Amen. Kom je er wel eens?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
VERA. Beste programeur van Nederland.
Al 25 jaar de beste tent van het land.
Ik woon 200 kilometer zuidelijker.quote:
Geinig om te lezen, ik breng oa het verakrantje rond in Groningenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon 200 kilometer zuidelijker.
Ben er begin jaren 90 met de Nozems geweest die toen de band was in de Keiweek.
Ben al 20 jaar geaboneerd op het VERA-krantje. Ze zijn altijd als eerste met leuke nieuwe bands. En Trash that beat is voor mij de maatstaf
Maar tijdens de vorige Nederlandse tour werd Vera toch overgeslagen. Toen alleen in de Melkweg enquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
VERA. Beste programeur van Nederland.
Al 25 jaar de beste tent van het land.
Mountain Manquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
deze had ik trouwens nog nooit gezien. Dinosaur Jr. op een hardrockfestival, met aangepaste setlist
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
even lichtelijk offtopic: wie J. Mascis / Dinosaur Jr. leuk vindt, en nog nooit van Bevis Frond gehoord heeft, moet daar maar eens naar zoeken
foei: CD: Dinosaur Jr. - Farmquote:Op zondag 12 juli 2009 13:55 schreef pfaf het volgende:
Hey, ik heb in dit topic Farm nog helemaal niet bejubeld.![]()
Meesterlijke plaat!
mag ik dan wel vermelden wie met mij herinneringen op wil halen in beeld en geluid aan het concert van Dinosaur Jr. in de Effenaar 29 augustus 2001 mnaar even een PM moet sturen?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Nou ga gewoon alleen. Ik heb ook nog geen kaartje gekocht maar ik ga wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:05 schreef super-muffin het volgende:
ik heb nog steeds geen kaartje en ook nog niemand die mee wilt. dat zuigt echt
wel kan ik nog kiezen of ik naar Watt of Paradiso ga, want ik woon vlak bij Rotterdam en werk in Amsterdam
oordoppen... de gouden tip thanksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:38 schreef bartrid het volgende:
Gisteren Dinosaur Jr gezien in Oxford. Voorprogramma was typisch 13 in een dozijn voorprogramma (Dead Confederate dus) en de zanger heeft een ontzettende zeikstem. Dinosaur was geweldig. En hard. En Lou Barlow is een geweldige bassist. Ze deden zelfs aan verzoekjesSongtitels kan ik me niet meer zo goed herinneren maar ze speelden een stuk of 4 nummers van het nieuwe album en voor de rest was het ouder. Geslaagde avond ook met dank aan oordoppen.
Ik heb ze al ooit gezien in Paradiso met The Nozems in het voorprogrammaquote:
verzoekjes is wel eng toegankelijk enzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:38 schreef bartrid het volgende:
Gisteren Dinosaur Jr gezien in Oxford. Voorprogramma was typisch 13 in een dozijn voorprogramma (Dead Confederate dus) en de zanger heeft een ontzettende zeikstem. Dinosaur was geweldig. En hard. En Lou Barlow is een geweldige bassist. Ze deden zelfs aan verzoekjesSongtitels kan ik me niet meer zo goed herinneren maar ze speelden een stuk of 4 nummers van het nieuwe album en voor de rest was het ouder. Geslaagde avond ook met dank aan oordoppen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Mijn allereerste concert was trouwens de wraak van brabant met The Nozems als winnaars
Heart of Gold
Hoelang ga je dat nog zeggen! Het is nog niet uitverkocht in Amsterdam, dus hup kaartje kopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ze al ooit gezien in Paradiso met The Nozems in het voorprogramma
Als het in Den Bosch of Utrecht was geweest was ik gegaan. Amsterdam is voor mij niet te doen met de trein. Al een paar keer halverwegen een concert naar huis gegaan vanwegen de laatste trein. Dat doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoelang ga je dat nog zeggen! Het is nog niet uitverkocht in Amsterdam, dus hup kaartje kopen.
Ik moet ook met de trein, uit Groningen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het in Den Bosch of Utrecht was geweest was ik gegaan. Amsterdam is voor mij niet te doen met de trein. Al een paar keer halverwegen een concert naar huis gegaan vanwegen de laatste trein. Dat doe ik niet meer.
wel bij bijvoorbeeld freakscene en slugdefest (wat een heerlijke rag riff toch ook). Wat was ook alweer de toegift (titel vergeten, een lange solo) Maar ik moet zeggen dat de nieuwe nummers me ook erg aanspreken. Een andere benadering, maar demn wat klinken ze compact.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
Geweldig om te lezen Dinosaur-sr
Kippnvel gehad bij de oude nummers ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |