeft een ontzettende zeikstem. Dinosaur was geweldig. En hard. En Lou Barlow is een geweldige bassist. Ze deden zelfs aan verzoekjesSongtitels kan ik me niet meer zo goed herinneren maar ze speelden een stuk of 4 nummers van het nieuwe album en voor de rest was het ouder. Geslaagde avond ook met dank aan oordoppen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Mijn allereerste concert was trouwens de wraak van brabant met The Nozems als winnaars
Heart of Gold
Hoelang ga je dat nog zeggen! Het is nog niet uitverkocht in Amsterdam, dus hup kaartje kopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ze al ooit gezien in Paradiso met The Nozems in het voorprogramma
Als het in Den Bosch of Utrecht was geweest was ik gegaan. Amsterdam is voor mij niet te doen met de trein. Al een paar keer halverwegen een concert naar huis gegaan vanwegen de laatste trein. Dat doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoelang ga je dat nog zeggen! Het is nog niet uitverkocht in Amsterdam, dus hup kaartje kopen.
Ik moet ook met de trein, uit Groningen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het in Den Bosch of Utrecht was geweest was ik gegaan. Amsterdam is voor mij niet te doen met de trein. Al een paar keer halverwegen een concert naar huis gegaan vanwegen de laatste trein. Dat doe ik niet meer.
wel bij bijvoorbeeld freakscene en slugdefest (wat een heerlijke rag riff toch ook). Wat was ook alweer de toegift (titel vergeten, een lange solo) Maar ik moet zeggen dat de nieuwe nummers me ook erg aanspreken. Een andere benadering, maar demn wat klinken ze compact.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
Geweldig om te lezen Dinosaur-sr
Kippnvel gehad bij de oude nummers ?
Nee ik blijf thuis. Moet vrijdag en zaterdag de hele nacht werken. Het is niet anders. Wel balen, had ze in Vera ook al op een stomme manier gemist.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef emokid het volgende:
Oei, kun je helemaal niet gaan? Desnoods ga je in een hoekje even toekijken.
Overigens vond ik de "pits" gisteren tenenkrommend. Het ging nergens over, geforceerd en het enige wat ik zag was een stel bacardikoppen die al vanaf het begin een out of place indruk gaven. Hopelijk hebben we vanavond fatsoenlijke mensen.
Ik hoop dat ze vanavond Mountain Man doen. Dat nummer is briljant op alle fronten![]()
ah daar ook al pits. Dat viel mij vorige week ook al op. Allemaal niet ouder dan een jaar of 16quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef emokid het volgende:
Oei, kun je helemaal niet gaan? Desnoods ga je in een hoekje even toekijken.
Overigens vond ik de "pits" gisteren tenenkrommend. Het ging nergens over, geforceerd en het enige wat ik zag was een stel bacardikoppen die al vanaf het begin een out of place indruk gaven. Hopelijk hebben we vanavond fatsoenlijke mensen.
Ik hoop dat ze vanavond Mountain Man doen. Dat nummer is briljant op alle fronten![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Nog steeds aan het nagenieten.
Ik hoor nog telkens de openingsriff van ' Over it'. Is dat erg?![]()
(en emokid heeft bij het volgende concert van Dinosaur Jr. een biertje tegoed, en tong80 ga ik gewoon ophalen en thuisbrengen)
Hahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Nog steeds aan het nagenieten.
Ik hoor nog telkens de openingsriff van ' Over it'. Is dat erg?![]()
(en emokid heeft bij het volgende concert van Dinosaur Jr. een biertje tegoed, en tong80 ga ik gewoon ophalen en thuisbrengen)
Op freesofree.net staat altijd een heleboel. Alleen doet 'ie het nu ff niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:41 schreef emokid het volgende:
Is er eigenlijk een bootleg? Nooit over nagedacht. Ik heb wel de setlist als playlist in mijn iTunes, dat is bijna net zo goed.
nog niet gezien, maar op het eerste balkon was wel iemand met een DAT recorder aan de slag, en volgens mij lag er een micro over het eerste balkonquote:Op donderdag 24 september 2009 10:41 schreef emokid het volgende:
Is er eigenlijk een bootleg? Nooit over nagedacht. Ik heb wel de setlist als playlist in mijn iTunes, dat is bijna net zo goed.
quote:
Mag ik als Nederlander genieten ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
encore
(voor de belgen: bis nummers)
Bedankt, klinkt primaquote:Op zondag 27 september 2009 17:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
iedereen even freesofree.net of dimeadozen.org even doorlopen op DINOSAUR JR.
2009-09-16
Manufaktur
Schorndorf,
of een PM sturen natuurlijk
Fucking great
Een podcast van een compleet Dino optreden in Washington, aardig voor op de iPod of iets.quote:When the original lineup of Dinosaur Jr. reunited in 2005, more than 20 years after the band first formed in Amherst, Mass., skeptics figured the group was looking for an excuse to recycle its back catalog. Hear Dinosaur Jr. perform selections from their latest album 'Farm' — along with an assortment of old favorites — in a full concert, recorded live at Washington, D.C.'s 9:30 Club.
staan ook als mp3's op www.freesofree.netquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:48 schreef emokid het volgende:
http://podcastdownload.np(...)47/npr_113690047.mp3
[..]
Een podcast van een compleet Dino optreden in Washington, aardig voor op de iPod of iets.
Bedankt man! NPR heeft vaak wel vette shows, luister het graag in de busquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:48 schreef emokid het volgende:
[..]
Een podcast van een compleet Dino optreden in Washington, aardig voor op de iPod of iets.
Ik lag al in bed wilde even zeggen dat ik moest pissen maar dat slapen komt er niet vanquote:Op maandag 28 september 2009 10:36 schreef -Dries- het volgende:
Na het concert ervoor in de kleine zaal wat mijn oorspronkelijke doel was even naar de grote zaal gelopen. Tis niet elke dag dat je ''even'' naar Dinosaur Jr kan lopen. En het was fijn. Herrie, herrie, iets wat lijkt op zang en nog meer herrie. Geweldig
Fantastisch!quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:48 schreef emokid het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 04:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
deze kan ik jullie toch niet onthouden
new pick ups sound too loud
sprankelend interview
Your're living all over me en Bug vind ik nog beter.quote:Op maandag 9 november 2009 00:37 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
Een stuk jeugdsentiment...heb het stof er, dankzij jullie, weer vanaf geblazen....man wat een fantastische plaat. Hoe kon ik dat ooit vergeten ?
ja, maar Where you been is een goede, constante plaat om mee te beginnen weet ik uit ervaringquote:Op maandag 9 november 2009 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Your're living all over me en Bug vind ik nog beter.
Ja die is iets toegankelijker dan de eerdere albums. Als je al van toegankelijkheid kunt spreken bij Dinosaur.quote:Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
ja, maar Where you been is een goede, constante plaat om mee te beginnen weet ik uit ervaring![]()
de rest volgt later vast nog wel.
sinds ik J. Mascis in Rotterdam met een kind op schoot zag, rep ik nooit meer over ontoegankelijkheidquote:Op dinsdag 10 november 2009 03:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die is iets toegankelijker dan de eerdere albums. Als je al van toegankelijkheid kunt spreken bij Dinosaur.
Vrienden van me zaten in Paradiso in hun voorprogrammaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:32 schreef slaveloos het volgende:
als we nou allemaal bidden voor youre living all over me in de melkweg, zou het dan gaan gebeuren???
Spelen of waren ze alleen "hanging around"?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrienden van me zaten in Paradiso in hun voorprogramma
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Spelen of waren ze alleen "hanging around"?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ow, en coole sticker
[ afbeelding ]
Nog relaxter ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Start Choppin folks
http://www.playthisriff.com/public/511.cfm
Ook J. heeft wel eens dikke vingers, maar hij lijkt relaxter dan ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 28-11-2012 18:10:45 ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
warning: serious guitar geneuzelTof. Hij heeft een geweldig board met pedalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
Morgenavond!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:08 schreef tim. het volgende:
Morgenavond.
Tong zal er toch wel zijn? Al zijn de prijzen niet meer wat ze geweest zijn.
Ik dacht er nog aan om er een uitroepteken achter te zetten, ik heb er best zin in.quote:
Ik heb hem nog niet eens gehoord, en ga ze morgen voor de derde keer zien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:31 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik dacht er nog aan om er een uitroepteken achter te zetten, ik heb er best zin in.
Het verbaast mij hoe geruisloos "I Bet on Sky" is verschenen. Op RYM heeft dat album ook weinig ratings. Ik moet hem nog beluisteren.
Ik ook, tweede balkon. Gelukkig zie ik ze alweer over 2 weken in Barcelona. Voor de vierde keer.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hail to the J.
Ik zat ver weg in feb. trouwens
Ik 'win'. Met 20000 kilometer ongeveerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik ook, tweede balkon. Gelukkig zie ik ze alweer over 2 weken in Barcelona. Voor de vierde keer.
Dat is lang geledenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:00 schreef emokid het volgende:
Heeeeeeey (hey baby!) http://www.last.fm/event/(...)+on+5+September+2013
5 september in Effenaar, Eindhoven
Nu sla ik ze waarschijnlijk over op dat festival in een paar weken (kan o.a. Deerhunter dan zien), want hier ga ik hoe dan ook heen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dat is lang geleden
*zoekt alvast oordoppen*
quote:Featuring J. Mascis, recommended for fans only. This is a pretty long video and I'm right in front of the guitar and you can't hear much else.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |