Morgenavond!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:08 schreef tim. het volgende:
Morgenavond.
Tong zal er toch wel zijn? Al zijn de prijzen niet meer wat ze geweest zijn.
Ik dacht er nog aan om er een uitroepteken achter te zetten, ik heb er best zin in.quote:
Ik heb hem nog niet eens gehoord, en ga ze morgen voor de derde keer zien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:31 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik dacht er nog aan om er een uitroepteken achter te zetten, ik heb er best zin in.
Het verbaast mij hoe geruisloos "I Bet on Sky" is verschenen. Op RYM heeft dat album ook weinig ratings. Ik moet hem nog beluisteren.
Ik ook, tweede balkon. Gelukkig zie ik ze alweer over 2 weken in Barcelona. Voor de vierde keer.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hail to the J.
Ik zat ver weg in feb. trouwens
Ik 'win'. Met 20000 kilometer ongeveerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik ook, tweede balkon. Gelukkig zie ik ze alweer over 2 weken in Barcelona. Voor de vierde keer.
Dat is lang geledenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:00 schreef emokid het volgende:
Heeeeeeey (hey baby!) http://www.last.fm/event/(...)+on+5+September+2013
5 september in Effenaar, Eindhoven
Nu sla ik ze waarschijnlijk over op dat festival in een paar weken (kan o.a. Deerhunter dan zien), want hier ga ik hoe dan ook heen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dat is lang geleden
*zoekt alvast oordoppen*
quote:Featuring J. Mascis, recommended for fans only. This is a pretty long video and I'm right in front of the guitar and you can't hear much else.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |