"Het leek wel een Oost-Europese verkiezing van voor de val van de muur", reageerde Fortuyn op het feit dat 394 van de 445 stemmers (88 procent) hem kozen. "Het vervult me met plezier, ik ben uitermate dankbaar, maar het is me ook zwaar te moede. Wij willen een andere politiek. De ramen van de achterkamertjes moeten open." Volgens de kersverse lijsttrekker is het tijd voor openheid. "We moeten het land teruggeven aan de mensen."
Fortuyn uitte tijdens zijn toespraak tegenover de achterban flinke kritiek op het beleid van acht jaar paarse kabinetten. "De politiek gaat over de publieke sector. En daar is het nu een droevige boel." Fortuyn zei dat Nederland op het terrein van zorg, onderwijs en veiligheid terug moet naar de kleinschaligheid. Bovendien moet volgens hem een einde gemaakt worden aan de bureaucratie. De lijsttrekker prees de ondernemers en hun werknemers die voor de grote economische groei van de afgelopen jaren hebben gezorgd.
Ondernemers in de landbouw stak hij een hart onder de riem. "Boeren u kunt op ons rekenen", zei Fortuyn. Hij pleitte voor een 'warme sanering' in de landbouw, om daarmee binnen twee jaar naar een vrije markt te gaan. "We laten daarbij niemand in de kou staan of in de schulden zitten".
Op zondag 25 november 2001 18:00 schreef Sphere het volgende:
Ondernemers in de landbouw stak hij een hart onder de riem. "Boeren u kunt op ons rekenen", zei Fortuyn. Hij pleitte voor een 'warme sanering' in de landbouw, om daarmee binnen twee jaar naar een vrije markt te gaan. "We laten daarbij niemand in de kou staan of in de schulden zitten".
quote:Dus jij hebt op LN gestemt
Op zondag 25 november 2001 18:02 schreef dwerg het volgende:[..]
Er zijn nog zo'n 90.000 boeren in Nederland, dat zijn stemmen die VVD en CDA nu kwijt zijn, en die we bij LN kunnen tellen.
quote:1- je kan nog niet op LN stemmen, al zou je willen.
Op zondag 25 november 2001 18:05 schreef Flightcrewportal.nl het volgende:
Dus jij hebt op LN gestemt![]()
Nog vragen?
quote:1. Hobbies en intresses cricket, roodharige vrouwen
Op zondag 25 november 2001 18:07 schreef dwerg het volgende:[..]
1- je kan nog niet op LN stemmen, al zou je willen.
2- ik ga niet op LN stemmen.
3- nee, ik ben geen boer.Nog vragen?
[flame mode on]
Kakker??
[/flame mode off]
2. je kan zowieso niet op een partij stemmen alleen op een persoon.
quote:1- Nee. Ik speel cricket (lente/zomer) en waterpolo (najaar/winter) omdat ik toevallig hard kan gooien, en zo het hele jaar met sport bezig kan zijn.
Op zondag 25 november 2001 18:10 schreef Flightcrewportal.nl het volgende:
1. Hobbies en intresses cricket, roodharige vrouwen[flame mode on]
Kakker??
[/flame mode off]2. je kan zowieso niet op een partij stemmen alleen op een persoon.
En nu genoeg off-topic.
quote:Op de manier waarop de lokale dorpsgek een winkelcentrum leuk maakt. De vraag is alleen of je dat soort figuren in de politiek wilt hebben.
Op zondag 25 november 2001 19:21 schreef Marble het volgende:
Pim Fortuyn maakt politiek weer leuk.Het kon me voorheen echt geen ene hol boeien, maar met Pim is het cool!
quote:Je bent behoorlijk naïef als je verwacht dat boeren nu massaal op LN stemmen......
Op zondag 25 november 2001 18:02 schreef dwerg het volgende:[..]
Er zijn nog zo'n 90.000 boeren in Nederland, dat zijn stemmen die VVD en CDA nu kwijt zijn, en die we bij LN kunnen tellen.
quote:Ikke wel hoor.
Op zondag 25 november 2001 19:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Op de manier waarop de lokale dorpsgek een winkelcentrum leuk maakt. De vraag is alleen of je dat soort figuren in de politiek wilt hebben.
quote:Ja joh, precies. Wat kan jou de geloofwaardigheid van de regering schelen, gooi dr maar een stel mafkezen in voor je vermaak.
Op zondag 25 november 2001 19:38 schreef Marble het volgende:[..]
Ikke wel hoor.
Was bepaald geen reclame voor LN. Ze kwamen echt over als een clubje enorme amateurs. Nu al al die ruzietjes. Deja-vu van de ouderenpartijen.
quote:Kvind het amateurisme van die hele club nogal lachwekkend, Pim Fortuyn incluis. En dan die Henk Westbroek die kritische leden meent te moeten schofferen, terwijl ze claimen zo vernieuwend te zijn en op te komen voor de leden. Als je het waagt je mond open te doen kun je kennelijk alleen een grote bek terug krijgen. Kvind het een raar idee dat mensen overwegen op deze parij te stemmen.
Op maandag 26 november 2001 00:32 schreef Mza het volgende:
Lijkt me wel een verstandige keuze van LN. Pim Fortuin zal ze een hoop extra stemmen opbrengen en hij is goed in staat om de huidige politiek aan te kaak te stellen. Precies wat LN wil. Met een andere lijsttrekker zou dit niet zo goed gaan lukken. Van die andere lijsttrekkers droop trouwens het amateurisme wel heel erg af.
quote:Idd, allemaal heel erg amateuristisch. Ik vind het trouwens nog een wonder dat die verkiezing zo makkelijk ging en dat de tegenstanders zich zo snel de mond lieten snoeien. Maar ja, het zijn volgens mij ook allemaal huis, tuin en keuken-politici die graag een keertje in de spotlights willen staan.
Op maandag 26 november 2001 00:43 schreef k_man het volgende:[..]
Kvind het amateurisme van die hele club nogal lachwekkend, Pim Fortuyn incluis. En dan die Henk Westbroek die kritische leden meent te moeten schofferen, terwijl ze claimen zo vernieuwend te zijn en op te komen voor de leden. Als je het waagt je mond open te doen kun je kennelijk alleen een grote bek terug krijgen. Kvind het een raar idee dat mensen overwegen op deze parij te stemmen.
quote:Ik begon me ook af te vragen wat erger zou zijn; Fortuyn aan het roer of zo'n overambitieus gemeenteraadslid uit de provincie.
Op maandag 26 november 2001 00:47 schreef Mza het volgende:
Maar ja, het zijn volgens mij ook allemaal huis, tuin en keuken-politici die graag een keertje in de spotlights willen staan.
Fortuyn zal wel beter zijn voor de partij, wat betekent dat zo'n echte amateur beter voor Nederland was geweest.
quote:Is niet elke partij zo begonnen??? Als pruts clubje binnenkomen en vervolgens toch stiekem uitgroeien tot een grote club?
Op maandag 26 november 2001 00:43 schreef k_man het volgende:[..]
Kvind het amateurisme van die hele club nogal lachwekkend, Pim Fortuyn incluis. En dan die Henk Westbroek die kritische leden meent te moeten schofferen, terwijl ze claimen zo vernieuwend te zijn en op te komen voor de leden. Als je het waagt je mond open te doen kun je kennelijk alleen een grote bek terug krijgen. Kvind het een raar idee dat mensen overwegen op deze parij te stemmen.
Ik denk dat ze het nog redelijk ver schoppen gaan die mannen.
quote:Er zijn er anders ook flink wat met een stevig aantal zetels binnengekomen en daarna zo hard geflopt dat de producer van Waterworld er nog om kon lachen.
Op maandag 26 november 2001 03:09 schreef AchJa het volgende:[..]
Is niet elke partij zo begonnen??? Als pruts clubje binnenkomen en vervolgens toch stiekem uitgroeien tot een grote club?
Ik denk dat ze het nog redelijk ver schoppen gaan die mannen.
Anders zou het bestuur aftreden of afzien van de zetels of zo?
Ik ben benieuwd.
Ik ga zeker op hem stemmen, hij brengt tenminste wat leven in die stoffige 2e kamer waar debat een vies woord geworden is en waar niemand zijn verantwoordelijkheid durft te nemen.
Wat heeft paars in 8 jaar economische welvaart bereikt?
Zelfs de VVD heeft zitten slapen ![]()
- Leraren zijn er nog steeds te weinig.
- Politieagenten ook.
- Files zijn alleen maar toegenomen.
- Wachtlijsten ook.
- Integratiebeleid is volledig mislukt, nu ze daar eindelijk achter zijn gekomen is het te laat om iets te doen.
Ik vraag me af en toe af waar al die mld heengaan. Het is in dit land inmiddels zo erg dat voor elkende werkende Nederlander er eentje niet werkt ![]()
Niemand durft zijn verantwoordelijkheid te nemen of op te stappen (t'is af en toe net Big Brother, "ik ga naar huis, ik ga naar huis, ow nee, ik blijf toch").
Pim komt tenminste uit het bedrijfsleven, heeft veel contacten met het bedrijfsleven en neemt geen blad voor de mond
quote:Maar waren het nou niet juist de huis-tuin-en-keuken-politici die volgens LN weer in de kamer zouden moeten komen?
Op maandag 26 november 2001 00:47 schreef Mza het volgende:Maar ja, het zijn volgens mij ook allemaal huis, tuin en keuken-politici die graag een keertje in de spotlights willen staan.
quote:Ja, die Fortuyn heeft de democratie hoog in 't vaandel....
Tot verrassing van een groot deel van de leden weet een nipte meerderheid van de partij wel een zeer omstreden asielstandpunt uit het verkiezingsprogramma te halen. Leefbaar Nederland zal daarin niet meer zeggen dat jaarlijks slechts tienduizend asielzoekers het land in mogen.Fortuyn maakt in zijn speech kenbaar dat hij zich van het nieuwe asielstandpunt niet al te veel zal aantrekken. 'U hebt mij gekozen, maar niet geëist dat ik mijn verstand moet inleveren. En dat ben ik niet van plan.'
quote:Ja, maar..............
Op maandag 26 november 2001 09:07 schreef Trainspotter het volgende:[..]
Ja, die Fortuyn heeft de democratie hoog in 't vaandel....
quote:LN heeft ten overstaan van heel onleefbaar Nederland gratis een cursusje Hoe Graaf ik Mijn Eigen Graf gegeven. Sukkels.
Op maandag 26 november 2001 09:07 schreef Trainspotter het volgende:[..]
Ja, die Fortuyn heeft de democratie hoog in 't vaandel....
Toegegeven, hij is een beetje een flapdrol, maar Marijnese en Rossenmuller zijn nog groter gekken (idealistische gekken zijn gevaarlijker als realistische gekken).
quote:Een realistische gek
Op maandag 26 november 2001 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Toegegeven, hij is een beetje een flapdrol, maar Marijnese en Rossenmuller zijn nog groter gekken (idealistische gekken zijn gevaarlijker als realistische gekken).
In het verkiezingsprogramma wordt zo ongeveer aan elke bevolkings/belangengroep een kado gedaan, men wil het onderwijs en de gezondheidszorg verbeteren en tevens wil men de belasting verlagen (de wegenbelasting zou zelfs afgeschaft moeten worden). Allemaal erg mooi, maar ergens klopt die optelsom niet.
quote:Als je punten opnoemt moet je ook alles lezen, en niet alleen die dingen die je zelf goed van pas komen. Hij wil dit bekostigen door het overheidsapparaat met 25% in te krimpen, dan hou je nog geld over! Is toch ook belachelijk al die ambtenaren die zichzelf maar aan het werk (nouja werk) met al die domme regeltjes. Overheidbemoeienis moet omlaag!
Op maandag 26 november 2001 09:29 schreef Halinalle het volgende:
Allemaal erg mooi, maar ergens klopt die optelsom niet.
Van mij mag hij ook wel uitkeringen aanpakken: gewoon net genoeg geven om te eten en een dak boven je hoofd! Als je meer wilt ga je maar werken.
Het is toch te gek dat je er in dit land op achteruit gaat als je gaat werken.
quote:Maar ook daar zegt hij niets concreets over: hoe wie wat waar? Welke ambtenaren bedoelt hij eigenlijk? Meer geld naar onderwijs (en meer leraren) betekent een vermeerdering van de ambtenarij. Een strenger toelatingsbeleid en een betere bewaking van de grenzen eveneens.
Op maandag 26 november 2001 09:36 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hij wil dit bekostigen door het overheidsapparaat met 25% in te krimpen, dan hou je nog geld over! Is toch ook belachelijk al die ambtenaren die zichzelf maar aan het werk (nouja werk) met al die domme regeltjes. Overheidbemoeienis moet omlaag!
quote:Het CPB rekent toch voor elke Tweede Kamer-verkiezingen alle partijprogramma's door? Kben heel benieuwd hoe LN daar uit zal komen.
Op maandag 26 november 2001 09:29 schreef Halinalle het volgende:
In het verkiezingsprogramma wordt zo ongeveer aan elke bevolkings/belangengroep een kado gedaan, men wil het onderwijs en de gezondheidszorg verbeteren en tevens wil men de belasting verlagen (de wegenbelasting zou zelfs afgeschaft moeten worden). Allemaal erg mooi, maar ergens klopt die optelsom niet.
quote:Mee eens, ik pleit voor minder blauw op straat!
Als je punten opnoemt moet je ook alles lezen, en niet alleen die dingen die je zelf goed van pas komen. Hij wil dit bekostigen door het overheidsapparaat met 25% in te krimpen,
quote:Yeah!
Op maandag 26 november 2001 10:26 schreef DemonBox het volgende:
Als Pim nou de wapenwet versoepelt en ervoor zorgt dat je als burger je huis weer mag verdedigen.
Maar moslims krijgen dan hopelijk geen wapens toch?
quote:Die hebben ze toch al?
Op maandag 26 november 2001 10:29 schreef links234 het volgende:Maar moslims krijgen dan hopelijk geen wapens toch?
quote:Ja, die kromzwaarden waar ze allemaal mee rond lopen. Maar dat bedoel ik niet. Ik heb het over pistolen, gifgas, honden, vliegtuigen, tnt, raketwerpers, etc. Wat de beschaafde mens nodig heeft, maar wat niet in handen van de heidenen moet vallen.
Op maandag 26 november 2001 10:29 schreef SunChaser het volgende:[..]
Die hebben ze toch al?
* Gia rijdt zo'n 12000 km per jaar.
Dit zal voor de yuppen wel duur uitvallen, maar die stemmen toch VVD en dat is een klotepartij, die helemaal geen fuck uitvoert om Nederland welvarender te maken.
Ik denk dat ze hiermee meer geld kunnen ontvangen, dan ze nu doen met de wegenbelasting. Ik denk ook dat er mensen zullen zijn die de auto wat vaker laten staan, gevolg: minder files --> meer mensen met de trein --> treinkaartje kan goedkoper --> nog meer mensen met de trein --> nog minder files --> minder ongelukken --> kortere wachtlijsten --> enz.
Kortom prima plan, maar dan moet het wel duur genoeg zijn.
Bijvoorbeeld: Ik wil voor die 12000 km best wel hetzelfde betalen als ik nu doe.
quote:Is dat niet gewoon een kilometerheffing?
Op maandag 26 november 2001 12:46 schreef Gia het volgende:
Afschaffen van de wegenbelasting vind ik een prima punt en dan jaarlijks een afrekening aan de hand van het aantal verreden kilometers.
quote:Jawel, meneer, maar dan niet aan de benzineprijs verbonden, maar afgelezen op de kilometerteller.
Op maandag 26 november 2001 12:48 schreef links234 het volgende:[..]
Is dat niet gewoon een kilometerheffing?
Anders gaan al die criminele brabanders natuurlijk in Belgie tanken.
quote:Origineel plan zeg. Die kilometerheffing was toch het nieuwste plan van Netelenbos nu het rekeningrijden niet doorgaat?
Op maandag 26 november 2001 12:46 schreef Gia het volgende:
Afschaffen van de wegenbelasting vind ik een prima punt en dan jaarlijks een afrekening aan de hand van het aantal verreden kilometers.
quote:Er wordt nergens duidelijk gemaakt waar en hoe die besparing precies gemaakt kan worden (ja, op het drastisch terugbrengen van het aantal generaals in het Nederlandse leger). Bovendien wil LN op een aantal gebieden de overheidsbemoeienis juist aanzienlijk vergroten.
Als je punten opnoemt moet je ook alles lezen, en niet alleen die dingen die je zelf goed van pas komen. Hij wil dit bekostigen door het overheidsapparaat met 25% in te krimpen, dan hou je nog geld over! Is toch ook belachelijk al die ambtenaren die zichzelf maar aan het werk (nouja werk) met al die domme regeltjes. Overheidbemoeienis moet omlaag!
quote:Lekker democratisch.
Op maandag 26 november 2001 15:50 schreef Groente-Boef het volgende:
Fantastisch nieuws!
Vond het wel lachen hoe die linkse postzegelboer Lammerts de mond werd gesnoerd:Zetten ze gewoon zijn microfoon uit.
quote:Hij zat er doorheen te schreeuwen.
Op maandag 26 november 2001 15:52 schreef links234 het volgende:[..]
Lekker democratisch.
quote:Euhh nee hoor, in het programma staat te lezen dat ze de bureaucratie met 25 procent willen verlagen, blijft alleen de vraag over HOE gaan ze dat doen dan?!
Hij wil dit bekostigen door het overheidsapparaat met 25% in te krimpen, dan hou je nog geld over!
Dat wordt weer nergens beantwoord.... loze kreet dus...
quote:Laat hem schreeuwen. Ze willen het debat toch terug? Of moet men maar doen wat het politbureau voorschrijft? Het is toch geen VVD met z'n klapvee?
Op maandag 26 november 2001 15:57 schreef Groente-Boef het volgende:[..]
Hij zat er doorheen te schreeuwen.
L.N is darbij een rechtse partij en als lammerts het daar niet mee eens is gaat hij maar lekker naar Groenlinks o.i.d.
quote:Een kwart van het papier en de bestanden weggooien?
Op maandag 26 november 2001 15:59 schreef RJ.81 het volgende:[..]
Euhh nee hoor, in het programma staat te lezen dat ze de bureaucratie met 25 procent willen verlagen, blijft alleen de vraag over HOE gaan ze dat doen dan?!
Dat wordt weer nergens beantwoord.... loze kreet dus...
En ja het was te verwachten natuurlijk, de Nederlandse publieke omroep -bezig met een heuse Jihad tegen LN- brengt alles uiterst negatief in beeld.
In Mei 2002 is natuurlijk het enige oordeel dat er toe doet, van de kiezer. Ben benieuwd.
quote:En jij verwacht dat één partij dit wel even in zijn eentje op gaat lossen? Dream on...
Op maandag 26 november 2001 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Go Pim!Ik ga zeker op hem stemmen, hij brengt tenminste wat leven in die stoffige 2e kamer waar debat een vies woord geworden is en waar niemand zijn verantwoordelijkheid durft te nemen.
Wat heeft paars in 8 jaar economische welvaart bereikt?
Zelfs de VVD heeft zitten slapen- Leraren zijn er nog steeds te weinig.
- Politieagenten ook.
- Wachtlijsten ook.
- Integratiebeleid is volledig mislukt, nu ze daar eindelijk achter zijn gekomen is het te laat om iets te doen.
quote:Prachtig taalgebruik heeft die man. Ik zou het bijna jammer vinden dat ik links ben.
[b]"...Het vervult me met plezier, ik ben uitermate dankbaar, maar het is me ook zwaar te moede..."
quote:Hij spreekt dus echt de taal van het gewone volk, dat ie pretendeert te willen vertegenwoordigen.
Op maandag 26 november 2001 16:50 schreef Hooghoudt het volgende:
Prachtig taalgebruik heeft die man. Ik zou het bijna jammer vinden dat ik links ben.
quote:Daarvoor was Goenlinks toch opgericht ?
Op maandag 26 november 2001 16:00 schreef links234 het volgende:[..]
Laat hem schreeuwen.
quote:Het is L.N en daar word op een fatsoenlijke manier gedabatteerd. Lammerts past totaal niet in dat beeld en kan dus beter naar voor hem betere linkse oorden vertrekken. Iemand tegen zichzelf in bescherming nemen heet zoiets.
Ze willen het debat toch terug? Of moet men maar doen wat het politbureau voorschrijft? Het is toch geen VVD met z'n klapvee?
Tot uw dienst!
Ik zie Pim geen minister-president worden, maar het is iig wel goed dat hij lekker schopt tegen de politiek. Ik hoop echter niet dat er racistische motieven achter zijn uitspraken zitten. Dat kan hij niet maken tegenover zijn partij.
quote:
Op maandag 26 november 2001 18:42 schreef popolon het volgende:
Die foto vandaag in de Volkskrant, tja:
Zal wel weer een negatieve foto zijn ![]()
Typisch weer Nederlandse media om LN weer af te gaan zeiken
quote:'t Is maar hoe je er tegen aankijkt, op mij kwam die nogal euforisch over.
Op maandag 26 november 2001 18:43 schreef Strolie75 het volgende:Zal wel weer een negatieve foto zijn
quote:Inderdaad. Ze doen maar.
Op maandag 26 november 2001 18:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zal wel weer een negatieve foto zijn
quote:Ik heb hem niet gezien...
Op maandag 26 november 2001 18:53 schreef popolon het volgende:
't Is maar hoe je er tegen aankijkt, op mij kwam die nogal euforisch over.
(Pim op de schouders van een aantal andere LN-aanhangers)
quote:sorry, mijn fout.
Op maandag 26 november 2001 18:55 schreef Strolie75 het volgende:Ik heb hem niet gezien...
Pim met een overwinningsgebaar, knielend op een podium.
Ook erg ontdaan toen bleek dat ie lijsttrekker werd.
In mijn ogen erg overdreven, dit wist ie eigenlijk toch al?
quote:T'is nu eenmaal een nicht, die overdrijven altijd
Op maandag 26 november 2001 19:00 schreef popolon het volgende:
In mijn ogen erg overdreven, dit wist ie eigenlijk toch al?
Vind het in ieder geval leuker om naar te kijken dan naar dat CDA-congres met Balkenende
quote:Lekker belangrijk
Op maandag 26 november 2001 15:52 schreef links234 het volgende:[..]
Lekker democratisch.
Jij wilt zeker ook op deze manier geregeerd worden.
quote:Absoluut.
Op maandag 26 november 2001 20:23 schreef DemonBox het volgende:
Master Yoda is not so wise...Jij wilt zeker ook op deze manier geregeerd worden.
quote:Zal ik je zo maar eens op dit forum regeren dan? Je mag van af nu alleen uitspraken doen mij bevallen. Zoniet zet ik je microfoon uit. Je beseft toch wel dat we hier een rechts forum zijn. Als het je niet bevalt ga je maar naar een links forum toe...
Op maandag 26 november 2001 21:01 schreef Master_Yoda het volgende:[..]
Absoluut.
Of zo?
Doc Fortuyn, at your service...
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 26-11-2001 21:30]
quote:Ben benieuwd hoe je hier wat aan wil doen EN ondertussen 25% minder ambtenaren wil hebben...
Op maandag 26 november 2001 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Go Pim!
- Leraren zijn er nog steeds te weinig.
- Politieagenten ook.
- Wachtlijsten ook.
Hoe wil LN eigenlijk iets aan die wachtlijsten doen?
quote:Deal.
Op maandag 26 november 2001 21:26 schreef Doc het volgende:[..]
Zal ik je zo maar eens op dit forum regeren dan? Je mag van af nu alleen uitspraken doen mij bevallen. Zoniet zet ik je microfoon uit. Je beseft toch wel dat we hier een rechts forum zijn. Als het je niet bevalt ga je maar naar een links forum toe...
Of zo?
quote:Simpel, we schaffen de snelheidcontroleurs af en scholen ze om tot arts. Twee vliegen in één klap. Het is allemaal zo simpel, maar ja, de bestaande partijen hebben het te druk met zichzelf om op zulke doeltreffende oplossingen te komen.
Op maandag 26 november 2001 21:29 schreef Doc het volgende:[..]
Hoe wil LN eigenlijk iets aan die wachtlijsten doen?
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:35 schreef Halinalle het volgende:[..]
Simpel, we schaffen de snelheidcontroleurs af en scholen ze om tot arts. Twee vliegen in één klap. Het is allemaal zo simpel, maar ja, de bestaande partijen hebben het te druk met zichzelf om op zulke doeltreffende oplossingen te komen.
quote:OK
Op maandag 26 november 2001 21:31 schreef Master_Yoda het volgende:[..]
Deal.
quote:LOL
Op maandag 26 november 2001 21:26 schreef Doc het volgende:[..]
Zal ik je zo maar eens op dit forum regeren dan? Je mag van af nu alleen uitspraken doen mij bevallen. Zoniet zet ik je microfoon uit. Je beseft toch wel dat we hier een rechts forum zijn. Als het je niet bevalt ga je maar naar een links forum toe...
Of zo?
quote:Juist, zo is het. Dan wordt ons belastinggeld tenminste ook nog nuttig besteed. Ik stel verder voor dat we, om de werkloosheid onder allochtonen en tegelijk het fileprobleem op te lossen, allochtonen laten werken aan het verbreden van de wegen, waarbij de 860 gedetineerden de witte strepen mogen trekken.
Op maandag 26 november 2001 21:35 schreef Halinalle het volgende:[..]
Simpel, we schaffen de snelheidcontroleurs af en scholen ze om tot arts. Twee vliegen in één klap. Het is allemaal zo simpel, maar ja, de bestaande partijen hebben het te druk met zichzelf om op zulke doeltreffende oplossingen te komen.
quote:
Op maandag 26 november 2001 20:23 schreef DemonBox het volgende:
Master Yoda is not so wise...Jij wilt zeker ook op deze manier geregeerd worden.
quote:Tsja, het ging ook over de volkskrant... Dus uiteraard was het negatief tegenover een rechtse partij
Op maandag 26 november 2001 18:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zal wel weer een negatieve foto zijn
Ik begin steeds meer te twijfelen... VVD of LN, maar ik hoop voor de verkiezingen een keuze gemaakt te hebben
Jammer van dat asielbeleid. Gelukkig maar dat Pim zich daar toch geen ene reet van gaat aantrekken.
quote:En niet alleen dat, ik stel voor dat we de opleidingen veel flexibeler maken. Mensen krijgen niet alleen een opleiding tot verpleegkundige, maar worden tegelijkertijd klaargestoomd voor het vak van loodgieter. Een duobaantje als C++ programmeur en dijkgraaf moet ook mogelijk zijn. De mensen werken dan maar wat harder, maar men is wel overal inzetbaar.
Op maandag 26 november 2001 22:45 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Juist, zo is het. Dan wordt ons belastinggeld tenminste ook nog nuttig besteed. Ik stel verder voor dat we, om de werkloosheid onder allochtonen en tegelijk het fileprobleem op te lossen, allochtonen laten werken aan het verbreden van de wegen, waarbij de 860 gedetineerden de witte strepen mogen trekken.
En dat linkse gedoe van vakanties, weekenden vrij of een 45 urige werkweek schaffen we ook gelijk af.
quote:At your service!
Op dinsdag 27 november 2001 10:20 schreef links234 het volgende:[..]
En niet alleen dat, ik stel voor dat we de opleidingen veel flexibeler maken. Mensen krijgen niet alleen een opleiding tot verpleegkundige, maar worden tegelijkertijd klaargestoomd voor het vak van loodgieter. Een duobaantje als C++ programmeur en dijkgraaf moet ook mogelijk zijn. De mensen werken dan maar wat harder, maar men is wel overal inzetbaar.
En dat linkse gedoe van vakanties, weekenden vrij of een 45 urige werkweek schaffen we ook gelijk af.
quote:ik ben voorstander om P.F. naakt in het laatste bolwerk van afghanistan te laten roepen 'death to all moslims!'. Kijken welke standpunten hij daaruit zal ontlenen...
Op dinsdag 27 november 2001 10:30 schreef Halinalle het volgende:[..]
At your service!
quote:Triest.. zo'n uitspraak. Het zijn ook mensen die een normaal leven willen. Net zoals jij en ik.
Op dinsdag 27 november 2001 01:55 schreef Berserker het volgende:
Pim for.......lijsttrekker!Jammer van dat asielbeleid. Gelukkig maar dat Pim zich daar toch geen ene reet van gaat aantrekken.
quote:Hehe, ik vind jou steeds lachwekkender worden.
Op dinsdag 27 november 2001 10:20 schreef links234 het volgende:[..]
En niet alleen dat, ik stel voor dat we de opleidingen veel flexibeler maken. Mensen krijgen niet alleen een opleiding tot verpleegkundige, maar worden tegelijkertijd klaargestoomd voor het vak van loodgieter. Een duobaantje als C++ programmeur en dijkgraaf moet ook mogelijk zijn. De mensen werken dan maar wat harder, maar men is wel overal inzetbaar.
Iedereen zegt trouwens dat LN z'n partijprogramma niet zou kunnen waarmaken, nou dan vraag ik me nog af waarom die mensen dan wel nog op GL, SP, PVDA, CDA, VVD, D'66 etc etc stemmen, want deze partijen hebben toch zeker de laatste jaren laten zien dat ze er echt geen fuck van kunnen.
Maar dat schijnt opeens niet meer uit te maken.
Dan stem ik liever op een partij waarvan ik niet weet of ze het goed of slecht zullen gaan doen, dan dat ik op een partij stem waarvan ik weet dat ze toch geen flikker doen.
Ik wacht met smart op je "uit de context getrokken" reactie ![]()
Edit1:
Owja, trouwens dat van die belastingsverlaging en geen wegenbelasting, en geen wachtrijen etc etc, de laatste en voorlaatste verkiezingen was dat ook waar alle partijen mee smeten, maar zodra ze hun stemmen hadden waren ze plots vergeten wat ze hadden gezegd in hun verkiezingsprogramma, en gingen ze door met dat semi debateren van ze.
En als het er echt op aan komt om iets belangrijks te beslissen, en dat staat een partij niet aan, dan dreigt die partije met een kabinetscrisis.
En omdat bijna geen enkel partij zin heeft in een kabinetscrisis, schrappen ze de plannen maar van tafel en vergeten ze alles, alleen omwille van het feit dat de partijen geen zin hebben in een crisis.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 27-11-2001 18:58]
quote:Ja en? Moet ik het soms op iemand anders' manier interpreteren?
Op dinsdag 27 november 2001 18:52 schreef Refragmental het volgende:[..]
Hehe, ik vind jou steeds lachwekkender worden.
Jij reageert op dingen die je zelf helemaal uit z'n context rukt en ook nog eens op een eigen manier interpeteert.
quote:Liever een roze bril dan een bruin hemd.
Maarja, met een rose bril op is het wat moeilijker om de werkelijkheid te zien.
quote:Waarom rechts?
Waarom trouwens links??
quote:geen standpunten hebben behalve geblaat wil nog niet zeggen dat ie in het midden staat.
Ik vind links net zo erg als rechts, daarom stem ik ook op Pim, hij is een realist die lekker in het midden staat,
quote:Ik heb geen idee of ie extreem rechts is. So what als hij het is. Hij is echter wel een domme eikel. En daarom hoeft ie mijn stem niet te verwachten.
alhoewel ie volgens linkse mensen EXTREEM RECHTS is en dus de mond moet worden gesnoerd, ook lekker democratisch zeg.
quote:Iedereen? Ik heb ze nog niet kunnen betrappen op een programma. Wel op slogans.
Iedereen zegt trouwens dat LN z'n partijprogramma niet zou kunnen waarmaken
quote:Nou, de grootste economische groei in jaren, euthanasie, homohuwelijk, etc. Noem het maar niets.
, nou dan vraag ik me nog af waarom die mensen dan wel nog op GL, SP, PVDA, CDA, VVD, D'66 etc etc stemmen, want deze partijen hebben toch zeker de laatste jaren laten zien dat ze er echt geen fuck van kunnen.
quote:Inderdaad niet, nee.
Maar dat schijnt opeens niet meer uit te maken.
quote:Da's jouw goed recht. IMHO ben je een domme eikelbijter, maar je stemt maar lekker wat je wilt.
Dan stem ik liever op een partij waarvan ik niet weet of ze het goed of slecht zullen gaan doen, dan dat ik op een partij stem waarvan ik weet dat ze toch geen flikker doen.
quote:En? Was het offtopic genoeg voor je?
Ik wacht met smart op je "uit de context getrokken" reactie
quote:Oké, die weddenschap ga ik met je aan.
Op dinsdag 27 november 2001 19:02 schreef Refragmental het volgende:
Ik durf te wedden dat er van die 49 miljoen wel een paar miljoen naar de ministers enzo zijn gegaan.
Wat zetten we in?
Laten we het lekker laag houden, ik wed met je om de helft van die 49 miljoen.
Als jij mij kan bewijzen dat er een paar miljoen naar welke minister dan ook zijn gegaan, krijg jij dus 24,5 miljoen van mij.
Kan je het niet bewijzen, dan krijg ik het van jou.
Deal?
quote:Da's meer ondanks Paars.
Op dinsdag 27 november 2001 19:05 schreef links234 het volgende:Nou, de grootste economische groei in jaren
[..]
En de connectie LN - "bruine hemden" is onzin, maar daar ben je goed in.
quote:Misschien dat als je eens daadwerkelijk luistert hoor je wat ie te zeggen heeft.
geen standpunten hebben behalve geblaat wil nog niet zeggen dat ie in het midden staat.
Ook de betuwelijn, ook weer zoiets apart, ze weten dat het een finacieel flop wordt, maar ze gaan er gewoon mee door omdat ze denken dat ze niet meer terug kunnen.
Zwak standpunt hoor, liever lui dan moe
.
Ik kots echt op het huidig kabinet.
En trouwens die welvaart waar jij het over hebt "de grootste economische groei in jaren, euthanasie, homohuwelijk, etc."
Dat had misschien zelfs veel en veel beter kunnen zijn.
Dat het goed gaat wil niet zeggen dat het niet beter kon, ik blijf gewoon bij m'n standpunt dat het met een goed kabinet veel en veel beter kon zijn.
En hier gaat ook trouwens het stukje van verantwoordelijkheid over.
Ze staan allemaal in de rij om te zeggen dat het door hun komt, maar wat dan van de slechte dingen??
Meer criminaliteit, langere files, allochtonenproblemen, wachtrijen, etc etc, is dat dan niet de schuld van het huidig kabinet???
quote:Is trouwens volgens mij ook het enige wat jullie kunnen, ofniet soms??
Op dinsdag 27 november 2001 19:05 schreef links234 het volgende:
Da's jouw goed recht. IMHO ben je een domme eikelbijter, maar je stemt maar lekker wat je wilt.
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 27-11-2001 19:43]
quote:Als ik het bewijs had zat ik hier nu niet
Op dinsdag 27 november 2001 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Maar je durft nu niet meer te wedden, terwijl je dat eerst wel zei
Op dinsdag 27 november 2001 19:29 schreef Refragmental het volgende:Als ik het bewijs had zat ik hier nu niet
Is meer een vermoeden.
quote:Flamen???
Op dinsdag 27 november 2001 19:29 schreef golfer het volgende:
Kappen met flamen, Refragmental!
Als het over de reactie gaat die ik op "dinsdag 27 november 2001 19:27" heb gepost, dan vertel ik er even bij dat het een tegenreactie was op zijn flame, om te laten zien dat iedere aap wel kan schelden e.d.
quote:Het ging mij met name hierom:
Op dinsdag 27 november 2001 19:36 schreef Refragmental het volgende:Flamen???
Quote dan ook ff de stukje die jij flamen vindt.
quote:Probeer verder inhoudelijk en zonder al te veel kotssmileys elkaar met argumenten te bestrijden.
edit-
Daar Reframental gelukkig het betreffende stukje zelf verwijderd heeft, doe ik ook sportief en haal de originele quote weg.-edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 27-11-2001 19:46]
quote:Bekende klok/klepel-verhaal. Volg het nieuws, lees een krant, dan weet je hoe het in elkaar zit en dat de bouwbedrijven niet 'maar' 1 miljoen terugbetalen.
Op dinsdag 27 november 2001 19:02 schreef Refragmental het volgende:
Owja, ik![]()
![]()
![]()
op het huidig kabinet.
Ze schikken liever die fraudezaak dan dat ze doorgaan.
Ik zou ook wel voor 50 miljoen willen frauderen, en bij een schikking maar 1 miljoen terugbetalen.
Is lekker 49 miljoen in eigen zak.
Ik durf te wedden dat er van die 49 miljoen wel een paar miljoen naar de ministers enzo zijn gegaan.![]()
![]()
Dentist
quote:Ok dan haal ik dat stukje er maar ff uit.
Op dinsdag 27 november 2001 19:39 schreef golfer het volgende:[..]
Het ging mij met name hierom:
[..]Probeer verder inhoudelijk en zonder al te veel kotssmileys elkaar met argumenten te bestrijden.
Persoonlijke aanvallen over en weer leveren geen discussie op.
quote:Zou best kunnen, heb het ook niet echt gevolgd, maar het gaat me meer over het feit dat ze liever een schikking willen dan dat ze er echt achteraan gaan.
Op dinsdag 27 november 2001 19:39 schreef Dentist het volgende:[..]
Bekende klok/klepel-verhaal. Volg het nieuws, lees een krant, dan weet je hoe het in elkaar zit en dat de bouwbedrijven niet 'maar' 1 miljoen terugbetalen.
Dentist
Nu graag hier weer ontopic over PF en LN.
quote:Erg aanstootgevend, en discriminerend tegenover "nichten".
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | A hit for one is a hit for all | Pim Fortuyn is een pisnicht! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | Stop de verpimpeling van Nederland!
quote:"Some animals are more equal than others."
Op dinsdag 27 november 2001 20:06 schreef Refragmental het volgende:
Golfer, ik wou je trouwens nog even wijzen op iets in Link234 z'n sig wat niet mag.
Knoop dat goed in je oren.
quote:goh, dat ik dat nou net uit jouw mond hoor...
Op dinsdag 27 november 2001 20:14 schreef Sniper het volgende:[..]
"Some animals are more equal than others."
quote:Zo ken ik er ook 1 die m'n moeder altijd zegt/zingt.
Op dinsdag 27 november 2001 20:14 schreef Sniper het volgende:[..]
"Some animals are more equal than others."
"Eerlijk zullen we alles delen... ik een beetje meer als jij."
Edit:
Typfout, was we vergeten ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 27-11-2001 20:18]
quote:Ach ja Links234 is een vieze vuile potenrammer die kotst op wat hij noemt 'flikkers' en pist op snorren van turkse vrouwen en het liefst met geweld vrouwen neemt. En als het nog ff kan snijdt hij nog ff wat kelen van weerloze kinderen door.
Op dinsdag 27 november 2001 20:06 schreef Refragmental het volgende:
Golfer, ik wou je trouwens nog even wijzen op iets in Link234 z'n sig wat niet mag.
[..]Erg aanstootgevend, en discriminerend tegenover "nichten".
Je went er vanzelf aan.
quote:Kom later maar terug wanneer je fatsoonlijk kunt reageren.
Op dinsdag 27 november 2001 20:17 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ach ja Links234 is een vieze vuile potenrammer die kotst op wat hij noemt 'flikkers' en pist op snorren van turkse vrouwen en het liefst met geweld vrouwen neemt. En als het nog ff kan snijdt hij nog ff wat kelen van weerloze kinderen door.
Je went er vanzelf aan.
Btw, zou graag ook willen weten wat "verpimpeling" betekent, kan het nergens vinden.
quote:Ik denk dat je nog even wat langer op het forum moet rondhangen om te zien hoe links234 post, dan zul je vanzelf zijn sig in een andere daglicht zien.
Op dinsdag 27 november 2001 20:21 schreef Refragmental het volgende:[..]
Kom later maar terug wanneer je fatsoonlijk kunt reageren.
Btw, zou graag ook willen weten wat "verpimpeling" betekent, kan het nergens vinden.
quote:Ik kom al lang genoeg op het forum, langer dan dat ik me had aangemeld.
Op dinsdag 27 november 2001 20:23 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ik denk dat je nog even wat langer op het forum moet rondhangen om te zien hoe links234 post, dan zul je vanzelf zijn sig in een andere daglicht zien.
Maar wat je bedoelt is dat het dus mag??
Zolang het maar in een ander daglicht is.
Als dat zo is zet ik per direct iets in m'n sig waar je dan ook niet over mag klagen.
quote:Ja het mag blijkbaar, dat zie jij en dat zie ik. En die gevolgtrekking die je maakt is de jouwe en niet de mijne.
Op dinsdag 27 november 2001 20:25 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ik kom al lang genoeg op het forum, langer dan dat ik me had aangemeld.
Maar wat je bedoelt is dat het dus mag??
Zolang het maar in een ander daglicht is.
quote:Ga ja gang. Ik hou je niet tegen, ik ga niet over andermans sig klagen, tenzij het extreem smakeloos is (en links234 z'n sig vind ik niet extreem smakeloos) en zelfs DAN niet altijd. Verder zou ik als ik jouw was er maar een feedbacktopic over openen. We zijn off-topic bezig.
Als dat zo is zet ik per direct iets in m'n sig waar je dan ook niet over mag klagen.
quote:Ik heb er nog een, net zo passend (bij FOK!):
Op dinsdag 27 november 2001 20:16 schreef zodiakk het volgende:[..]
goh, dat ik dat nou net uit jouw mond hoor...
"Quod licet Jovi, non licet bovi."
quote:Maar in Nederland stem je toch niet op personen (afgezien van voorkeursstemmen) maar op partijen en hun programma's?
Op dinsdag 27 november 2001 22:03 schreef PantaRei het volgende:
Ik stem voor Pim, maar voor derest van LN??
Nou ja, de verkiezingsstrijd moet nog komen. Je moet natuurlijk de verkiezingsstrijd van alle politieke partijen met een korreltje zout nemen.Daarom vertrouw ik het meest op Pim Fortuyn: hij is geen ervaren politicus.
Dus je stemt op PF, terwijl je gelijkertijd grote vraagtekens zet bij LN?
Als ie partijleider van de Communistische partij was geworden had ie ook je stem gekregen
quote:Nou ja, bij de vorige verkiezingen hanteerde de PvdA ook de slogan "Kies Kok"...
Op dinsdag 27 november 2001 22:34 schreef golfer het volgende:
Maar in Nederland stem je toch niet op personen (afgezien van voorkeursstemmen) maar op partijen en hun programma's?
quote:*noteert
Op dinsdag 27 november 2001 19:05 schreef links234 het volgende:
Liever een roze bril dan een bruin hemd.
Wat hij tot nu toe geroepen heeft was alleen maar om ervoor te zorgen dat ie ergens verkiesbaar als lijsttrekker zou worden, nu vertegenwoordigt hij officieel LN en is een stem op PF automatisch een stem voor de ideëen van LN, dus zal je je daarin moeten verdiepen en moeten bekijken of die aansluiten bij jouw wensen.
quote:LN en Pim Fortuyn zullen zich tijdens de verkiezingscampagne moeten zien te vereenzelvigen.
Op dinsdag 27 november 2001 23:04 schreef golfer het volgende:
Maar door op PF te stemmen, stem je toch automatisch op de ideëen van de partij die hij vertegenwoordigd en ook hij is verplicht om zich aan het partijprogramma, voor zover die paar losse punten die ze nu gepubliceerd hebben die naam mogen hebben, te houden.Wat hij tot nu toe geroepen heeft was alleen maar om ervoor te zorgen dat ie ergens verkiesbaar als lijsttrekker zou worden, nu vertegenwoordigt hij officieel LN en is een stem op PF automatisch een stem voor de ideëen van LN, dus zal je je daarin moeten verdiepen en moeten bekijken of die aansluiten bij jouw wensen.
quote:Hadden de Indianen maar een Pim Fortuyn gehad, en de Aboriginals, en de Zuloes, en zo kan ik nog jaren doorgaan.
Op dinsdag 27 november 2001 22:45 schreef PantaRei het volgende:
Ik weet wat Pim Fortuyn wil. Ik weet niet echt wat LN wil.
Ze zijn bijzonder onduidelijk tot nu toe.
Ik stem wel degelijk op een persoon.
Dat gebeurt trouwens heel vaak hoor - de lijsttrekker van een partij is heel belangerijk: het gezicht van de partij.
Velen stemden voor Kok, Bolkenstein enzo. Ik stemde verleden keer ook op Bolkenstein...:(
Wat ik wil is voorkomen dat we overstroomd worden door buitenlanders. Ok dat zijn we al - tenminste voorkomen overgenomen te worden door buitenlanders.
Goh, ik voel me nu net een Indiaan.:{
quote:Ik denk op Van Gijzel, maar ben er nog niet helemaal uit.
Op woensdag 28 november 2001 00:20 schreef PantaRei het volgende:En op wie stem jij???
quote:Tja, zonder Pim Fortuyn liep het nogal slecht met ze af hé?!
Op woensdag 28 november 2001 01:01 schreef Onschuldig het volgende:[..]
Hadden de Indianen maar een Pim Fortuyn gehad, en de Aboriginals, en de Zuloes, en zo kan ik nog jaren doorgaan.
quote:Was sarcastisch bedoeld
Op woensdag 28 november 2001 01:53 schreef PantaRei het volgende:[..]
Tja, zonder Pim Fortuyn liep het nogal slecht met ze af hé?!
quote:Weet ik!
Op woensdag 28 november 2001 01:54 schreef onschuldig het volgende:[..]
Was sarcastisch bedoeld
quote:En als hij partijleider van de Communistische partij wordt, krijgt ie dan ook je stem?
Op woensdag 28 november 2001 01:04 schreef golfer het volgende:[..]
Ik denk op Van Gijzel, maar ben er nog niet helemaal uit.
quote:En gelijk heeft'ie.
Op vrijdag 30 november 2001 01:44 schreef Sphere het volgende:
LN interesseert Fortuyn geen bal. Hij zit er puur voor zichzelf........
quote:Vind je? Ik zie liever dat hij er voor de inwoners van Nederland zit.
Op vrijdag 30 november 2001 16:06 schreef Berserker het volgende:[..]
En gelijk heeft'ie.
quote:Geen groter belang dan je eigen belang.
Op vrijdag 30 november 2001 17:08 schreef links234 het volgende:[..]
Vind je? Ik zie liever dat hij er voor de inwoners van Nederland zit.
quote:At MY service dus
Op vrijdag 30 november 2001 17:09 schreef gelly het volgende:[..]
Geen groter belang dan je eigen belang.
quote:Vraag even aan Melkert waarom hij in de kamer zit.
Op vrijdag 30 november 2001 01:44 schreef Sphere het volgende:
LN interesseert Fortuyn geen bal. Hij zit er puur voor zichzelf........
Hij stelt de Moslimgemeenschap in Nederlans bloot aan geweld door te verkondigen dat de Islam mensen opdraagt om gebouwen binnen te vliegen. Hij gebruikt andermans ellende dus om stemmen te behalen.
Hier is nog een andere reden:
Hij zit uit vrije wil in een partij met Nagel en Westbroek. Grotere proleten heb ik zelden gezien.
Wat betreft je opmerking dat hij uit vrije wil in een partij zit met Nagel en Westbroek: mee eens. Is een minpunt.
Maar ja, de voors en tegens afwegende overwinnen nog altijd de voors.
quote:Is toch ook zo of niet dan? Eindelijk eens iemand die wat zinnigs zegt en die de problemen zal aanpakken (hoop ik)! Want zo kan het niet langer doorgaan....
Op maandag 03 december 2001 11:50 schreef SportsIllustrated het volgende:
Wil je inhoudelijke kritiek op de heer Fortuyn? Dit is een reden om niet op hem te stemmen:Hij stelt de Moslimgemeenschap in Nederlans bloot aan geweld door te verkondigen dat de Islam mensen opdraagt om gebouwen binnen te vliegen. Hij gebruikt andermans ellende dus om stemmen te behalen.
Hier is nog een andere reden:
Hij zit uit vrije wil in een partij met Nagel en Westbroek. Grotere proleten heb ik zelden gezien.
Ik stem Pim!
Hij zegt dat de ISLAM mensen opdraagt gebouwen te vernietigen.
Zo creert hij een klimaat waarin geweld tegen ALLE moslims heel gewoon wordt.
2.190] And fight in the way of Allah with those who fight with you, and do not exceed the limits, surely Allah does not love those who exceed the limits.
[2.191] And kill them wherever you find them, and drive them out from whence they drove you out, and persecution is severer than slaughter, and do not fight with them at the Sacred Mosque until they fight with you in it, but if they do fight you, then slay them; such is the recompense of the unbelievers.
[2.192] But if they desist, then surely Allah is Forgiving, Merciful.
[2.193] And fight with them until there is no persecution, and religion should be only for Allah, but if they desist, then there should be no hostility except against the oppressors.
-----------------------------------------------------
Ik intrepeteer dit als : Oog om Oog Tand om Tand...
Vermoord ze als Moslims vermoorden..Er is maar 1 religie en dat is die voor Allah , maar als men moslims met rust laat zullen moslims hen ook met rust laten.
Just my vision
Maar als men de moslims met rust laat en de moslims gaan de meerderheid in een ( deel van een ) land vormen??
Blijven de moslims dan vreedzaam of gaan ze moorden.
Jij kent het antwoord ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |