Eilandje...je stelt de kids-club een beetje teleurquote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:
Grappig om al die Ajaciedjes weer blij te zien
Ik wil je zonder problemen nog wel even aan gisteren herinneren hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dag begon redelijk, toen kut (moet na 29 rijlessen er nog minstens 15 extra) Maar de laatste nieuwsberichten stemmen me vrolijk en die Jupiler ook
Ja mogen we ook eens een keerquote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:
Grappig om al die Ajaciedjes weer blij te zien
Nieuwsgroepen zijn wel lievquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
GODHOERENTERINGGODVERTYFUSKAPOTMOETENZEALLEMAAL![]()
Blijft mn torrent van 2.6 GB, die al 8 uur staat te pruttelen, steken op 97.7 %
DOODKENKERSCHIJTKUTHOEREN![]()
Niemand heeft hem helemaalquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is duidelijk niet jouw avondquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whehehe.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Arme ik. Dan is er nog maar een vriendquote:
Boez dit wordt jouw weekquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En dan moet ik nog 2 tentamens eruit gooien ook nogquote:
ik denk dat eruit gooien waarschijnlijk het beste is.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan moet ik nog 2 tentamens eruit gooien ook nog
Kopspijkers was de laatste 2 jaar ook al een stuk minder leuk.quote:
Mag ik een gokje wagen?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan moet ik nog 2 tentamens eruit gooien ook nog
Nog veel langer.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kopspijkers was de laatste 2 jaar ook al een stuk minder leuk.
deze is al van een paar terug. Hype was de allerleukste. Één van de leukste shows die ik ooit in het theater gezien.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vliegende Panters, deze show is echt stukken beter dan hun vorige
Niet zo goed als hun eerste, das nog steeds hun beste, maar hij is wel supertof
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
Hey verhip, vrouw aan de telefoon.
Ons bod op het huis is geaccepteerd. Da's geinig nieuws.
Yep, dat wordt lachen.quote:
Thanks voor de tipquote:
nee een triest aftreksel van leuk poker op TV, maar we doen het ermee. WSOPquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
Welke poker is dat , WSOP ?
Oh jammer, die WSOP series zijn echt geweldig ja, dat commentaar ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee een triest aftreksel van leuk poker op TV, maar we doen het ermee. WSOP
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
Hey verhip, vrouw aan de telefoon.
Ons bod op het huis is geaccepteerd. Da's geinig nieuws.
(nog) niet geloof ikquote:
quote:
Ja, ik ben wat relaxed erover, m'n vrouw is al helemaal gek.quote:
er kan nog worden ingezet op wel/geen banquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
(nog) niet geloof ik
Maar kom op, zo tief je toch geen topic dicht
is toch ook wel lekker, voor de heb ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, ik ben wat relaxed erover, m'n vrouw is al helemaal gek.
Wel een zwembad in de tuin en zo'n 260m2
Hebben de Vliegende Panters al voor me gedaan, don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]aha je gaat nu de dochter van Yvonne berijmen............
Voor allebei of alleen voor Boez ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er kan nog worden ingezet op wel/geen ban
dan is het ruim 85m2 tochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:20 schreef popolon het volgende:
Yep. maar tis 2600 feet, geen meter.
Amerikanen ook met die gare maten.
En de oprijlaan heeft een basket.
in eerste instantie voor Boez.quote:
Shit, verkeerde huis gekocht.quote:
was het maar waar (al heb ik alle wsop afleveringen op me hd staan)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
Welke poker is dat , WSOP ?
dat komt omdat dat huis van jou niet eens opvalt in de tuin van de villa van Tong.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Shit, verkeerde huis gekocht.
Ik weet 't ook niet, 't is groot zullen we maar zeggen.
Zal binnenkort, als alles doorgaat wel eens een fotootje posten. tong heeft er eentje gezien en die zei nooit meer wat tegen mij op MSN.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat komt omdat dat huis van jou niet eens opvalt in de tuin van de villa van Tong.
Je bent er wel laat meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef popolon het volgende:
En Jaap naar Ajax.
Da's nog wel het grappigste nieuws.
Ik loop achter.quote:
Ja, dan liever een mooi schilderij!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik loop achter.
En ik heb de Jaap topics doorgelezen en vond 't niet echt 't reageren waard. Wat een gezeik
Dat zijn ook niet de leukste topics.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik loop achter.
En ik heb de Jaap topics doorgelezen en vond 't niet echt 't reageren waard. Wat een gezeik
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, dan liever een mooi schilderij!
[afbeelding]
Natuurlijk betaal de reis maarquote:
Dat krotje met zwembadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
Popo, was dat het huis waarvan je een aantal topics geleden eerder een url neerzette?
Nee, dat was een andere.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
Popo, was dat het huis waarvan je een aantal topics geleden eerder een url neerzette?
ja dat zou smerig zijn, kotsende smilies over een foto van je huisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere.
Ik heb van deze geen foto geplaatst om wat kotssmilies te voorkomen.
Kom maar op dan nu!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef popolon het volgende:
Nee, dat was een andere.
Ik heb van deze geen foto geplaatst om wat kotssmilies te voorkomen.
Nee ?quote:
Ik heb iets meer keuze uit zenders.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:34 schreef rubbereend het volgende:
Popo wij worden hier nog steeds doodgegooid met herhalingen van bijvoorbeeld Maried With Children is dat in de VS nou ook?
Hoeveel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb iets meer keuze uit zenders.
Ik zit nu op 90+, komt waarschijnlijk nog schotel bij.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:52 schreef rubbereend het volgende:
ziet er goed uit Popo, zit er ook een balkon aan?
Ziet er niet verkeerd uit, maar haalt het niet bij die vorige woning, waar je interesse in had.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:46 schreef popolon het volgende:
ok
ok
De rest volgt later.
Huis is net leeg namelijk., en nee, 't is geen rijtjeshuis.
Van binnen wel, daar gaat 't om.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit, maar haalt het niet bij die vorige woning, waar je interesse in had.
doorheengezakt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:52 schreef popolon het volgende:
[..]nee, ik ben door deze heengezakt dus geen balkon meer.
Tsunami bestendig noemt men datquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doorheengezakt?![]()
mijn god met een ladder opgeklommen ofzo?
en ik voel nog steeds een vorm van jaloezie....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:22 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik weet dat je dat niet wilt maar ik ben trots op je. Laat mij maar opscheppen met een intnertmaat die iets moois gaat kopen.
Dus Hoolers, dit heb ik gepost en niet Popo.
Mijn tuinman heeft een groter badquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:24 schreef rubbereend het volgende:
is dat dan jouw zwembad Tong?
Ik ben niet doot het balkon heengezakt trouwens, was wel zo wijs er nooit op te staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:24 schreef rubbereend het volgende:
is dat dan jouw zwembad Tong?
en ik moet het met dit kleine zwembad doenquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:30 schreef popolon het volgende:
Jeuh rubbert, oude viespeuk.
Heb je die uit de Wolfskuil geplukt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik moet het met dit kleine zwembad doen
[afbeelding]
tis ook nog eens druk in mijn zwembad
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je die uit de Wolfskuil geplukt?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:39 schreef Gollemrulez het volgende:
dat zijn de enigen die hier zijn toch?
ja die uit polen dragen tenminste geen kettinkjes met Patricia ofzo eraan. Bovendien klinkt Pools bijna hetzelfde als plat Nijmeegsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:42 schreef cultheld het volgende:
Die concurreren de dames uit de Wolkskuil natuurlijk kapot
Bovendien klagen die Poolse vrouwtjes niet, die gaan zelfs met -10 nog naar buiten toe om je auto te wassenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die uit polen dragen tenminste geen kettinkjes met Patricia ofzo eraan. Bovendien klinkt Pools bijna hetzelfde als plat Nijmeegs
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bovendien klagen die Poolse vrouwtjes niet, die gaan zelfs met -10 nog naar buiten toe om je auto te wassen
en als je auto ook maar iets groter is dan een koekblik kust ze je voetenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:55 schreef cultheld het volgende:
Poolse vrouwen voelen zich vereerd als je met ze naar de MAC gaat en worden spontaan nymphomaan als er een 5 euro biljet uit je jaszak valt.
Een vriend van mij hoefde alleen maar drankjes te halen voor z'n Poolse vangst bij het hotel en die waren nog all-in ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als je auto ook maar iets groter is dan een koekblik kust ze je voeten
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een vriend van mij hoefde alleen maar drankjes te halen voor z'n Poolse vangst bij het hotel en die waren nog all-in ook
En nog een superlekker wijf ook. Zo'n mooie heeft ie in Nederland nog nooit geschaakt en dat zal hem ook niet meer lukken erkent ie zelf ook, dus Polenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
en maar patsen onder het motto "ik haal de drank wel dames"
sex op zn Pools is ook heel bijzonderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
En nog een superlekker wijf ook. Zo'n mooie heeft ie in Nederland nog nooit geschaakt en dat zal hem ook niet meer lukken erkent ie zelf ook, dus Polen![]()
Neuken voor een bos wortels of zo ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sex op zn Pools is ook heel bijzonder
Wat liev dat je dat zomaar op dit tijdstip over me zegtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:03 schreef cultheld het volgende:
En nog een superlekker wijf ook. Zo'n mooie heeft ie in Nederland nog nooit geschaakt en dat zal hem ook niet meer lukken erkent ie zelf ook
nee neuken op zn Pools is neuken in oude klerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Neuken voor een bos wortels of zo ?
Mag best weg.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:00 schreef rubbereend het volgende:
Popo moet dat plaatje eigenlijk nog weg?
3e deur linksaf en dan rechtdoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:24 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ga maar eens mn bed opzoeken. Ik denk dat ik het wel kan vinden
stop is uit het zwembad, en het plaatje is weggespoeld.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stop is uit het zwembad, en het plaatje is weggespoeld.
Die gaan net richting bovenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:34 schreef popolon het volgende:
Zeg jij moet ook slapen hoor, achter die behaarde billen van golfert liggen.
kon geen betere vindenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat plaatje van je is maar niks Tolk.
succes er mee dan maar......pijn in het gebit al afgenomen ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:57 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen
Vandaag weer een sollicitatiegesprekMaar eerst even naar school
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
succes er mee dan maar......pijn in het gebit al afgenomen ?
veel zoenen schijnt ook goed te zijn voor je gebit !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:00 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nee dat niet.. maar ik heb goede pijnstillers
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
veel zoenen schijnt ook goed te zijn voor je gebit !
*vrijwilliger meldt
quote:
de wekkers hebben hun werk gedaan ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:18 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen vanuit Amsterdam.
gezellig zo' n hondenbrigade en pasjessystem!
Ja, ik was er om half 7 al uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de wekkers hebben hun werk gedaan ??
daar kan inderdaad geen schooldag tegen op !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:25 schreef JaWi het volgende:
Ja, ik was er om half 7 al uit.
Eerst nog even op de koffie geweest bij mijn werk.
Zo even naar bijlmerplein om die kaarten te halen.
jij bent goed bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ik was er om half 7 al uit.
Eerst nog even op de koffie geweest bij mijn werk.
Zo even naar bijlmerplein om die kaarten te halen.
Goede smaakquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja mensen, het is echt waar: de mascotte danst op Rammstein!
zo jong en dan al verpestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Als hij vroeg genoeg gaat Fok!ken, kan dat bijna niet andersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:08 schreef DeTolk het volgende:
Hopelijk wordt ie wel later voor Ajax
Die ie is een ze als je het over de eerste mascotte hebt...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:08 schreef DeTolk het volgende:
Hopelijk wordt ie wel later voor Ajax
zal wel over Axel gaan denk ik !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die ie is een ze als je het over de eerste mascotte hebt...
dat is genetisch vastgelegd, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:15 schreef DeTolk het volgende:
over Axel ja.
roddel gaat dat hij per direkt komt he ???quote:
Ja, dat hoorde ik ook. Maar in ieder geval in de zomer dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
roddel gaat dat hij per direkt komt he ???
en maxwell per direct weg !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook. Maar in ieder geval in de zomer dus.
Van Gaal heeft ook bevestigd.
ja, het gaat snel de laaste 24 uur.quote:
DS, zaterdag naar Eindhoven?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Denk eerder KVM-Geelquote:
KVM zonder Milan BB, toch ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:39 schreef DarkShine het volgende:
Denk eerder KVM-Geel
Middag Robbiequote:
Is naar de B-Kern gestuurd en mag transfervrij weg.quote:
heb nog wel een kratje koud staanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn laatste werkeloze dag!
Doe maar een Biertje!
en Maurinho vond dat niet tofquote:
Ik vroeg om bier, niet om paardezeik!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:14 schreef Bjoro het volgende:
heb nog wel een kratje koud staan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
oeps, sorry, was vergeten dat je werkloos was.....dan wil je natuurlijk Oettinger van de Aldi in van die bruine halve literblikken !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vroeg om bier, niet om paardezeik!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:25 schreef Bjoro het volgende:
oeps, sorry, was vergeten dat je werkloos was.....dan wil je natuurlijk Oettinger van de Aldi in van die bruine halve literblikken !
zal wel weer omschakelen worden als je volgende week weer bij de Appie Hein naar binnen magquote:
Wat een ranzig spul is dat zeg, net als Brouwmeesterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
EuroShopper, Hollandia etc. etc.
Springen ze met 10 man beveiliging op me!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:42 schreef Bjoro het volgende:
zal wel weer omschakelen worden als je volgende week weer bij de Appie Hein naar binnen mag
Well done!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef StarGazer het volgende:
Mogguh
Eerste tentamencijfer terug, 7.6 op milieurecht
Koffie dus voor iedereen
Dan zal het wel Max Havelaar wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef StarGazer het volgende:
Mogguh
Eerste tentamencijfer terug, 7.6 op milieurecht
Koffie dus voor iedereen
Ik ga waarschijnlijk naar Italiaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Zomervakantie geboekt!
Weekje naar Grasse in Zuid-Frankrijk, steenworpafstand van Cannes, en volop golfgelegenheid in de buurt!
Ook lekker! Sicilië??quote:
Jup, 3 weken thailand. Precies een week voor de competitie aanvang ben ik terug.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:16 schreef rubbereend het volgende:
gisteravond nog de vakantie geboekt TR?
Thailand? Hoop je die kleine meisjes daar wel mee te krijgen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jup, 3 weken thailand. Precies een week voor de competitie aanvang ben ik terug.
Nee niet Sicilië , al zou ik daar graag eens naar toe willenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ook lekker! Sicilië??
Ik ga bewust maar een weekje met mijn maten, wil in oktober nog een week met de vrouw naar Turkije op mijn luie reet liggen!
En ik heb de discussie voor volgend jaar gewonnen..... CUBA!
oke, en dat is met die hele groep?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jup, 3 weken thailand. Precies een week voor de competitie aanvang ben ik terug.
I know, ik wil daar ook persé heen voor Fidel dood is!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Franky cuba?veel linkser wordt het niet hoor.
Nee dit is met broers, ouders en oom.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Franky cuba?veel linkser wordt het niet hoor.
[..]
oke, en dat is met die hele groep?
wie weet kom je als overtuigd communist terugquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
I know, ik wil daar ook persé heen voor Fidel dood is!
Weinig kans! hoewel ik Jan Marijnissen wel een toffe peer vind!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:43 schreef rubbereend het volgende:
wie weet kom je als overtuigd communist terug
Ik niet, hij komt uit Oss.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Weinig kans! hoewel ik Jan Marijnissen wel een toffe peer vind!
Logisch!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik niet, hij komt uit Oss.
gewoon 2 keer op vakantie dus, nou nou het houdt niet op. Voor mij geen vakantie deze zomer denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dit is met broers, ouders en oom.
Met de groep zijn we er nog niet uit.
Dan ben ik al klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:03 schreef Bjoro het volgende:
poe zeg, wat mij betreft mag het al 5 uur zijn !
ik ook....en daar gaat het juist om...ik heb geen zin meer namelijkquote:
Amen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:03 schreef Bjoro het volgende:
poe zeg, wat mij betreft mag het al 5 uur zijn !
denk wel aan jou hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:08 schreef clauwheee het volgende:
Amen.
Druk hier, heb geeneens tijd voor jullie...
weet niet wat het is hoor met die gasten daar in het hoge noorden, ik had eerst Nevland die raakt geblesseerd, daarna neem ik Buijs, doet ook niets !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:11 schreef clauwheee het volgende:
Gelukkig maar
Buijs geblesseerdDe eikel
niet teveel aan mij denken he, gewoon concentreren op je werkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:15 schreef clauwheee het volgende:
Haha nou ik laat um lekker staan, hoop dat het niet van lange duur is.
Nou...ga maar weer eens in bespreking...
Ja zeg, maak het nog ff moeilijkerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet teveel aan mij denken he, gewoon concentreren op je werk
Jaloers dat Clau een leuk avondje met hemgehad heeft?quote:
Ik ben niet zo op buisjesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef DarkShine het volgende:
Jaloers dat Clau een leuk avondje met hemgehad heeft?
heeft opeens 40 graden koorts, dus kreeg een telefoontje van de opvang of ik hem wilde ophalen.quote:
Effe in een badje zetten van een graadje of 35...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft opeens 40 graden koorts, dus kreeg een telefoontje van de opvang of ik hem wilde ophalen.
na een paracetamol is hij nu wel vrolijk, maar 38,6 is nog aardig stevig voor een onderdrukte koorts vind ik.
ik zorg in ieder geval dat 'ie niet te warm wordtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Effe in een badje zetten van een graadje of 35...
kijk dat is een goede zaak....zo lang hij niet echt hangerig en jankerig wordtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef Againzender het volgende:
ik zorg in ieder geval dat 'ie niet te warm wordt
maar ik word alweer bekogeld met speeltjes hier, dus hij is nog vrolijk gelukkig
hij gaat de uitschakeling in de beker dus niet meemaken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Buijs geblesseerdDe eikel
Dat is altijd het erge, kinderen gaan door tot het gaatje hoor, al zijn ze nog zo ziekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef Againzender het volgende:
ik zorg in ieder geval dat 'ie niet te warm wordt
maar ik word alweer bekogeld met speeltjes hier, dus hij is nog vrolijk gelukkig
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:37 schreef Blumchen het volgende:hoi hools..
Ik heb weer cijfers terugeen 7.7 voor administratie en een 5.6 voor T&G ( ik dacht dat ik m onvoldoende had )en een bijna 8 voor gym.. Dus nu heb ik alles voldoende
![]()
![]()
nu eens kijken of mijn sollicitatie ook wil lukken![]()
![]()
Ja ik was 23 en hield een dagboek bij van mijn eerstgeworpen verse prachtige kindquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Een dagboek bijhouden? Je was 23? Had je niks beters te doen?
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is altijd het erge, kinderen gaan door tot het gaatje hoor, al zijn ze nog zo ziek
Heb ik nooit wat van begrepen... na een stevige koorts of ziekte periode vond ik ze ook altijd weer een soort van niveautje hoger... net of dat nodig is om te groeien?
Mss zeg ik iets raars hoor, maar ik heb het vooral van de eerste in een dagboek bijgehouden en het klopte wel steeds bij hem
Dat was dan wel meteen Jezus zelfquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik was 23 en hield een dagboek bij van mijn eerstgeworpen verse prachtige kind
Daarom krijgt ie nu een herkansing, en gaan we ten koste van PSV doorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
De uitschakeling van Excelsior voor het kampioenschap, maakte hij 2 jaar geleden ook niet mee..
ben beneiuwd wie van ons 2en hier woensdagavond gefrustreerd in de rkoeg zitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Daarom krijgt ie nu een herkansing, en gaan we ten koste van PSV door
Zei ze stoer
Dat was toch de tijd van blowen, een bloem in je haar en de hele dag rondrijden op een puch maxi?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik was 23 en hield een dagboek bij van mijn eerstgeworpen verse prachtige kind
Er was nog geen internet, ik moest wat
Weet je, ik zal echt niet gefrustreerd zijn. Verliezen van PSV is geen schande. We doen het dit jaar al zo goed, de supporters zullen balen, maar dan ook al snel weer naar zaterdag kijken denk ik. Maar blijf maar lekker ongerust, best terecht als ik het vooraf zo bekijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben beneiuwd wie van ons 2en hier woensdagavond gefrustreerd in de rkoeg zit. Ben er niet zo gerust op.
dan hoop ik dat we winnen op een manier waar je wel gefrustreerd van raaktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weet je, ik zal echt niet gefrustreerd zijn. Verliezen van PSV is geen schande. We doen het dit jaar al zo goed, de supporters zullen balen, maar dan ook al snel weer naar zaterdag kijken denk ik. Maar blijf maar lekker ongerust, best terecht als ik het vooraf zo bekijk
Dat is ca. 35 jaar geleden hoor en niet in de jaren 80.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat was toch de tijd van blowen, een bloem in je haar en de hele dag rondrijden op een puch maxi?![]()
Nee joh, ik denk dat ik alleen gefrustreerd zal raken als de jongens totaal geen inzet tonen, en dat zal wel niet gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hoop ik dat we winnen op een manier waar je wel gefrustreerd van raakt![]()
Bijna.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:03 schreef Bjoro het volgende:
ziitie al vol ?????
Als je telefoon met opneem functie hebt, kost het je niks natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:02 schreef Bjoro het volgende:
het kost wat maar dan heb je wel wat !
http://www.ringtonio.nl/send/nametone ..... ff je naam invullen en je hebt een persoonlijke ringtone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |