Als Jaap homo zou zijn, zouden alle andere homo's spontaan hetero worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef satecl het volgende:
jaap is homo...verader
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Jaap homo zou zijn, zouden alle andere homo's spontaan hetero worden.
Nee hoor. Ik persoonlijk vrees hem niet ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Fonzarelli het volgende:
Wel mooi al die mensen die Jaap hier voor verrader enzo uitmaken...geeft wel aan hoezeer jullie hem vrezen.
Verdedigers worden ook nooit gevreesdquote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik persoonlijk vrees hem niet ofzo.![]()
Ik zou hooguit voor hem vrezen als ik hem in een donker steegje tegen zou komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:31 schreef Fonzarelli het volgende:
Wel mooi al die mensen die Jaap hier voor verrader enzo uitmaken...geeft wel aan hoezeer jullie hem vrezen.
Ik wilde net Henkie Fraser, Van Gobbel en De wolf opnoemen, maar je was te snel met editquote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Verdedigers worden ook nooit gevreesdJa, degenen met een steekje los in hun hoofd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Tsjoeketsjoeketsjoek! Morgen wil ik de locomotief zijn Jan!
Kan Johnny weer de coupe Stam nemen!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef Beschouw het volgende:
Stam als voorbeeld voor de jonkies bij Ajax: volgend jaar lopen ze allemaal met een kale kop rond
Hoezo, denk je dat ze hem bij Ajax weer gelijk doorverkopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef TIM-846 het volgende:
is stam overigens transfervrij aan t einde van het seizoen?
Uhm.. Stam komt volgend seizoen pas hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef electricity het volgende:
ze kopen daar toch maar iedereen in in de hoop dat ze niet degraderen he?ajax gaat failliet volgend jaar volgens mij.
Aaaah, moet dat. Mijn ogen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Kan Johnny weer de coupe Stam nemen!
[afbeelding]
Zoek de vijf verschillen:quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Kan Johnny weer de coupe Stam nemen!
[afbeelding]
Lupa?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoek de vijf verschillen:
[afbeelding]
Ja? Heerenveen ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef Noca het volgende:
Sjemig, had Stam toch wel wat leukers gegund in zijn laatste voetbaljaartjes
quote:
You shall see!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
De mooiste reactie uit het PSV supporters kamp:
Ik vind het intriest. Jaap had dezelfde status kunnen opbouwen als Cocu. Op handen gedragen door trouwe fans die hem altijd hebben verafgod. Die hem altijd met een zeem van trots gevolgd hebben op de Europese velden als een van onze jongens die onze club groter maakten. En dat gooit hij allemaal weg, en waarvoor? Een club die weliswaar een mooie naam heeft maar geen bezieling, geen warmte. Zakdoekjes verschijnen als het even tegenzit. Onervaren trainers,een saai en kil stadion. Een verdediger die een gewone speler zal zijn. Jaap je had een icoon van onze club kunnen worden net als Luc Nillis of Philip Cocu maar je kiest voor een verdediger van Ajax, vergeten als je carriere is afgelopen. Het had zo mooi kunnen zijn. Geen Brabantse nachten meer voor Jaap Stam.
Hij wil echt afbouwen blijkbaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind Stam gewoon een PSV-er, geen Ajacied. En om nacompetitie voetballen volgend jaar is ook zo wat)
Jaap Stam dacht er zelf klaarblijkelijk anders over.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind Stam gewoon een PSV-er, geen Ajacied.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
De mooiste reactie uit het PSV supporters kamp:
Ik vind het intriest. Jaap had dezelfde status kunnen opbouwen als Cocu. Op handen gedragen door trouwe fans die hem altijd hebben verafgod. Die hem altijd met een zeem van trots gevolgd hebben op de Europese velden als een van onze jongens die onze club groter maakten. En dat gooit hij allemaal weg, en waarvoor? Een club die weliswaar een mooie naam heeft maar geen bezieling, geen warmte. Zakdoekjes verschijnen als het even tegenzit. Onervaren trainers,een saai en kil stadion. Een verdediger die een gewone speler zal zijn. Jaap je had een icoon van onze club kunnen worden net als Luc Nillis of Philip Cocu maar je kiest voor een verdediger van Ajax, vergeten als je carriere is afgelopen. Het had zo mooi kunnen zijn. Geen Brabantse nachten meer voor Jaap Stam.
Teveel ballen op zn hoofd gehadquote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jaap Stam dacht er zelf klaarblijkelijk anders over.
Het blijft gewoon een FC Zwolle/Cambuurspeler natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Noca het volgende:
Ik vind Stam gewoon een PSV-er, geen Ajacied. En om nacompetitie voetballen volgend jaar is ook zo wat![]()
5 of 10? En dat vind je veel?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef kollie het volgende:
Ik snap de euforie die bij een groot aantal Ajacieden heerst niet. Stam is een goede verdediger, maar al lang over z'n hoogtepunt heen. Niet voor niets is ie bij Milan tegenwoordig rechtsback. En ieder jaar mist ie tussen de 5 en de 10 wedstrijden door blessures.
Nuttige speler, maar niet de man die dit Ajax er weer bovenop gaat helpen.
Wel een leiderstype die vooral de verdediging corrigeert en op sleeptouw neemt.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef kollie het volgende:
Ik snap de euforie die bij een groot aantal Ajacieden heerst niet. Stam is een goede verdediger, maar al lang over z'n hoogtepunt heen. Niet voor niets is ie bij Milan tegenwoordig rechtsback. En ieder jaar mist ie tussen de 5 en de 10 wedstrijden door blessures.
Nuttige speler, maar niet de man die dit Ajax er weer bovenop gaat helpen.
yep, precies wat er nu ontbreekt. Hij is dan misschein over z'n hoogtepunt heen, maar hopelijk kan hij de verdedigin weer neerzetten.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wel een leiderstype die vooral de verdediging corrigeert en op sleeptouw neemt.
Yep, en daar komen de schorsingen nog bij.quote:
Beetje een uitstraling kan ook geen kwaad. Maar hij is natuurlijk niet de snelste en hij maakt ook z'n foutjes de laatste tijd, maar dat zien we gewoon even niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, precies wat er nu ontbreekt. Hij is dan misschein over z'n hoogtepunt heen, maar hopelijk kan hij de verdedigin weer neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |