Goeie stuntquote:Op maandag 6 maart 2006 21:41 schreef furore het volgende:
Nee, ik bedoel dat ik gehoord heb dat ze dadelijk allemaal in één keer 100 euro omlaag schieten. Als een soort stunt ofzo...
tenzij je er net een hebt aangeschaft, maarja dat blijf je houdenquote:
Beter laat dan nooit:quote:Op zondag 5 maart 2006 18:51 schreef mack1975 het volgende:
dag ik heb een probleem met een xD kaart, nu zou ik die gewoon kunnen formateren maar ik moet de foto's hebben die er op staan. als ik de card in een card reader doe krijg ik geen index te zien. WIE kan mij uit de brand helpen of vertellen waar ik terecht kan om de software evt. te laten repareren. ik ben bereid om daar voor te betalen. MAIL TO mack@cable4u.nl
![]()
Dat is geen vraag voor dit topic. Zie [centraal] Help mij een digitale camera vinden onderaan de pagina.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben op zoek naar wat advies. Na een tijdje digitale compact fotografie wil ik binnenkort overstappen naar DSLR.
Wat is een goed instapmodel voor de beginner, qua gebruik en qua kosten? Is het aan te raden om een occasion te kopen of is dat te onbetrouwbaar.
Heb zelf een kort lijstje gemaakt qua modellen, misschien dat jullie er nog meer weten:
Nikon D50
Olympus E-500/E330
Pentax *ist D
Samsung GX-1S (kan van deze geen prijzen vinden)
Canon EOS 30D
Bedankt voor de hulp
Sorry, had dat topic niet gezien. Zal hem daar ook neerzettenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is geen vraag voor dit topic. Zie [centraal] Help mij een digitale camera vinden onderaan de pagina.
Je lichtmeter weet het in dit soort situaties vaak vrij goed. Een normaal belichte straat in het donker heeft zo'n 3 tot 8 seconden belichting nodig afhankelijk van diafragma en iso waarde. Meestal gebruik ik de standaard waarden die de lichtmeter suggereert. Op de juiste manier licht meten is dan wel van belang aangezien er soms grote contrast verschillen bestaan, bijvoorbeeld tussen een schaduw (praktisch geen licht) en een stoep onder een lantaarnpaal (relatief veel licht).quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:13 schreef Pr0-n00b het volgende:
Vraagje, wat zijn nou de 'ideale' instelling om te fotograferen midden in de nacht (zonder flitser)
Heb een aantal foto's rond zonsondergang gemaakt en die waren al behoorlijk onderbelicht, aangezien ik binnenkort 's nachts ook wat foto's wil maken kan ik wel wat advies gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |