abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2287521
bron: de telegraaf
HILVERSUM - Pim Fortuyn is zondag gekozen tot lijsttrekker van Leefbaar Nederland voor de Tweede-Kamerverkiezingen van 15 mei. Een overweldigende meerderheid van de ruim vierhonderd leden schaarde zich zondag op een congres in Hilversum achter de voordracht van het bestuur. Hoogleraar en publicist Fortuyn versloeg twaalf tegenkandidaten.

"Het leek wel een Oost-Europese verkiezing van voor de val van de muur", reageerde Fortuyn op het feit dat 394 van de 445 stemmers (88 procent) hem kozen. "Het vervult me met plezier, ik ben uitermate dankbaar, maar het is me ook zwaar te moede. Wij willen een andere politiek. De ramen van de achterkamertjes moeten open." Volgens de kersverse lijsttrekker is het tijd voor openheid. "We moeten het land teruggeven aan de mensen."

Fortuyn uitte tijdens zijn toespraak tegenover de achterban flinke kritiek op het beleid van acht jaar paarse kabinetten. "De politiek gaat over de publieke sector. En daar is het nu een droevige boel." Fortuyn zei dat Nederland op het terrein van zorg, onderwijs en veiligheid terug moet naar de kleinschaligheid. Bovendien moet volgens hem een einde gemaakt worden aan de bureaucratie. De lijsttrekker prees de ondernemers en hun werknemers die voor de grote economische groei van de afgelopen jaren hebben gezorgd.

Ondernemers in de landbouw stak hij een hart onder de riem. "Boeren u kunt op ons rekenen", zei Fortuyn. Hij pleitte voor een 'warme sanering' in de landbouw, om daarmee binnen twee jaar naar een vrije markt te gaan. "We laten daarbij niemand in de kou staan of in de schulden zitten".

pi_2287539
quote:
Op zondag 25 november 2001 18:00 schreef Sphere het volgende:
Ondernemers in de landbouw stak hij een hart onder de riem. "Boeren u kunt op ons rekenen", zei Fortuyn. Hij pleitte voor een 'warme sanering' in de landbouw, om daarmee binnen twee jaar naar een vrije markt te gaan. "We laten daarbij niemand in de kou staan of in de schulden zitten".
Er zijn nog zo'n 90.000 boeren in Nederland, dat zijn stemmen die VVD en CDA nu kwijt zijn, en die we bij LN kunnen tellen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_2287548
En met Pim Fortuin als lijsttrekker van Leefbaar Nederland ga ik zeker op een andere partij stemmen.
  zondag 25 november 2001 @ 18:05:03 #4
14245 Flightcrewportal.nl
Http://www.flightcrewportal.nl
pi_2287551
quote:
Op zondag 25 november 2001 18:02 schreef dwerg het volgende:

[..]

Er zijn nog zo'n 90.000 boeren in Nederland, dat zijn stemmen die VVD en CDA nu kwijt zijn, en die we bij LN kunnen tellen.

Dus jij hebt op LN gestemt
pi_2287563
quote:
Op zondag 25 november 2001 18:05 schreef Flightcrewportal.nl het volgende:
Dus jij hebt op LN gestemt
1- je kan nog niet op LN stemmen, al zou je willen.
2- ik ga niet op LN stemmen.
3- nee, ik ben geen boer.

Nog vragen?

zondag 25 november 2001 @ 18:10:55 #6
14245 Flightcrewportal.nl
pi_2287577
quote:
Op zondag 25 november 2001 18:07 schreef dwerg het volgende:

[..]

1- je kan nog niet op LN stemmen, al zou je willen.
2- ik ga niet op LN stemmen.
3- nee, ik ben geen boer.

Nog vragen?

1. Hobbies en intresses cricket, roodharige vrouwen

[flame mode on]
Kakker??
[/flame mode off]

2. je kan zowieso niet op een partij stemmen alleen op een persoon.

pi_2287923
quote:
Op zondag 25 november 2001 18:10 schreef Flightcrewportal.nl het volgende:
1. Hobbies en intresses cricket, roodharige vrouwen

[flame mode on]
Kakker??
[/flame mode off]

2. je kan zowieso niet op een partij stemmen alleen op een persoon.

1- Nee. Ik speel cricket (lente/zomer) en waterpolo (najaar/winter) omdat ik toevallig hard kan gooien, en zo het hele jaar met sport bezig kan zijn.
2- Kleutermode: jij begon

En nu genoeg off-topic.

zondag 25 november 2001 @ 19:21:55 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2288084
Pim Fortuyn maakt politiek weer leuk. Het kon me voorheen echt geen ene hol boeien, maar met Pim is het cool!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2288186
quote:
Op zondag 25 november 2001 19:21 schreef Marble het volgende:
Pim Fortuyn maakt politiek weer leuk. Het kon me voorheen echt geen ene hol boeien, maar met Pim is het cool!
Op de manier waarop de lokale dorpsgek een winkelcentrum leuk maakt. De vraag is alleen of je dat soort figuren in de politiek wilt hebben.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_2288193
quote:
Op zondag 25 november 2001 18:02 schreef dwerg het volgende:

[..]

Je bent behoorlijk naïef als je verwacht dat boeren nu massaal op LN stemmen......
  zondag 25 november 2001 @ 19:38:50 #11
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2288218
quote:
Op zondag 25 november 2001 19:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Op de manier waarop de lokale dorpsgek een winkelcentrum leuk maakt. De vraag is alleen of je dat soort figuren in de politiek wilt hebben.

Ikke wel hoor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 25 november 2001 @ 19:40:19 #12
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_2288231
quote:
Op zondag 25 november 2001 19:38 schreef Marble het volgende:

[..]

Ikke wel hoor.

Ja joh, precies. Wat kan jou de geloofwaardigheid van de regering schelen, gooi dr maar een stel mafkezen in voor je vermaak.
  zondag 25 november 2001 @ 20:12:55 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_2288660
ach het 10.000 asielszoekers quotum en de koude oorlog tegen de Islam is geschrapt uit het partijprogram... zal bij menig potentieel LN stemmertje de wenkbrouwen doen fronsen, moeten ze alsnog naar een andere partij gaan zoeken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_2290668
* DeF2K zn vader is pim's hovenier
pi_2290698
Iemand Netwerk gezien vanavond?

Was bepaald geen reclame voor LN. Ze kwamen echt over als een clubje enorme amateurs. Nu al al die ruzietjes. Deja-vu van de ouderenpartijen.

pi_2291099
Lijkt me wel een verstandige keuze van LN. Pim Fortuin zal ze een hoop extra stemmen opbrengen en hij is goed in staat om de huidige politiek aan te kaak te stellen. Precies wat LN wil. Met een andere lijsttrekker zou dit niet zo goed gaan lukken. Van die andere lijsttrekkers droop trouwens het amateurisme wel heel erg af.
This is this. This ain't something else, this is this!
pi_2291169
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:32 schreef Mza het volgende:
Lijkt me wel een verstandige keuze van LN. Pim Fortuin zal ze een hoop extra stemmen opbrengen en hij is goed in staat om de huidige politiek aan te kaak te stellen. Precies wat LN wil. Met een andere lijsttrekker zou dit niet zo goed gaan lukken. Van die andere lijsttrekkers droop trouwens het amateurisme wel heel erg af.
Kvind het amateurisme van die hele club nogal lachwekkend, Pim Fortuyn incluis. En dan die Henk Westbroek die kritische leden meent te moeten schofferen, terwijl ze claimen zo vernieuwend te zijn en op te komen voor de leden. Als je het waagt je mond open te doen kun je kennelijk alleen een grote bek terug krijgen. Kvind het een raar idee dat mensen overwegen op deze parij te stemmen.
pi_2291197
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Kvind het amateurisme van die hele club nogal lachwekkend, Pim Fortuyn incluis. En dan die Henk Westbroek die kritische leden meent te moeten schofferen, terwijl ze claimen zo vernieuwend te zijn en op te komen voor de leden. Als je het waagt je mond open te doen kun je kennelijk alleen een grote bek terug krijgen. Kvind het een raar idee dat mensen overwegen op deze parij te stemmen.

Idd, allemaal heel erg amateuristisch. Ik vind het trouwens nog een wonder dat die verkiezing zo makkelijk ging en dat de tegenstanders zich zo snel de mond lieten snoeien. Maar ja, het zijn volgens mij ook allemaal huis, tuin en keuken-politici die graag een keertje in de spotlights willen staan.
This is this. This ain't something else, this is this!
pi_2291269
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:47 schreef Mza het volgende:
Maar ja, het zijn volgens mij ook allemaal huis, tuin en keuken-politici die graag een keertje in de spotlights willen staan.
Ik begon me ook af te vragen wat erger zou zijn; Fortuyn aan het roer of zo'n overambitieus gemeenteraadslid uit de provincie.

Fortuyn zal wel beter zijn voor de partij, wat betekent dat zo'n echte amateur beter voor Nederland was geweest.

pi_2291628
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Is niet elke partij zo begonnen??? Als pruts clubje binnenkomen en vervolgens toch stiekem uitgroeien tot een grote club?

Ik denk dat ze het nog redelijk ver schoppen gaan die mannen.

maandag 26 november 2001 @ 04:47:06 #21
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_2291809
quote:
Op maandag 26 november 2001 03:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Is niet elke partij zo begonnen??? Als pruts clubje binnenkomen en vervolgens toch stiekem uitgroeien tot een grote club?

Ik denk dat ze het nog redelijk ver schoppen gaan die mannen.

Er zijn er anders ook flink wat met een stevig aantal zetels binnengekomen en daarna zo hard geflopt dat de producer van Waterworld er nog om kon lachen.
  maandag 26 november 2001 @ 07:49:55 #22
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2291930
tien zetels bij de volgende verkiezingen toch?

Anders zou het bestuur aftreden of afzien van de zetels of zo?

Ik ben benieuwd.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2292054
Hooray!
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
pi_2292109
Go Pim!

Ik ga zeker op hem stemmen, hij brengt tenminste wat leven in die stoffige 2e kamer waar debat een vies woord geworden is en waar niemand zijn verantwoordelijkheid durft te nemen.

Wat heeft paars in 8 jaar economische welvaart bereikt?
Zelfs de VVD heeft zitten slapen

- Leraren zijn er nog steeds te weinig.
- Politieagenten ook.
- Files zijn alleen maar toegenomen.
- Wachtlijsten ook.
- Integratiebeleid is volledig mislukt, nu ze daar eindelijk achter zijn gekomen is het te laat om iets te doen.

Ik vraag me af en toe af waar al die mld heengaan. Het is in dit land inmiddels zo erg dat voor elkende werkende Nederlander er eentje niet werkt

Niemand durft zijn verantwoordelijkheid te nemen of op te stappen (t'is af en toe net Big Brother, "ik ga naar huis, ik ga naar huis, ow nee, ik blijf toch").

Pim komt tenminste uit het bedrijfsleven, heeft veel contacten met het bedrijfsleven en neemt geen blad voor de mond

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 26 november 2001 @ 09:04:37 #25
10188 links234
pi_2292112
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:47 schreef Mza het volgende:

Maar ja, het zijn volgens mij ook allemaal huis, tuin en keuken-politici die graag een keertje in de spotlights willen staan.

Maar waren het nou niet juist de huis-tuin-en-keuken-politici die volgens LN weer in de kamer zouden moeten komen?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  maandag 26 november 2001 @ 09:07:41 #26
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_2292123
quote:
Tot verrassing van een groot deel van de leden weet een nipte meerderheid van de partij wel een zeer omstreden asielstandpunt uit het verkiezingsprogramma te halen. Leefbaar Nederland zal daarin niet meer zeggen dat jaarlijks slechts tienduizend asielzoekers het land in mogen.

Fortuyn maakt in zijn speech kenbaar dat hij zich van het nieuwe asielstandpunt niet al te veel zal aantrekken. 'U hebt mij gekozen, maar niet geëist dat ik mijn verstand moet inleveren. En dat ben ik niet van plan.'

Ja, die Fortuyn heeft de democratie hoog in 't vaandel....
  maandag 26 november 2001 @ 09:09:45 #27
10188 links234
pi_2292132
quote:
Op maandag 26 november 2001 09:07 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

Ja, maar..............
pi_2292146
quote:
Op maandag 26 november 2001 09:07 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

LN heeft ten overstaan van heel onleefbaar Nederland gratis een cursusje Hoe Graaf ik Mijn Eigen Graf gegeven. Sukkels.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_2292148
Die speech over de volgende troonrede...geweldig

Toegegeven, hij is een beetje een flapdrol, maar Marijnese en Rossenmuller zijn nog groter gekken (idealistische gekken zijn gevaarlijker als realistische gekken).

pi_2292255
quote:
Op maandag 26 november 2001 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Toegegeven, hij is een beetje een flapdrol, maar Marijnese en Rossenmuller zijn nog groter gekken (idealistische gekken zijn gevaarlijker als realistische gekken).
Een realistische gek

In het verkiezingsprogramma wordt zo ongeveer aan elke bevolkings/belangengroep een kado gedaan, men wil het onderwijs en de gezondheidszorg verbeteren en tevens wil men de belasting verlagen (de wegenbelasting zou zelfs afgeschaft moeten worden). Allemaal erg mooi, maar ergens klopt die optelsom niet.

pi_2292305
quote:
Op maandag 26 november 2001 09:29 schreef Halinalle het volgende:
Allemaal erg mooi, maar ergens klopt die optelsom niet.
Als je punten opnoemt moet je ook alles lezen, en niet alleen die dingen die je zelf goed van pas komen. Hij wil dit bekostigen door het overheidsapparaat met 25% in te krimpen, dan hou je nog geld over! Is toch ook belachelijk al die ambtenaren die zichzelf maar aan het werk (nouja werk) met al die domme regeltjes. Overheidbemoeienis moet omlaag!

Van mij mag hij ook wel uitkeringen aanpakken: gewoon net genoeg geven om te eten en een dak boven je hoofd! Als je meer wilt ga je maar werken.

Het is toch te gek dat je er in dit land op achteruit gaat als je gaat werken.

pi_2292356
quote:
Op maandag 26 november 2001 09:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hij wil dit bekostigen door het overheidsapparaat met 25% in te krimpen, dan hou je nog geld over! Is toch ook belachelijk al die ambtenaren die zichzelf maar aan het werk (nouja werk) met al die domme regeltjes. Overheidbemoeienis moet omlaag!

Maar ook daar zegt hij niets concreets over: hoe wie wat waar? Welke ambtenaren bedoelt hij eigenlijk? Meer geld naar onderwijs (en meer leraren) betekent een vermeerdering van de ambtenarij. Een strenger toelatingsbeleid en een betere bewaking van de grenzen eveneens.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_2292530
quote:
Op maandag 26 november 2001 09:29 schreef Halinalle het volgende:
In het verkiezingsprogramma wordt zo ongeveer aan elke bevolkings/belangengroep een kado gedaan, men wil het onderwijs en de gezondheidszorg verbeteren en tevens wil men de belasting verlagen (de wegenbelasting zou zelfs afgeschaft moeten worden). Allemaal erg mooi, maar ergens klopt die optelsom niet.
Het CPB rekent toch voor elke Tweede Kamer-verkiezingen alle partijprogramma's door? Kben heel benieuwd hoe LN daar uit zal komen.
  Redactie Frontpage maandag 26 november 2001 @ 10:12:13 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2292535
Pim Fortuin gekozen tot lijsttrekker LN
  maandag 26 november 2001 @ 10:14:33 #35
10188 links234
pi_2292548
quote:

[..]

Als je punten opnoemt moet je ook alles lezen, en niet alleen die dingen die je zelf goed van pas komen. Hij wil dit bekostigen door het overheidsapparaat met 25% in te krimpen,

Mee eens, ik pleit voor minder blauw op straat!
pi_2292622
Als Pim nou de wapenwet versoepelt en ervoor zorgt dat je als burger je huis weer mag verdedigen.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
  maandag 26 november 2001 @ 10:29:10 #37
10188 links234
pi_2292644
quote:
Op maandag 26 november 2001 10:26 schreef DemonBox het volgende:
Als Pim nou de wapenwet versoepelt en ervoor zorgt dat je als burger je huis weer mag verdedigen.
Yeah!

Maar moslims krijgen dan hopelijk geen wapens toch?

Redactie Frontpage maandag 26 november 2001 @ 10:29:58 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2292647
quote:
Op maandag 26 november 2001 10:29 schreef links234 het volgende:

Maar moslims krijgen dan hopelijk geen wapens toch?

Die hebben ze toch al?
  maandag 26 november 2001 @ 10:34:10 #39
10188 links234
pi_2292681
quote:
Op maandag 26 november 2001 10:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Die hebben ze toch al?

Ja, die kromzwaarden waar ze allemaal mee rond lopen. Maar dat bedoel ik niet. Ik heb het over pistolen, gifgas, honden, vliegtuigen, tnt, raketwerpers, etc. Wat de beschaafde mens nodig heeft, maar wat niet in handen van de heidenen moet vallen.
pi_2293685
  maandag 26 november 2001 @ 12:46:15 #42
3542 Gia
User under construction
pi_2293801
Afschaffen van de wegenbelasting vind ik een prima punt en dan jaarlijks een afrekening aan de hand van het aantal verreden kilometers. (gecontroleerd en doorgegeven door de grotere garagebedrijven)

* Gia rijdt zo'n 12000 km per jaar.

Dit zal voor de yuppen wel duur uitvallen, maar die stemmen toch VVD en dat is een klotepartij, die helemaal geen fuck uitvoert om Nederland welvarender te maken.

Ik denk dat ze hiermee meer geld kunnen ontvangen, dan ze nu doen met de wegenbelasting. Ik denk ook dat er mensen zullen zijn die de auto wat vaker laten staan, gevolg: minder files --> meer mensen met de trein --> treinkaartje kan goedkoper --> nog meer mensen met de trein --> nog minder files --> minder ongelukken --> kortere wachtlijsten --> enz.

Kortom prima plan, maar dan moet het wel duur genoeg zijn.

Bijvoorbeeld: Ik wil voor die 12000 km best wel hetzelfde betalen als ik nu doe.

maandag 26 november 2001 @ 12:48:39 #43
10188 links234
pi_2293824
quote:
Op maandag 26 november 2001 12:46 schreef Gia het volgende:
Afschaffen van de wegenbelasting vind ik een prima punt en dan jaarlijks een afrekening aan de hand van het aantal verreden kilometers.
Is dat niet gewoon een kilometerheffing?
  maandag 26 november 2001 @ 12:58:03 #44
3542 Gia
User under construction
pi_2293941
quote:
Op maandag 26 november 2001 12:48 schreef links234 het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een kilometerheffing?

Jawel, meneer, maar dan niet aan de benzineprijs verbonden, maar afgelezen op de kilometerteller.

Anders gaan al die criminele brabanders natuurlijk in Belgie tanken.

pi_2294088
quote:
Op maandag 26 november 2001 12:46 schreef Gia het volgende:
Afschaffen van de wegenbelasting vind ik een prima punt en dan jaarlijks een afrekening aan de hand van het aantal verreden kilometers.
Origineel plan zeg. Die kilometerheffing was toch het nieuwste plan van Netelenbos nu het rekeningrijden niet doorgaat?
pi_2294289
quote:

[..]

Als je punten opnoemt moet je ook alles lezen, en niet alleen die dingen die je zelf goed van pas komen. Hij wil dit bekostigen door het overheidsapparaat met 25% in te krimpen, dan hou je nog geld over! Is toch ook belachelijk al die ambtenaren die zichzelf maar aan het werk (nouja werk) met al die domme regeltjes. Overheidbemoeienis moet omlaag!

Er wordt nergens duidelijk gemaakt waar en hoe die besparing precies gemaakt kan worden (ja, op het drastisch terugbrengen van het aantal generaals in het Nederlandse leger). Bovendien wil LN op een aantal gebieden de overheidsbemoeienis juist aanzienlijk vergroten.
Er zitten best punten in het LN-programma waarin ik me kan vinden, maar ik vind het fantasiegehalte niet lager dan in het programma van bijvoorbeeld GL en de SP. Ik denk dat als LN werkelijk aan de macht zou komen, er ook bitter weinig van hun beloftes terecht komt.
pi_2294393
Ik vind hun partijprogramma net zo vaag opgesteld als die van alle andere politieke partijen. Niet echt een verbetering dus...
pi_2295929
Fantastisch nieuws!
Vond het wel lachen hoe die linkse postzegelboer Lammerts de mond werd gesnoerd:Zetten ze gewoon zijn microfoon uit . Dit soort spelletjes speelt links tenslotte al jaren met rechts denkende mensen.
Nu mag het volk tenminste spreken: To pim or not to pim.
Mijn stem heft ie!
  maandag 26 november 2001 @ 15:52:04 #49
10188 links234
pi_2295959
quote:
Op maandag 26 november 2001 15:50 schreef Groente-Boef het volgende:
Fantastisch nieuws!
Vond het wel lachen hoe die linkse postzegelboer Lammerts de mond werd gesnoerd:Zetten ze gewoon zijn microfoon uit .
Lekker democratisch.
pi_2296022
quote:
Op maandag 26 november 2001 15:52 schreef links234 het volgende:

[..]

Lekker democratisch.

Hij zat er doorheen te schreeuwen.
L.N is darbij een rechtse partij en als lammerts het daar niet mee eens is gaat hij maar lekker naar Groenlinks o.i.d.
pi_2296039
quote:

[..]

Hij wil dit bekostigen door het overheidsapparaat met 25% in te krimpen, dan hou je nog geld over!

Euhh nee hoor, in het programma staat te lezen dat ze de bureaucratie met 25 procent willen verlagen, blijft alleen de vraag over HOE gaan ze dat doen dan?!

Dat wordt weer nergens beantwoord.... loze kreet dus...

maandag 26 november 2001 @ 16:00:24 #52
10188 links234
pi_2296059
quote:
Op maandag 26 november 2001 15:57 schreef Groente-Boef het volgende:

[..]

Hij zat er doorheen te schreeuwen.
L.N is darbij een rechtse partij en als lammerts het daar niet mee eens is gaat hij maar lekker naar Groenlinks o.i.d.

Laat hem schreeuwen. Ze willen het debat toch terug? Of moet men maar doen wat het politbureau voorschrijft? Het is toch geen VVD met z'n klapvee?
pi_2296062
quote:
Op maandag 26 november 2001 15:59 schreef RJ.81 het volgende:

[..]

Euhh nee hoor, in het programma staat te lezen dat ze de bureaucratie met 25 procent willen verlagen, blijft alleen de vraag over HOE gaan ze dat doen dan?!

Dat wordt weer nergens beantwoord.... loze kreet dus...

Een kwart van het papier en de bestanden weggooien?
  maandag 26 november 2001 @ 16:11:28 #54
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2296186
Gefeliciteerd Pim!

En ja het was te verwachten natuurlijk, de Nederlandse publieke omroep -bezig met een heuse Jihad tegen LN- brengt alles uiterst negatief in beeld.

In Mei 2002 is natuurlijk het enige oordeel dat er toe doet, van de kiezer. Ben benieuwd.

maandag 26 november 2001 @ 16:43:15 #55
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_2296601
quote:
Op maandag 26 november 2001 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Go Pim!

Ik ga zeker op hem stemmen, hij brengt tenminste wat leven in die stoffige 2e kamer waar debat een vies woord geworden is en waar niemand zijn verantwoordelijkheid durft te nemen.

Wat heeft paars in 8 jaar economische welvaart bereikt?
Zelfs de VVD heeft zitten slapen

- Politieagenten ook.
- Wachtlijsten ook.
- Integratiebeleid is volledig mislukt, nu ze daar eindelijk achter zijn gekomen is het te laat om iets te doen.

En jij verwacht dat één partij dit wel even in zijn eentje op gaat lossen? Dream on...
NSJ & Lowlands still on my mind
  maandag 26 november 2001 @ 16:50:33 #56
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_2296737
quote:
[b]"...Het vervult me met plezier, ik ben uitermate dankbaar, maar het is me ook zwaar te moede..."
Prachtig taalgebruik heeft die man. Ik zou het bijna jammer vinden dat ik links ben.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_2296872
quote:
Op maandag 26 november 2001 16:50 schreef Hooghoudt het volgende:
Prachtig taalgebruik heeft die man. Ik zou het bijna jammer vinden dat ik links ben.
Hij spreekt dus echt de taal van het gewone volk, dat ie pretendeert te willen vertegenwoordigen.
pi_2297464
quote:
Op maandag 26 november 2001 16:00 schreef links234 het volgende:

[..]

Laat hem schreeuwen.

Daarvoor was Goenlinks toch opgericht ?
quote:
Ze willen het debat toch terug? Of moet men maar doen wat het politbureau voorschrijft? Het is toch geen VVD met z'n klapvee?
Het is L.N en daar word op een fatsoenlijke manier gedabatteerd. Lammerts past totaal niet in dat beeld en kan dus beter naar voor hem betere linkse oorden vertrekken. Iemand tegen zichzelf in bescherming nemen heet zoiets.
  maandag 26 november 2001 @ 17:46:07 #59
12478 Invincible
http://www.arrange-it.nl
pi_2297563
Ik vind het in ieder geval schitterd hoe deze man ze profileerd.
Ik ben het goed zat, ik wil miljonair zijn!!!!
pi_2297678

Tot uw dienst!

Ik zie Pim geen minister-president worden, maar het is iig wel goed dat hij lekker schopt tegen de politiek. Ik hoop echter niet dat er racistische motieven achter zijn uitspraken zitten. Dat kan hij niet maken tegenover zijn partij.

"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
  maandag 26 november 2001 @ 18:42:18 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_2298219
Die foto vandaag in de Volkskrant, tja:
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_2298236
quote:
Op maandag 26 november 2001 18:42 schreef popolon het volgende:
Die foto vandaag in de Volkskrant, tja:

Zal wel weer een negatieve foto zijn

Typisch weer Nederlandse media om LN weer af te gaan zeiken

maandag 26 november 2001 @ 18:53:24 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_2298341
quote:
Op maandag 26 november 2001 18:43 schreef Strolie75 het volgende:

't Is maar hoe je er tegen aankijkt, op mij kwam die nogal euforisch over.
(Pim op de schouders van een aantal andere LN-aanhangers)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 26 november 2001 @ 18:54:37 #64
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2298358
quote:

[..]

Inderdaad. Ze doen maar.
pi_2298364
quote:
Op maandag 26 november 2001 18:53 schreef popolon het volgende:
't Is maar hoe je er tegen aankijkt, op mij kwam die nogal euforisch over.
(Pim op de schouders van een aantal andere LN-aanhangers)
Ik heb hem niet gezien...
  maandag 26 november 2001 @ 19:00:06 #66
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_2298424
quote:
Op maandag 26 november 2001 18:55 schreef Strolie75 het volgende:

Ik heb hem niet gezien...

sorry, mijn fout.

Pim met een overwinningsgebaar, knielend op een podium.

Ook erg ontdaan toen bleek dat ie lijsttrekker werd.

In mijn ogen erg overdreven, dit wist ie eigenlijk toch al?

pi_2298440
quote:
Op maandag 26 november 2001 19:00 schreef popolon het volgende:
In mijn ogen erg overdreven, dit wist ie eigenlijk toch al?
T'is nu eenmaal een nicht, die overdrijven altijd

Vind het in ieder geval leuker om naar te kijken dan naar dat CDA-congres met Balkenende

pi_2298451
quote:
Op maandag 26 november 2001 15:52 schreef links234 het volgende:

[..]

Lekker democratisch.

Lekker belangrijk
pi_2299308
Master Yoda is not so wise...

Jij wilt zeker ook op deze manier geregeerd worden.

Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_2299727
quote:
Op maandag 26 november 2001 20:23 schreef DemonBox het volgende:

Absoluut.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 november 2001 @ 21:26:26 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2300002
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:01 schreef Master_Yoda het volgende:

[..]

Absoluut.

Zal ik je zo maar eens op dit forum regeren dan? Je mag van af nu alleen uitspraken doen mij bevallen. Zoniet zet ik je microfoon uit. Je beseft toch wel dat we hier een rechts forum zijn. Als het je niet bevalt ga je maar naar een links forum toe...

Of zo?

Doc Fortuyn, at your service...

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 26-11-2001 21:30]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 november 2001 @ 21:29:27 #72
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2300032
quote:
Op maandag 26 november 2001 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Go Pim!

- Politieagenten ook.
- Wachtlijsten ook.

Ben benieuwd hoe je hier wat aan wil doen EN ondertussen 25% minder ambtenaren wil hebben...

Hoe wil LN eigenlijk iets aan die wachtlijsten doen?

pi_2300048
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Zal ik je zo maar eens op dit forum regeren dan? Je mag van af nu alleen uitspraken doen mij bevallen. Zoniet zet ik je microfoon uit. Je beseft toch wel dat we hier een rechts forum zijn. Als het je niet bevalt ga je maar naar een links forum toe...

Of zo?

Deal.
pi_2300096
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Hoe wil LN eigenlijk iets aan die wachtlijsten doen?

Simpel, we schaffen de snelheidcontroleurs af en scholen ze om tot arts. Twee vliegen in één klap. Het is allemaal zo simpel, maar ja, de bestaande partijen hebben het te druk met zichzelf om op zulke doeltreffende oplossingen te komen.
pi_2300123
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:35 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Simpel, we schaffen de snelheidcontroleurs af en scholen ze om tot arts. Twee vliegen in één klap. Het is allemaal zo simpel, maar ja, de bestaande partijen hebben het te druk met zichzelf om op zulke doeltreffende oplossingen te komen.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 november 2001 @ 21:48:43 #76
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2300235
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:31 schreef Master_Yoda het volgende:

[..]

Deal.

OK
  maandag 26 november 2001 @ 22:31:58 #77
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_2300819
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Of zo?

LOL Ik sluit me hier helemaal bij aan!
NSJ & Lowlands still on my mind
pi_2301015
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:35 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Juist, zo is het. Dan wordt ons belastinggeld tenminste ook nog nuttig besteed. Ik stel verder voor dat we, om de werkloosheid onder allochtonen en tegelijk het fileprobleem op te lossen, allochtonen laten werken aan het verbreden van de wegen, waarbij de 860 gedetineerden de witte strepen mogen trekken.
It is much easier to be critical than to be correct.
  maandag 26 november 2001 @ 22:48:59 #79
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2301089
quote:
Op maandag 26 november 2001 20:23 schreef DemonBox het volgende:

pi_2301366
quote:

[..]

Tsja, het ging ook over de volkskrant... Dus uiteraard was het negatief tegenover een rechtse partij

Ik begin steeds meer te twijfelen... VVD of LN, maar ik hoop voor de verkiezingen een keuze gemaakt te hebben

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_2302121
Nou de VVD heeft mij en velen met mij bij de vorige verkiezingen belazerd ( Bolkenstein weg, de auto toch duurder, de grenzen wagenwijd open etc.), dus ik stem op Pim Fortuyn.
Wie wreed is tegenover dieren, kan geen goed mens zijn - Arthur Shopenhauer
pi_2302644
Pim for.......lijsttrekker!

Jammer van dat asielbeleid. Gelukkig maar dat Pim zich daar toch geen ene reet van gaat aantrekken.

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  dinsdag 27 november 2001 @ 10:20:52 #83
10188 links234
pi_2303630
quote:
Op maandag 26 november 2001 22:45 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Juist, zo is het. Dan wordt ons belastinggeld tenminste ook nog nuttig besteed. Ik stel verder voor dat we, om de werkloosheid onder allochtonen en tegelijk het fileprobleem op te lossen, allochtonen laten werken aan het verbreden van de wegen, waarbij de 860 gedetineerden de witte strepen mogen trekken.

En niet alleen dat, ik stel voor dat we de opleidingen veel flexibeler maken. Mensen krijgen niet alleen een opleiding tot verpleegkundige, maar worden tegelijkertijd klaargestoomd voor het vak van loodgieter. Een duobaantje als C++ programmeur en dijkgraaf moet ook mogelijk zijn. De mensen werken dan maar wat harder, maar men is wel overal inzetbaar.

En dat linkse gedoe van vakanties, weekenden vrij of een 45 urige werkweek schaffen we ook gelijk af.

pi_2303686
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:20 schreef links234 het volgende:

[..]

En niet alleen dat, ik stel voor dat we de opleidingen veel flexibeler maken. Mensen krijgen niet alleen een opleiding tot verpleegkundige, maar worden tegelijkertijd klaargestoomd voor het vak van loodgieter. Een duobaantje als C++ programmeur en dijkgraaf moet ook mogelijk zijn. De mensen werken dan maar wat harder, maar men is wel overal inzetbaar.

En dat linkse gedoe van vakanties, weekenden vrij of een 45 urige werkweek schaffen we ook gelijk af.

At your service!
pi_2307475
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:30 schreef Halinalle het volgende:

[..]

At your service!

ik ben voorstander om P.F. naakt in het laatste bolwerk van afghanistan te laten roepen 'death to all moslims!'. Kijken welke standpunten hij daaruit zal ontlenen...

I just love the G4 Dual Powermacs
pi_2307613
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 01:55 schreef Berserker het volgende:
Pim for.......lijsttrekker!

Jammer van dat asielbeleid. Gelukkig maar dat Pim zich daar toch geen ene reet van gaat aantrekken.

Triest.. zo'n uitspraak. Het zijn ook mensen die een normaal leven willen. Net zoals jij en ik.
pi_2310070
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:20 schreef links234 het volgende:

[..]

Hehe, ik vind jou steeds lachwekkender worden.
Jij reageert op dingen die je zelf helemaal uit z'n context rukt en ook nog eens op een eigen manier interpeteert.
Maarja, met een rose bril op is het wat moeilijker om de werkelijkheid te zien.
Waarom trouwens links??
Ik vind links net zo erg als rechts, daarom stem ik ook op Pim, hij is een realist die lekker in het midden staat, alhoewel ie volgens linkse mensen EXTREEM RECHTS is en dus de mond moet worden gesnoerd, ook lekker democratisch zeg.

Iedereen zegt trouwens dat LN z'n partijprogramma niet zou kunnen waarmaken, nou dan vraag ik me nog af waarom die mensen dan wel nog op GL, SP, PVDA, CDA, VVD, D'66 etc etc stemmen, want deze partijen hebben toch zeker de laatste jaren laten zien dat ze er echt geen fuck van kunnen.
Maar dat schijnt opeens niet meer uit te maken.

Dan stem ik liever op een partij waarvan ik niet weet of ze het goed of slecht zullen gaan doen, dan dat ik op een partij stem waarvan ik weet dat ze toch geen flikker doen.

Ik wacht met smart op je "uit de context getrokken" reactie

Edit1:
Owja, trouwens dat van die belastingsverlaging en geen wegenbelasting, en geen wachtrijen etc etc, de laatste en voorlaatste verkiezingen was dat ook waar alle partijen mee smeten, maar zodra ze hun stemmen hadden waren ze plots vergeten wat ze hadden gezegd in hun verkiezingsprogramma, en gingen ze door met dat semi debateren van ze.
En als het er echt op aan komt om iets belangrijks te beslissen, en dat staat een partij niet aan, dan dreigt die partije met een kabinetscrisis.
En omdat bijna geen enkel partij zin heeft in een kabinetscrisis, schrappen ze de plannen maar van tafel en vergeten ze alles, alleen omwille van het feit dat de partijen geen zin hebben in een crisis.

[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 27-11-2001 18:58]

pi_2310212
Owja, ik op het huidig kabinet.
Ze schikken liever die fraudezaak dan dat ze doorgaan.
Ik zou ook wel voor 50 miljoen willen frauderen, en bij een schikking maar 1 miljoen terugbetalen.
Is lekker 49 miljoen in eigen zak.
Ik durf te wedden dat er van die 49 miljoen wel een paar miljoen naar de ministers enzo zijn gegaan.
  dinsdag 27 november 2001 @ 19:05:20 #89
10188 links234
pi_2310235
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 18:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hehe, ik vind jou steeds lachwekkender worden.
Jij reageert op dingen die je zelf helemaal uit z'n context rukt en ook nog eens op een eigen manier interpeteert.

Ja en? Moet ik het soms op iemand anders' manier interpreteren?
quote:
Maarja, met een rose bril op is het wat moeilijker om de werkelijkheid te zien.
Liever een roze bril dan een bruin hemd.
quote:
Waarom trouwens links??
Waarom rechts?
quote:
Ik vind links net zo erg als rechts, daarom stem ik ook op Pim, hij is een realist die lekker in het midden staat,
geen standpunten hebben behalve geblaat wil nog niet zeggen dat ie in het midden staat.
quote:
alhoewel ie volgens linkse mensen EXTREEM RECHTS is en dus de mond moet worden gesnoerd, ook lekker democratisch zeg.
Ik heb geen idee of ie extreem rechts is. So what als hij het is. Hij is echter wel een domme eikel. En daarom hoeft ie mijn stem niet te verwachten.
quote:
Iedereen zegt trouwens dat LN z'n partijprogramma niet zou kunnen waarmaken
Iedereen? Ik heb ze nog niet kunnen betrappen op een programma. Wel op slogans.
quote:
, nou dan vraag ik me nog af waarom die mensen dan wel nog op GL, SP, PVDA, CDA, VVD, D'66 etc etc stemmen, want deze partijen hebben toch zeker de laatste jaren laten zien dat ze er echt geen fuck van kunnen.
Nou, de grootste economische groei in jaren, euthanasie, homohuwelijk, etc. Noem het maar niets.
quote:
Maar dat schijnt opeens niet meer uit te maken.
Inderdaad niet, nee.
quote:
Dan stem ik liever op een partij waarvan ik niet weet of ze het goed of slecht zullen gaan doen, dan dat ik op een partij stem waarvan ik weet dat ze toch geen flikker doen.
Da's jouw goed recht. IMHO ben je een domme eikelbijter, maar je stemt maar lekker wat je wilt.
quote:
Ik wacht met smart op je "uit de context getrokken" reactie
En? Was het offtopic genoeg voor je?
  dinsdag 27 november 2001 @ 19:12:20 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2310319
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:02 schreef Refragmental het volgende:
Ik durf te wedden dat er van die 49 miljoen wel een paar miljoen naar de ministers enzo zijn gegaan.
Oké, die weddenschap ga ik met je aan.

Wat zetten we in?

Laten we het lekker laag houden, ik wed met je om de helft van die 49 miljoen.
Als jij mij kan bewijzen dat er een paar miljoen naar welke minister dan ook zijn gegaan, krijg jij dus 24,5 miljoen van mij.
Kan je het niet bewijzen, dan krijg ik het van jou.

Deal?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 november 2001 @ 19:23:08 #91
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2310462
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:05 schreef links234 het volgende:

Nou, de grootste economische groei in jaren
[..]

Da's meer ondanks Paars.

En de connectie LN - "bruine hemden" is onzin, maar daar ben je goed in.

pi_2310464
Echt humor dit.
Jij gaat op GL stemmen zeker??
GL = CD maar dan de andere kant op.
En beiden zijn waardelose partijen.
quote:
geen standpunten hebben behalve geblaat wil nog niet zeggen dat ie in het midden staat.
Misschien dat als je eens daadwerkelijk luistert hoor je wat ie te zeggen heeft.
Maarja omdat je links bent zul je je meteen al ergeren als je hem ziet, en de helft van zijn verhaal niet meekrijgen omdat je te dom/zielig bent om ook maar een beetje te luisteren en alleen maar te zeiken over hem.
Ik vind rosenmoller of whatever z'n naam is echt een ongelovelijk klootzak, enige wat ie doet is dwarsliggen.
En debateren doet ik nog niet eens omdat ie er zo uit wordt geluld.
Meeste mensen in de 2de kamer zijn nu al bang voor Pim trouwens, Pim neemt een standpunt in en kan deze ook echt verdedigen, een vaardigheid wat velen in de 2de kamer niet hebben.
Daarom zeggen ook al een paar mensen dat ze niet in debat willen gaan met Pim, en dan vraag ik me af waarom eigenlijk niet, als je toch zo zeker van je zaak bent ga je toch met iedereen in debat.
Nu durft men niet eens verantwoording te nemen wanneer er iets fout gaat, maar gaat er iets goed dan staan ze allemaal in de rij om te zeggen dat het door hun komt stelletje mongolen .

Ook de betuwelijn, ook weer zoiets apart, ze weten dat het een finacieel flop wordt, maar ze gaan er gewoon mee door omdat ze denken dat ze niet meer terug kunnen.
Zwak standpunt hoor, liever lui dan moe .

Ik kots echt op het huidig kabinet.

En trouwens die welvaart waar jij het over hebt "de grootste economische groei in jaren, euthanasie, homohuwelijk, etc."
Dat had misschien zelfs veel en veel beter kunnen zijn.
Dat het goed gaat wil niet zeggen dat het niet beter kon, ik blijf gewoon bij m'n standpunt dat het met een goed kabinet veel en veel beter kon zijn.

En hier gaat ook trouwens het stukje van verantwoordelijkheid over.
Ze staan allemaal in de rij om te zeggen dat het door hun komt, maar wat dan van de slechte dingen??
Meer criminaliteit, langere files, allochtonenproblemen, wachtrijen, etc etc, is dat dan niet de schuld van het huidig kabinet???

pi_2310506
quote:
Da's jouw goed recht. IMHO ben je een domme eikelbijter, maar je stemt maar lekker wat je wilt.
Is trouwens volgens mij ook het enige wat jullie kunnen, ofniet soms??
Elke idiote werkschuwe apenlover met een rose bril op kan schelden, alleen een echt goed onderbouwd standpunt komt er niet echt uit, behalve dan geblaat en quotes die helemaal uit de context zijn getrokken.
Edit1
"stukje verwijdert"

[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 27-11-2001 19:43]

pi_2310525
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik het bewijs had zat ik hier nu niet
Is meer een vermoeden.
  dinsdag 27 november 2001 @ 19:29:20 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2310531
Kappen met flamen, Refragmental!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 november 2001 @ 19:30:24 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2310536
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:29 schreef Refragmental het volgende:

Als ik het bewijs had zat ik hier nu niet
Is meer een vermoeden.

Maar je durft nu niet meer te wedden, terwijl je dat eerst wel zei
Poef.....gone! ©golfer
pi_2310603
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:29 schreef golfer het volgende:
Kappen met flamen, Refragmental!
Flamen???
Quote dan ook ff de stukje die jij flamen vindt.

Als het over de reactie gaat die ik op "dinsdag 27 november 2001 19:27" heb gepost, dan vertel ik er even bij dat het een tegenreactie was op zijn flame, om te laten zien dat iedere aap wel kan schelden e.d.

dinsdag 27 november 2001 @ 19:39:14 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2310632
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:36 schreef Refragmental het volgende:

Flamen???
Quote dan ook ff de stukje die jij flamen vindt.

Het ging mij met name hierom:
quote:
edit-
Daar Reframental gelukkig het betreffende stukje zelf verwijderd heeft, doe ik ook sportief en haal de originele quote weg.-edit
Probeer verder inhoudelijk en zonder al te veel kotssmileys elkaar met argumenten te bestrijden.
Persoonlijke aanvallen over en weer leveren geen discussie op.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 27-11-2001 19:46]

Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 november 2001 @ 19:39:37 #99
9756 Dentist
Toept over...
pi_2310637
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:02 schreef Refragmental het volgende:
Owja, ik op het huidig kabinet.
Ze schikken liever die fraudezaak dan dat ze doorgaan.
Ik zou ook wel voor 50 miljoen willen frauderen, en bij een schikking maar 1 miljoen terugbetalen.
Is lekker 49 miljoen in eigen zak.

Bekende klok/klepel-verhaal. Volg het nieuws, lees een krant, dan weet je hoe het in elkaar zit en dat de bouwbedrijven niet 'maar' 1 miljoen terugbetalen.

Dentist

pi_2310664
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Het ging mij met name hierom:
[..]

Probeer verder inhoudelijk en zonder al te veel kotssmileys elkaar met argumenten te bestrijden.
Persoonlijke aanvallen over en weer leveren geen discussie op.

Ok dan haal ik dat stukje er maar ff uit.
Gaat ook een klein beetje te ver.
pi_2310687
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 19:39 schreef Dentist het volgende:

[..]

Bekende klok/klepel-verhaal. Volg het nieuws, lees een krant, dan weet je hoe het in elkaar zit en dat de bouwbedrijven niet 'maar' 1 miljoen terugbetalen.

Dentist

Zou best kunnen, heb het ook niet echt gevolgd, maar het gaat me meer over het feit dat ze liever een schikking willen dan dat ze er echt achteraan gaan.
  dinsdag 27 november 2001 @ 19:48:02 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2310716
De discussie over de bouwfraude kan je hier verder voortzetten:
VVD chanteert Melkert tot zwijgen over bouwfraude

Nu graag hier weer ontopic over PF en LN.

Poef.....gone! ©golfer
pi_2310837
Golfer, ik wou je trouwens nog even wijzen op iets in Link234 z'n sig wat niet mag.
quote:
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | A hit for one is a hit for all | Pim Fortuyn is een pisnicht! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | Stop de verpimpeling van Nederland!
Erg aanstootgevend, en discriminerend tegenover "nichten".
  dinsdag 27 november 2001 @ 20:14:16 #104
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2310897
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:06 schreef Refragmental het volgende:
Golfer, ik wou je trouwens nog even wijzen op iets in Link234 z'n sig wat niet mag.
"Some animals are more equal than others."

Knoop dat goed in je oren.

pi_2310908
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:14 schreef Sniper het volgende:

[..]

goh, dat ik dat nou net uit jouw mond hoor...
pi_2310910
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:14 schreef Sniper het volgende:

[..]

Zo ken ik er ook 1 die m'n moeder altijd zegt/zingt.

"Eerlijk zullen we alles delen... ik een beetje meer als jij."

Edit:
Typfout, was we vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 27-11-2001 20:18]

pi_2310921
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]

Erg aanstootgevend, en discriminerend tegenover "nichten".

Ach ja Links234 is een vieze vuile potenrammer die kotst op wat hij noemt 'flikkers' en pist op snorren van turkse vrouwen en het liefst met geweld vrouwen neemt. En als het nog ff kan snijdt hij nog ff wat kelen van weerloze kinderen door.

Je went er vanzelf aan.

pi_2310953
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:17 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ach ja Links234 is een vieze vuile potenrammer die kotst op wat hij noemt 'flikkers' en pist op snorren van turkse vrouwen en het liefst met geweld vrouwen neemt. En als het nog ff kan snijdt hij nog ff wat kelen van weerloze kinderen door.

Je went er vanzelf aan.

Kom later maar terug wanneer je fatsoonlijk kunt reageren.

Btw, zou graag ook willen weten wat "verpimpeling" betekent, kan het nergens vinden.

pi_2310969
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Kom later maar terug wanneer je fatsoonlijk kunt reageren.

Btw, zou graag ook willen weten wat "verpimpeling" betekent, kan het nergens vinden.

Ik denk dat je nog even wat langer op het forum moet rondhangen om te zien hoe links234 post, dan zul je vanzelf zijn sig in een andere daglicht zien.
pi_2310986
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:23 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog even wat langer op het forum moet rondhangen om te zien hoe links234 post, dan zul je vanzelf zijn sig in een andere daglicht zien.

Ik kom al lang genoeg op het forum, langer dan dat ik me had aangemeld.

Maar wat je bedoelt is dat het dus mag??
Zolang het maar in een ander daglicht is.

Als dat zo is zet ik per direct iets in m'n sig waar je dan ook niet over mag klagen.

pi_2311004
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik kom al lang genoeg op het forum, langer dan dat ik me had aangemeld.

Maar wat je bedoelt is dat het dus mag??
Zolang het maar in een ander daglicht is.

Ja het mag blijkbaar, dat zie jij en dat zie ik. En die gevolgtrekking die je maakt is de jouwe en niet de mijne.
quote:
Als dat zo is zet ik per direct iets in m'n sig waar je dan ook niet over mag klagen.
Ga ja gang. Ik hou je niet tegen, ik ga niet over andermans sig klagen, tenzij het extreem smakeloos is (en links234 z'n sig vind ik niet extreem smakeloos) en zelfs DAN niet altijd. Verder zou ik als ik jouw was er maar een feedbacktopic over openen. We zijn off-topic bezig.
  dinsdag 27 november 2001 @ 20:40:16 #112
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2311081
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:16 schreef zodiakk het volgende:

[..]

goh, dat ik dat nou net uit jouw mond hoor...

Ik heb er nog een, net zo passend (bij FOK!):

"Quod licet Jovi, non licet bovi."

pi_2311948
Pim Fortuyn is overduidelijk de beste lijststrekker voor Leefbaar Nederland. Hij heeft charisma, een goed debatteervermogen en gelijk.
Toch vind ik het jammer dat hij geen eigen partij heeft opgericht. Wie komen er straks nog meer in de kamer namens LN? Links of rechts - pro of anti Pim?
Beetje raar eigenlijk.
Ik stem voor Pim, maar voor derest van LN??
Nou ja, de verkiezingsstrijd moet nog komen. Je moet natuurlijk de verkiezingsstrijd van alle politieke partijen met een korreltje zout nemen.Daarom vertrouw ik het meest op Pim Fortuyn: hij is geen ervaren politicus.
En hij verwoordt het meest wat ik denk - natuurlijk: eerste vereiste voor mijn stem!
  dinsdag 27 november 2001 @ 22:34:58 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2312296
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 22:03 schreef PantaRei het volgende:
Ik stem voor Pim, maar voor derest van LN??
Nou ja, de verkiezingsstrijd moet nog komen. Je moet natuurlijk de verkiezingsstrijd van alle politieke partijen met een korreltje zout nemen.Daarom vertrouw ik het meest op Pim Fortuyn: hij is geen ervaren politicus.
Maar in Nederland stem je toch niet op personen (afgezien van voorkeursstemmen) maar op partijen en hun programma's?

Dus je stemt op PF, terwijl je gelijkertijd grote vraagtekens zet bij LN?

Als ie partijleider van de Communistische partij was geworden had ie ook je stem gekregen

Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 november 2001 @ 22:36:19 #115
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2312317
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 22:34 schreef golfer het volgende:
Maar in Nederland stem je toch niet op personen (afgezien van voorkeursstemmen) maar op partijen en hun programma's?
Nou ja, bij de vorige verkiezingen hanteerde de PvdA ook de slogan "Kies Kok"...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_2312371
quote:
Liever een roze bril dan een bruin hemd.
*noteert
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_2312421
Ik weet wat Pim Fortuyn wil. Ik weet niet echt wat LN wil.
Ze zijn bijzonder onduidelijk tot nu toe.
Ik stem wel degelijk op een persoon.
Dat gebeurt trouwens heel vaak hoor - de lijsttrekker van een partij is heel belangerijk: het gezicht van de partij.
Velen stemden voor Kok, Bolkenstein enzo. Ik stemde verleden keer ook op Bolkenstein...:(
Wat ik wil is voorkomen dat we overstroomd worden door buitenlanders. Ok dat zijn we al - tenminste voorkomen overgenomen te worden door buitenlanders.
Goh, ik voel me nu net een Indiaan.:{
  dinsdag 27 november 2001 @ 23:04:26 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2312612
Maar door op PF te stemmen, stem je toch automatisch op de ideëen van de partij die hij vertegenwoordigd en ook hij is verplicht om zich aan het partijprogramma, voor zover die paar losse punten die ze nu gepubliceerd hebben die naam mogen hebben, te houden.

Wat hij tot nu toe geroepen heeft was alleen maar om ervoor te zorgen dat ie ergens verkiesbaar als lijsttrekker zou worden, nu vertegenwoordigt hij officieel LN en is een stem op PF automatisch een stem voor de ideëen van LN, dus zal je je daarin moeten verdiepen en moeten bekijken of die aansluiten bij jouw wensen.

Poef.....gone! ©golfer
pi_2313065
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 23:04 schreef golfer het volgende:
Maar door op PF te stemmen, stem je toch automatisch op de ideëen van de partij die hij vertegenwoordigd en ook hij is verplicht om zich aan het partijprogramma, voor zover die paar losse punten die ze nu gepubliceerd hebben die naam mogen hebben, te houden.

Wat hij tot nu toe geroepen heeft was alleen maar om ervoor te zorgen dat ie ergens verkiesbaar als lijsttrekker zou worden, nu vertegenwoordigt hij officieel LN en is een stem op PF automatisch een stem voor de ideëen van LN, dus zal je je daarin moeten verdiepen en moeten bekijken of die aansluiten bij jouw wensen.

LN en Pim Fortuyn zullen zich tijdens de verkiezingscampagne moeten zien te vereenzelvigen.
Wat eruitkomt is bepalend of ik op LN zal stemmen. Nogmaals: het liefst had ik dat Pim een eigen partij had opgericht, maar ja, dat is dus niet zo.
Pim lijkt me wel o.k. Hij zoekt een partij om zijn gedachten uit te dragen. Ik zoek ook een partij om mijn gedachten uit te dragen.
Onze gedachten komen verder nogal overeen, dus stem ik (hoogstwaarschijnlijk)op Pim.
En op wie stem jij???
pi_2313329
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 22:45 schreef PantaRei het volgende:
Ik weet wat Pim Fortuyn wil. Ik weet niet echt wat LN wil.
Ze zijn bijzonder onduidelijk tot nu toe.
Ik stem wel degelijk op een persoon.
Dat gebeurt trouwens heel vaak hoor - de lijsttrekker van een partij is heel belangerijk: het gezicht van de partij.
Velen stemden voor Kok, Bolkenstein enzo. Ik stemde verleden keer ook op Bolkenstein...:(
Wat ik wil is voorkomen dat we overstroomd worden door buitenlanders. Ok dat zijn we al - tenminste voorkomen overgenomen te worden door buitenlanders.
Goh, ik voel me nu net een Indiaan.:{
Hadden de Indianen maar een Pim Fortuyn gehad, en de Aboriginals, en de Zuloes, en zo kan ik nog jaren doorgaan.
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
  woensdag 28 november 2001 @ 01:04:55 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2313351
quote:
Op woensdag 28 november 2001 00:20 schreef PantaRei het volgende:

En op wie stem jij???

Ik denk op Van Gijzel, maar ben er nog niet helemaal uit.

Poef.....gone! ©golfer
pi_2313547
quote:
Op woensdag 28 november 2001 01:01 schreef Onschuldig het volgende:

[..]

Hadden de Indianen maar een Pim Fortuyn gehad, en de Aboriginals, en de Zuloes, en zo kan ik nog jaren doorgaan.

Tja, zonder Pim Fortuyn liep het nogal slecht met ze af hé?!
pi_2313550
quote:
Op woensdag 28 november 2001 01:53 schreef PantaRei het volgende:

[..]

Tja, zonder Pim Fortuyn liep het nogal slecht met ze af hé?!

Was sarcastisch bedoeld
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_2313562
quote:
Op woensdag 28 november 2001 01:54 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Was sarcastisch bedoeld

Weet ik!
Ik heb je signature gelezen.
Maar ik bedoel het eigenlijk wel serieus.
pi_2321944
quote:
Op woensdag 28 november 2001 01:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik denk op Van Gijzel, maar ben er nog niet helemaal uit.

En als hij partijleider van de Communistische partij wordt, krijgt ie dan ook je stem?
pi_2334895
LN interesseert Fortuyn geen bal. Hij zit er puur voor zichzelf........
pi_2339960
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 01:44 schreef Sphere het volgende:
En gelijk heeft'ie.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  vrijdag 30 november 2001 @ 17:08:23 #128
10188 links234
pi_2340684
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:06 schreef Berserker het volgende:

[..]

En gelijk heeft'ie.

Vind je? Ik zie liever dat hij er voor de inwoners van Nederland zit.
pi_2340695
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 17:08 schreef links234 het volgende:

[..]

Vind je? Ik zie liever dat hij er voor de inwoners van Nederland zit.

Geen groter belang dan je eigen belang.
  vrijdag 30 november 2001 @ 17:10:39 #130
10188 links234
pi_2340709
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 17:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Geen groter belang dan je eigen belang.

At MY service dus
  vrijdag 30 november 2001 @ 17:38:09 #131
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2340936
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 01:44 schreef Sphere het volgende:
Vraag even aan Melkert waarom hij in de kamer zit.
  zondag 2 december 2001 @ 00:11:09 #132
19050 PantaRei
Aquí estoy
pi_2351101
Welke politicus houdt er rekening met 'het volk' ?
Jan Marijnissen van de SP. En de 'populist' Pim Fortuyn.
Waarom valt de media Jan Marijnissen niet aan en wel Pim Fortuyn?

P.s. ik heb niets tegen de SP hoor. Prima dat ze voor de 'gewone man' opkomen!
Maar in vrijwel elk tv programma van de publieke omroepen wordt Pim Fortuyn aangevallen. Als het nou eens inhoudelijk was, maar nee. Gewoon op de man. Min hoor. En dan gelijk zijn potentiele stemmers voor gek proberen te zetten.
Kijk, ik trap er niet in, maar ik vrees velen wel. Woorden als de Pim Fortuyn stemmers zijn "dom, racist, fout, nazi, blablabla".
pi_2362574
Wil je inhoudelijke kritiek op de heer Fortuyn? Dit is een reden om niet op hem te stemmen:

Hij stelt de Moslimgemeenschap in Nederlans bloot aan geweld door te verkondigen dat de Islam mensen opdraagt om gebouwen binnen te vliegen. Hij gebruikt andermans ellende dus om stemmen te behalen.

Hier is nog een andere reden:

Hij zit uit vrije wil in een partij met Nagel en Westbroek. Grotere proleten heb ik zelden gezien.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  dinsdag 4 december 2001 @ 12:25:00 #134
19050 PantaRei
Aquí estoy
pi_2372599
Pim Fortuyn waarschuwde al tegen de gevaren van de islam lang vóór 11 september.
Dus hij gebruikt helemaal niet andermans ellende om stemmen te behalen - hij heeft alleen maar gelijk gekregen.

Wat betreft je opmerking dat hij uit vrije wil in een partij zit met Nagel en Westbroek: mee eens. Is een minpunt.
Maar ja, de voors en tegens afwegende overwinnen nog altijd de voors.

pi_2374072
quote:
Op maandag 03 december 2001 11:50 schreef SportsIllustrated het volgende:
Wil je inhoudelijke kritiek op de heer Fortuyn? Dit is een reden om niet op hem te stemmen:

Hij stelt de Moslimgemeenschap in Nederlans bloot aan geweld door te verkondigen dat de Islam mensen opdraagt om gebouwen binnen te vliegen. Hij gebruikt andermans ellende dus om stemmen te behalen.

Hier is nog een andere reden:

Hij zit uit vrije wil in een partij met Nagel en Westbroek. Grotere proleten heb ik zelden gezien.

Is toch ook zo of niet dan? Eindelijk eens iemand die wat zinnigs zegt en die de problemen zal aanpakken (hoop ik)! Want zo kan het niet langer doorgaan....
pi_2374175
Pim zal zich absoluut de komende tijd waar gaan maken.
Een partij als l.n moet zich nog bewijzen en dus kunnen ze zich geen d66 achtige tafferelen permiteren.

Ik stem Pim!

pi_2377584
Lees goed wat ik zeg:

Hij zegt dat de ISLAM mensen opdraagt gebouwen te vernietigen.
Zo creert hij een klimaat waarin geweld tegen ALLE moslims heel gewoon wordt.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  dinsdag 4 december 2001 @ 21:22:26 #138
19050 PantaRei
Aquí estoy
pi_2378661
De Islam draagt op alle niet- moslims te doden.
En dat daarbij een paar gebouwen sneuvelen, tja - pech...
In de Koran staat dat moslims niet-moslims ('ongelovigen') moeten doden. Ook al willen ze het niet, ze moeten het toch doen, "want Allah weet het het beste". En als ze dan zelf sterven komen ze rechtstreeks in hun hemel, hoe slecht ze ook geleefd hebben.
Vandaar al die zelfmoordaanslagen.
  dinsdag 4 december 2001 @ 22:05:16 #139
19096 Soul_Rebel
All you have is your soul
pi_2379344
Stukje uit de Koran :

2.190] And fight in the way of Allah with those who fight with you, and do not exceed the limits, surely Allah does not love those who exceed the limits.
[2.191] And kill them wherever you find them, and drive them out from whence they drove you out, and persecution is severer than slaughter, and do not fight with them at the Sacred Mosque until they fight with you in it, but if they do fight you, then slay them; such is the recompense of the unbelievers.
[2.192] But if they desist, then surely Allah is Forgiving, Merciful.
[2.193] And fight with them until there is no persecution, and religion should be only for Allah, but if they desist, then there should be no hostility except against the oppressors.
-----------------------------------------------------

Ik intrepeteer dit als : Oog om Oog Tand om Tand...

Vermoord ze als Moslims vermoorden..Er is maar 1 religie en dat is die voor Allah , maar als men moslims met rust laat zullen moslims hen ook met rust laten.

Just my vision

A crisis is when you can't say "lets forget about it "
weblog
  dinsdag 4 december 2001 @ 22:42:05 #140
19050 PantaRei
Aquí estoy
pi_2379803
Misschien...
Ik hoop dat het waar is.

Maar als men de moslims met rust laat en de moslims gaan de meerderheid in een ( deel van een ) land vormen??
Blijven de moslims dan vreedzaam of gaan ze moorden.
Jij kent het antwoord ook.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')