Ja sorry, Svensationalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
Floortje-topic hoor, Woelli
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik vind haar met de week saaier, scheller en oninteressanter worden.
Toffe picsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef WithMe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Tot hier ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef Marble het volgende:
Hoe verder we komen, hoe meer ze me teleurstelt. De afgelopen twee weken was ze gewoon echt slecht, niet eens meer \"onder haar kunnen\". Dat zei ik namelijk nog tijdens de workshops, met dat debacle toen, en de mensen waarmee ik zat te kijken zeiden \"was dat het nou?\". Want ik had haar daaraan voorafgaand helemaal zitten ophemelen en aanprijzen als \"deze wordt het, dit is de beste, deze moet je echt horen\" etc. omdat zij en Clarissa de enige waren die me tijdens de audities kippenvel hadden weten te bezorgen. Maar dat is daarna ook nooit meteen meer gebeurd en sindsdien heeft ze zo matig geprotesteerd dat ik daarom waarschijnlijk zo teleurgesteld ben. Eén keer meteen in het begin gepiekt en dat was het dan.
Maar 10 Serges in plaats van 1 floortje *ril*quote:Dan heb ik nog liever tien Serges die tenminste nog enige vooruitgang tentoonspreiden in al die weken dat ze nu al bezig zijn.
Te gehaast en teveel geschreeuw, niet geweldig dus. Ze kan duidelijk beter. Het volgende thema (liefde oid) past beter bij haar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond haar vandaag schreeuwerig, ongenuanceerd en ik vond het ook een vreselijk nummer.
Haha, er blijft zo wel erg weinig over he? Welke liedjes kan Floortje eigenlijk wél aan? Alleen de meest gezapige ballads, en zelfs daarin is ze geen uitblinker.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
ze had gewoon een verkeerd liedje gekozen
En een steeds grotere Annie Schilder-gehalte, inclusief kleding en beweging!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik vind haar met de week saaier, scheller en oninteressanter worden.
leukquote:Op zondag 5 februari 2006 04:11 schreef Prondo het volgende:
Hier een filmpje over Floortje op de regionale tv:![]()
http://www.ossenomgeving.nl/video/journaal.wmv
het begint na 5 minuut 10.
ze laten ook een stukje zien van toen ze 15 was , erg cute!
Leuk filmpje!quote:Op zondag 5 februari 2006 04:11 schreef Prondo het volgende:
Hier een filmpje over Floortje op de regionale tv:![]()
http://www.ossenomgeving.nl/video/journaal.wmv
het begint na 5 minuut 10.
ze laten ook een stukje zien van toen ze 15 was , erg cute!
Was ze ook nietquote:Op zondag 5 februari 2006 11:09 schreef Svensational het volgende:
Ik vond haar ook niet echt top gister..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |