Eilandje...je stelt de kids-club een beetje teleurquote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:
Grappig om al die Ajaciedjes weer blij te zien
Ik wil je zonder problemen nog wel even aan gisteren herinneren hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dag begon redelijk, toen kut (moet na 29 rijlessen er nog minstens 15 extra) Maar de laatste nieuwsberichten stemmen me vrolijk en die Jupiler ook
Ja mogen we ook eens een keerquote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:
Grappig om al die Ajaciedjes weer blij te zien
Nieuwsgroepen zijn wel lievquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
GODHOERENTERINGGODVERTYFUSKAPOTMOETENZEALLEMAAL![]()
Blijft mn torrent van 2.6 GB, die al 8 uur staat te pruttelen, steken op 97.7 %
DOODKENKERSCHIJTKUTHOEREN![]()
Niemand heeft hem helemaalquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is duidelijk niet jouw avondquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whehehe.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Arme ik. Dan is er nog maar een vriendquote:
Boez dit wordt jouw weekquote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En dan moet ik nog 2 tentamens eruit gooien ook nogquote:
ik denk dat eruit gooien waarschijnlijk het beste is.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan moet ik nog 2 tentamens eruit gooien ook nog
Kopspijkers was de laatste 2 jaar ook al een stuk minder leuk.quote:
Mag ik een gokje wagen?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan moet ik nog 2 tentamens eruit gooien ook nog
Nog veel langer.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kopspijkers was de laatste 2 jaar ook al een stuk minder leuk.
deze is al van een paar terug. Hype was de allerleukste. Één van de leukste shows die ik ooit in het theater gezien.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vliegende Panters, deze show is echt stukken beter dan hun vorige
Niet zo goed als hun eerste, das nog steeds hun beste, maar hij is wel supertof
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
Hey verhip, vrouw aan de telefoon.
Ons bod op het huis is geaccepteerd. Da's geinig nieuws.
Yep, dat wordt lachen.quote:
Thanks voor de tipquote:
nee een triest aftreksel van leuk poker op TV, maar we doen het ermee. WSOPquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
Welke poker is dat , WSOP ?
Oh jammer, die WSOP series zijn echt geweldig ja, dat commentaar ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee een triest aftreksel van leuk poker op TV, maar we doen het ermee. WSOP
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
Hey verhip, vrouw aan de telefoon.
Ons bod op het huis is geaccepteerd. Da's geinig nieuws.
(nog) niet geloof ikquote:
quote:
Ja, ik ben wat relaxed erover, m'n vrouw is al helemaal gek.quote:
er kan nog worden ingezet op wel/geen banquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
(nog) niet geloof ik
Maar kom op, zo tief je toch geen topic dicht
is toch ook wel lekker, voor de heb ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, ik ben wat relaxed erover, m'n vrouw is al helemaal gek.
Wel een zwembad in de tuin en zo'n 260m2
Hebben de Vliegende Panters al voor me gedaan, don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]aha je gaat nu de dochter van Yvonne berijmen............
Voor allebei of alleen voor Boez ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er kan nog worden ingezet op wel/geen ban
dan is het ruim 85m2 tochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:20 schreef popolon het volgende:
Yep. maar tis 2600 feet, geen meter.
Amerikanen ook met die gare maten.
En de oprijlaan heeft een basket.
in eerste instantie voor Boez.quote:
Shit, verkeerde huis gekocht.quote:
was het maar waar (al heb ik alle wsop afleveringen op me hd staan)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
Welke poker is dat , WSOP ?
dat komt omdat dat huis van jou niet eens opvalt in de tuin van de villa van Tong.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Shit, verkeerde huis gekocht.
Ik weet 't ook niet, 't is groot zullen we maar zeggen.
Zal binnenkort, als alles doorgaat wel eens een fotootje posten. tong heeft er eentje gezien en die zei nooit meer wat tegen mij op MSN.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat komt omdat dat huis van jou niet eens opvalt in de tuin van de villa van Tong.
Je bent er wel laat meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef popolon het volgende:
En Jaap naar Ajax.
Da's nog wel het grappigste nieuws.
Ik loop achter.quote:
Ja, dan liever een mooi schilderij!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik loop achter.
En ik heb de Jaap topics doorgelezen en vond 't niet echt 't reageren waard. Wat een gezeik
Dat zijn ook niet de leukste topics.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik loop achter.
En ik heb de Jaap topics doorgelezen en vond 't niet echt 't reageren waard. Wat een gezeik
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, dan liever een mooi schilderij!
[afbeelding]
Natuurlijk betaal de reis maarquote:
Dat krotje met zwembadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
Popo, was dat het huis waarvan je een aantal topics geleden eerder een url neerzette?
Nee, dat was een andere.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
Popo, was dat het huis waarvan je een aantal topics geleden eerder een url neerzette?
ja dat zou smerig zijn, kotsende smilies over een foto van je huisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere.
Ik heb van deze geen foto geplaatst om wat kotssmilies te voorkomen.
Kom maar op dan nu!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef popolon het volgende:
Nee, dat was een andere.
Ik heb van deze geen foto geplaatst om wat kotssmilies te voorkomen.
Nee ?quote:
Ik heb iets meer keuze uit zenders.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:34 schreef rubbereend het volgende:
Popo wij worden hier nog steeds doodgegooid met herhalingen van bijvoorbeeld Maried With Children is dat in de VS nou ook?
Hoeveel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb iets meer keuze uit zenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |