abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34637586
Stel ik dl een bestand van 200mb van een site. dan verplaatst hij deze iedere keer.

Ik heb geprobeerd om het bestand dan maar op te slaan op dezelfde schijf als de temp int files. maar dit werkt niet.

waarom doet ie dit?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 02:09:52 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34637644
Meer info zal wel handig zijn denk ik. Dit is een soort van waarom zijn de bananen krom vraag.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 januari 2006 @ 02:12:35 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_34637663
Doe je de implant wel over de C-schijf of anders het complenteren met gigplat over de zwarte module. Zo niet probeer het eens met flexdrive in je oude hardbox. Met een drie kwarter of een hijghloader moet het lukken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 januari 2006 @ 02:14:38 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_34637677
Trouwens een bestand van meer dan 200mb lukt sowieso niet op een oude Vlot-loop.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34637802
He?
Ik dl bestand. duurt 10 min. Hij is al op mijn harde schijf en dan gaat hij em ook nog eens kopieeeren naar locatie. Waarom verplaatst hij em niet gewoon?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 02:29:04 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34637814
Waarom gooi jec het niet weg? En gebruik je soms een server?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 03:31:16 #7
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_34638298
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 02:27 schreef outcast_within het volgende:
He?
Ik dl bestand. duurt 10 min. Hij is al op mijn harde schijf en dan gaat hij em ook nog eens kopieeeren naar locatie. Waarom verplaatst hij em niet gewoon?
omdat dat het niet in het register staat...
ff register tweak op uitvoeren..
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_34641320
okee dan! Ga ik doen....

Gegoogled wat je bedoelde en ik vond een hele lijst met tweaks alleen niet degene waar ik op zoek naar was. Hoe heet zo'n tweak?

Zo een heb ik gevonden:

Windows sneller afsluiten
U kunt nog extra snelheids winst behalen, en dan voornamelijk bij het afsluiten van Windows XP. Ga voor deze tweak naar de registersleutel HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop en wijzig/voeg toe de volgende tekenreekswaarden:
HungAppTimeout = 4000
WaitToKillAppTimeout = 4000
WaitToKillServiceTimeout = 4000
AutoEndTasks = 1
pi_34641605
Vaag verhaal van TS..
Wat gebeurt er nu eigenlijk?
Wat bedoel je met "verplaatsen" en "kopieeren"?
Je hebt geprobeerd het bestand op te slaan op dezelfde HD als de temp internet files, maar dit werkt niet? WAT werkt er niet?
En wat wil je nu eigenlijk doen/bereiken?

Edit:
Ik verwacht eigenlijk dat TS bedoelt dat na het downloaden, het bestand naar de plaats gekopieerd wordt die hij aangegeven heeft vanuit de Temp Internet Files.
Indien ja: dit is normaal. Windows slaat alle gedownloade zaken allereerst op in de Temp Internet Files. Van daaruit wordt het bestand gekopieerd naar de plek die je hebt aangegeven. En als het een groot bestand is, kan dat een paar seconden duren, ja.
Indien nee: meer info graag, want dan snap ik er de ballen van

[ Bericht 45% gewijzigd door spijkerbroek op 31-01-2006 10:59:50 ]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_34641901
Je snapt inderdaad wat hij bedoelt ja. Maar hij vraagt zich af waarom het niet VERPLAATS wordt ipv gekopieerd. Een bestand verplaatsen kost namelijk minder dan 1 seconde, hoe groot het bestand ook is. De reden is denk ik dat hij gewoon een kopie achterhoudt in de Temp Int files. Waarschijnlijk kun je dit wel uitzetten in de instellingen van je IE
Vicariously I live while the whole world dies
pi_34642346
Dat is idd een erg irritante eigenschap van Internet Explorer. Het verplaatsen van temp -> locatie duurt soms nog langer dan het downloaden zelf Ik kan wel zeggen dat je hier met Firefox geen last van hebt, maar dat lost jouw probleem natuurlijk niet op.

Makkelijkst lijkt me om een downloadmanager te gebruiken voor grote bestanden (Getright, DAP etc.).
pi_34644758
Jullie snappen het precies

Makkelijkst zou zijn als ik de IE instellingen wist die ik nodig heb.

downloadmanager word niet ondersteund.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')