Ik was net bezig met een hele mooie OP.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:38 schreef Timmai het volgende:
aangezien niemand een nieuw topic opent, probeer ik het maar een keer
ik wil die OP er zo wel inzetten hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik was net bezig met een hele mooie OP.![]()
OK, hier staat ie!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik wil die OP er zo wel inzetten hoor
quote:
Ze moet alleen geen witte bh aantrekken onder een zwart licht doorschijnend jurkjequote:
Hé, dat is mijn tekst!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
ze zingt heel goed, maar verder is ze saai
Verdomd goeie tekst ook nog.quote:
dat ze gaat winnen staat al vast! En terecht!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef massy het volgende:
Ik vind haar ook erg goed.
Ik denk dat ze gaat winnen![]()
Floortje
![]()
Ik zal niet al vast te hard van stapel lopenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ze gaat winnen staat al vast! En terecht!![]()
kom op nou.... dat is toch wel zekerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zal niet al vast te hard van stapel lopen![]()
Ja en Ellen vet onderaanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nou.... dat is toch wel zekerHeb je die balkjes gezien tijdens het stemmen? Floortje vet bovenaan!
bij 1 stond ze onderaan (wat je haast niet kon zien) en bij de andere wat hogerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja en Ellen vet onderaan![]()
Ze behoorde opeens tot de 4 beste![]()
Floortjequote:
Nu Marescha eruit is ga je voor de andere domme doos?quote:
Ellen of Floortje is het voor mij.quote:Op maandag 30 januari 2006 07:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu Marescha eruit is ga je voor de andere domme doos?
Voor Telekids moet je heel wat scherper en pittiger zijn hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:26 schreef matthijst het volgende:
Ze zou het wel goed doen bij Telekids, of een ander programma voor basisschoolpubliek denk ik....
Bestaat dat nog? Telekidsquote:Op maandag 30 januari 2006 09:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Voor Telekids moet je heel wat scherper en pittiger zijn hoor.
Volgens mij is er niemand hier die dat zegt.quote:
dat weet ik... maar het is maar een vraagquote:Op maandag 30 januari 2006 09:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand hier die dat zegt.
Oe, wat een geil bruggetje naarquote:Op maandag 30 januari 2006 09:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Voor Telekids moet je heel wat scherper en pittiger zijn hoor.
I know.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oe, wat een geil bruggetje naarPittige Tijden
!
Anders ga je even niet in dit topic zeiken over Floortje? Dat je haar niet mag weten we nou wel, maar laat het fantopic dan alleen voor de fans.quote:Op maandag 30 januari 2006 07:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu Marescha eruit is ga je voor de andere domme doos?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:57 schreef Eveli het volgende:
[..]
Anders ga je even niet in dit topic zeiken over Floortje? Dat je haar niet mag weten we nou wel, maar laat het fantopic dan alleen voor de fans.
Ok.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef Svensational het volgende:
Nee Tha_Erik, dit topic is om je mening te geven over de kandidaten, danwel positief of negatief. Maar probeer het wel een beetje netjes te houden..
Ik vond het overigens wel meevallen wat je zei hoor.quote:
Dat ziet er zeer leuk uitquote:Op maandag 30 januari 2006 23:10 schreef Timmai het volgende:
http://floortjesmit.web-log.nl
geweldig mooie site
kom op hey, als je kandidaten alleen maar mag ophemelen zou het toch ook niet echt interesant zijn om te lezen, of wel. ik vind het juist wel leuk om te lezen hoe andere mensen er over denken, positief danwel negatief, zolang ze er een beetje bij uitleggen waarom, kan het mij niet swchelen of ze iemand niks vinden of niet, verschil moet er toch zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een vraag. Zijn de topics voor de kandidaten dan uitsluitend bedoeld voor ophemeling?
ken je ellen dan? Dat je weet dat Ellen smerig en goor is?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:33 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ik mag haar verder wel graag. Ze is heel lief, ze zingt schitterend en heeft geen kapsones. Heel wat anders dan die smerige gore Ellen.
Whahahahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
hmmm, fuifduif doet me denken aan mijn broertje van 9, mensen beledigen, maar de beledigingen raken kant noch wal.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef FuifDuif het volgende:
Ellen is een arrogant trutje. En ik moet mij sterk vergissen, maar volgens mij moet ze Floortje niet zo (dat is me al een aantal keer opgevallen). En ik durf te zweren dat dat komt, omdat Floortje zo populair is en dat kan de lelijke heks natuurlijk niet verdragen. Weg met dat wijf en wel direct!
Ellen is alles behalve arrogant en een stuk spontaner dan Floortje..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef FuifDuif het volgende:
Ellen is een arrogant trutje. En ik moet mij sterk vergissen, maar volgens mij moet ze Floortje niet zo (dat is me al een aantal keer opgevallen). En ik durf te zweren dat dat komt, omdat Floortje zo populair is en dat kan de lelijke heks natuurlijk niet verdragen. Weg met dat wijf en wel direct!
Ja, maar ook een keer (ik dacht drie afleveringen geleden) had Ellen gezongen en kreeg hele goede kritieken. Toen liep ze terug naar de bank en gaf een aantal personen een hand en knuffel op de voorste bank, toen liep ze naar de achterste bank en liep Floortje straal voorbij en liep door naar een andere meid om haar even te omhelzen. Viel mij echt op toen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:08 schreef Tinkepink het volgende:
Nou.... wat Fuifduif zegt over dat zijn Floortje niet zo mag is mij ook al een keertje opgevallen. Ik vind dat ze altijd zo lauw klapt als Floortje heeft gezongen.
t was ook niet zo sterkquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:04 schreef Ayaxola het volgende:
HenkJan vond d'r dus eigenlijk niet zo goed zaterdag.
Yesssss. Floortje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:09 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ellen is alles behalve arrogant en een stuk spontaner dan Floortje..![]()
Je weet echt niet waar je over praat. Ellen en Floortje kunnen het juist erg goed met elkaar vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef FuifDuif het volgende:
Iets heel graag willen dat iets zo is, betekent niet dat het feitelijk zo in elkaar steekt, Vaduz. Met andere woorden: wat jij zegt klopt niet. Het is nu ook uitgekomen dat met name Ellen een bloedhekel heeft aan Floortje. Floortje zelf weet niet waarom en snapt het gewoon niet, zij heeft geen problemen met Ellen. Tja, de competitiegevoelens kunnen moordend zijn aan de topquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je over praat. Ellen en Floortje kunnen het juist erg goed met elkaar vinden.
Bron?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef FuifDuif het volgende:
Het is nu ook uitgekomen dat met name Ellen een bloedhekel heeft aan Floortje.
Als het in bladen als Privé of Story staat dan is de waarheid meestal net even iets anders.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Euh lees de media? Moet ik alles voor jullie doen?
Ik heb niks gezien in de media hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, maar je zou bijvoorbeeld kunnen vertellen uit welke media je dat hebt vernomen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Televisie en bladen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee, maar je zou bijvoorbeeld kunnen vertellen uit welke media je dat hebt vernomen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
FuifDuif, als je maar wat uit je nek kletst, ga dat dan alstjeblieft ergens anders doen.
Oke oke sorryquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
FuifDuif, als je maar wat uit je nek kletst, ga dat dan alstjeblieft ergens anders doen.
Toffe pics!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:27 schreef Floepsje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Good luck heeft ze niet nodig. Ze weet zelf ook wel dat ze door gaat :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toffe pics!![]()
Vanavond weer Floortje time! good luck Floortje.![]()
Bedankt dat je dat even kwam melden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:20 schreef Briejtjuh het volgende:
vind idols zowiezo niks. dus haar ook niet.
Dan rot je toch opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:20 schreef Briejtjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:20 schreef Briejtjuh het volgende:
....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Good luck heeft ze niet nodig. Ze weet zelf ook wel dat ze door gaat :\')
Tof ja..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:20 schreef Briejtjuh het volgende:
Maar het is wel waarquote:
quote:
HJ wou liever Marescha ook niet door van de workshops naar de liveshows en het gebeurde :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:24 schreef Ayaxola het volgende:
Nee, maar Henkjan die wil dat ze wint, dus dan gebeurd het ook :\'(
Doordat de smilies het niet doen viel het sarcasme misschien niet opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
HJ wou liever Marescha ook niet door van de workshops naar de liveshows en het gebeurde :\')
ow haha.. sorryquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Doordat de smilies het niet doen viel het sarcasme misschien niet op![]()
Preciselyquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:20 schreef Briejtjuh het volgende:
Vorige week liet ie duidelijk merken dat ie Marescha niet verder wou ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
HJ wou liever Marescha ook niet door van de workshops naar de liveshows en het gebeurde :\')
Maar dat heeft die al heel langquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef Eveli het volgende:
[..]
Vorige week liet ie duidelijk merken dat ie Marescha niet verder wou ja.![]()
Ach ja ze is er uit, ze mag nog blij wezen dat ze 5 shows heeft meegemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:32 schreef Eveli het volgende:
[..]
Weet ik, maar vorige week lag het er wel heel dik bovenop.
ik ook... ik ga mn vrienden over halen om straks Idols aan te zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Disco ligt Floortje vast ook goed, ik kijk er naar uit.
En haal ze dan meteen over om op Ellen te stemmenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:03 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik ook... ik ga mn vrienden over halen om straks Idols aan te zetten![]()
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
En haal ze dan meteen over om op Ellen te stemmen![]()
GEwoon doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:08 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik zal het proberen
weinig kans maargoed
Ja sorry, Svensationalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
Floortje-topic hoor, Woelli
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik vind haar met de week saaier, scheller en oninteressanter worden.
Toffe picsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef WithMe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Tot hier ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef Marble het volgende:
Hoe verder we komen, hoe meer ze me teleurstelt. De afgelopen twee weken was ze gewoon echt slecht, niet eens meer \"onder haar kunnen\". Dat zei ik namelijk nog tijdens de workshops, met dat debacle toen, en de mensen waarmee ik zat te kijken zeiden \"was dat het nou?\". Want ik had haar daaraan voorafgaand helemaal zitten ophemelen en aanprijzen als \"deze wordt het, dit is de beste, deze moet je echt horen\" etc. omdat zij en Clarissa de enige waren die me tijdens de audities kippenvel hadden weten te bezorgen. Maar dat is daarna ook nooit meteen meer gebeurd en sindsdien heeft ze zo matig geprotesteerd dat ik daarom waarschijnlijk zo teleurgesteld ben. Eén keer meteen in het begin gepiekt en dat was het dan.
Maar 10 Serges in plaats van 1 floortje *ril*quote:Dan heb ik nog liever tien Serges die tenminste nog enige vooruitgang tentoonspreiden in al die weken dat ze nu al bezig zijn.
Te gehaast en teveel geschreeuw, niet geweldig dus. Ze kan duidelijk beter. Het volgende thema (liefde oid) past beter bij haar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond haar vandaag schreeuwerig, ongenuanceerd en ik vond het ook een vreselijk nummer.
Haha, er blijft zo wel erg weinig over he? Welke liedjes kan Floortje eigenlijk wél aan? Alleen de meest gezapige ballads, en zelfs daarin is ze geen uitblinker.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
ze had gewoon een verkeerd liedje gekozen
En een steeds grotere Annie Schilder-gehalte, inclusief kleding en beweging!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik vind haar met de week saaier, scheller en oninteressanter worden.
leukquote:Op zondag 5 februari 2006 04:11 schreef Prondo het volgende:
Hier een filmpje over Floortje op de regionale tv:![]()
http://www.ossenomgeving.nl/video/journaal.wmv
het begint na 5 minuut 10.
ze laten ook een stukje zien van toen ze 15 was , erg cute!
Leuk filmpje!quote:Op zondag 5 februari 2006 04:11 schreef Prondo het volgende:
Hier een filmpje over Floortje op de regionale tv:![]()
http://www.ossenomgeving.nl/video/journaal.wmv
het begint na 5 minuut 10.
ze laten ook een stukje zien van toen ze 15 was , erg cute!
Was ze ook nietquote:Op zondag 5 februari 2006 11:09 schreef Svensational het volgende:
Ik vond haar ook niet echt top gister..
Ja rustige floortje songsquote:Op zondag 5 februari 2006 11:44 schreef WithMe het volgende:
Ze was misschien ietsje minder dan de vorige keer, maar voor mij steekt ze nog steeds kilometers boven de rest uit.
Het thema van volgende week is haar meer op het lijf geschreven.
Haar moeder lijkt op Brittany van America's Next Topmodel.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij: Ze is mij te zoet... en over dat bouwpakket van een moeder heb ik het dan nog niet eens
Veranderd..quote:
waarschijnlijk ziet die eruit als Mr. Potatoehead en laten ze daarom alleen Barbie zienquote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef --Globe-- het volgende:
Eigenlijk wel vreemd dat die moeder telkens in beeld komt en we die vader nog nooit hebben gezien terwijl hij er wel blijkbaar elke week zit.
Gelukkig zien barbies er niet zo uit zeg, kindertrauma's krijgen we dan mee te maken.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarschijnlijk ziet die eruit als Mr. Potatoehead en laten ze daarom alleen Barbie zien
In het filmpje vd vorige pagina is Floortjes vader te zienquote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarschijnlijk ziet die eruit als Mr. Potatoehead en laten ze daarom alleen Barbie zien
Hellemaal mee eens dat ze te zoet isquote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij: Ze is mij te zoet... en over dat bouwpakket van een moeder heb ik het dan nog niet eens
Ze was nu wel opgevallen tijdens het winkelen, drie maal raden waardoor dat kwam.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Is het iemand opgevallen dat de vader van Floortje Smit in dit filmpje Henk van de Ven heet?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
In het filmpje vd vorige pagina is Floortjes vader te zien
Ja. Vreemd...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:01 schreef Riparius het volgende:
[..]
Is het iemand opgevallen dat de vader van Floortje Smit in dit filmpje Henk van de Ven heet?
Of haar ouders zijn niet getrouwd en ze heeft de naam van haar moeder gekregen?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:03 schreef Lynx666 het volgende:
Stiefpa?
Niet echt een populaire beslissing in de tijd dat Floortje ter wereld kwam denk ikquote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef WithMe het volgende:
[..]
Of haar ouders zijn niet getrouwd en ze heeft de naam van haar moeder gekregen?
Owja das waarquote:Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef migebiggie het volgende:
Maar floortje heeft ook nog een heel klein broertje dus ik denk dat het haar stiefpa is
Leuk, hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:16 schreef migebiggie het volgende:
Fotos floortje :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke site?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:18 schreef migebiggie het volgende:
Aahh nee echt ?
Het is van een kindersite dus zal wel niet
je ziet toch duidelijk dat het foto's zijn van een persfotograaf, want alleen die mogen tijdens de opnamens foto's maken.....quote:Op zondag 5 februari 2006 18:18 schreef migebiggie het volgende:
Aahh nee echt ?
Het is van een kindersite dus zal wel niet
Heb je wel goed opgelet? Slecht was het absoluut niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Haha nee.. vond dr best ewl slecht![]()
Ze begon wel wat matig, maar daarna ging het een stuk beter. Slecht was het idd echt niet nee.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:21 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet? Slecht was het absoluut niet.
Ja en we weten in ieder geval zeker dat we Floortje gaan zien op 4 maartquote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef WithMe het volgende:
Volgende week gaat ze ons twee keer overtuigen.![]()
Een "slechte" Floortje is altijd nog beter dan een willekeurige "goeie" andere, dus we zien haar sowieso op 4 maartquote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja en we weten in ieder geval zeker dat we Floortje gaan zien op 4 maart
of er moeten hele rare dingen gebeuren.
So truequote:Op zondag 5 februari 2006 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een \"slechte\" Floortje is altijd nog beter dan een willekeurige \"goeie\" andere, dus we zien haar sowieso op 4 maart.
Okee nou bedanktquote:Op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je ziet toch duidelijk dat het foto\'s zijn van een persfotograaf, want alleen die mogen tijdens de opnamens foto\'s maken.....
Ik zeg het alleen maar! Heb het ook een keer gehad, kon ik een boete van 4500 euro betalen. Waar ik gelukkig onderuit ben gekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |